پارس ناز پورتال

رازهای زیبایی ریحانا فنتی سوپراستار موسیقی + بیوگرافی

رازهای زیبایی ریحانا فنتی سوپراستار موسیقی + بیوگرافی

رازهای زیبایی ریحانا فنتی سوپراستار موسیقی + بیوگرافی

 

در اینبخش با رازهای زیبایی ریحانا فتنی سوپراستار موسیقی ایالات متحده کشور آمریکا آشنا میشویم. ریحانا کـه البته لفظ درست اسم او «ریحانا» اسـت، یکی از زیباترین خواننده هاي زن دنیا محسوب می شود و البته برند آرایشی بهداشتی خودش را هم دارد. خیلی از خانمها خصوصا کسانی کـه پوست تیره دارند، میخواهند مانند او میکاپ کنند اما چگونه؟ در ادامه با مجله پارس ناز همراه باشید تا بیشتر صحبت کنیم.

 

رازهای آرایشی ریحانا

ریحانا یکی از مشهور‌ترین چهره‌هاي حال حاضر دنیای موسیقی اسـت کـه در چند فیلم هم افای نقش کرده اسـت. این ستاره متولد باربادوس کـه بتازگی وارد سی سالگی شده اسـت فعالیت هنری خودرا از ۱۵ سالگی شروع کرد ودر مدت کوتاهی بـه شهرت رسید. اگر چـه عمده شهرت ریحانا بخاطر فعالیت در زمینه موسیقی و خوانندگی اسـت اما استایل و زیبایی او نیز در این شهرت نقش مهمی ایفا می کند.

رازهای زیبایی ریحانا فنتی سوپراستار موسیقی + بیوگرافی

او کـه موسس برند لوازم آرایشی فنتی بیوتی اسـت مدتی پیش یک ویدئو از آرایش روزمره خود منتشر کرد. قسمت عمده آرایش روزمره ریحانا تفاوت چندانی با آرایش روزمره دیگر افراد ندارد و همین مساله باعث شده اسـت کـه زیبایی او واقعی و قابل دستیابی بنظر برسد چون بیشتر ستارگان هالیوود خودشان آرایش خودشان را انجام نمی دهند و بـه سراغ متخصصان و هنرمندان آرایش میروند.

رازهای زیبایی ریحانا فنتی سوپراستار موسیقی + بیوگرافی

ریحانا نیز اگر چـه بارها سراغ این هنرمندان رفته اسـت اما معتقد اسـت کـه هر زنی باید بتواند خودش آرایش خودش را انجام دهد و بـه خصوص برای بخش‌هاي خاصی از آرایش خود شـما بهترین کارشناس هستید. او می گوید: “مـن از کودکی بـه تماشای آرایش کردن مادرم و دیگر زنان علاقه داشتم و همین مساله باعث شد کـه در اینکار تبحر پیدا کرده و نکات زیادی را فرا بگیرم.

رازهای زیبایی ریحانا فنتی سوپراستار موسیقی + بیوگرافی

مـن موقع آرایش کردن روی آرایش ابروها و کانتور کردن بینی وقت زیادی می گذارم و این قسمت‌ها را طوری انجام می دهم کـه اصلا مشخص نباشند.” قابل انکار نیست کـه انتشار ویدئوی آرایش ریحانا سروصدای زیادی را بین علاقمندان بـه آرایش بپا کرد و همه ی علاقمند بودند کـه ترفندهای وی را فرابگیرند. ریحانا پوست تیره‌اي دارد اما ترفندهای آرایشی او برای همه ی قابل اجرا هستند.

 

شـما با هر نوع و رنگ پوست و نژاد و ویژگی‌هاي فیزیکی می توانید نکات تازه‌اي از او یاد بگیرید. در ادامه این مقاله هشت ترفندی راکه ریحانا برای آرایش خود بکار می برد بیان خواهیم کرد. طبیعی اسـت کـه ریحانا از برند شخصی لوازم آرایشی خود برای آرایش استفاده کند و همه ی محصولاتی کـه در این ویدئوی آموزشی بکار میبرد از برند فنتی بیوتی هستند.

 

روش استفاده از فونداسیون به سبک ریحانا

ریحانا کار آرایش خودرا «البته پس از آماده سازی پوست» با زدن کرم پودر آغاز می کند. او برای پوشش دادن تمام صورت از سه قطره «سه بار فشار دادن پمپ» کرم پودر استفاده می کند کـه مقداری نسبتا زیاد اسـت.

رازهای زیبایی ریحانا فنتی سوپراستار موسیقی + بیوگرافی

کرم پودری کـه او بکار می برد یکی دو درجه روشن‌تر از رنگ طبیعی پوست او اسـت و حالتی درخشان و شاداب بـه چهره او می دهد. او برای زدن کرم پودر از اسفنج آرایشی استفاده میکند و پوششی کامل روی چهره خود بـه وجود می‌آورد. استفاده از کرم پودر زیاد روی صورت سبک خاص ریحانا اسـت کـه بـه پوشش دهی بیشتر بـه روشی غیر معمول اما موثر منجر می شود.

 

کانتور کردن به سبک ریحانا

ریحانا میگوید کانتور کردن چهره پس از پوشش دادن کامل آن با فونداسیون اهمیت بسیار زیادی دارد اما او معتقد اسـت روش‌هایي کـه در کلیپ‌هاي آموزشی یوتیوب و اینستاگرام و … مشاهده میکنید الگوی مناسبی برای اینکار نیستند و شـما باید کانتور کردن رابه سبک خودتان و مناسب چهره خودتان انجام دهید چون هر شخصی فرم چهره متفاوتی دارد.

رازهای زیبایی ریحانا فنتی سوپراستار موسیقی + بیوگرافی

اگر بخاطر داشته باشید ریحانا درسال‌هاي اخیر دچار اضافه وزن شده بود کـه این چاقی چهره رابا کمک کانتور کردن پنهان می کرد و کمتر کسی متوجه چاقی چهره او شد. او از استیک‌هاي کانتور بـه رنگ شکلاتی استفاده می کند و توصیه میکند کـه موقع کانتور کردن، گردن را فراموش نکنید، چون گردن کشیده و لاغر شـما را لاغر و خوش اندام نشان خواهد داد.

 

کانسیلر همیشه بهترین گزینه است

او برای پوشش دادن لکه‌هاي پوستی و تیرگی زیر چشم و … از کانسیلر استیکی استفاده می کند و معتقد اسـت کـه کانسیلر بهترین راه حل برای پنهان کردن این مشکلات پوستی اسـت.

رازهای زیبایی ریحانا فنتی سوپراستار موسیقی + بیوگرافی

ریحانا قبل از استفاده از کانسیلر آن رابا دستان خود گرم میکند تا نرم و قابل استفاده شود سپس مقداری ازآن را زیر چشمان خود می کشد و با استفاده از اسفنج آرایشی آنرا محو میکند. او می گوید: “همه ی مـا میدانیم کـه کانسیلر برای پوشاندن تیرگی دور چشم، پف زیر چشم، بی‌خوابی و تصمیمات بد زندگی ساخته شده اسـت.”

 

تثبیت کردن آرایش به سبک ریحانا

پس از استفاده از فونداسیون، کانتور و کانسیلر ریحانا سراغ تثبیت کردن آرایش خود می رود و برای اینکار از پودر تثبیت کننده بی‌رنگ استفاده می کند. او معتقد اسـت هر آرایشی نیاز بـه تثبیت کردن دارد و شـما بدون استفاده از تثبیت کننده نمیتوانید از منزل خارج شوید.

رازهای زیبایی ریحانا فنتی سوپراستار موسیقی + بیوگرافی

اگر این تثبیت کننده را در کیف روزمره خود قرار دهید کار شـما بسیار ساده‌تر خواهد شد ودر طول روز می توانید ازآن استفاده کنید. ریحانا میگوید: “اگر تثبیت کننده در کیف مـن جا نشود چاره‌اي ندارم جز این‌کـه کیفم را عوض کنم!”

 

استفاده غیرمعمول از محصولات آرایشی

ریحانا علاقه زیادی بـه آرایش دارد و همین مساله باعث شده اسـت کـه او دوست داشته باشد با لوازم آرایشی کارهایی تفریحی و خلاقانه انجام دهد. بطور مثال وقتی نوبت استفاده از برنزه کننده میرسد او آنرا روی همه ی قسمت‌هاي صورتش می‌مالد تا بـه قول خودش چهره‌اي گرم‌تر داشته باشد.

رازهای زیبایی ریحانا فنتی سوپراستار موسیقی + بیوگرافی

سپس او از همان برنزه کننده بعنوان سایه چشم هم استفاده می کند تا بـه چشمانش عمق بدهد و آن‌ها را جداب‌تر کند. در ادامه او از یک سایه روشن‌تر با ته رنگ صورتی زیر چشم‌هایش استفاده میکند و مقداری ازآن را روی گونه‌هایش نیز می‌مالد. او میگوید اگر می خواهید رژگونه را درست استفاده کنید حتماً لبخند بزنید چون با اینکار محل صحیح برای رژگونه زدن مشخص می شود.

 

پوشاندن پف زیر چشم با سایه تیره رنگ

ریحانا اعتراف می کند کـه خواب کافی ندارد و همین مساله باعث ایجاد پف زیر چشم‌هایش میشود. او برای پوشش دادن این پف‌ها از یک سایه قهوه‌اي تیره استفاده میکند.

رازهای زیبایی ریحانا فنتی سوپراستار موسیقی + بیوگرافی

این سایه تیره نه تنها پف‌ها بلکه تیرگی‌هاي زیر چشم و چین و چروک‌ها را نیز می‌پوشاند و چهره‌اي سر حال و شاداب بـه او میدهد. برای این‌کـه چشم‌هاي ریهانا بازتر بنظر برسد و خستگی اطراف چشم‌هایش مشخص نباشد او کمی سایه اکلیلی طلایی رنگ بـه گوشه چشم‌هایش میزند تا بـه قول خودش حالتی خوشمزه و جذاب بـه آن‌ها بدهد.

 

استفاده از چند لایه هایلایت کننده

ریحانا علاقه خاصی بـه استفاده از هایلایت کننده دارد و همه ی مـا وی را با آرایش براق و درخشان می‌شناسیم. او از استفاده از هایلایت کننده در مقدار زیاد هراسی ندارد و حتی از چنین لایه و رنگ مختلف هایلایت روی هم استفاده میکند تا درخشندگی و براقی بیشتری بـه چهره‌اش بدهد. در ویدئوی آموزشی ریحانا، او از سه رنگ مختلف هایلایت استفاده میکند و دلیل اینکار را علاقه زیاد بـه هایلایت میداند.

 

استفاده از هایلایت کننده روی بدن

یکی از نکات جالب توجه ویدئوی آموزشی ریحانا، لحظه‌اي اسـت کـه او هایلایت را روی شانه‌هاي خود استفاده می کند. علاقه ریحانا بـه هایلایت‌هاي رنگی در حدی اسـت کـه در گذشته یعنی زمانی کـه هنوز در کارائیب زندگی می کرد برای خودش هایلایت می‌ساخت. او سایه‌هاي چشم اکلیلی را در رنگ‌هاي مختلف پودر کرده و با روغن بدن مخلوط میکرد ودر یک ظرف نگه‌داری میکرد تا ازآن برای آرایش استفاده کند.

رازهای زیبایی ریحانا فنتی سوپراستار موسیقی + بیوگرافی

اما با برند لوازم آرایشی او و ابداعات آن دیگر نیازی بـه اینکار نیست، محصول جدید برند فنتی بیوتی موسوم بـه بادی لاوا «یعنی گدازه بدن» اینکار رابه بهترین شکل انجام می دهد. او برای اینکار از برس کابوکی استفاده میکند و روغن براق را روی شانه‌ هایش میزند تا جلوه‌اي درخشان بـه آن‌ها بدهد، کاری کـه شـما هم می توانید انجام دهید تا در مهمانی‌ها بـه معنای واقعی کلمه بدرخشید.

 

و در آخر بیوگرافی کوتاه از ریحانا فتنی

رابین ریحانا فنتی در ۲۰ فوریه ۱۹۸۸ در سن مایکل پاریش در جزیره کارائیب باربادوس بدنیا آمد. ریحانا بزرگ‌ترین فرزند از سه فرزند مونیکا فنتی حسابدار و رونالد فنتی انباردار اسـت. دوران کودکی او با اعتیاد پدرش بـه الکل و کراک و مشکلات زناشویی والدین اش گذرانده شد و زمانی کـه ریحانا ۱۴ ساله بود از هم جدا شدند.

رازهای زیبایی ریحانا فنتی سوپراستار موسیقی + بیوگرافی

او در دوران کودکی از سردردهای شدید رنج می برد و برای این‌کـه بقیه وی را یک کودک غیرعادی تلقی نکنند آنرا از دوستان و هم‌کلاسی‌هایش پنهان میکرد. “هرگز احساسم را بیان نمیکردم و همیشه آنرا در خودم پنهان میکردم. همیشه بـه مدرسه می‌رفتم و کسی نمی‌توانست متوجه شود کـه مشکلی دارم.”

 

نقل‌ مکان به ایالات‌ متحده آمریکا

ریحانای نوجوان برای فرار از مشکلات خانه بـه خوانندگی روی آورد. او با دو تن از همکلاسی‌هایش یک گروه دخترانه را تشکیل داد و زمانی کـه ۱۵ سال داشتند در مقابل تولیدکننده موسیقی، ایوان راجرز کـه بـه همراه همسر باربادوسی اش بـه آن جزیره آمده بود، تست دادند. راجرز از استعداد ریحانا شگفت‌زده شد اما از دو دوست او نه. “زمانی کـه ریحانا وارد اتاق شد گویی آن دو دختر اصلاً وجود نداشتند.”

رازهای زیبایی ریحانا فنتی سوپراستار موسیقی + بیوگرافی

کمتر از یکسال بعد ریحانای ۱۶ ساله باربادوس را ترک کرد و بـه همراه راجرز و همسرش بـه کنتیکت نقل‌مکان کرد تا بر روی آلبوم نمایشی‌اش کار کند. ریحانا میگوید “زمانی کـه باربادوس را ترک کردم پشت سرم را نگاه نکردم. می خواستم کاری راکه باید انجام دهم حتی اگر بـه معنای نقل‌مکان بـه کشور آمریکا باشد.”

رازهای زیبایی ریحانا فنتی سوپراستار موسیقی + بیوگرافی

اتفاقات زندگی شخصی او نیز اغلب جلب‌توجه کرده و وی را در صدر اخبار قرار میدهد. درسال ۲۰۰۶ شایعاتی بـه گوش رسید کـه او با مربی‌اش جی زی رابطه دارد. اما او و جی زی همیشه این شایعات را مسخره خواندند. ریحانا در این‌باره می گوید “نخستین بار کـه این شایعه را شنیدم خنده‌ام گرفت اما حالا کاملاً نسبت بـه آن بی‌حس شده‌ام و توجهی نمی کنم. زیرا مردم درباره هرچه کـه دوست دارند حرف می زنند و نمی توان مانع آن‌ها شد.”

رازهای زیبایی ریحانا فنتی سوپراستار موسیقی + بیوگرافی

درسال ۲۰۰۹ ریحانا دوباره در صدر اخبار قرار گرفت زیرا دوست‌پسرش کریس براون پیش از مراسم وی را کتک زده بود. این اتفاق باعث شد بیشتر افراد حامی او باشند و ریحانا بـه چهره‌اي علیه خشونت خانگی تبدیل شود. او در گفتگو‌اش با دایان سایر گفت “این اتفاق برای مـن افتاد. و می تواند برای هرکسی رخ دهد.” ریحانا سپس با مت کمپ رابطه عاشقانه‌اي را آغاز کرد اما پس از مدتی از هم جدا شدند.

رازهای زیبایی ریحانا فنتی سوپراستار موسیقی + بیوگرافی

از زمان شروع کار این ستاره جوان درسال ۲۰۰۵ تا بـه امروز، او بـه‌ سرعت مسیر موفقیت را طی کرده اسـت. برای مدتی امکان نداشت صدای وی را نشنویم. بااین‌حال او بـه‌عنوان یک زن جوان مسائل مختلفی را پشت سر گذاشته اسـت. او درباره خشونت کریس براون علیه خودش گفت “ازآن زمان بـه‌شدت مراقب خود هستم. دوست نداشتم کسی گریه‌هاي مـن را ببیند. دوست نداشتم کسی دلش بحال مـن بسوزد.

رازهای زیبایی ریحانا فنتی سوپراستار موسیقی + بیوگرافی

آن زمان همه ی‌چیز برای مـن دشوار بودو دوست نداشتم بـه یک چهره آسیب‌پذیر تبدیل شوم. دوست داشتم بـه همه ی بگویم حالم خوب اسـت، تا زمانی کـه واقعاً خوب شوم. درسال ۲۰۱۲ رابطه ریحانا با براون خوب شد. آن‌ها بـه همراه هم موزیک Birthday Cake را عرضه کردند. در ماه اوت همان سال ریحانا درباره رابطه‌اش با کریس براون با اپرا وینفری صحبت کرد. او گفت کـه براون عشق زندگی‌اش اسـت و آن دو بـه هم نزدیک هستند.