پارس ناز پورتال

رابطه نامشروع جنسی پرنسس دایانا لو رفت

رابطه نامشروع جنسی پرنسس دایانا لو رفت

رابطه نامشروع جنسی پرنسس دایانا لو رفت 

رابطه جنسی نامشروع در خاندان سلطنتی انگلستان میتواند مثل ننگ بزرگی در تاریخ این کشور باشد حال ماجرای پرنسس دایانا گویی لو رفته هست. پرنسس دایانا که یکی از اشراف زاده هاي انگلیسی و از خاندان سلطنتی و همسر شاهزاده چارلز بود با وجود گذشت سالیان طولانی از مرگ مشکوک و ناگهانی اش هنوز هم سوژه داغ رسانه ها میشود. اکنون نیز ماجرای روابط غیر اخلاقی و متعدد این پرنسس سرشناس با مردان گوناگون بر سر زبان ها افتاده هست

 

گفته میشود پرنسس دایانا در زمان زندگی خود روابط غیراخلاقی زیادی را تجربه کرده هست که در ادامه به آن ها اشاره می‌شود.

 

جزئیاتی از روابط نامشروع پرنسس دایانا

افشای روابط غیراخلاقی میان رییس‌جمهور پیشین فرانسه با عروس ملکه انگلستان، موجی از جنجال را در رسانه‌هاي انگلیس برانگیخت.افشای روابط غیراخلاقی ژیسگار دستن رییس‌جمهور فرانسه با پرنسس دایانا همسر سابق و متوفی پرنس چارلز ولیعهد انگلیس موجب جنجال و هیاهوی رسانه‌اي در روزنامه‌هاي انگلیس شده هست.

رابطه نامشروع جنسی پرنسس دایانا لو رفت

در حالی‌که شایعات زیادی درمورد نحوه مرگ پرنسس دایانا پس از برخورد شدید خودروی وی با ستون میانی تونلی در مرکز پاریس پایتخت فرانسه همچنان بر سر زبان‌هاست داشتن روابط عاشقانه میان ژیسگار دستن و وی برای همگان بسیار شگفت‌انگیز شده هست.

رابطه نامشروع جنسی پرنسس دایانا لو رفت

والری ژیسکار دستن سال 1978

سردبیران و روزنامه‌نگاران انگلیسی پس از افشای این خبر، از همکاران خود در فرانسه خواسته‌اند هرچه سریعتر در این‌باره تحقیق کنند و آنان را در جریان ماجرا قرار دهند.تمامی افرادی که به نوعی با پرنسس دایانا روابط نامشروع داشتند، بسیار جوانتر از ژیسگار دستن بوده‌اند زیرا عروس ملکه انگلیس همواره با افرادی که هم‌سن یا تنها کمی مسن‌تر از او بودند، ارتباط برقرار میکرد.

 

روزنامه لوفیگارو نوشت: شاهزاده چارلز ولیعهد انگلیس در سال 1992 به خاطر برقرار کردن روابط غیراخلاقی از سوی دایانا با افراد دیگر از وی جدا شد و تا زمان مرگ مشکوک دایانا در ماه اوت سال 1997 میلادی، وی همواره با افراد و شخصیت‌هاي گوناگون از جمله دودی الفاید میلیاردر مصری ارتباط داشت.

 

خبر روابط عاشقانه میان ژیسگار دستن با پرنسس دایانا توسط یکی از خبرنگاران آزاد افشا شد و از آنجا که تمامی نامه‌هاي وی توسط مارگارت خواهر ملکه انگلیس نابوده شده هست، تایید این ارتباط هنوز قطعی نشده هست.به گفته کارشناسان امور اروپا، بعضی نخبگان سیاسی فرانسه همواره دارای روابط غیرمشروع و رفتارهای غیراخلاقی میباشند

 

که از آن جمله میتوان به روابط غیراخلاقی رولان دوما وزیر امور خارجه سال‌هاي دهه 80 میلادی این کشور با منشی خود و نیز روابط پنهانی نیکلا سارکوزی رییس‌جمهوری فرانسه با کارولا برونی که باعث جدایی از همسر دومش شد اشاره کرد.

 

پرنسس دایانا همسر پرنس چارلز ولیعهد انگلیس پس از اختلاف شدیدی که با دربار انگلیس پیدا کرد و مسایلی که درخصوص روابط وی با افراد خاص مطرح شد، از همسرش جدا شد ولی با دقت به این‌که اقدامات وی باعث تخریب وجهه ملکه انگلیس می‌شد، پنج سال بعد از جدایی در یک سانحه رانندگی مشکوک کشته شد.

رابطه نامشروع جنسی پرنسس دایانا لو رفت

عکس 18+ تصادف مشکوک پرنسس دیانا

 

روزنامه دیلی اکسپرس گزارش داد که پلیس انگلیس هیچ وقت دو اتومبیلی راکه در شب مرگ شاهزاده ولز و دوستش لودی فاید در صحنه تصادف حضور داشتند، پیدا نکرد.طبق این گزارش گری هانتر یک وکیل انگلیسی به ماموران پلیس از وجود دو خودرو مرموزی که به نظر میرسید از صحنه تصادف فرار می کنند خبر داد اما ‌انها به هیچ عنوان تعقیب نشدند.

 

هانتر معتقد هست که یکی از این دو ماشین وظیفه حمایت و محافظت از دیگری را برعهده داشت که می‌بایست به خودرو مرسدس پرنسس دایانا برخورد میکرد.