پارس ناز پورتال

دکوراسیون اداری لوکس با متریال مرغوب و قیمت مناسب

دکوراسیون اداری لوکس با متریال مرغوب و قیمت مناسب

داشتن یک دکوراسیون اداری مناسب امروزه از ملزومات فضای اداری می باشد . درواقع دکوراسیون باعث بهتر شدن کیفیت فضا می شود . همچنین با توجه به تجربه و بررسی ها ثابت شده است که اداره ای که دارای یک دکوراسیون اداری و طراحی داخلی با کیفیت و مناسبی می باشد نسبت به اداره ای که اینچنین نیست عملکرد و بازدهی بیشتری داشته و پویایی و فعالیت و راندمان کاری در آن بهتر و بیشتر می باشد .

 

از طرفی داشتن ظاهری خوب می تواند روی مشتریان ینز تاثیر بگذارد و باعث جلب نظر آن ها و جذب شدن آن ها بشود چرا که ممکن است اداره های زیادی در سطح کاری شما وجود داشته باشند و تنها وجه متمایز شما با رقیبتان در امکاناتی است که در فضای شما موجود می باشد.

 

همچنین باید توجه کنید که سبک های مختلفی برای دکوراسیون فضای اداری وجود دارد که بهتر است هم با توجه به سلیقه ی خود و هم با توجه به کار و خدماتی که شرکتتان ارائه می دهد سبک دکوراسیون را انتخاب نمایید . به همین دلیل لازم است که امروزه به دکوراسیون اداری شرکت خود بیش از گذشته اهمیت دهید و از شرکت های طراحی و افراد متخصص در این زمینه کمک بگیرید .

 

ترندهای دکوراسیون اداری در 2022 :

 

* استفاده از رنگ های شاد و جسورانه

در گذشته تنها از یکسری رنگ ها خنثی ، ساده و گرم برای طراحی دکوراسیون فضای اداری استفاده می شد به طوری که تمامی اداره ها فراق از کار و خدماتی که ارائه می دهند دارای یک شکل و حس بودند .اما امروزه برای دکوراسیون اداری در ابتدا باید کار و خدمات آن ها را در نظر گرفت و سپس می توان با توجه به آن از رنگ های شادتر و جسورانه تری برای فضاهای مختلف استفاده نمود.

 

درواقع با گذر زمان ثابت شد استفاده از رنگ های متنوع و شاد در فضای اداری باعث پویایی و انرژی بیشتر در کارمندان می شود و راندمان کاری را بالا می برد . برای مثال می توان برای شرکت هایی مانند شرکت معماری ، شرکت طراحی بازی ، شرکت های مربوط به تکنولوژی و … از رنگ های سفید ، قرمز ، زرد و … در سطوح و مبلمان بهره برد .

دکوراسیون اداری لوکس با متریال مرغوب و قیمت مناسب

متخصص ترین مهندسین در دکوراسیون اداری با شرکت معماری هیرادانا : 09125754921

* طراحی فضاهای باز

یکی از ترندهای طراحی و دکوراسیون فضای اداری که بسیار پر طرفدار بوده و توانسته تاثیرات مثبت زیادی در شرکت ها بگذارد طراحی فضای باز است . درواقع فضای باز هم می تواند به این معنا باشد که فضای کار کارمندان به صورت اشتراکی و در کنار هم باشد.

 

که در این صورت هماهنگی و همکاری میان آن ها بیشتر می شود و هم می تواند به معنای طراحی فضایی باشد که برای گفتمان میان کارمندان در زمان استراحت و یا انجام کارهای دیگر ایجاد شده است . در هر صورت استفاده و طراحی این سبک فضاها و نتیجه ای که از آن حاصل شده است نشان می دهد که می تواند تاثیر مثبت زیادی روی راندمان کاری شرکت بگذارد .

 

* استفاده از پارتیشن ها به جای دیوار

حذف دیوارها در فضاهای اداری و استفاده از انواع مختلف پارتیشن ها به جای آن ها را می توان از ترندهای طراحی دکوراسیون اداری دانست . درواقع از مزیت های استفاده از پارتیشن ها می توان به این نکته اشاره کرد که هم باعث جدا شدن فضاها و ایجاد حریم میان کارمندان و بالا رفتن تمرکز آن ها می شود و هم از طرفی فضای میان آن ها را به طور کامل مسدود نمی کند و ارتباط آن ها حفظ شده و باعث بیشتر شدن کار تیمی و هماهنگی میان آن ها و در نتیجه بیشتر شدن راندمان کاری اشاره نمود.

 

باید دانست که پارتیشن ها انواع مختلفی دارند اما از جمله ی محبوب ترین آن ها برای فضاهای اداری به ویژه در سبک مدرن پارتیشن شیشه ای می باشد . این نوع پارتیشن شفافیت داشته و می تواند برای فضاهای اداری مخصوصا اداره های کوچک مناسب باشد . زیرا فضا را از آنچه که هست بزرگتر و دلبازتر نشان می دهد .

 

* استفاده از گل و گیاه در فضای داخلی

عناصر تزیینی حتی در فضای اداری هم راه خود را باز کرده اند . از جمله عناصر تزیینی محبوب در فضای اداری می توان به گل ها و گیاهان اشاره نمود . از آنجایی که گیاهان خود به تولید اکسیژن پرداخته و دارای حسی مثبت و شاداب می باشند باعث نشاط و شادابی در محیط پیرامون خود نیز می شوند .

 

به همین دلیل بررسی ها ثابت کرده است استفاده از گیاهان در فضای اداری باعث بهتر بودن حال کارمندان و شاداب بودن آن ها می شود . این نکته حائز اهمیت است که برای استفاده از گیاهان در فضایی مانند اداره که تمام ساعات افراد در آن حضور ندارند باید با کارشناسان مربوطه مشورت نمود تا مناسب ترین گیاهان انتخاب و استفاده شوند . از طرفی چگونگی گلدان آن ها می تواند تاثیر زیادی روی زیبایی شناسی و دکوراسیون اداری بگذارد و باید حتما به آن و با توجه به سبک دکوراسیون توجه نمود .

 

* طراحی فضایی برای استراحت

امروزه دیگر مداوم کار کردن در تمام ساعات اداری و پشت میز نشستن در اداره ها ملاک بازدهی بیشتر نیست . مدیران به کارمندان خود فضا داده تا آن ها بتوانند در زمان خستگی خود به استراحتی کوتاه پرداخته و با انرژی ای دوباره به ادامه ی کار خود بپردازند .

 

این کار باعث بازتر شدن ذهن افراد و دریافت انرژی بیشتر آن ها در زمان کار و بالا رفتن بازدهی آن ها برای انجام کارها می شود . به همین دلیل در طراحی فضا و دکوراسیون اداری فضایی را به فضای استراحت و یا گفتمان اختصاص می دهند که می تواند به کافه تریا یا آبدارخانه ی اداره نیز متصل باشد .

 

* طراحی فضای کار انفرادی

در گذشته ی دور طراحی فضاهایی انفرادی در اداره و اتاقک های مستطیلی مرسوم بود . به طوری که افراد ساعت ها در این فضاها نشسته و به انجام کارهای خود با تمرکز بسیار بالا می پرداختند . امروزه نیز از این فضاها در فضای اداری استفاده می شود و نکته ای که حائز اهمیت است این است که طراحان سعی می کنند این فضاها را با رنگ ها و یا شکل های متنوع شاخص کرده و باعث جذابیت بیشتر آن بشوند . از طرفی امروزه دیگر افراد مجبور نیستند تمام وقت خود را در آن بنشینند بلکه تنها زمانی که به حضور در آن فضا نیاز دارند به سراغ آن می روند و از آن استفاده می نمایند .

 

بهترین شرکت طراحی دکوراسیون اداری :

شرکت های بسیاری در سرتاسر ایران و دنیا مشغول فعالیت در زمینه های مختلف معماری و دکوراسیون می باشند که دارای افرادی مجرب و حرفه ای بوده و کارهای موفق زیادی در کارنامه ی خود دارند . از جمله ی این شرکت ها می توان به شرکت معماری و دکوراسیون هیرادانا اشاره نمود .

 

شرکت معماری هیرادانا طی سال ها فعالیت و حضور خود در عرصه ی معماری ، دکوراسیون ، طراحی و بازسازی توانسته است پروژه های زیادی را به سرانجام رسانده که هم از نظر کیفیت و هم از نظر زیبایی رضایت کارفرمایان و مشتریان خود را جلب نموده اند .

 

مهندسین و طراحان در این شرکت با توجه به ترندهای روز ، بررسی کار و خدمات شرکت و مساحت فضا و بودجه ی کارفرما شروع به طراحی کرده و در تمامی مراحل با مشورت با کارفرما در تلاش برای رسیدن به نتیجه ای مطلوب و مرغوب می باشند . الویت طراحی دکوراسیون اداری در این شرکت بالا رفتن بازدهی شرکت و تامین رفاه کارمندان و عملکردگرایی در کنار زیبایی شناسی فضا می باشد .

دکوراسیون اداری لوکس با متریال مرغوب و قیمت مناسب

کلام پایانی

همانظور که گفته شد شرکت معماری هیرادانا از مجرب ترین افراد در زمینه ی طراحی و اجرای دکوراسیون اداری تشکیل شده است و شما با برقراری ارتباط و تماس با هیرادانا از طریق شماره 09125754921 می توانید از خدمات مختلف و مشاوره ی این افراد در زمینه ی پروژه ی خود برخوردار شوید . جهت مشاهده نمونه کار ها به سایت به آدرسwww.hiradana.com  مراجعه کنید .