پارس ناز پورتال

رزرو هتل مشهد با اقامت در هتل های 5 ستاره لوکس یا هتل های ارزان مشهد

رزرو هتل مشهد با اقامت در هتل های 5 ستاره لوکس یا هتل های ارزان مشهد

سفر به مشهد و زیارت حرم آقا علی ابن موسی الرضا (ع) یکی از سفرهای مهم برای ایرانیان به شمار می‌رود، از این رو رزرو هتل مشهد و اقامت در جوار بارگاه مقدس رضوی هر ساله از سوی مسافران و گردشگران زیادی صورت می ‌گیرد. زائران امام هشتم (ع) به دنبال رزرو هتل مشهد نزدیک حرم می‌ باشند تا دسترسی راحتی به آستان مقدس رضوی داشته باشند.

 

هتل‌ های مختلفی با خدمات و امکانات متفاوت در مشهد وجود دارند که بیشتر آنها در نزدیکی حرم مطهر واقع شده‌اند و برخی از آنها در سطح شهر مشهد می‌باشند و مسافران با توجه به نوع سفر خود (زیارتی، کاری، تفریحی و …) می‌توانند یکی از آنها را انتخاب نموده و رزرو هتل مشهد را انجام دهند.

رزرو هتل مشهد با اقامت در هتل های 5 ستاره لوکس یا هتل های ارزان مشهد

هتل های 5 ستاره مشهد

برای زائران و مسافرانی که قصد دارند در هتلی لوکس و مجلل اقامت کنند، بهترین گزینه هتل ‌های 5 ستاره مشهد می‌باشند. این هتل ‌های 5 ستاره جزو بهترین هتل ‌های ایران محسوب می‌شوند و از بهترین امکانات و خدمات برای رفاه حال بیشتر مهمانان خود استفاده می‌کنند.

 

هتل قصر طلایی

هتل بین‌المللی قصر طلایی مشهد به عنوان بزرگترین و مجلل‌ترین هتل ایران در سال 89 با معماری منحصر بفردی در خیابان امام رضا و در فاصله نزدیک با حرم مطهر رضوی تاسیس گردید. این هتل 20 طبقه دارای 358 واحد اقامتی می‌باشد که دارای چشم‌اندازهای حرم مطهر و شهر مشهد هستند.

 

برای رزرو هتل قصر طلایی مشهد گزینه‌های بسیاری دارید زیرا این هتل اتاق‌ها و سوئیت‌های متنوع و لوکسی مانند اتاق‌های یک تخته، دوتخته آتریوم، دوتخته لاکچری، دوتخته دبل لاکچری تراس‌دار، کانکت چهار نفره، لنداسکیپ، پانوراما، پانوراما تراس‌دار و سوئیت‌های پرزیدنت دو خوابه چهار نفره، دو نفره وسترن و یک خوابه چهار نفره قاجاری دارد و می‌توانید با توجه به تعداد نفرات و بودجه خود یکی از این واحدهای اقامتی مجلل را از طریق سامانه رزرواسیون اقامت 24 به نشانی اینترنتی (www.eghamat24.com) انتخاب نمایید.

 

هتل مجلل قصر طلایی به عنوان لوکس‌ترین هتل ایران از امکانات رفاهی بسیار زیاد و خاصی مانند صندوق امانات یا همان گاوصندوق کوچک داخل اتاق، حمام‌های لاکچری و خاص به همراه وان و جکوزی داخل اتاق، سالن زیبایی مدرن و لاکچری، آتلیه عکس کودک، آتلیه عکس سنتی، مجموعه ورزشی و آبی، فروشگاه‌ها و نمایندگی‌های معتبر برخوردار است که می‌تواند اقامتی فراموش نشدنی و خاطره‌ای به یاد ماندنی از سفر به مشهد مقدس را برای مسافران و مهمانان خود فراهم کند.

 

با رزرو هتل قصر طلایی مشهد در خیابان امام رضا می‌توانید اقامتی دلنشین و خاص در فاصله‌ای نزدیک به حرم را تجربه نمایید و علاوه بر استفاده از ترانسفر رفت و برگشت هتل با پیاده‌روی کوتاهی به بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) مشرف شوید. این هتل موقعیت مکانی مناسبی دارد و از دسترسی خوبی به بازارها و مراکز خرید اطراف مانند بازار سنتی 17 شهریور، مجتمع آرمان، بازار غدیر و … برخوردار می‌ باشد.

رزرو هتل مشهد با اقامت در هتل های 5 ستاره لوکس یا هتل های ارزان مشهد

هتل درویشی مشهد

یکی دیگر از هتل ‌های 5 ستاره و لوکس مشهد که در خیابان امام رضا و نزدیکی حرم مطهر رضوی قرار دارد هتل درویشی می‌باشد. با رزرو هتل درویشی مشهد می‌توانید اقامتی خاص در فضایی مجلل و منحصربفرد را تجربه نمایید. موقعیت مکانی مناسب، معماری مدرن و چشم‌نواز، امکانات و خدمات لوکس، تنوع اتاق‌ها و سوئیت‌ها، پرسنل حرفه‌ای و مجرب، فضایی شیک و دلنشین، رستوران‌های متعدد با انواع غذاهای لذیذ، کافی‌شاپ‌های مجهز و زیبا، مجموعه تفریحات آبی، سالن اسپا، سالن ماساژ و فروشگاه‌های مختلف بخشی از جذابیت‌های هتل درویشی مشهد به شمار می‌روند.

 

اتاق‌های یک تخته، دو تخته توئین، دبل و کوئین، سه تخته استاندارد، اسپا و امپریال، چهار تخته، سوئیت‌های یک خوابه و امپریال در کنار واحدهای اقامتی ویژه و خاصی مانند دوبلکس پرزیدنتال، پنت هاوس اسپا، دوبلکس عرب، دوبلکس هند، دوبلکس چین، دوبلکس مصر، دوبلکس ایران باستان و پنت هاوس روم تاپ وی آی پی می توانند اقامتی متفاوت و ماندگار را برای مهمانان این هتل رقم بزنند.

 

اگر به دنبال رزرو هتل مشهد نزدیک حرم می‌باشید و می‌خواهید اقامتی بسیار مجلل و خاص را تجربه نمایید به شما هتل 5 ستاره درویشی را پیشنهاد می‌کنیم که می‌توانید از طریق سامانه رزرواسیون اقامت 24 انتخاب و رزرو راحت و مطمئنی داشته باشید.

 

هتل های ارزان و قیمت مناسب مشهد

آن دسته از مسافرانی که می‌خواهند سفری کم هزینه به شهر مشهد داشته باشند می‌توانند با رزرو هتل ‌های ارزان مشهد اقامتی قیمت مناسب و اقتصادی را تجربه کنند. به جز برخی از هتل ‌های 4 ستاره مشهد که قیمت خوبی دارند اکثر هتل ‌های 3 ستاره و هتل ‌های درجه پایینتر هزینه کمتری به نسبت هتل ‌های لوکس از مهمانان خود دریافت می‌کنند و خدمات و امکانات مناسبی نیز دارند.

 

هتل سهند مشهد

یکی از هتل ‌های 3 ستاره لوکس و بسیار شیک مشهد که از قیمت مناسبی نیز برخوردار می‌باشد هتل سهند است. این هتل که در خیابان امام رضا و در فاصله بسیار نزدیکی از حرم مطهر رضوی واقع شده است در سال ۱۳۹۲ افتتاح و جهت ارتقا سطح کیفی خدمات در سال ۱۳۹۷ مورد بازسازی قرار گرفت.

رزرو هتل مشهد با اقامت در هتل های 5 ستاره لوکس یا هتل های ارزان مشهد

این هتل با ۷ طبقه بنا و ۶۰ باب اتاق یک تخته، دو تخته معمولی و فولبرد، سه تخته معمولی و فولبرد، چهارتخته معمولی و فولبرد و کانکت پنج نفره از امکانات رفاهی مطلوب و استانداردی برخوردار می‌باشد و به دلیل موقعیت مکانی بسیار خوب مهمانان آن دسترسی راحتی به بارگاه منور علی ابن موسی الرضا (ع) و اماکن دیدنی و مراکز خرید مختلف اطراف حرم دارند.

 

از مهمترین امکانات و خدمات این هتل می‌توان به رستوران، کافی شاپ، چایخانه سنتی، صندوق امانات داخل اتاق، تاکسی سرویس، پذیرش 24 ساعته، صرافی،2 سیستم تهویه مطبوع در اتاق و روم سرویس اشاره نمود.

 

هتل رضویه

یکی از قدیمی‌ترین هتل ‌های مشهد نزدیک حرم هتل سه ستاره رضویه می‌باشد که در سال ۱۳۷۵ افتتاح و جهت ارتقاء سطح کیفی خدمات در سال ۱۳۹۷ مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل 13 طبقه دارای 92 واحد اقامتی با امکانات رفاهی مناسبی می‌باشد که به دلیل قیمت خوب و فاصله کم تا ورودی حرم امام رضا (ع) از محبوبیت زیادی برخوردار است و هر ساله میزبان مسافران و زائران زیادی می‌باشد.

 

بعضی از اتاق‌های هتل رضویه به حرم مطهر مشرف می‌باشند و نمای زیبایی از بارگاه منور حضرت ثامن الائمه دارند. می توانید رزرو این هتل ارزان مشهد و دیگر هتل های قیمت مناسب و همچنین رزرو هتل مشهد با تخفیف را از طریق سامانه رزرواسیون اقامت 24 انجام دهید.