پارس ناز پورتال

رابرت کیوساکی، آینده قیمت رمز ارزها را چطور می‌بیند؟

رابرت کیوساکی، آینده قیمت رمز ارزها را چطور می‌بیند؟

رابرت کیوساکی از برترین نویسندگان دهه اخیر، همچنین از موفق‌ترین تاجران دنیاست. کیوساکی تا کنون کتاب‌های با ارزش بسیاری را به چاپ رسانده است. از پر طرفدارترین کتاب‌های او می‌توان به “پدر پولدار، پدر فقیر” و “چهار راه کسب و کار” اشاره کرد. در این مقاله قصد داریم تا پیش بینی‌های او را در مورد کریپتوکارنسی و قیمت ارز دیجیتال بررسی و بازبینی کنیم. با ما همراه باشید.

 

پیش بینی رابرت کیوساکی در مورد بازار کریپتوکارنسی

 

رابرت کیوساکی آینده ارزهای دیجیتال مخصوصاً قیمت ارز دیجیتال بیت کوین را بسیار روشن و درخشان می‌بیند. پیش از این او سقوط بزرگ سهام در ماه اکتبر را پیش بینی کرده بود. هم اکنون او معتقد است که هر سال قیمت ارز دیجیتال بیت کوین به میزان ۱۰۰% رشد خواهد کرد. به همین دلیل قصد دارد با خرید حجم بالایی بیت کوین، سرمایه خود را در لیست ارز دیجیتال قرار دهد.

 

قیمت ارز دیجیتال برای ۵ سال آینده از نگاه کیوساکی

وب سایت Kitco مصاحبه‌ای با رابرت کیوساکی داشته و طبق این مصاحبه قیمت ارز دیجیتال بیت کوین در ۵ سال آینده به ۱.۲ میلیون دلار خواهد رسید. در سال ۲۰۲۰ با همه‌گیر شدن بیماری کرونا قیمت ارز دیجیتال بیت کوین به ۹۰۰۰ دلار سقوط کرد.

 

در همان زمان رابرت کیوساکی سرمایه گذاری خود را بر روی بیت کوین آغاز نمود. لازم به ذکر است که پیش بینی او در مورد افزایش قیمت ارز دیجیتال بیت کوین در سال گذشته به واقعیت تبدیل شد.

 

هم اکنون کمپانی‌های معتبر بسیاری مانند تسلا، مایکرو استراتژی و… ارزهای دیجیتالی مختلفی را مانند بیت کوین به جدول ارز دیجیتال خود اضافه کرده‌اند. با این حال، با وجود اینکه کیوساکی از ارزهای دیجیتال حمایت کرده، باز هم سرمایه گذاری روی فلزات گرانبها را به سرمایه گذاری روی ارزهای دیجیتال ترجیح می‌دهد.

 

چرا که در برخی گزارش‌ها ذکر شده او عمر ارزهای دیجیتال را بسیار کوتاه می‌داند و معتقد است که بر روی دارایی‌هایی با طول عمر کوتاه باید بسیار با احتیاط عمل کرد.

رابرت کیوساکی، آینده قیمت رمز ارزها را چطور می‌بیند؟

همه چیز خراب خواهد شد!

نویسنده معروف کتاب پرفروش پدر پولدار پدر فقیر، رابرت کیوساکی، هشدار داده است که «همه چیز خراب خواهد شد»، از جمله طلا، نقره و تمام لیست ارز دیجیتال حتی بیت کوین. با این حال، او سقوط‌ها را فرصت خرید می‌داند و خاطرنشان می‌کند که خود او بیت کوین بیشتری خواهد خرید.

 

رابرت کیوساکی هشدار سقوط بازار را تکرار کرد

پدر پولدار پدر فقیر کتابی است که در سال ۱۹۹۷ توسط کیوساکی و شارون لچتر نوشته شده است. بیش از شش سال است که در فهرست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز قرار دارد. بیش از ۳۲ میلیون نسخه از این کتاب به بیش از ۵۱ زبان در بیش از ۱۰۹ کشور فروخته شده است. بنابراین باید توصیه‌ها و اشاره‌های تحلیلگری چون او را جدی گرفت.

 

رابرت کیوساکی، هشدار خود را در مورد سقوط قیمت ارز دیجیتال تکرار کرده است. کیوساکی با استناد به اینکه (در آمریکا) بیش از ۱۴۴۰۰۰ نفر در صنعت فناوری در سال ۲۰۲۲ شغل خود را از دست دادند و ۶۶۰۰۰ نفر دیگر تا کنون در سال جاری بیکار شده اند، جمعه در توییتی نوشت که همه چیز از جمله طلا، نقره و بیت کوین سقوط خواهد کرد.

 

با این وجود، او به ۲. ۳ میلیون دنبال کننده خود در توییتر گفت: “سقوط نزدیک است. همه چیز از جمله قیمت ارز دیجیتال بیت کوین، طلا و نقره سقوط خواهد کرد. اما وحشت نکنید. خبر خوب اینکه: من طلا، نقره، بیت کوین و پول واقعی بیشتری با دلار جعلی خواهم خرید.”

 

دلار آمریکا، پول جعلی

کیوساکی قبلاً توضیح داده بود که طلا، نقره و بیت کوین پول واقعی هستند؛ در حالی که دلار آمریکا پول جعلی است «زیرا به جای اینکه به پول واقعی مانند طلا گره خورده باشد، به ایمان و اعتبار کامل ایالات متحده گره خورده است». این نویسنده مشهور بارها گفته است که به دولت بایدن، خزانه داری، فدرال رزرو یا وال استریت اعتماد ندارد.

 

او همچنین بارها در مورد “بزرگترین سقوط در تاریخ جهان” هشدار داده است. در اکتبر سال گذشته، او گفت که بازارهای سهام، اوراق قرضه و املاک و مستغلات با ادامه افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو سقوط خواهند کرد و به سرمایه گذاران توصیه کرد طلا، نقره و بیت کوین بخرند.

 

او معتقد است که سرمایه گذاران بیت کوین با افزایش قیمت ارز دیجیتال بیت کوین و چرخش دلار در میان جدول ارز دیجیتال ثروتمندتر خواهند شد.علاوه بر این، نویسنده مشهور در اکتبر سال گذشته پیش‌بینی کرد که دلار آمریکا سقوط خواهد کرد. علاوه بر این، او اخیراً گفت که ما در یک رکود جهانی هستیم و نسبت به ورشکستگی‌های فزاینده، بیکاری و بی‌خانمانی هشدار داد.

 

کلام آخر

 

در سپتامبر سال گذشته، نویسنده پدر پولدار، پدر فقیر، از سرمایه‌گذاران خواست تا قبل از وقوع بزرگترین سقوط در تاریخ جهان، همین حالا سرمایه خود را در جدول ارز دیجیتال قرار دهند. تا علاوه بر نوسان گیری از قیمت ارز دیجیتال، سرمایه گذاری کرده و اصل سرمایه رشد کند.

 

گرچه کیوساکی قبلاً توضیح داد که او یک سرمایه گذار بیت کوین است نه یک معامله‌گر، بنابراین وقتی قیمت ارز دیجیتال بیت کوین به پایین‌ترین حد خود می‌رسد هیجان زده شده و سرمایه بیشتری را به لیست ارز دیجیتال خود اضافه می‌کند.

 

او اذعان داشته که بیت کوین را دوست دارد و این ارز دیجیتال را «پول مردم» نامید. او ضمن بیان اینکه در حال خرید بیت کوین بیشتری است، هشدار داد که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) از برخی ارزهای دیجیتال دیگر حمایت نخواهد کرد.

 

منبع : https://farnet.io/2023/01/329874/robert-kiyosaki-crypto-predictions/