پارس ناز پورتال

راز زیبایی و خوش اندام بودن بیانسه لو رفت +عکس همسر و فرزندش

راز زیبایی و خوش اندام بودن بیانسه لو رفت +عکس همسر و فرزندش

راز زیبایی و خوش اندام بودن بیانسه لو رفت

بیانسه یکی از معروفترین خوانندگان تاریخ است، وی جایزه هاي موسیقی بسیاری دارد و یکی از خوش اندام ترین زنان جهان به شمار می‌رود. ستاره هایي که تصویر انها را در سینما یا جلد مجلات مد و فشن می ‌بینید همه ی‌ عمر اندام متناسبی نداشته ‌اند.

 

مطمئنا برای انها هم پیش می‌ آید كه بدلیل بارداری، كم‌ تحركی یا مصرف زیاد مواد غذایی چرب و پركالری دچار اضافه وزن شوند. اما تفاوت آن ها این است که خیلی سریع خودشان رابه وزن ایده آل شان میرسانند.

 

انها برای لاغری و كاهش وزن رژیم ‌هاي مختلفی را دنبال می ‌كنند كه شاید بعضی از آن ها برایتان جالب باشد. دراین پست به سراغ بیانسه رفته ایم تا راز تناسب اندام و رژیم غذایی وی را بدانیم. با ما در ادامه این پست همراه باشید.

راز زیبایی و خوش اندام بودن بیانسه لو رفت +عکس همسر و فرزندش

1. او معجزه گیاهان را از یاد نمیبرد

قبل از فستیوال موسیقی کوچلا درسال 2018، بیانسه در گفتگو اي اعتراف کرد که میـــخواهد با گیاه خواری اندامش را برای شرکت دراین جشنواره متناسب تر کند. او تنها 44 روز زمان داشت تا به اندام ایده آلش برسد.

 

البته این اولین باری نیست که بیانسه برای رسیده به اندام ایده آلش به سراغ گیاهخواری میرود. او حتی درسال 2013 نیز به همراه همسرش یک رژیم گیاهی 22 روزه گرفت. او دراین مورد می گوید: «ما باید خودمان را دوست داشته باشیم و از بدنمان مراقبت کنیم.

 

اینکار مستلزم یک رژیم غذایی خوب و سالم است که به نظرم گیاهخواری بهترین گزینه میتواند باشد.» او حتی در صفحه اینستاگرام خود نیز در مورد فواید اعجاب انگیز مواد غذایی گیاهی به خصوص تست آواکادو نیز مطلبی منتشر کرد.

راز زیبایی و خوش اندام بودن بیانسه لو رفت +عکس همسر و فرزندش

بیانسه اعتقادی به رژیم گیاهخواری در طول سال ندارد، بلکه او تنها به هدف لاغری از این روش استفاده می کند.

 

2. هله هوله ممنوع!

فرقی نمی‌کند که بیانسه در خانه در حال تماشای تلویزیون باشد، یا در جاده و سفر… او هیچ وقت به سمت هله هوله هایي که ارزش غذایی ندارند، نمی‌رود. تنها اسنکی که او در طول هفته میخورد، بادام و کیک جو دوسر است.

 

یکیدیگر از موادی که بیانسه به آن علاقه زیادی دارد، یخ است. بله یخ! او یخ هاي قالبی رابه دست می گیرد و ساعت ها آنرا می مکد. او می گوید: «زمانی که من سخت کار می کنم و وادار به سفر های طولانی مدت و کسل کننده هستم یا در زمان هایي که استرس شوهایم را دارم، تنها مکیدن یخ است که به من آرامش میدهد.»

راز زیبایی و خوش اندام بودن بیانسه لو رفت +عکس همسر و فرزندش
3. شکلات

اگر چه بیانسه برای لاغری و رسیدن به تناسب اندام مورد علاقه اش رژیم هاي سختی می گیرد اما هرگز از شکلات نمی گذرد. او حتی در کنسرت ها و پست هاي اینستاگرام خود نیز در مورد علاقه اش به شیرینی جات مینویسد. بعنوان مثال او یکبار عکسی از شکلات کیت کت، که از برندهای مورد علاقه اش است، را در اینستاگرامش منتشر کرد. اگر به صفحه هاي شخصی او در شبکه هاي اجتماعی سری بزنید، خواهید دید که او به کاپ کیک و بستنی یخی نیز علاقه زیادی دارد.

 

4. آب و ویتامین

نه تنها مواد غذایی سالم، بلکه مصرف آب نیز در رژیم غذایی بیانسه اهمیت زیادی دارد. او به خوبی می‌داند که بدنش به چه مواد غذایی محتاج است، از این رو آن ها را در برنامه غذایی خود جای میدهد. او می گوید: «من سعی می کنم تا جاییکه می‌توانم مراقب سلامتی ام باشم. من در طول روز حداقل یک گالن آب به همراه تکه هاي لیمو در آن، مینوشم. علاوه بر آن، ویتامین هاي بدنم را نیز تامین می کنم.» شاید بهمین خاطر است که او پوست درخشانی دارد.

 

علاوه بر آب لیمو، آب هندوانه نیز از نوشیدنی هاي محبوب بیانسه می‌باشد، به قدری که او خودش یکی از سرمایه گزاران این محصول شد.فرقی نمی‌کند که او از آب معمولی استفاده می کند یا آب لیمو و هندوانه… مهم این است که او تحت هر شرایطی بدنش را هیدراته نگه می دارد.

راز زیبایی و خوش اندام بودن بیانسه لو رفت +عکس همسر و فرزندش

5. رژیم غذایی بیانسه پس از بارداری

بیانسه بعد از زایمان، وادار به گرفتن یک رژیم غذایی سخت شد تا شکم اش را آب کند. او در گفتگو اي گفت: «پس از زایمان، من وقت زیادی برای رسیدن به اندام قبلی ام نداشتم. در واقع من 3 ماه پس از زایمان ام کنسرتی داشتم و وادار بودم که در همان زمان محدود به تناسب اندام ایده آلم برسم.»

 

به راستی او در طول 90 روز با چه رژیم غذایی به وزن ایده آلش رسید؟ او به عده اي از رازهایش اعتراف کرد: «من هیچ وقت صبحانه را حذف نکردم. صبحانه من شامل سفیده تخم مرغ، اسموتی سبزیجات و شیر کم چرب بود. برای ناهار و شام، من مقدار زیادی ماهی و سبزیجات می خوردم. از مصرف گوشت قرمز، پاستا و برنج نیز پرهیز کردم. در واقع رژیم غذایی من بسیار کم حجم و کم کالری بود.»

 

6. رستوران گردی بیانسه

بیانسه و جی زی از گشت و گذارهای شبانه در رستوران ها لذت میبرند. اما آیا میدانید که بیانسه طبق معمول چه غذایی سفارش میدهد؟

 

جی زی یک‌بار در گفت و گو اش سفارش هایي که بیانسه در رستوران ها میدهد را لو داد. او گفت: «بیانسه عاشق پیتزاست. او طبق معمول پیتزای پپرونی به همراه مقدار زیادی سس گوجه فرنگی سفارش میدهد. برای دسر هم طبق معمول بیسکویت و یک نوع نان شیرمال پنیری میخورد.»

 

اما نظر خود بیانسه در مورد خوردن این مواد چیست؟ آخر هفته ها برای بیانسه یک زنگ تفریح است. او می گوید که من در روزهای تعطیل کار نمی‌کنم، حتی در مورد کارهایم هم با کسی حرف نمیزنم. غذا و نوشیدنی مورد علاقه ام را می‌خورم و سریال «Game of Thrones» می بینم.» در واقع خوردن هله هوله و غذا هاي مورد علاقه اش در روزهای تعطیل بلامانع است.

راز زیبایی و خوش اندام بودن بیانسه لو رفت +عکس همسر و فرزندش7. رژیم غذایی لیموناد

رژیم غذایی گیاهی، محبوب ترین رژیمی ست که بیانسه به آن روی آورده اما نمی‌توان تاثیر رژیم هاي دیگر وی را در تناسب اندامش نادیده گرفت.او یک‌بار در شو اپرا وینفری در مورد رژیم تاثیر گذار لیمونادش گفت و این‌که چطور به کمک آن توانست به اندام ایده آلش برای بازی در فیلم «Dreamgirls» برسد.

 

او دراین باره می گوید: «این رژیم برای من بسیار سخت بود، چون که من عاشق غذا خوردنم. من به مدت 14 روز یک رژیم پاکسازی بدن گرفتم. رژیم من یک نوشیدنی حاوی آب، آب لیمو، شربت افرا و فلفل هندی بود. البته من وادار بودم که هرروز آب نمک نیز مصرف کنم. واقعا شرایط سختی بود. فکر کنید که مردم در اطراف من دونات هاي رنگی و خوشمزه می‌خوردند و من تنها باید تماشایشان میکردم.»

 

8. اسپاگتی، ساندویچ و دیگر کربوهیدرات هاي خوشمزه

تعداد زیادی از ستاره ها برای رسیدن به تناسب اندام، از کربوهیدرات ها فراری اند اما بیانسه جزو آن ها نیست. او سال ها قبل در گفتگو اي گفت: «گرچه من اکثر اوقات آشپزی نمی‌کنم اما در درست کردن اسپاگتی و ساندویچ تبحر خاصی دارم. گرچه درست کردن آن ها ساده است اما من انها رابه شیوه خودم درست می کنم.» بنابر این او هم مانند تعداد زیادی از مردم عادی عاشق پاستا و نان هاي فانتزی ست اما در مصرف این مواد غذایی زیاده روی نمیکند.

راز زیبایی و خوش اندام بودن بیانسه لو رفت +عکس همسر و فرزندش

خوشبختانه در رژیم سیزیجات او، کربوهیدرات ها هم یافت میشوند که تا حدودی برای بدن او لازم است. به گفته او: «من وادار نیستم کربوهیدرات ها رابه طور کامل از رژیم غذایی ام حذف کنم. با این اوصاف خواب اسانی هم دارم.»

راز زیبایی و خوش اندام بودن بیانسه لو رفت +عکس همسر و فرزندش

بیوگرافی بیانسه

بیانسه «به انگلیسی: Beyoncé Giselle Knowles»‏ «زاده ۴ سپتامبر ۱۹۸۱», خواننده و بازیگر آمریکایی سبک آر اند بی است.او در آغاز به خاطر این‌که خواننده اول گروه دستینیز چایلد بود مشهور شد. پس از یک دوره از کارهای موفقیت آمیز با گروه بیانسه، آلبوم خود رابه نام «دیوانه‌وار در عشق» «crazy in love» وارد بازار کرد. این آلبوم تبدیل به یکی از بزرگ ترین آلبوم‌هاي آن سال شد

راز زیبایی و خوش اندام بودن بیانسه لو رفت +عکس همسر و فرزندش

و بیانسه برای آن ۵ جایزه گرمی به دست آورد. آلبوم دوم بیانسه به نام B’day «روز تولد» هم زمان با تولد ۲۵ سالگی او وارد بازار شد و دلیل این نام‌گذاری نیز همین است.بیانسه همچنین در عرصه سینما نیز موفقیت‌هایي رابه دست آورده ودر فیلم‌هاي هالیوودی مثل پلنگ صورتی و دختران رویایی بازی کرده‌است.

راز زیبایی و خوش اندام بودن بیانسه لو رفت +عکس همسر و فرزندش

همچنین همسر او جی-زی رپر و خواننده هیپ پاپ مشهور است. آن‌ها سال ۲۰۰۸ ازدواج کردند. در مراسم جوایز آهنگ ویدئوی ام‌تی‌وی ۲۰۱۱ در حالیکه بر روی صحنه مشغول خواندن بود لباس خودرا باز کرد و نشان داد که حامله‌است. پدر بچه جی-زی، رپر مشهور است.

راز زیبایی و خوش اندام بودن بیانسه لو رفت +عکس همسر و فرزندش

آلبوم‌ها
۲۰۰۳ Dangerously in Love
۲۰۰۶ روز تولد B’Day
2007 B’Day Deluxe Edition
۲۰۰۸ I Am… Sasha Fierce

 

بیانسه خواننده، ترانه‌سرا و هنرپیشه آمریکایی است که در طول بیش از دو دهه فعالیت در عرصه موسیقی و هنر به یک سلبریتی تبدیل شد که پرفروش ترین آلبوم ها رابه مخاطبان خود عرضه کرد. در ادامه ۵۰ راز درباره بیانسه را بیان می‌کنیم که احتمالا نمی دانستید.

راز زیبایی و خوش اندام بودن بیانسه لو رفت +عکس همسر و فرزندش

۱. نام کامل او بیانسه گیزل کارتر ناول است.

 

۲. در ۴ سپتامبر ۱۹۸۱ در هیوستون تگزاس بدنیا آمد.

راز زیبایی و خوش اندام بودن بیانسه لو رفت +عکس همسر و فرزندش

۳. تا به حال فکر کرده اید چرا وی را بیانسه نامیده‌اند؟ این اسم قبل از ازدواج مادرش است.

 

۴. بیانسه دارای رگه‌هایي از بومیان امریکایی، افریقایی، ایرلندی و فرانسوی است و از سمت مادری از نوادگان جوزف بروسارد، رهبر Acadian‌ها است.

راز زیبایی و خوش اندام بودن بیانسه لو رفت +عکس همسر و فرزندش

۵. استعداد خوانندگی بیانسه در سن ۸ سالگی ودر کلاس رقص کشف شد، زمانی که معلمش در حال خواندن یک آواز بودو بیانسه با خواندن تمام نت‌هاي بالا آواز را به اتمام رساند.

 

۶. او در ۸ سالگی، کلی رولند و لاتویا رابرتسون را دریک تست خوانندگی ملاقات کرد که یارهای او در گروه آواز کودکان Destiny بودند. انها همراه با سه دختر دیگر بعنوان بخشی از گروه دخترانه‌ي Girl’s Tyme انتخاب شدند.

 

۷. وقتی دخترجوانی بود، با آهنگ تصور کن جان لنون جایزه‌ي یک رقابت آواز مدرسه‌اي را برنده شد.

 

۸. بیانسه دو سال به افسردگی مبتلا بود اما آنرا پنهان کرد، زیرا زمانی بود که گروه Destiny برنده‌ي جایزه‌ي گرمی میشد.

راز زیبایی و خوش اندام بودن بیانسه لو رفت +عکس همسر و فرزندش

۹. او فرد بخشنده‌اي است. بیانسه به کلی رولند هم‌گروه سابق خود در Destiny پیوست تا بنیاد بازماندگان را تاسیس کند که به قربانیان بلایای طبیعی کمک می کند. هم‌ چنین در منطقه‌ي هیوستون آپارتمان‌هاي ناولزـ تمونوز را ساخت.

 

۱۰. او با سایر خیریه‌ها از جمله Chime for Change، Girl Up، Elevate Network، International Planned Parenthood Federation، Girls Inc. of Greater Houston و I Was Here کار کرده است.

راز زیبایی و خوش اندام بودن بیانسه لو رفت +عکس همسر و فرزندش

۱۱. اولین آلبوم او به نام Dangerously in Love «به طرز خطرناکی عاشق» برنده‌ي ۵ جایزه‌ي گرمی شد.

 

۱۲. مادرش آرایشگر و طراح لباسی به نام تینا بیانسه و پدرش متیو ناولز یک مدیر ضبط است.

 

۱۳. مادرش تینا، سال ها درگیر حرفه‌ي بیانسه بوده است، و کارش رابا طراحی لباس‌هاي گروه Destiny شروع کرد.

راز زیبایی و خوش اندام بودن بیانسه لو رفت +عکس همسر و فرزندش

۱۴. Jersey Shore برنامه‌ي تلویزیونی محبوب او است.

 

۱۵. A Star is Born فیلم موردعلاقه‌ي او است.

 

۱۶. الگوی مد او سوپر مدل بریتانیایی کیت ماس است.

 

۱۷. در ۴ آوریل ۲۰۰۸ با جی‌زی، رپر مشهور ازدواج کرد.

راز زیبایی و خوش اندام بودن بیانسه لو رفت +عکس همسر و فرزندش

۱۸. عده اي از کارهای موردعلاقه‌ي او ماندن در خانه و تماشای تلویزیون و نشستن در ردیف اول تماشاچیان بسکتبال با شوهرش جی‌زی است.

 

۱۹. در ۲۰۱۰، و پس از کسب ۱۲۲ میلیون دلار در آن سال، کتاب رکورد های کتاب گینس انها را پردرآمدترین زوج نیرومند نامید.

راز زیبایی و خوش اندام بودن بیانسه لو رفت +عکس همسر و فرزندش

۲۰. یک‌بار جی‌زی در بین رپ‌خوانی خود گفت که او و بیانسه قبل از بلو ایوی فرزندی یک بارداری ناموفق داشته‌اند و حتی خود بیانسه درباره‌ي آن در مستندش صحبت کرد.

 

۲۱. اعلام بارداری بیانسه رکورد رکورد های گینس بیش‌ترین توئیت در ثانیه را برای او به همراه داشت.

راز زیبایی و خوش اندام بودن بیانسه لو رفت +عکس همسر و فرزندش

۲۲. اولین دختر این زوج به نام بلو ایوی کارتر، در ۷ ژانویه‌ي ۲۰۱۲ بدنیا آمد.

 

۲۳. دو روزبعد بلو تبدیل به جوانترین فردی شد که در جدول‌هاي بیلبورد جای گرفته بود، چرا که گریه‌هاي او در آهنگ گلوری جی زی ضبط شده بود.

راز زیبایی و خوش اندام بودن بیانسه لو رفت +عکس همسر و فرزندش

۲۴. beyonce در روز جهانی بشردوستی درسال ۲۰۱۲ بعنوان سفیر بشردوستی خدمتگزاری کرد.

 

۲۵. صدای بیانسه در طبقه‌بندی مزوسوپرانو قرار می گیرد.

راز زیبایی و خوش اندام بودن بیانسه لو رفت +عکس همسر و فرزندش

۲۶. او یک مرکز آرایشی زنانه را در مرکز توانبخشی غیرانتفاعی Phoenix House بروکلین نیویورک تاسیس کرد.

 

۲۷. ساشا فیرس همزاد بیانسه بود، ودر سال ۲۰۰۳ برای کمک به غلبه‌ي او بر کمرویی روی صحنه‌ي اجرا، ساخته شد. او درسال ۲۰۱۰ به مجله‌ي الور گفت احساس میکند دیگر به آن احتیاج ندارد.

 

۲۸. beyonce چندین کسب و کار جانبی دارد. او با مادرش یک خانه‌ي پوشاک به نام درئون دارد که برگرفته از نام مادربزرگ بیانسه است. هم چنین خط تولید چندین عطر از جمله هیت و پالس را راه‌اندازی کرده است.

 

۲۹. هم‌ چنین قراردادهایی چند میلیون دلاری با پپسی، امریکن‌اکسپرس، و لوریل امضا کرده است.

راز زیبایی و خوش اندام بودن بیانسه لو رفت +عکس همسر و فرزندش

۳۰. عده اي از القاب او بی، کوئین بی، و پرنسس پاپ است.

 

۳۱. به دنبال موفقیت نسخه‌ي اسپانیایی تک‌آهنگ او به نام Irreplaceable، بیانسه تصمیم گرفت یک نسخه‌ي اسپانیایی از آلبوم B’Day خود منتشر کند و حتی در آهنگ Beautiful Liar با شکیرا همکاری کرد.

 

۳۲. اولین تور تک نفره‌ي او در ۲۰۰۴ بود.

راز زیبایی و خوش اندام بودن بیانسه لو رفت +عکس همسر و فرزندش

۳۳. در سپتامبر ۲۰۱۰ توسط مجله‌ي پیپل، زیباترین زند جهان نامیده شد.

 

۳۴. خواهرش سولانژ نیز یک خواننده‌ي موفق است.

 

۳۵. بیانسه آلبوم جدیدش به نام visual را در دسامبر منتشر کرد که سروصدای بسیاری در رسانه‌هاي اجتماعی بپا کرد و به سرعت به فروش قابل توجهی دست یافت.

 

۳۷. بیانسه تاکتیک‌هاي تبلیغات سنتی مانند تک‌آهنگ‌هاي اولیه و حضور رسانه‌اي برای آلبوم جدیدش رد کرد. در عوض به میلیونها فالوورش توئیت کرد: سوپرایز! و خبر آلبوم جدید و لینک فروشگاه آی‌تیونز را نیز منتشر کرد.

 

۳۸. آلبوم visual پس از پخش غافلگیرانه و بدون هر گونه تبلیغاتی قبل از انتشار، طی فقط ۲۷ ساعت تبدیل به پرفروش‌ترین خواننده‌ي زن سال شد.

راز زیبایی و خوش اندام بودن بیانسه لو رفت +عکس همسر و فرزندش

۳۹. بیانسه میگوید موسیقی را می بیند. “من موسیقی را میبینم. چیزی بیش‌تر ازآن است که میشنوم «…» وقتی با چیزی ارتباط برقرار میکنم، سریعا یک تصویر یا یکسری عکسهای میبینم که با احساس، عاطفه یا خاطره‌اي از کودکیم، افکارم درباره‌ي زندگی، رویاها یا تخیلاتم در ارتباط است. و همه ی‌ي آن ها به موسیقی مرتبط هستند”.

 

۴۰. او در انیمیشن جدید Epic بجای ملکه تارا صحبت میکند.

 

۴۱. او در کارمن ام‌تی‌وی بازی کرده است: یک اپرای هیپ هاپ بر اساس اپرای فرانسوی کارمن.

 

۴۲. بیانسه در فیلم آستین پاورز در عضو طلایی، نقش ‌Foxxy Cleopatra را بازی کرده است، که یکی از شخصیت‌هاي زن جذاب دهه‌ي ۷۰ است.

راز زیبایی و خوش اندام بودن بیانسه لو رفت +عکس همسر و فرزندش

۴۳. او تبدیل به اولین فرد غیر ورزشکار یا غیرسوپرمدل شد که در 2007 روی مجله‌ي اسپورتس ایلوستریتد ظاهر شد.

 

۴۴. قد او ۱ متر و 70 سانت است.

 

۴۵. در ژانویه‌ي 2010 با تبدیل شدن به اولین هنرمند زنی که ۶ جایزه‌ي گرمی را دریک روز ازآن خود کرد تاریخ گرمی را متحول کرد.

 

۴۶. شماره مورد علاقه‌ي بیانسه ۴ است. مادر در ۴ جولای بدنیا آمده است. در ۴ آوریل ازدواج است. تولدش ۴ سپتامبر است و تولد همسرش ۴ دسامبر است.

راز زیبایی و خوش اندام بودن بیانسه لو رفت +عکس همسر و فرزندش

۴۷. در 2007 بیانسه اولین هنرمند زنی بود که جایزه‌ي هنرمند بین‌ المللی را در مراسم جوایز موسیقی امریکا به‌دست آورد.

 

۴۸. او در میامی یک مجتمع مسکونی دارد، ودر لندن انگلستان نیز صاحب خانه است.

 

۴۹. آرایش مورد علاقه‌ي بیانسه‌ استفاده از ریمل است.

 

۵۰. دارایی خالص او حدود 400 میلیون دلار است و جی‌زی 600 میلیون دلار دارد.

عکس همسر بیانسه

راز زیبایی و خوش اندام بودن بیانسه لو رفت +عکس همسر و فرزندش

عکس بیانسه و همسرش دار دوران بارداری

راز زیبایی و خوش اندام بودن بیانسه لو رفت +عکس همسر و فرزندش

عکس نوزادان بیانسه

راز زیبایی و خوش اندام بودن بیانسه لو رفت +عکس همسر و فرزندش

راز زیبایی و خوش اندام بودن بیانسه لو رفت +عکس همسر و فرزندش

راز زیبایی و خوش اندام بودن بیانسه لو رفت +عکس همسر و فرزندش

عکس های داغ بیانسه خواننده مشهور جهان

راز زیبایی و خوش اندام بودن بیانسه لو رفت +عکس همسر و فرزندش

راز زیبایی و خوش اندام بودن بیانسه لو رفت +عکس همسر و فرزندش

عکس های باکیفیت بیانسه

راز زیبایی و خوش اندام بودن بیانسه لو رفت +عکس همسر و فرزندش

راز زیبایی و خوش اندام بودن بیانسه لو رفت +عکس همسر و فرزندش

عکس های اینستاگرامی بیانسه

راز زیبایی و خوش اندام بودن بیانسه لو رفت +عکس همسر و فرزندش

عکسهای بیانسه و همسرش ،درباره بیانسه خواننده

راز زیبایی و خوش اندام بودن بیانسه لو رفت +عکس همسر و فرزندش

خوش اندام بودن بیانسه ،بیوگرافی بیانسه

راز زیبایی و خوش اندام بودن بیانسه لو رفت +عکس همسر و فرزندش