پارس ناز پورتال

راز لاغری کلویی کارداشیان و کاهش وزن 18 کیلویی او!

مجموعه : اخبار سینما
راز لاغری کلویی کارداشیان و کاهش وزن 18 کیلویی او!

راز لاغری کلویی کارداشیان چیست؟ 

در اینجا درمورد راز لاغری کلویی کارداشیان صحبت می کنیم. وقتی صحبت از افراد مشهوری می شود که کاهش وزن زیادی داشته اند، یکی از اولین افرادی که برای اولین بار در ذهن ظاهر می شود مطمئناً کلویی کارداشیان است. وی پس از جدایی از نامزد قدیمی خود، بازیکن بسکتبال، لامار اودام، دچار مشکل بسیار زیادی شد که منجر به انتخاب سبک ناسالم زندگی و افزایش وزن شدید شد.

 

کلویی اولین فرزند خود را در سال 2018 به دنیا آورد و در دوره بعدی هم 18 کیلو از وزن خود را کم کرد. اگرچه کلویی با تیمی از بهترین متخصصان تغذیه و مربیان جهان کار می کند، اما به قول او یکی از دلایل اصلی که او توانسته وزن زیادی از دست بدهد، پیروی از یک رژیم غذایی کم کربوهیدرات است. او توضیح می دهد که رژیم های کم کربوهیدرات سرشار از پروتئین هستند و به او انرژی می دهند تا جلسات تمرینی سخت در باشگاه را انجام دهد.

 

کلویی کارداشیان و رژیم غذایی TB12

روش TB12 به نام فوتبالیست مشهور تام بردی ساخته و نامگذاری شد. کلویی کارداشیان یکی از افراد مشهوری است که از این رژیم غذایی پیروی می کنند، با این حال، هر سلبریتی نمی تواند تا آنجا که می تواند به نتایج قابل مشاهده خود ببالد. رژیم غذایی تام برادی رژیمی است که اساسا بر پایه پروتئین و مصرف گیاهی است. از نظر غذای گنجانده شده بسیار شبیه سایر رژیم های غذایی کم کربوهیدرات است.

راز لاغری کلویی کارداشیان و کاهش وزن 18 کیلویی او!

شیر و سایر اشکال لبنیات، کافئین، نوشیدنی های الکلی، قند مصنوعی و غذاهای فرآوری شده در این رژیم ممنوع است. میوه ها و سبزیجاتی وجود دارند که به طور کلی سالم در نظر گرفته می شوند که آنها نیز محدود می شوند. دلیل خوبی وجود دارد که چرا قوانین TB12 بسیار سخت هستند. غذاهایی که در رژیم غذایی گنجانده شده اند سرشار از مواد مغذی هستند که به بدن شما کمک می کنند تا با التهاب مبارزه کند.

 

کلویی کارداشیان چگونه لاغر شد؟

گاهی اوقات، کلویی دوست دارد برخی از موارد استثنا را در رژیم خود بگنجاند. او می‌گوید که اساساً عاشق غذا است و ترجیح می‌دهد یک جلسه ورزشی طولانی‌تر را انجام دهد، اگر به این معنی باشد که بتواند گاهی اوقات برخی از غذاهای «ناسالم» را بخورد. تیم او از این امر بسیار حمایت می‌کند، زیرا معتقدند اگر این امر به او کمک می‌کند در درازمدت از رژیم غذایی خود پیروی کند، خوب است که به او اجازه دهیم هر از گاهی تقلب کند.

 

شما باید از کسی که رژیم سختی را انتخاب کرده حمایت کنید و انگیزه او را حفظ کنید تا توضیح دهد که چگونه پیشرفت زیادی کرده است. آنها همچنین کلویی را ستایش می کنند زیرا اگر او در طول روز یک وعده غذایی ناسالم بخورد. به عنوان جریمه وی دو ساعت بیشتر در باشگاه می ماند و تمرین می کند تا کالری های اضافی را بسوزاند. رژیم سخت تمرینی او بزرگترین دلیل کاهش وزن او به غیر از رژیم غذایی است.

 

وعده غذایی 1 – قبل از باشگاه

اولین وعده غذایی که کلویی می خورد درست قبل از رفتن به باشگاه است. او توصیه می کند یک قاشق مرباخوری همراه با یک قاشق غذاخوری کره بادام زمینی سالم بخورید. مربا و کره به او انرژی کافی برای جلسه تمرین می دهد. گاهی اوقات، او یک اسموتی توت فرنگی هم به جای آن اضافه می کند.

راز لاغری کلویی کارداشیان و کاهش وزن 18 کیلویی او!

وعده غذایی 2 – بعد از باشگاه

دومین وعده غذایی که او می خورد، میان وعده بعد از باشگاه است. این می تواند چیزی به سادگی خوردن یک سیب باشد. (رژیم TB12 ترکیب میوه با سایر تنقلات را حذف نمی کند) یا یک میان وعده دیگر مانند دو تخم مرغ آب پز با یک فنجان بلغور جو دوسر. تخم مرغ خوب است زیرا پروتئینی دارد که عضله را می سازد و حفظ می کند.

 

وعده غذایی 3 – قبل از ناهار

کلویی در مورد اجتناب از قهوه بسیار سختگیر است. برای یک میان وعده قبل از ناهار، او از خوردن یک میوه دیگر که حاوی فیبر است لذت می برد تا او را تا وعده ناهار سیر نگه دارد.

راز لاغری کلویی کارداشیان و کاهش وزن 18 کیلویی او!

وعده غذایی 4 – ناهار

یکی از ناهارهای مورد علاقه کلویی سالاد مرغ چینی است. این سالاد شامل دو فیله سینه مرغ کبابی (حدود 4 اونس) در دستور غذا و نصف سیب زمینی به همراه یک سالاد سبزیجات است. این سالاد شامل سیب زمینی می شود زیرا سرشار از مواد مغذی است که مادران بعد از بارداری به آن نیاز دارند. همچنین اسفناج، کلم بروکلی و مارچوبه رایج ترین انتخاب های او هستند.

 

وعده غذایی 5 – اوایل بعد از ظهر

یک وعده دیگر ترکیب میوه یا یک مشت بادام همراه با یک فنجان کرفس در اوایل زمان بعدازظهر است. او توضیح می دهد که چقدر مهم است که حتی بعد از ناهار سیر بمانید تا از خوردن غذاهای ناسالم پرهیز کنید.

 

وعده غذایی 6 – بعد از ظهر

بار دیگر، وعده غذایی بعدی نیز شامل بادام است. به نظر می رسد بادام میان وعده مورد علاقه کلویی باشد. اما با توجه به مزایای آن و این واقعیت که شما را سیر نگه می دارد، تعجب آور نیست. اگر برای نگه داشتن اشتهای شما تا شام کافی نیست، می توانید یک فنجان گوجه گیلاسی را نیز همراه آن ببرید.

راز لاغری کلویی کارداشیان و کاهش وزن 18 کیلویی او!

وعده غذایی 7 – شام

بسیاری از مردم پس از یک روز کاری طولانی از سفارش پیتزا لذت می برند، اما کلویی کارداشیان نه. برای وعده شام، او از یک ماهی قزل آلا پخته شده در فر و مقداری مارچوبه سرخ شده لذت می برد. اگر واقعا گرسنه باشد، گاهی آن را با سالاد آسیایی ست می کند.

 

وعده 8 – آخرین میان وعده

برای آخرین وعده غذایی در روز، کلویی یک میوه دیگر مانند یک انبه خرد شده را مصرف می کند. این رژیم غذایی کلویی کارداشیان بود که باعث شد او بتواند 18 کیلوگرم وزن کم کند. او همچنین بین وعده های غذایی مقدار زیادی آب مصرف می کند و جلسات تمرین ورزشی با شدت بالا را انجام می دهد. ترکیبی از این با رژیم غذایی تام برادی چیزی است که به او کمک کرد تا وزن زیادی کم کند و اندام سالم و زیبای خود را به دست آورد.