پارس ناز پورتال

راهنمای خرید بهترین پاک کننده صورت برای خانم ها

راهنمای خرید بهترین پاک کننده صورت برای خانم ها

راهنمای خرید بهترین پاک کننده صورت برای خانم ها 

اگر میخواهید پاک کننده برای صورتتان و پاک کردن آرایش بهره گیری نمایید ما به شما برترین راهکارها را برای خرید می‌دهیم. برای گزینه پاک‌ کننده صورت مناسب باید نیازهای پوست خودتان را بشناسید‎.باید بدانید که اگر پوست شما خشک هست کدام پاک کننده را باید انتخاب کنید و اگر چرب هست کدام برای صورت تان بهتر هست.

 

کلید اصلی برای گزینه مناسب پاک‌ کننده صورت این هست که نیازهای پوست خودتان را بشناسید. اگر پوست خشک دارید پس حتماً پوسته پوسته شدن یکی از دشواری های شماست و اگر پوست چرب دارید حتماً از جوش و آکنه رنج می‌برید .

 

پاک کننده صورت برای کسانی که پوست خشک دارند
زنانی که پوست خشک و پوسته ‌پوسته دارند, نباید از لوازم آرایشی برای برطرف کردن این دشوار بهره گیری کنند, چون باعث پیر شدن چهره آن‌ها میشود. برترین راه برای رویارویی با خشکی پوست, بهره گیری از پاک‌کننده‌هاي نمناک‌کننده‌ هست که حاوی آلفاهیدروکسی اسید هست. این محصولات سلول‌هاي مُرده پوستی

 

را به‌خوبی لایه‌برداری می کند و پوست را نرم‌تر و صاف‌تر می سازد. برخی متخصصان پیشنهاد میکنند از شوینده‌هاي اسیدی برای صورت بهره گیری کنید که میزان اسید گلیکولیک در آن‌ها اکثر از ۱۰ درصد هست.

 

پاک کننده صورت برای کسانی که پوست چرب دارند
برترین پاک‌کننده صورت برای کسانی که پوست چرب و منافذ پوستی بزرگ دارند, محصولات حاوی رتینول هست. این محصولات نه‌ تنها سموم را از پوست پاک میکند, بلکه منافذ پوستی مسدود را هم تمیز می کند تا منافذ کوچک‌تر به نظر برسد.
برای بازرسی چربی پوست, از پاک‌کننده‌هاي

 

بدون چربی بهره گیری کنید که حاوی گوگرد و اسید سالیسیلیک هم باشد. به گزارش ایران اکونومیست, گوگرد, نوعی عامل ضدباکتریایی هست که چربی‌ها و سموم را از منافذ پوستی بیرون می‌آورد. اسید سالیسیلیک هم باکتری‌هاي موجود در منافذ پوستی را خنثی میکند.