پارس ناز پورتال

راهنمای مقابله با دشمنان در پابجی موبایل مانند بازیکنان حرفه ای

راهنمای مقابله با دشمنان در پابجی موبایل مانند بازیکنان حرفه ای

مقابله با دشمنان در بازی پابجی موبایل اهمیت بسیاری دارد، زیرا به شما کمک می‌کند تا به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای در این بازی موفق باشید. در این بازی، برخورد با دشمنان مراحلی از بازی است که شما را به چالش می‌کشد و باید با استراتژی‌ها و تکنیک‌های خاصی برای غلبه بر آن‌ها استفاده کنید.

 

مقابله با دشمنان در پابجی موبایل نیازمند داشتن دانش و قدرت تصمیم‌گیری سریع است و برای شروع، باید استراتژی مناسب خود را در بازی انتخاب کنید. به همین خاطر در این مقاله تصمیم داریم تا ترفندهایی را به شما بگوییم که می‌توانید با کمک آنها مانند بازیکنان حرفه‌ای با دشمنان خود در بازی پابجی موبایل مقابله کنید. پس با ما همراه باشید.

 

استفاده از گوشی‌های گیمینگ و با باتری قوی

استفاده از یک گوشی گیمینگ، باعث بهبود تجربه بازی می‌شود. این گوشی‌ها دارای صفحه نمایش بزرگتر، سرعت بالاتر و کنترل دقیق‌تری هستند که به شما کمک می‌کنند در مقابله با دشمنان بهتر عمل کنید.

 

باتری گوشی نیز از مواردی است که برای ادامه بازی مهم خواهد بود. در صورتی که باتری گوشی شما ضعیف است، می‌تواند بازی را به سرعت ببندد و شما را در مقابله با دشمنان ضعیف کند. پیشنهاد می‌شود از یک گوشی با باتری قوی و یا استفاده از یک PUBG UC همراه باشید.

 

استراتژی فرود

روش پیروزی و غلبه بر دشمنان مانند یک بازیکن حرفه‌ای، با انتخاب یک گزینه فرود عاقلانه آغاز می‌شود. باید منطقه‌ای را انتخاب کنید که ترکیب مناسبی از وسایل و امکانات مورد نیاز و رقابت قابل مدیریت را ارائه دهد.

 

مناطق جوایز سطح بالا، مانند پوچینکی، مدرسه، یا بوت کمپ، معمولاً بیشتر بازیکنان را جذب می‌کنند که این ممکن است منجر به درگیری‌های اولیه شود. از طرفی دیگر، شروع با فرود در حاشیه می‌تواند ایمن‌تر باشد، اما ممکن است شما تجهیزات کافی برای مقابله با دشمنان خود نداشته باشید.

 

استفاده از سلاح‌های مناسب

در PUBG Mobile، دسته‌های مختلف سلاح‌ها وجود دارند که هر کدام ویژگی‌ها و قابلیت‌های مختلفی دارند. حتماً باید با سلاح‌های مختلف آشنا باشید و در هر موقعیتی از سلاح‌های مناسب استفاده کنید.

 

به عنوان مثال، در فاصله‌های نزدیک می‌توانید از اسلحه پیستول استفاده کنید و در فاصله‌های بیشتر، اسلحه‌های بزرگتر مانند تفنگ‌های دست یک دست یا تفنگ‌های هوایی را برای حمله به دشمنان استفاده کنید.

 

جمع آوری تجهیزات

حتماً در طول بازی تلاش کنید تا به تجهیزات مناسبی برسید. این شامل سلاح‌های قدرتمند، پوشاک با دفاع قوی، کیفیت بالای بیمه‌ها و داروها و بمب‌ها می‌شود. حتماً تجهیزاتی مانند تلسکوپ، میریان و همچنین تاسیسات خودروها را نیز جمع آوری کنید.

پابجی موبایل

استفاده از آب و بیابان

در بخش‌هایی بازی که رودخانه یا دریاچه وجود دارد، از آن‌ها استفاده کنید. شما می‌توانید با شنا در آب، کمترین ضربه را ببینید و در Orelon باشید. همچنین در مناطق بیابانی و کم آب، بدن خود را با آب زیاد نگه دارید و تجهیزات کم آب را به دقت انتخاب کنید.

 

تسلط بر سلاح‌ها

حتما به تخصص و مهارت خود در کشتن دشمنان در بازی PUBG Mobile توجه کنید. برای بهبود دقت و کنترل خود، می‌توانید با سلاح‌های محبوبی مانند M416، SCAR-L، AKM و Beryl M762 تمرین کنید.

 

همچنین، برای مواجهه با دشمنان در فاصله‌های دور، سلاح‌های مناسبی را انتخاب کنید که شامل یک تفنگ تهاجمی میان برد، یک مسلسل دوربرد و یک تفنگ تیرانداز یا تفنگ تیرانداز اختصاصی است. این ترکیب به شما امکان می‌دهد تا در هر موقعیت جنگی به درستی عمل کنید.

 

موقعیت یابی و آگاهی از نقشه

یکی از نکات مهم در بازی PUBG Mobile، آگاهی از نقشه و موقعیت یابی است. این مورد توسط بازیکنان حرفه‌ای بارها تأکید شده است. با دقت نقشه را بررسی کنید تا بتوانید مناطق امن و مناطق خطر را شناسایی کنید. حرکت زود هنگام به منطقه امن بعدی، شما را در موقعیت بهتری قرار می‌دهد و احتمال مواجهه با حریفان را کاهش می‌دهد.

 

همچنین، در حین حرکت از پوشش طبیعی مانند تپه‌ها، درختان و صخره‌ها استفاده کنید تا از دویدن در فضای باز خودداری کنید. به تیراندازی و پای پیاده توجه کنید، زیرا این عملکردها می‌توانند موقعیت حریف را فاش کنند. همچنین، به یاد داشته باشید که عنصر غافلگیری در ایمن کردن قتل‌ها بسیار مهم است.

 

استفاده از گروه

در بازی گروهی، بازیکنان با تجربه‌ای وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها یاد بگیرید. بنابراین، اگر امکانش را دارید، بازی را با دوستان خود راه بیاندازید یا به اجتماع بازیکنان پابجی موبایل در شبکه‌های اجتماعی ملحق شوید.

 

استفاده از تاکتیک‌های رزمی و تصمیم گیری

تمرکز، واکنش و تصمیم‌ گیری استراتژیک برای مبارزه در بازی PUBG Mobile بسیار حائز اهمیت است. هر زمان که شانس با شما یار نیست، فقط در مبارزاتی شرکت کنید که احساس می‌کنید می‌توانید برنده شوید. برای افزایش آسیب، به شلیک‌های سر و گردن اولویت دهید.

 

همچنین، تمرین کنید تا بتوانید دقت خود را افزایش داده در حالی که نوردهی را کاهش دهید. همکاری و ارتباط موثر در تیم بسیار ضروری است. موقعیت دشمنان را به تیمتان اطلاع دهید، حرکات خود را هماهنگ کنید و تجهیزات را با یکدیگر مبادله کنید. همچنین، می‌توانید از اشیاء قابل پرتاب مانند نارنجک و کوکتل مولوتف برای دور کردن حریفان از پوشش یا ایجاد حواس‌پرتی استفاده کنید.

 

توجه به استراتژی‌های پایان بازی

در لحظات پایانی مسابقه PUBG Mobile، حرفه‌ای‌ها از آماتورها جدا می‌شوند. باید تاکتیک‌های خود را به گونه‌ای تنظیم کنید که با تغییرات پویا همراه باشد، زیرا منطقه بازی کوچکتر می‌شود. همیشه پشت خود را به منطقه امن نگه دارید و در حین پیشروی به دنبال حریفان باشید.

 

مگر اینکه ضروری باشد، در اواخر بازی از روبرو شدن با حریفان غیر ضروری خودداری کنید. از زمین و پوشش باقی مانده استفاده کنید و برنامه ریزی خود را بر اساس اطلاعاتی که درباره موقعیت‌های باقیمانده بازیکنان جمع آوری کرده‌اید، انجام دهید. غیرقابل پیش بینی بودن و سازگار بودن ویژگی‌های ضروری برای کشتن دشمنان و برنده شدن است.

توجه به استراتژی‌های پایان بازی

سخن پایانی

در این مقاله ترفندهایی که به شما کمک می‌کند تا دشمنان خود را مانند بازیکنان حرفه‌ای در پابجی موبایل بکشید را معرفی کردیم. اگر از این ترفندهایی ذکر شده پیروی کنید درست مانند یک بازیکن حرفه‌ای بازی خواهید کرد.

 

البته به دلیل پیچیدگی و استراتژیک بودن این بازی، همواره بهتر است تمرین کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید. فراموش نکنید که یادگیری از هر مسابقه، تمرین مداوم و تکمیل روش‌های نام برده شده می‌تواند احتمال پیروزی و شکست دشمنان را در هر بازی افزایش دهد.