پارس ناز پورتال

رژ لب قرمز و نکات استفاده برای مهمانی و مجالس + نکات آموزشی برای رژ لب زدن

مجموعه : مدل آرایش لب
رژ لب قرمز و نکات استفاده برای مهمانی و مجالس + نکات آموزشی برای رژ لب زدن

نکات استفاده از رژلب قرمز برای مهمانی و مجالس

 

رنگ مناسب با پوست تان را پیدا کنید

یکی از نکات مهم در مورد نحوه استفاده از رژ لب قرمز یافتن رنگ مناسب با پوست تان اسـت. آیا برای تان اتفاق افتاده اسـت کـه رژ قرمز زیبای دوست تان را امتحان کنید و اصلا مناسب شـما نباشد؟ دلیل این موضوع این اسـت کـه رنگ هاي مختلف پوست، بـه تناژهای مختلفی از رنگ قرمز احتیاج دارند.

 

برای پوست هاي روشن بـه دنبال سایه قرمز با ته رنگ آبی باشید تا چهره شـما را عمیق و سرزنده نشان دهد؛ هم چنین می توانید از قرمز تمشکی برای گرما بخشیدن بـه رنگ پوست تان استفاده کنید. قرمز نارنجی و قرمز تیره دوست صمیمی پوست هاي تیره ترخواهند بود.

رژ لب قرمز و نکات استفاده برای مهمانی و مجالس + نکات آموزشی برای رژ لب زدن

انگشت تان را میان لب های تان بگذارید

یکیدیگر از نکات لازم برای استفاده صحیح از رژ لب قرمز این اسـت کـه انگشت تان را در دهان تان بگذارید. رنگ قرمز میتواند بـه دندانهای تان نفوذ کند و یکی از خجالت آورترین شکلهای زیبایی رابه شـما ببخشد. بـه خصوص زمانی کـه هیچکس در مورد آن بشما حرفی نمیزند!

 

برای اجتناب از چنین اشتباهی بعد از زدن رژ لب، انگشت تان را میان لب هاي تان قرار دهید و کمی آنرا بفشارید. آن گونه تمام رژ لب اضافه کـه می‌تواند بـه دندان شـما نفوذ کند جذب انگشت خواهد شد. بنابر این می توانید دست تان را بشویید و با اعتماد بـه نفس از رژ قرمز استفاده کنید.

 

از کمی پودر استفاده کنید

باید بـه همان طریقی کـه برای ماندگاری آرایش تان تلاش می‌کنید، برای ماندگاری رژ لب نیز بکوشید؛ بـه خصوص اگر یک رژ قرمز چشم نواز باشد. برای ماندگاری رژ بعد از نوشیدن هر نوشیدنی، ابتدا لب هایتان رابا یک دستمال کاغذی پاک کنید، سپس لایه نازکی از پودر بر روی آن بمالید و بعد از رژ استفاده کنید. این فرمول رژ لب را تثبیت می کند و تا پایان روز تغییر نخواهد کرد.

رژ لب قرمز و نکات استفاده برای مهمانی و مجالس + نکات آموزشی برای رژ لب زدن

از خط لب استفاده کنید

هنگامیکه رژ لب قرمز استفاده می‌کنید، قلم گیری لب یکی از کارهایی اسـت کـه از خط خوردگی ها جلوگیري می کند و ظاهری یک دست بشما می بخشد. یک نکته جالب برای استفاده حرفه اي از رژ لب قرمز این اسـت کـه قبل از استفاده ازآن تمام سطح لب تان رابا خط لب بپوشانید.

 

این پوشش بعنوان پایه عمل می کند و نه تنها ماندگاری رژ را بالا می‌برد بلکه سطح آنرا خشک کرده و برای استفاده از محصول نهایی آماده می کند. فقط خاطرجمعی حاصل کنید کـه خط لب تان دقیقا همرنگ لب هاي طبیعی شـما باشد تا از ایجاد دو رنگی پیشگیری کنید.

 

مابقی را ساده نگه دارید

یک رژ لب قرمز بـه اندازه کافی بـه چهره شـما رنگ می بخشد و اگر درست ازآن استفاده کنید نیازی بـه آرایشی خاص برای مابقی صورت تان نخواهید داشت. یک رژ لب قرمز زیبا باید با آرایش چشمی مختصر، تنها کمی ریمل یا خط چشمی ساده ترکیب شود. این روش چهره شـما را زیبا خواهد کرد و دیگر بـه نظر نمی‌رسد کیف لوازم آرایش را روی صورت تان ریخته اید.

 

اگر لب های باریکی دارید، از قرمز تیره دوری کنید

قرمز، عمق و تیرگی لب ها را گویا می کند و چشم ها رابه سمت آن میکشد. اگر لب هاي شـما باریک اسـت از رژ لب هایي بـه رنگ قرمز تیره پرهیز کنید؛ چرا کـه باعث می‌شود لب هایتان کوچکتر بـه نظر برسد.

 

برای اجتناب از این امر، یک رنگ گرم تر را انتخاب کنید یا اگر رنگ پوست روشنی دارید، قرمز تمشکی می‌تواند گزینه مناسبی باشد. در غیر این صورت می توانید از یک قرمز گرم تر برای قسمت میانی لب بالا و پایین خود استفاده کنید تا بـه این طریق سایه تیره را نظارت کرده باشید.

رژ لب قرمز و نکات استفاده برای مهمانی و مجالس + نکات آموزشی برای رژ لب زدن

از کانسیلر استفاده کنید

لکه هاي رژ لب قرمز در اطراف لب تان بـه هیچ عنوان زیبا نیستند؛ آسان ترین و ساده‌ترین راه برای پیش گیری از چنین آرایش فاجعه باری استفاده از کمی کانسیلر در اطراف لب اسـت. بـه آرامی ازآن استفاده کنید و مواظب باشید آنرا روی لب تان نمالید. خاطرجمعی حاصل کنید رنگ کانسیلر با کرم پایه شـما ترکیب شود. کانسیلر مانند یک مرز عمل خواهد کرد و از هر گونه بیرون زدگی و لک پیشگیری می کند.

 

آن را براق کنید

اگر یک رژ لب قرمز خریدید و بعد از رسیدن بـه خانه متوجه شدید کـه این رنگ برای پوست شـما مناسب نیست آنرا دور نیندازید! بـه جای اینکار، اگر رنگ آن بیش از اندازه تیره اسـت کمی برق لب صورتی رنگ و اگر رنگ آن بیش از اندازه زمخت اسـت کمی برق لب با ته رنگ آبی روی آن استفاده کنید. اینکار، رنگ رژ را تصحیح خواهد کرد و کمی درخشندگی بـه لب هاي شـما می بخشد. یک تیر با دو نشان.

 

از رژگونه زیاد بپرهیزید

یک اشتباه رایج دیگر در هنگام استفاده از رژ لب قرمز، عدم تغییر رژگونه اسـت. ممکن اسـت یک رژگونه محبوب داشته باشید کـه همیشه ازآن استفاده میکنید، اما اگر رنگ آن صورتی باشید بـه جای این‌کـه گونه هایي شاداب داشته باشید بیشتر شبیه بـه عروسک هاي چینی خواهید شد.

 

بـه جای استفاده از رژگونه همیشگی تان کمی از رژ را روی گونه تان بزنید و بـه شکل دایره آنرا مالش دهید.به گزارش مجله آرایشی پارس ناز برای استفاده آسان تر می توانید ابتدا کمی از رژ رابا مرطوب کننده مورد استفاده تان بر پشت دست مخلوط کرده و سپس استعمال کنید. حالا شـما یک رژگونه دست ساز خانگی و متناسب با رژ لب تان دارید.

 

برای یک پایان حرفه ای از قلم مو استفاده کنید

یکیدیگر از نکات قابل ذکر در استفاده از رژ لب استفاده از قلم مو اسـت. اگرچه استفاده از تیوپ آسان اسـت، اما صرف کمی زمان و استعمال رژ لب با یک قلم مو، ظاهر حرفه اي تری بـه لب هاي شـما خواهد بخشید. بهتر اسـت برای دوام بیشتر، بـه جای آن کـه رژ را روی لب بکشید، روی لب ضربه بزنید.

 

اگر قصد دارید با لبخند زیبایتان در شهر گردش کنید یک قلم موی تاشو رابه همراه کمی رژ روی آن بـه همراه داشته باشید و از گم شدن یک رژ لب دیگر پیشگیري کنید. قابل شـما را نداشت! امیدواریم شـما آن قدر اعتماد بـه نفس داشته باشید کـه از رژ لب قرمز استفاده کنید.

 

نکاتی در خصوص استفاده از رژ لب قرمز

 

رژ لب قرمز و نکات استفاده برای مهمانی و مجالس + نکات آموزشی برای رژ لب زدن

رژ لب قرمز همیشه ودر همه ی جای دنیا رنگی شیک و کلاسیک بوده و هست و هیچ‌گاه از مد نمی‌افتد. اگرچه برخی خانم‌ها گمان میکنند رژ لب قرمز بـه آنها نمی آید اما این رنگ برای هر صورت ودر هر سنی مناسب اسـت. مهم ترین اصل در استفاده از رژ لب قرمز، انتخاب رنگ مناسب اسـت کـه بـه پوست شـما بخورد.

 

آرایش دیگر قسمت‌ های صورت

رژ لب قرمز بسیار جلب توجه میکند همانند یک گردنبند بزرگ نگین‌دار. بهمین خاطر بایستی دیگر قسمت‌هاي صورت ساده باشند. کمی کرم پودر یا کانسیلر بـه همراه ریمل درکنار استفاده از رژ لب قرمز استایلی جذاب و زیباست کـه هیچ‌گاه از مد نمی‌افتد. میتوانید همراه با استفاده از رژ لب قرمز، یک آرایش گربه‌اي برای چشم‌ها انجام دهید اما دیگر قسمت‌هاي صورت را خالی و ساده نگه دارید.

 

استفاده از خط لب

برای آنکه رژ لب بـه مدت طولانی‌تری روی لب بماند، از خط لب استفاده کنید. استفاده از خط لب علاوه بر این‌کـه بـه دوام رژ لب کمک می کند، از بیرون زدن رژ لب از لب‌ها نیز پیشگیری میکند، بدین صورت رژ لب صاف و تمیز روی لب‌ها قرار میگیرد. اگر میخواهید بـه منظور بزرگتر نشان دادن لب‌ها رژ لب رابه اطراف لب نیز بزنید، رنگی را انتخاب کنید کـه بـه رنگ پوستتان بخورد و تمام لب رابا آن پر کنید تا رنگ پایه برای رژ لب ایجاد شود.

 

برای آنکه رژ لب بـه مدت طولانی‌تری روی لب بماند از خط لب استفاده کنید

رژ لب قرمز و نکات استفاده برای مهمانی و مجالس + نکات آموزشی برای رژ لب زدن

انتخاب رنگ درست

اگر رنگ پوست شـما روشن اسـت و چشم‌هاي سبز یا آبی دارید، از رژ لب قرمزی کـه سایه‌هاي آبی در خود دارد «و نه رژ لبی با تن نارنجی رنگ» استفاده کنید. این رنگ بـه پوست شـما بیشتر می آید.

 

اگر سبزه یا گندمی هستید با چشم‌هاي قهوه‌ اي «آرایش چشم خانم هاي چشم قهوه اي را بخوانید»، از رژ لب قرمزی کـه پایه قهوه‌اي یا نارنجی دارد استفاده کنید. اگر در انتخاب رنگ شک داشتید، در مغازه فروش لوازم آرایشی، رنگ‌ها را روی پوست خود تست کنید تا رنگی کـه بیشتر با پوستتان هم خوانی دارد را پیدا کنید.

 

ترکیب رنگ

بـه منظور حجم دادن بـه لب‌ها سعی کنید چند رنگ رژ لب رابا هم ترکیب کنید. اطراف لب از رژ لب قرمز روشن استفاده کنید سپس در مرکز لب‌ها از رژ لب قرمز تیره‌تر استفاده کنید تا لب‌ها بزرگتر و حجیم‌تر بـه نظر برسند.

رژ لب قرمز و نکات استفاده برای مهمانی و مجالس + نکات آموزشی برای رژ لب زدن

اگر تا بحال از رژ لب قرمز استفاده نکرده‌اید و این رنگ برایتان تازگی دارد، رژ لب صورتی یا رژ لب رنگ روشن رابا رژ لب قرمز خود ترکیب کنید تا ظاهر طبیعی‌تری ببخشد. می توانید هرروز کمی رنگ قرمز بـه رژ لب خود اضافه کنید تا پس از مدتی رژ لب قرمز رابه تنهایی بزنید.

 

مرطوب‌ کننده لب

لب‌ها بـه مرور زمان و با افزایش سن نازک میشوند و گاهی تیره شدن لب‌ها آنرا برجسته‌تر نشان می دهد. قبل از استفاده از رژ لب، لب‌ها را مرطوب کنید. قبل از خواب یک مسواک قدیمی را روی لب‌ها بزنید تا پوست مرده لب‌ها از بین برود سپس مرطوب‌کننده بزنید. پس از مدتی خواهید دید لب‌هایي زیبا و جذاب خواهید داشت.

 

رنگ قرمز برای همه ی در هر سنی و با هر رنگ پوستی مناسب اسـت. اگرچه ممکن اسـت نسبت بـه رنگ‌هاي روشن و طبیعی‌تر، رنگ جسورانه‌ تری باشد اما تاثیر زیادی بر زیبایی چهره شـما خواهد داشت و زیبایی‌تان را دو چندان می کند.

 

آموزش 4 روش ساده برای استفاده تمیز و جذاب از رژ لب قرمز

 

رژ لب قرمز و نکات استفاده برای مهمانی و مجالس + نکات آموزشی برای رژ لب زدن

هیچکس جذاب تر از خانمی با رژ لب قرمز کاملا بی عیب و نقص بر روی لب ها نیست. اینکار ساده بـه نظر می‌رسد اما بـه دست آوردن آن کمی مشکل اسـت؛ درست مانند یک معما. مـا بـه کمک کارشناسان آرایشگری دراین مقاله نکاتی را برای استفاده ي صحیح از رژ لب قرمز گرد آوری کرده ایم تا در کوتاه ترین زمان ممکن مانند یک حرفه اي، این ظاهر کلاسیک و فریبنده رابه دست آورید.

 

بـه کمک دستورالعمل زیر بـه اسانی رژ لب قرمز خودرا مانند یک حرفه اي بزنید

هیچ شکی در مورد زیبایی رژ لب قرمز وجود ندارد؛ این رنگ رژ لب بسیار جذاب و کلاسیک اسـت و شـما بـه اسانی می توانید برای هر مناسبتی ازآن استفاده کنید. تنها با کمک چهار مرحله ي مهم می توانید بـه خوبی از این رژ لب استفاده کنید! بنابر این دستورالعمل زیر را دنبال کرده و آنرا امتحان کنید.

 

وسایل مورد نیاز :

بالم لب

پرایمر لب

خط لب

رژ لب قرمز

کانسیلر

رژ لب قرمز و نکات استفاده برای مهمانی و مجالس + نکات آموزشی برای رژ لب زدن

مرحله اول آماده سازی لب ها

برای خاطرجمعی از آماده سازی از یک مرطوب کننده یا بالم لب استفاده کنید. برای اینکار می توانید یک برند خوب را مصرف کنید. برند خوبی کـه بدانید اگر بالم لبی ازآن استفاده میکنید، مواد اضافی از بین رفته و لب ها بـه خوبی لایه برداری خواهد شد.

 

برای کمی رطوبت از پرایمر لب استفاده کرده و آن رابه طور مساوی روی لب پخش کنید. پرایمر لب دوام رژ را بیشتر خواهد کرد. اگر از رژ لب قرمز مات استفاده می‌کنید، استفاده از پرایمر مانع خشکی لب ها خواهد شد.

 

مرحله دوم رسم نمودار برای کمان کوپیدی بالای لب

بعد از انجام کارهای قبلی، با کمک خط لب خطوط بیرونی لب را مشخص کنید. هنگام اعمال رژ لب این خطوط مانند یک راهنما برای شـما عمل خواهد کرد.

 

مرحله سوم با استفاده از خط لب داخل لب ها را پر کنید

هنگامیکه خطوط بیرونی را تمام کردید، داخل آن رابا مداد پر کنید. پس از پر کردن لب ها، رنگ اضافی رابا دستمال گرفته و نقاط بی رنگ را دوباره پر کنید.

 

مرحله چهارم اکنون نوبت رژ لب قرمز شماست

اگر تا این قسمت از کار، از لب هاي خود راضی هستید، می توانید کمی بالم لب روی آن زده و کار را در همین نقطه بـه پایان برسانید. اگر لب هاي قرمزتری می خواهید، خطوط داخلی خط لب رابا رژ لب قرمز بپوشانید. استفاده از رژ لب قرمز بر روی خط لب، لب ها را پرتر و قرمزتر نشان می دهد.

 

برای این‌کـه لب ها تمیز و مرتب بـه نظر برسد با کمک کانسیلر و قلم مو، گوشه و اطراف لب را تمیز کنید.با رعایت تنها ۴ مرحله ي ساده لب هایي جذاب و دلربا خواهید داشت.

رژ لب قرمز و نکات استفاده برای مهمانی و مجالس + نکات آموزشی برای رژ لب زدن

آموزش صحیح رژ لب زدن + چگونه به درستی رژ لب بزنیم؟

چندین دهه اسـت کـه رژ لب، محبوب ترین گزینه در بین دیگر اقلام آرایشی محسوب می‌شود. رژ لب در واقع یکی از اصلی ترین آیتم هایي اسـت کـه اکثر خانمها بدون آن نمیتوانند آرایش کنند. اکثر خانمها عقیده دارند کـه این لوازم آرایشی برای خیلی از آنها، خصوصا هنگامیکه میخواهند با عجله ظاهری آراسته داشته باشند، حرف اول را میزند. اما با تمام این تفاسیر باید گفت، درصد زیادی از خانمها روش صحیح رژ لب زدن را نمی‌دانند. اگر قصد دارید این هنر جذاب را بیاموزید، با سایت پارس ناز همراه باشید.

 

روش صحیح رژ لب زدن به صورت حرفه ای

برای این‌کـه رژ لب تان رابه بهترین حالت ممکن زده و خاطرجمعی حاصل کنید کـه از لب هایتان پاک نمی‌شود، کافی اسـت تا بـه این چند نکته ساده عمل کنید.

 

در ابتدا بپردازیم بـه لوازم مورد نیاز

۱- بالم لب یا نرم کننده لب

۲- خط لب

۳- کانسیلر

۴- پنکیک

۵- رژ لب دلخواه

در ادامه با چند روش مختلف برای رژ لب زدن آشنا خواهید شد.

رژ لب قرمز و نکات استفاده برای مهمانی و مجالس + نکات آموزشی برای رژ لب زدن

آموزش رژ لب زدن ساده

این روش ساده‌ترین ودر عین حال بهترین روشی اسـت کـه می توانید استفاده کنید.

 

آماده سازی لب ها

این مرحله نخستین و مهم ترین مرحله اي اسـت کـه پیش رو دارید؛ چراکه آماده سازی لب ها نقشی کلیدی در افزودن جذابیت بـه آنها دارد. لب هاي شـما نباید حالت خشک و ترک خورده داشته باشند. با یک مسواک نرم و مرطوب لب هایتان را لایه برداری کرده و بـه کمک بالم لب، آنها را آبرسانی کنید تا لب هایي نرم و سالم داشته باشید. می توانید در نهایت از پرایمر لب استفاده کنید تا رنگ رژ برای مدت طولانی تری روی لب ها بماند و از مالیده شدن آن بـه اطراف لب ها جلوگیري شود.

 

زیرسازی لب ها

اگر نگران هستید رنگ لب هایتان چند رنگ شده یا یکدست نشود، باید بستری آماده کنید کـه رژ لب بـه آن بچسبد. کانسیلری انتخاب کنید کـه هم رنگ لب هایتان باشد و با یک فرچه صاف یا یک فرچه کوچک پرمو، کمی ازآن روی لب ها بزنید. سپس کمی پنکیک روی آن بزنید. اینکار کمک می کند رنگ رژ ماندگاری بیشتری روی لب ها داشته باشد.

 

خط لب بزنید

برای تعیین محدوده خط دور لب و پیش گیری از نامرتب بـه نظر رسیدن رژ لب تان، بـه کمک یک خط لب، دور لب تان رابه دقت خط بکشید. با انجام اینکار، ظاهر لب هایتان مرتب تر، آراسته تر و جذاب تر خواهد شد. با استفاده از خط لب، از یک سمت خط طبیعی لب ها، خطی تا سمت دیگر بکشید.

رژ لب قرمز و نکات استفاده برای مهمانی و مجالس + نکات آموزشی برای رژ لب زدن

برای انتخاب رنگ خط لب، باید آنرا مطابق با رنگ رژ لب تان انتخاب کرده و یا از خط لب هاي رنگ پوست استفاده کنید. برای پرتر جلوه دادن بخش میانی لب بالا، خط لب را در زیر این قسمت بـه شکل ضربدری در آورید. اگر خطی کـه داخل لب تان کشیده اید زیاد دقیق نیست نگران نباشید؛ چون رژ لب سطح لب را خواهد پوشاند. این خطوط بیرون لب هستند کـه اهمیت بیشتری دارند.

 

نکته: از خط لب هاي نرمی استفاده کنید کـه کار با آنها آسان تر می‌باشد.

 

رژ لب زدن

وقتی مراحل بالا تمام شد، کمی از رژ لب تان رابه طور مساوی روی تمام سطح لب ها بمالید. قسمت هاي داخلی و گوشه هاي لب ها را فراموش نکنید. رژ را لایه لایه بزنید و تا مرحله اي کـه بـه رنگ مطلوب خود دست یابید، پیش روید. طبق معمول اگر رژ لب تان باکیفیت باشد، یک لایه کفایت می کند.

 

نکته: اگر لب هاي خشکی دارید بهتر اسـت از رژ لب هاي مات استفاده نکنید؛ چون این رژها، لب هاي شـما را بیشتر خشک می کنند. اگر لب هاي خشکی نداشته و قصد استفاده از رژ لب هاي مات را دارید، این جا کلیک کنید تا با چند نکته برای استفاده از این نوع رژ لب آشنا شوید. بطور کلی بهتر اسـت از رژ لب هاي مرطوب کننده کـه لب ها را نرم می کنند استفاده کنید.

 

اگر لب هاي باریک و نازکی دارید، از رژ لب هاي رنگ تیره استفاده نکنید. این رنگ ها لب ها را کوچکتر نشان میدهند. اگر لب هاي بزرگی دارید می توانید بـه اسانی از رژ لب هاي تیره استفاده کنید. با کلیک کردن بر این جا می توانید با نکاتی در مورد استفاده از رژ لب تیره آشنا شوید.

 

حجم دادن به لب ها

با استفاده از یک براش کانسیلر کوچک، مقدار کمی کانسیلر بـه اطراف لب ها زده و این نواحی را تمیز کنید. این مرحله کاملا اختیاری اسـت؛ اما اگر می خواهید ظاهر لب هایتان حجیم تر و پرتر باشد می توانید کمی برق لب روی رژ لب تان بزنید.

رژ لب قرمز و نکات استفاده برای مهمانی و مجالس + نکات آموزشی برای رژ لب زدن

آموزش رژ لب زدن بدون خط لب

اگر در کیف لوازم آرایش تان خط لب ندارید، نگران نباشید؛ چون بدون آن هم می توانید بـه بهترین نحو رژ لب بزنید.

 

از انگشتان تان استفاده کنید

انگشت حلقه تان رابه رژ لب مالیده و آنرا مستقیما روی خط طبیعی لب ها بمالید. بـه این صورت می توانید بدون خط لب کشیدن، رژ لب دقیقی بزنید.

 

اتمام رژ لب زدن

برای قسمت هاي داخلی لب ها می توانید یا مستقیما از خود تیوب رژ روی لب ها بمالید، و یا از یک فرچه مخصوص رژ لب استفاده کنید.آیا بـه اندازه کافی ساده نبود؟ این روش بیشتر بـه درد زمانی می‌خورد کـه عجله دارید.

 

آموزش رژ لب زدن برای لب های تیره

اگر لب هاي تیره، بی رنگ یا چند رنگی دارید نگران نباشید. شـما می توانید با چند ترفند ساده، بـه اسانی از رژ لب مورد علاقتان استفاده کنید. دیگر نیازی نیست از رژ لب هاي روشن و صورتی هاي شفاف دوری کنید؛ چون با کمی تلاش می توانید از تمام رژ لب ها استفاده کنید.

 

کانسیلر زدن

نکته مهم دراین قسمت، یکدست کردن چند رنگی لب ها با استفاده از کانسیلری اسـت کـه دقیقا هم رنگ پوست تان باشد. هر جا تیرگی وجوددارد می‌توان روی آن کانسیلر زد؛ پس استفاده از کانسیلر برای لب ها چیز عجیبی نیست. از دیدن تفاوتی کـه بعد از زدن کانسیلر مشاهده خواهید کرد، تعجب زده خواهید شد.

رژ لب قرمز و نکات استفاده برای مهمانی و مجالس + نکات آموزشی برای رژ لب زدن

پوشاندن تیرگی لب ها

اگر زدن کمی کانسیلر مشکل تان را حل نکرد، مقدار بیشتری ازآن استفاده کنید تا بـه نتیجه دلخواه تان برسید.

 

خط لب زدن

با خط لب مرغوبی کـه هم رنگ رژ لب تان اسـت بادقت، خطی دور خط طبیعی لب خود کشیده و ضربدری زیر کمان وسط لب بالای خود ایجاد کنید تا لب تان شکل بهتری بخود بگیرد.

 

رژ لب زدن

رژ لب تان را لایه لایه بـه لب ها بزنید. بهتر اسـت رژ لب تان غیربراق یا مات باشد. این نوع رژ لب ها نسبت بـه رژهای کرمی یا براق، ماندگاری بیشتری دارند.

 

آموزش رژ لب زدن برای لب های باریک

اگر شـما هم ازآن دسته افرادی هستید کـه قصد دارید با استفاده از رژ لب، یک ظاهر کامل و جذاب داشته و لب هایتان را پرتر نشان دهید، این قسمت از مقاله مختص شماست. با استفاده از ترفندی کـه بشما خواهیم آموخت، قادر خواهید بود تا لب هایتان را بزرگتر نشان دهید.

 

لایه برداری کردن

می توانید از یک اسکراب لب برای لایه برداری لب هایتان استفاده کنید. بـه آرامی و با انجام حرکات دورانی، اسکراب را روی لب هایتان ماساژ دهید.

رژ لب قرمز و نکات استفاده برای مهمانی و مجالس + نکات آموزشی برای رژ لب زدن

پرایمر زدن

با استفاده از پرایمر، لب هایتان را یک دست کرده و ماندگاری رژ لب را روی لب هایتان افزایش دهید.

 

خط لب زدن

با استفاده از یک خط لب هم رنگ رژتان، خطی بکشید. از خط لب هاي تیره خودداری کنید؛ چون باعث می شوند لب هاي شـما کوچکتر بـه نظر برسند.

 

هایلایت کردن

بعد از زدن رژ لب، نوبت هایلایت کردن اسـت. همانگونه کـه هایلایت کردن صورت بـه آن بعد می دهد، هایلایت لب ها هم انها را پرتر نشان می دهد. می توانید از کمی برق لب روی رژ لب تان استفاده کنید. برق لب موهبتی برای لب هاي کوچک و باریک محسوب میشود.

 

نکاتی در مورد رژ لب زدن

هرگز با رژ لب رنگ روشن، خط لب تیره نکشید؛ چراکه اینکار میتواند کل آرایش تان را خراب کند.همیشه خطوطی کـه بعد از کشیدن خط لب روی لب ها ایجاد می شوند رابه کمک گوش پاک کن یا نوک انگشتانتان محو کنید.لب هاي خودرا بشناسید و بدانید چـه نوع رژ لب و خط لبی با آن سازگاری دارد؛ چون این موضوع در افراد مختلف متفاوت اسـت.

 

همیشه با یک دستمال اضافی، رژ لب تان را بگیرید و آنرا یکدست کنید.برای مات کردن رژ لب هاي براق، کمی پودر تثبیت کننده را روی لب ها بزنید و بگذارید چند ثانیه بماند. سپس با کمک یک فرچه صاف یا توپر، ضربات آهسته اي روی آن بزنید تا یکدست شود.اگر قصد دارید با فرچه رژ لب بزنید، از فرچه هاي نوک تیز استفاده کنید.

رژ لب قرمز و نکات استفاده برای مهمانی و مجالس + نکات آموزشی برای رژ لب زدن

استفاده از این نوع فرچه باعث می‌شود نتیجه کارتان دقیق تر شود.اگر می خواهید از رژ لب هاي رنگ روشن و یا پاستلی استفاده کرده ودر عین حال هزینه زیادی صرف خرید رژهای پاستلی نکنید، می توانید خودتان رژ لب مورد نظرتان را درست کنید. تمام سطح لب تان را مداد سفید بکشید و هر رنگ رژ لبی کـه دوست دارید روی آن بزنید. بهمین سادگی!

 

برای داشتن لب هاي قلوه اي، کمی هایلایتر کرمی روی کمان مرکزی لب بالایتان بزنید.برای بزرگ نشان دادن لب هایتان، از تکنیک کانتورینگ لب استفاده کنید.مراقب باشید رژ لب بـه دندان هایتان نخورد؛ چون زمانی کـه از رژ لب هاي کرمی استفاده میکنید، ممکن اسـت این اتفاق رخ دهد.

 

هرگز از محصولات تاریخ مصرف گذشته استفاده نکنید؛ چون استفاده از این محصولات باعث واکنش هاي آلرژیک و سایر مشکلات می شوند.از استفاده از محصولات آرایشی تستر در فروشگاه ها اجتناب کنید؛ چون این محصولات توسط افراد زیادی مورد استفاده قرار گرفته اند و میتوانند باعث شیوع عفونت شوند.هیچ وقت بـه لب هاي ترک خورده خود، رژ لب نزنید. اینکار ترک ها را بدتر می کند.

 

رژ لب مناسب پوست صورت شما کدام است؟ روش انتخاب بهترین رنگ رژ لب

 

رژ لب قرمز و نکات استفاده برای مهمانی و مجالس + نکات آموزشی برای رژ لب زدن

در دنیای امروز و تمرکز وسواس گونه اش بر روی مسئله ي زیبایی، رنگ هاي نامحدودی از رژلب وجوددارد. این تنوع رنگ، در عین حال کـه حق انتخاب زیادی بـه خریداران می دهد می‌تواند باعث سردرگمی نیز بشود. اگرچه کمی سخت بـه نظر می‌رسد ولی شـما برای پیدا کردن رنگ مناسب، بـه دانستن اطلاعاتی در مورد پوست خود احتیاج دارید.

 

با انتخاب بهترین رنگی کـه مناسب چهره و رنگ پایه ي پوست شماست، در واقع اغوا کننده ترین رنگ را برای صورت خود انتخاب کرده‌اید. مـا در این جا بشما نشان خواهیم داد کـه کدام رنگ رژ لب مناسب پوست شـما می باشد. بنابر این اگر بـه دنبال بهترین رنگ رژ لب برای استفادۀ روزانه هستید، مـا بشما کمک خواهیم کرد تا مناسب ترین آنرا پیدا کنید.

 

تشخیص رنگ پایه پوست

برای پیدا کردن رژ لب مناسب پوست تان، تشخیص رنگ زمینه ي پوست، ضروری اسـت. پوست تمام افراد، رنگ زمینه ي مخصوص بـه خودرا دارد؛ بعضی ها زرد و گرم، بعضی صورتی و سرد و تعدادی نیز مابین این دو و خنثی هستند. شناختن این طبقه ي رنگی بشما کمک زیادی می کند تا لوازم آرایش مناسب خود رابه اسانی پیدا کنید.

 

با نگاه کردن بـه رگ هاي داخل مچ دست تان می توانید طیف رنگی پوست خود و گرم، سرد یا خنثی بودن آنرا تشخیص دهید. آبی یا بنفش بودن رگ ها نشانه ي سرد بودن ته رنگ پوست شـما و رگ هاي سبز، نشان دهنده ي گرم بودن آن اسـت.

 

اگر نمیتوانید تشخیص بدهید کـه رگ هاي شـما آبی یا سبز هستند، احتمالا در طبقه رنگ خنثی قرار گرفته و هر دو رنگ گرم و سرد برای شـما مناسبند. خانم هایي با پوست زیتونی طبق معمول ته رنگ خنثی دارند.هم چنین می توانید با توجه بـه چگونگی سوختن و برنزه شدن پوست، ته رنگ آنرا تشخیص دهید.

 

بـه نظر می‌رسد پوست هاي گرم دارای ملانین بیشتری بوده و آسان تر برنزه می شوند در صورتی کـه پوست هاي سرد بـه سختی برنزه شده و یا پروسه ي برنزه شدن برای آنها اتفاق نمی افتد. راه دیگر تشخیص، این اسـت کـه ببینید جواهرات طلایی بیشتر بشما می آید یا جواهرات نقره اي.

 

اگر پوست شـما گرم باشد، جواهرات و اکسسوری هاي زنانه طلایی رنگ بیشتر بشما می آید و اگر رنگ چهره ي شـما سرد اسـت، جواهرات نقره اي مناسب تر اسـت. بـه رنگ هاي خنثی نیز هر دو رنگ جواهر می آید.

رژ لب قرمز و نکات استفاده برای مهمانی و مجالس + نکات آموزشی برای رژ لب زدن

تشخیص رنگ مناسب با چهره

ته رنگ پوست شـما قطعا در تعیین مناسب ترین و بهترین رنگ رژ لب برای شـما تاثیرمی گذارد. برای پیدا کردن بهترین رنگ، بیشتر سعی کنید رنگ هاي مشابه با رنگ پوست خودرا پیدا کنید. بطور کلی رژ لب هایي با رنگ هاي سرد کـه دارای تن آبی یا بنفش بوده و قرمز کلاسیک

 

برای خانم هایي با ته رنگ پوست سرد و رنگ هاي گرم رژ لب، مثل هلویی و یا رژهایی با تن نارنجی برای خانم هایي با پوست گرم مناسب می باشند. اگر رنگ پوست شـما رنگی خنثی مانند زیتونی اسـت، بسیار خوش شانس هستید چون هر دو رنگ گرم و سرد برای شـما مناسبند.

 

بهترین رنگ رژ لب برای شما

بعد از این‌کـه رنگ پوست خودرا شناختید، برای پیدا کردن بهترین رنگ رژ لب بـه ته رنگ صورت خود نگاه سریعی بیاندازید. برای بهتر انجام دادن اینکار، صورت خودرا بدون هیچ آرایشی در نور طبیعی مشاهده کنید. بیشتر روی پوست ناحیه ي فک تمرکز نموده و تعیین کنید کـه آیا دارای چهره اي بسیار روشن، روشن، متوسط، برنزه و یا تیره هستید.

 

بـه محض پیدا کردن رنگ صورت، از رنگ هایي کـه با چهره شـما در تناقض بوده دوری کنید و مناسب ترین رنگ را بسیار آسان پیدا کنید. تنها کاری کـه باید انجام دهید دنبال کردن نکات زیر اسـت تا بتوانید بهترین رژ لب ها را برای کیف آرایش خود پیدا کنید.

 

رژ لب مناسب پوست های خیلی روشن

پوست خیلی روشن، پوستی رنگ پریده و تقریباً نیمه شفاف اسـت. اگر پوستی بـه این رنگ دارید، بـه سهولت زیر نورخورشید می سوزد و هم چنین در بعضی از نقاط نیز قرمز می‌شود. بهترین رنگ رژ لب برای خانم هایي با این رنگ پوست، رژهایی با تناژ رنگی صورتی، صورتی گل بهی، هلویی، رنگ پوست و بژ بسیار مناسب اسـت.

 

اگرچه رنگ هاي دیگر را میشود با این تنالیته رنگ پوست استفاده کرد ولی فقط باید در استفاده از رژهایی کـه تنالیته رنگی زرد زیادی دارند احتیاط کرد، زیرا باعث رنگ پریدگی صورت می شوند. اگر صورت شـما بسیار روشن بوده و هم چنین ته رنگ سردی دارد، بهترین رنگ رژ لب برای شـما، رژهایی بـه رنگ موکا، رنگ پوست و تمشکی، می باشند.

 

از طرف دیگر، خانم هایي با پوست بسیار روشن وگرم، با رژهای صورتی کم رنگ و هلویی بسیار زیبا بـه نظر می‌رسند. در مهمانی هاي شب، می‌توان از رنگ صورتی تند و یا قرمز با تناژ آبی برای پوست هایي با ته رنگ سرد و نارنجی برای پوست هاي گرم استفاده نمود.

رژ لب قرمز و نکات استفاده برای مهمانی و مجالس + نکات آموزشی برای رژ لب زدن

رژ لب مناسب پوست های روشن

خانم هایي با پوست روشن احساس رنگ پریدگی می کنند. پوست این افراد در زیر آفتاب می سوزد، ولی پس از مدتی در بعضی از آنها ممکن اسـت کـه سوختگی تبدیل بـه حالت برنزه بشود. اگر چنین رنگ پوستی دارید، رنگ هاي صورتی، بژ متمایل بـه صورتی، گل بهی و هلویی برای شـما بسیار مناسب اسـت.

 

مانند افراد دارای پوست بسیار روشن، کسانی کـه دارای پوست روشن هستند هم نباید از رنگ هایي با تن زرد و طلایی استفاده کنند و بـه جای آن رنگ هایي با تنالیته رنگی گل رز و تافی بکار ببرند. اگر بـه دنبال رنگ پر مایه تری هستید، رنگ صورتی – قرمز و یا گل بهی با تن قرمز برای شـما مناسب اسـت.

 

تمشکی نیز مانند رنگ موکا بـه افرادی با چهره هاي سرد می آید. اگر ته رنگ پوست شـما گرم اسـت می توانید رنگ هاي صورتی کمرنگ، هلویی، گل بهی با تن نارنجی وهمچنین رنگ بژ شتری را نیز استفاده نمایید.

 

رژ لب مناسب پوست هایی با رنگ متوسط

این رنگ پوست بـه سهولت برنز شده و عموما نمی سوزند و طبق معمول حساس هم نیستند. اگر دارای این رنگ پوست هستید رژهایی بـه رنگ گل رز، ارغوانی و بنفش برای شـما مناسب هستند. بطور کلی رنگ ارغوانی قهوه اي انتخابی بسیار خوب و هم چنین رنگ بژ و صورتی روشن، برازنده ي شـما اسـت.

 

برای افرادی با پوستی بـه رنگ متوسط با ته رنگ سرد، انواع رنگ هاي صورتی و تمشکی می‌توانند رنگ هاي تکمیل کننده اي باشند. هم چنین بهترین رنگ رژ لب برای مهمانی هاي شب نیز، رژهایی بـه رنگ شرابی می باشد.

 

از طرف دیگر اگر ته رنگ پوست شـما گرم اسـت، رنگ هاي قرمز با تن نارنجی، خودِ نارنجی و حتی مسی و برنز برای شـما مناسب اسـت. مطمئن باشید از جلوه ي زیبای این رنگ ها بر روی صورتتان حيرت زده خواهید شد.

رژ لب قرمز و نکات استفاده برای مهمانی و مجالس + نکات آموزشی برای رژ لب زدن

رژ لب مناسب پوست های برنزه

این طیف رنگ پوست در برگیرنده ي تن هاي برنز و زیتونی اسـت. اگر دراین رده قرار می‌گیرید، پوست شـما بـه ندرت در زیر آفتاب می سوزد و تقریباً در تمام فصول سال، پوستی برنزه دارید. خانم هایي با این رنگ پوست بهتر اسـت از رژهایی بـه رنگ قهوه اي و بنفش دوری کنند؛ چراکه این رنگ ها با پوست شان در تضاد اسـت.این افراد میتوانند بـه جای آن از رنگ هاي دیگری مانند گل بهی، صورتی تیره و رنگ هایي با تن نارنجی استفاده کنند.

 

مخصوصا رنگ هاي قرمز با تن نارنجی و خود نارنجی، برروی چهره هاي گرم بسیار زیبا بـه نظر می‌آیند و پوست هایي با ته رنگ سرد با رنگ قرمز گیلاسی و شرابی سازگار هستند. افرادی با پوست زیتونی کـه دارای ته رنگ خنثی هستند تقریباً با هر رنگی، از رنگ پوست گرفته تا قرمز، نارنجی و صورتی بسیار جذاب بـه نظر میرسند.

 

رژ لب مناسب پوست های تیره

افرادی کـه این رنگ پوست را دارند، صورت تیره اي داشته و هیچگاه آفتاب سوخته نمی‌شوند. انها هم چنین ممکن اسـت دارای موی سیاه یا قهوه اي تیره باشند. اگر شـما دراین دسته قرار میگیرید، رنگ هاي قهوه اي با سایه هایي از رنگ بنفش مانند گردویی، کاراملی و شرابی برازنده ي شـما اسـت.

 

هم چنین برای این افراد رنگ آلویی تیره، بنفش تیره و انواع قرمز بسیار جذاب می باشد در حالی کـه باید از رژهای کم رنگ دوری کنند. البته این بدین معنا نیست کـه از رژ لبی بـه رنگ پوست استفاده نکنید. بلکه می توانید رنگ هایي با تن گرم مانند قهوه اي متالیک، کاراملی گرم، رزگلد و یا رنگ بنفش تیره را برای جذاب بـه نظر رسیدن درنظر بگیرید.

 

چگونه دوام رژ لب خود را بیشتر کنیم + ترفندهای افزایش ماندگاری رژ لب

 

رژ لب قرمز و نکات استفاده برای مهمانی و مجالس + نکات آموزشی برای رژ لب زدن

رژ لب مانکن هاي مجله هاي مد همیشه بی عیب و نقص بـه نظر میرسد. انها یک تیم حرفه اي برای اعمال رژ لب در اختیار دارند و تنها برای حدود یک ساعت باید در مورد دوام آن نگران باشند. برای مابقی مـا رژ لب تا آخرین حد امکان باید دوام بیاورد، و هیچکس را نداریم کـه آنرا برای مـا درست کند؛

 

بنابر این هر چیزی کـه موجب افزایش ماندگاری رژ لب شود، خبر خوشی محسوب خواهد شد. رژ لب یکی از سخت ترین عناصر آرایش اسـت کـه شـما را در طول روز زیباتر نشان می دهد. لب هاي شـما همیشه در حال حرکت اسـت؛ غذا می‌خورید، می‌نوشید و … بنابر این جای تعجب نیست کـه بـه زحمت دوام می آورد. با استفاده از نکات زیر قدرت بیشتری بـه دوام رژ لب تان ببخشید.

 

1- با لایه برداری کردن لب ها را نرم کنید

لب هاي خود رابه طورمرتب لایه برداری کنید تا آنها نرم بمانند و پوسته هایي کـه از خشکی لب ها ایجاد شده اند، از بین بروند. می توانید با استفاده از اسکراب لایه برداری لب، اینکار را انجام دهید یا فقط آنها رابه آرامی مسواک کنید. یکی از فواید لایه برداری ، افزودن نرمی و لطافت بیشتری بـه لب هاي شـما بوده و باعث میشود تا رژ لب برای مدت طولانی تری، عالی بـه نظر رسد.

 

2- با لب های تمیز شروع کنید

بـه منظور افزایش ماندگاری رژ لب خود، باید قبل از این‌کـه شروع بـه استفاده از رژ لب کنید، مطمئن شوید کـه لب هاي شـما کاملاً تمیز هستند. هر گونه روغن و چربی غذا یا مرطوب کننده هاي چرب روی صورت، از جذب شدن رژ لب بـه لب ها جلوگیري می کند. لب هاي خودرا قبل از زدن رژ لب، کامل بشویید و برای خاطرجمعی ازاینکه هیچگونه رطوبتی باقی نمانده اسـت، انها را پاک کنید.

 

3- لب های خود را به خوبی هیدراته نگه دارید

استفاده ي مرتب از بالم لب، علاوه بر این‌کـه کمک می کند تا لب هاي خودرا لطیف و بدون پوسته پوسته شدن نگه دارید، ایده ي خوبی نیز برای استفاده ازآن قبل از رژ لب اسـت. بهترین روش برای انجام اینکار این اسـت کـه ابتدا بالم لب را استفاده کنید، پس ازآن آرایش چشم و صورت را انجام دهید و درآخرین لحظه رژ لب بزنید.

 

4- از پرایمر لب استفاده کنید

اگر قصد افزایش ماندگاری رژ لب تان را دارید، اساسی ترین قانون، استفاده از یک پرایمر لب اسـت. این مرحله ي کوچک روی لب شـما یک پایه ي لطیف ایجاد خواهد کرد و باعث خواهد شد تا رژ لب شـما خیلی بیشتر جذب لب ها شود. پرایمر لب را تمام فروشگاه ها نمی فروشند، اما برای آن خوب بگردید؛ زیرا ارزش وقت گذاشتن و تلاش کردن را دارد. پرایمرها بافت واکس مانندی دارند کـه کمک می کند تا رژ لب بـه خوبی جذب شده و دوام طولانی تری داشته باشد.

 

5- بهترین برند ها را بشناسید

رژ لب هاي خیلی ارزان قیمت، خیلی زود پاک می شوند؛ بهمین دلیل اگر واقعاً می خواهید دوام رژ لب تان بیشتر باشد، یک برند باکیفیت تهیه کنید. رژ لب یکی از اقلام لوازم آرایش اسـت کـه هرقدر هم برای آن پول بدهید نتیجۀ بهتری خواهید دید، پس یا رژ لب نزنید، یا یک برند باکیفیت و با دوام تهیه کنید.

رژ لب قرمز و نکات استفاده برای مهمانی و مجالس + نکات آموزشی برای رژ لب زدن

6- رنگ مناسب را انتخاب کنید

رنگ رژ لب مورد استفادۀ شـما نیز تعیین می کند کـه ماندگاری آن برای چـه مدت خواهد بود. بـه طورکلی هر چقدر رژ لب، کم رنگتر باشد سریعتر پاک می‌شود. رنگ هاي تیره تر حاوی رنگ دانه هاي بیشتری هستند؛ بهمین دلیل رنگ خودرا طولانی تر نگه می دارند و وقتی کـه غذا می‌خورید یا می‌نوشید یا حتی لب خودرا لیس میزنید احتمال کمتری دارد کـه پاک شوند.

 

7- از پخش شدن رژ لب جلوگیری کنید

برای افزایش ماندگاری رژ لب از خط لب استفاده کنید. هرچقدر بهتر دور لب ها را خط بکشید، از پخش شدن نیز می توانید پیشگیري کنید. حتی می توانید با استفاده از مقدار کمی ریمل ابرو یا چشم دور تا دور قسمت بیرونی خط لب خود، مانع از پخش شدن رژ لب خود شوید. اینکار یک حصار نامرئی دور لب هاي شـما ایجاد خواهد کرد کـه راه پخش شدن رژ لب را می بندد. در نهایت اگر قصد دارید رژ لب زدن رابه بهترین شکل ممکن بیاموزید، این جا کلیک کنید.

 

8- دو لایه استفاده کنید

همیشه از یک لایه رژ استفاده کنید، آنرا کمی با دستمال کاغذی پاک کنید و سپس دومین لایه را بزنید. اینکار کمی زمان بر بـه نظرمی رسد، اما لایه ي اضافی دوم تفاوت زیادی ایجاد می کند. هرچقدر دوام رژ لب را بیشتر کنیم، همان قدر خوش رنگتر بـه نظر میرسد.

 

9- از پودر استفاده کنید

بعنوان حرکت آخر، پس از این‌کـه رژ لب را زدید یک دستمال یک لا روی لب هاي خود قرار دهید و بعد یک پودر مات رابه آرامی روی آن پخش کنید. اینکار بـه افزایش دوام رژ لب شـما بسیار کمک خواهد کرد و آنرا برای ساعت ها عالی نشان خواهد داد.

 

10- درخشش لب ها را حذف کنید

برق لب ها طبق معمولً حاوی روغن و ترکیبات دیگری هستند کـه میتوانند رنگ لب را در خود حل کنند، با رژ لب آمیخته شده و آنرا آبکی کنند. با این‌کـه استفاده از برق لب بر روی رژ شـما، جذاب بـه نظر می آید، اما اگر واقعاً می خواهید دوام رژ لب شـما بیشتر شده و برای مدتی طولانی باقی بماند قید آنرا بزنید.

 

بزرگ نشان دادن لب ها با 5 راهکار آرایشی که خودتان می توانید انجام دهید

 

رژ لب قرمز و نکات استفاده برای مهمانی و مجالس + نکات آموزشی برای رژ لب زدن

برای داشتن لب هاي بزرگتر، می توانید یک جراح پلاستیک پیدا کنید، وقت بگیرید، بـه مطبش بروید و بـه او مقداری زیادی پول بدهید تا بـه لب هاي شـما ژل یا هر چیز دیگری تزریق کند. بعد ازآن چند ماه صبر کنید و دوباره این پروسه را دوباره و دوباره تکرار کنید. یا این‌کـه می توانید یکی از این 5 نکته را امتحان کنید تا با کمترین هزینه، موجب بزرگ نشان دادن لب ها یتان شوید.

 

لب ها را پوسته پوسته کنید

از انجایی کـه یکدست بودن پوست لب باعث می‌شود انها صاف تر دیده شوند، یک بالم لب خانگی کـه خودتان می توانید در خانه بسازید، میتواند برای بزرگ نشان دادن لب هاي شـما عالی باشد. کندن پوست هاي مرده لب علاوه بر ارتقاء گردش خون، بـه آنها اجازه می دهد براق تر و پرتر بـه نظر برسند.

 

رژ لب قرمز بزنید

رژ لب هایي با رنگ هاي همرنگ پوست و صورتی، لب هاي قلوه اي شـما را کوچک نشان می‌دهند، از طرف دیگر رنگ هاي بنفش تیره و قهوه اي تیره لب هایتان را باریکتر نشان خواهند داد. بـه جای همه ی ي این رنگ ها، رنگ قرمز آلویی را انتخاب کنید کـه نور را برگردانده و این تصور را می دهد کـه لب هاي پُرتری دارید.

 

روی رژ لب های پاستلی، برق لب بزنید

بـه جای آنکه اجازه دهید آن رنگ صورتی آدامسی، لب هاي شـما را کوچک نشان دهد، مقدار کمی برق لب بر روی قسمت میانی لب پایینی خود و درست زیر منحنی میانه لب بالایی بزنید تا لبهای شـما پرتر بـه نظر برسد.

رژ لب قرمز و نکات استفاده برای مهمانی و مجالس + نکات آموزشی برای رژ لب زدن

از خط لب و رژ لب استفاده کنید

همیشه می توانید بدون توجه بـه رنگ لب هایتان، نکته اي راکه افراد معروف ازآن استفاده می کنند، بکار ببرید. با استفاده از رنگی کـه بـه رنگ طبیعی لب شـما نزدیک تر اسـت، کمی بیرون تر از منحنی میانه ي لب بالایی و میانه لب پایینی خود، خطی بکشید. سپس، آن خط رابا رژ لب و خط لب مناسب آن پر کنید. اما از بیش از حد انجام دادن اینکار در اطراف لب ها و دهان خود، دوری کنید تا مانند یک حرفه اي بـه نظر برسید.

 

از هایلایتر استفاده کنید

همان طور کـه با کمک کانتورینگ صورت می توانید معایب صورت تان را پنهان کرده و آرایش جذاب تری داشته باشید، با استفاده از استروبینگ یا هایلایتر هم می توانید لب هاي خودرا برجسته تر نشان دهید. بر روی منحنی میانه لب بالایی و پر ترین بخش لب پایینی خود از هایلایتر استفاده کنید تا لب هاي شـما برجسته تر نشان داده شده و رنگ ها در برگرداندن نور از لب هایتان، بـه نفع شـما کار کنند.

 

چگونه لب های خود را بزرگ نشان دهیم؟

 

رژ لب قرمز و نکات استفاده برای مهمانی و مجالس + نکات آموزشی برای رژ لب زدن

1- گردش خون لب هایتان را بالا ببرید

استفاده از ماسک هاي طبیعی روی لبشما می توانید گردش خون تان رابه کمک لایه برداری لب ها بالا ببرید. برای انجام اینکار، شکر رابا کمی عسل یا روغن زیتون مخلوط کنید و بـه آرامی و بـه صورت دورانی روی لب هایتان ماساژ دهید. این ماساژ ملایم، گردش خون را بالا میبرد و باعث میشود لب هایتان بزرگ تر و گوشتی تر بـه نظر برسند.

 

تاثیر اینکار برای همیشه باقی نمیماند؛ برای همین می بایست آن رابه طورمرتب انجام دهید. پس از این‌کـه لایه برداری را تمام کردید، مرطوب کردن لب هایتان را فراموش نکنید. آب رسانی و تغذیه کردن لب ها بـه وسیله یک بالم لب یا روغن مرطوب کننده بـه بهتر شدن بافت و رنگ لب هایتان کمک خواهد کرد.

 

2- خط لب بزنید

خط لب زدنیک راه آسان برای بزرگ تر نشان دادن لب هایتان، استفاده از یک خط لب همرنگ با لب خودتان اسـت. اما قبل ازآن، با استفاده از کانسیلر لب هایتان را کانتور کنید و بعد ازآن، فقط دور لب هایتان را خط لب بکشید؛ توجه داشته باشید کـه خط لب را کمی بیرون تر ازخط طبیعی لب هایتان بکشید. هم چنین اینکار را بیش از حد انجام ندهید تا لب هایتان از حالت طبیعی خارج نشود.

 

بعد از کشیدن خط لب، داخل لب هایتان رابا همان خط لب پر کنید. بـه این ترتیب لب هایتان طبیعی تر بـه نظر میرسد. از آنجاکه خط لب را همرنگ با رنگ لب هاي خودتان انتخاب کرده‌اید، کاملا طبیعی بـه نظر خواهد رسید و باعث میشود لب هایتان نسبتا بزرگ تربه نظر برسند.

رژ لب قرمز و نکات استفاده برای مهمانی و مجالس + نکات آموزشی برای رژ لب زدن

3- لب هایتان را روشن کنید

استفاده از رژ لب هاي رنگ روشنروشن کردن قسمت هاي مناسبی از لب، می‌تواند باعث شود تا لب هایتان بزرگ تر و جذاب تر بـه نظر برسد. یک هایلایتر بردارید «هم چنین می توانید از یک سایه چشم روشن و براق، یا یک مداد سفید هم استفاده کنید» و آنرا درست روی قسمت کمانی لب بالایی تان بزنید؛ سپس آنرا کمی با انگشت تان پخش و محو کنید.

 

این ترفند کوچک، بطور معجزه آسایی کمک خواهد کرد تا لب هایتان بزرگ تر و گوشتی تر بـه نظر برسد. علاوه بر آن، می توانید کمی برق لب هم بـه وسط لب پایینی و بالایی تان بزنید؛ ذره هاي بازتابنده نور در برق لب، کمک خواهند کرد تا ظاهری گول زننده از لب هایتان ایجاد شود.

 

4- رنگ رژ لب مناسب را انتخاب کنید

رنگ هاي مختلف رژ لبطیف رنگ هاي تیره رژ لب، منجر بـه کوچکتر بـه نظر رسیدن لب هایتان می شوند؛ درحالی کـه رنگ هاي روشن تر، لب هایتان را بزرگ تر نشان میدهند. از همین رو، اگر می خواهید کـه از نظر ظاهری لب هایتان را بزرگ تر نشان دهید، سعی کنید رنگ هاي روشن تر را انتخاب کنید.

رژ لب قرمز و نکات استفاده برای مهمانی و مجالس + نکات آموزشی برای رژ لب زدن

5- جنس رژ لب مناسب را انتخاب کنید

انواع رژ لباستفاده از رژلب هاي مات، منجر بـه کوچک بـه نظر رسیدن لب هایتان می‌شود درحالی کـه استفاده از رژ لب هاي براق و درخشان، باعث می شوند تا لب هایتان پرتر بـه نظر برسند. ذره هایي کـه از برق وجود در رژ لب براق منعکس می شوند، می‌توانند باعث شوند تا لب هایتان فوراً بزرگ تر بـه نظر برسند.

 

6- از روش های طبیعی استفاده کنید

روشهای طبیعی برای بزرگ نشان دادن لب هابرای بزرگ تر کردن لب هایتان، دارچین رابا عسل مخلوط کنید و آنرا برای ۵ دقیقه بر روی لب هاي تمیزتان قرار دهید؛ سپس آن رابا آب بشویید. این درمان پرکننده طبیعی لب، لب هایتان را بزرگ تر و گوشتی تر خواهد کرد. زیرا دارچین و عسل جزو عوامل بزرگ کننده طبیعی هستند. اگر نمیخواهید کـه از پرکننده هاي طبیعی استفاده کنید، می توانید از برق لب ها و رژلب هاي طراحی شده بهره ببرید.

 

7- از وازلین استفاده کنید

وازلین زدن روی لباگر برای بزرگ نشان دادن لب هایتان عجله دارید، فقط کمی وازلین بـه لب هایتان بزنید. وازلین بـه بزرگ تر شدن لب ها کمک خواهد کرد و تصویری از حجیم شدن لب ها را ایجاد می کند. هم چنین وازلین لب هایتان را نرم تر می کند، و باعث می‌شود جذاب تر بـه نظر برسند.