پارس ناز پورتال

راهنمای خرید جاروبرقی بوش

راهنمای خرید جاروبرقی بوش

اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که جاروبرقی بوش را برای خرید انتخاب کرده‌اید، به شما افتخار می‌کنیم. چرا که یک انتخاب هوشمندانه می‌تواند موجب احساس بهتری در شما شود. جاروبرقی یکی از وسایل مهم خانگی‌ست که خانواده‌ها برای نظافت و آراستگی منزل به آن احتیاج دارند.

 

به همین منظور خرید یک جاروبرقی مناسب و کارآمد می‌تواند به آنها حس بهتری هدیه دهد. تفاوتی نمی‌کند شما قصد خرید کدام سری بوش را داشته باشید، جاروبرقی سری 8 بوش یا هر مدل دیگر، مطالعه راهنمای خرید جاروبرقی بوش به شما کمک می‌کند تا انتخاب مناسب‌تری را تجربه کنید.

راهنمای خرید جاروبرقی بوش

دسته‌بندی کلی در انواع جاروبرقی بوش

 

جاروبرقی‌های بوش به طور کلی به دو دسته کلی زیر تقسیم می‌شود:

* جاروبرقی کیسه‌دار

* جاروبرقی مخزن‌دار یا بدون کیسه

 

جاروبرقی کیسه‌دار و بدون کیسه همانگونه از نامشان پیداست تنها در مخزن نگه‌دارنده زباله با یکدیگر تفاوت دارند. اما کدام نسبت به دیگری مزایا و معایب بیشتری دارد؟ در ادامه به طور کامل به مزایا و معایب این دو نوع جاروبرقی بوش به طور کامل پرداخته‌ایم. برای خرید مطمئن هر کدام از این جاروبرقی‌ها می‌توانید به نمایندگی بوش مراجعه کنید.

 

جاروهای کیسه‌ای

راهنمای خرید جاروبرقی بوش

این مدل از جاروبرقی‌های یکی از دستگاه‌های کاربردی و مرسوم محسوب می‌شوند. همانگونه که از نامشان پیداست، کیسه‌هایی جهت نگهداری و خاک و زباله‌ها در این مدل از جاروها تعبیه شده و معمولا جنس این کیسه‌ها از نوع پارچه‌ای، پلیمری یا کاغذی است. برخی از افراد برای راحتی کار از کیسه‌های یکبار مصرف برای این منظور استفاده می‌کنند.

 

ما در این راهنمای خرید جاروبرقی بوش به شما پیشنهاد می‌کنیم که از مدل‌های کاغذی یکبار مصرف برای جاروبرقی‌های خود استفاده کنید. زیرا آنها را پس از پر شدن به راحتی می‌توانید تعویض و یک پاکت نو بیندازید.

 

شما به راحتی می‌توانید کیسه‌های جاروبرقی را تهیه نمایید. زیرا این برند کاملا استاندارد بوده و در اکثر فروشگاه‌ها و نمایندگی‌های بوش به راحتی کیسه را می‌توانید خریداری کنید.

 

در این راهنمای خرید جاروبرقی بوش به شما توصیه می‌کنیم از پاکت‌های دائم به صورت طولانی مدت هرگز استفاده نکنید زیرا آنها در دراز مدت آسیب‌های جدی به جارو وارد می‌کنند. به عنوان مثال کاهش قدرت مکش و کاهش طول عمر دستگاه، صدای بسیار بلند از آن از این دسته مشکلات خواهد بود.

 

به همین منظور است که شرکت بوش در راهنمای خرید جاروبرقی بوش به مصرف‌کنندگان این اخطار را از گذشته می‌دهد که به صورت طولانی مدت از کیسه‌های دائمی استفاده نکنند.

 

از مزیت‌های جالب توجه جارو بوش می‌توان به فیلتر بهتر هوای خروجی نیز اشاره کرد. وجود این فیلتر از آلرژی و یبماری‌های تنفسی جلوگیری می‌کند.یکی از معایب جاروبرقی‌های کیسه‌دار، هزینه بالای خرید کیسه است.

 

جاروهای بدون کیسه یا مخزن‌دار

راهنمای خرید جاروبرقی بوش

جاروبرقی بدون کیسه یا همان مخزن‌دار اصل جدیدی از جاروهاست که توسط شرکت بوش تولید و به بازار عرضه شده است. این مدل از جاروها علاوه بر قدرت مکش بالا، از زیبایی بالایی برخوردارست. این وسیله با دارا بودن مخزن‌های دائمی، حجم قابل توجهی از گردوغبار و زباله را جمع می‌کند. به همین منظور نیازی به خرید کیسه نیست.

 

در این راهنمای خرید جاروبرقی بوش به افرادی که دارای آلرژی و بیماری‌های تنفسی هستند، توصیه می‌کنیم از این نوع جاروبرقی استفاده نکنند. چرا که محققان بر این باورند که استفاده طولانی مدت از این جاروبرقی موجب تشدید آلرژی می‌شود.

 

نقد و بررسی مشخصات جاروبرقی بوش

 

اگر قصد خرید جاروبرقی بوش یا سایر وسایل خانگی این برند را دارید می‌توانید مشخصات و مدل‌های مختلف آن را از طریق وبسایت نمایندگی بوش مشاهده کنید.به طور کلی شرکت بوش یکی از برندهای مطرح جارو و وسایل خانگی در دنیاست.

 

این شرکت با به کارگیری موتورهای قدرتمند، طول عمر بالا و طراحی زیبا توانسته نظر بسیاری از مصرف‌کنندگان را به خود جلب کند. ویژگی‌های بسیار زیادی موجب شده تا افراد این برند را به بسیاری از برندهای دیگر ترجیح دهند.

 

برند بوش امروزه یکی از بهترین برندهای تولیدکننده جارو در بازار می‌باشد که توانسته ارائه بهترین و کامل‌ترین محصولات، سهم بزرگی را در بازار نصیب خود کند. جاروبرقی‌های این برند با بهره از موتورهای قدرتمند توانسته‌اند نظر مثبت تمامی مصرف‌کنندگان را جلب نمایند.

 

موتورهای قدرتمند و همچنین سایر تجهیزات نظیر لوله تلسکوپی، نوع پارویی، لوله خرطومی، چرخ ها، نوع فیلترها همه و همه آن را به یک جاروی خانگی قدرتمند و کاملاً حرفه ای تبدیل کرده است.

 

پایان

برای خرید این محصول و مشاهده کلیه مشخصات فنی و ظاهری می‌توانید به نمایندگی‌ بوش در تهران مراجعه نمایید. در این صورت شما می‌توانید بهترین انتخاب را داشته باشید.