پارس ناز پورتال

رازیانه و معجزه برای زنان هنگام دوران قاعدگی

مجموعه : بهداشت زنان
رازیانه و معجزه برای زنان هنگام دوران قاعدگی

رازیانه و معجزه برای زنان هنگام دوران قاعدگی 

رازیانه می تواند نفخ هنگام قاعدگی خانم ها را رفع کند و رحم انان را نیز کاملا پاکسازی نماید. رازیانه یک معجزه برای دوران پریود خانم ها است. بسیاری از خانم ها دچار اختلالات هورمونی و مشکلات قاعدگی هستند.با خوردن رازیانه تمام هورمون های زنانه تنظیم و رحم بصورت کامل پاکسازی می شود و احتمال تمام بیماری های مربوط به رحم را به صفر می رساند.

 

دکتر فصیحی دستجردی در رابطه با درمان مشکلات قاعدگی در طب سنتی به گیاه رازیانه اشاره کرد و گفت: «هر روز به میزان یک قاشق چایخوری پودر رازیانه را داخل یک لیوان آب جوش بریزید و بگذارید ده دقیقه دم بکشد، بعد خالی و یا به همراه یک قاشق عسل و نه شکر! میل کنید».

 

وی در توضیح دلیل این تجویز گفت: «با این کار تمام هورمون های زنانه تنظیم و رحم بصورت کامل پاکسازی می شود و احتمال تمام بیماری های مربوط به رحم را به صفر می رساند». فصیحی در کنار رازیانه تجویز دیگری هم د اشت و ادامه داد: «دم کرده یک قاشق نعنا خشک بصورت روزانه نیز از قویترین آنتی بیوتیک ها قوی تر عمل کرده و رحم و بدنتان را کاملاً پاکسازی می کند».

 

این محقق طب سنتی تاکید کرد: «رازیانه مخصوص خانم هاست و برای آقایون مضر است. در ضمن خانم های باردار نباید از رازیانه استفاده کنند زیرا باعث سقط جنین می شود».

 

منبع:aftabir.com