پارس ناز پورتال

ریزش فالوورهای کریستیانو رونالدو پادشاه اینستاگرام

ریزش فالوورهای کریستیانو رونالدو پادشاه اینستاگرام

ریزش فالوورهای کریستیانو رونالدو 

در این مطلب، علت ریزش فالوورهای کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی را مرور می کنیم. چندی پیش، کریستیانو رونالدو سه میلیون دنبال کننده اش را در جریان قطعی اینستاگرام از دست داد. آقای کریستیانو رونالدو تاثیرگذارترین فوتبالیست در اینستاگرام است اما در روز دوشنبه در جریان قطعی این شبکه اجتماعی، تعداد فالوورهایش سه میلیون کاهش یافت. در زیر به بررسی این موضوع می پردازیم.

 

کاربران اینستاگرام پس از قطعی دو ساعته اینستاگرام، که منجر به از دست دادن گسترده فالوورها و سایر عواقب نامطلوب در اوایل این هفته شد، شوکه شدند. حساب های برخی از کاربرانی که اقدامات جسورانه ای برای شکایت از متاورس انجام دادند، به حالت تعلیق درآمد. قطعی که حدود ساعت 9 صبح به وقت شرقی ظاهر شد، حدود چهار ساعت بعد در روز دوشنبه، 31 سپتامبر 2022 برطرف شد.

 

علت ریزش فالوورها در اینستاگرام

در واقع، یک نقص در این پلتفرم باعث شد که حساب‌های معتبر، تعداد قابل توجهی از دنبال ‌کنندگان خود را در طول قطعی از دست بدهند، زیرا تعداد آنها در سراسر پلتفرم هم کاهش یافت. رونالدو – که 493 میلیون دنبال کننده در این پلتفرم جمع آوری کرده است – این کاهش سه میلیونی را به عنوان یک باگ مشاهده کرد. علت کاهش تعداد فالوورها در اینستاگرام همچنان نامشخص است.

ریزش فالوورهای کریستیانو رونالدو پادشاه اینستاگرام

در حال حاضر، اعتقاد بر این است که ریزش فالوورها، ممکن است به باگی مرتبط باشد که باعث تعلیق میلیون‌ها حساب کاربری شده است. به‌ روزرسانی اپلیکیشنی که برای اینستاگرام در iOS منتشر شده است ممکن است باعث این مشکل شده باشد. اینستاگرام متعاقباً مدعی شد که غول رسانه‌های اجتماعی باگ نرم‌افزاری را که مانع از دسترسی کاربران به این پلتفرم می‌شد، برطرف کرده است.

 

ریزش فالوورهای دیگر افراد مشهور در اینستاگرام

این پلتفرم، دلیل دقیق این مشکلات یا دلیل کاهش چشمگیر تعداد فالوورهای پیج های معتبر را روشن نکرد. سه میلیون کاهش فالوور رونالدو – که به نظر می رسد به او بازگردانده شده است – احتمالا بیش از همه گریبان گیر افراد مشهور شده باشد. کایلی جنر که بیشترین فالوور اینستاگران را دارد، 1.1 میلیون دنبال کننده از دست داده است. کیم کارداشیان هم، بیش از 749000 دنبال کننده از دست داده است.

ریزش فالوورهای کریستیانو رونالدو پادشاه اینستاگرام

همچنین باید بگوییم که تعداد فالووهای تیلور سویفت هم 674000 نفر کاهش یافته که این هم رقم چشمگیری است. رونالدو تنها سه ماه تا جشن تولد 38 سالگی خود در دوران حرفه ای که دو دهه به طول انجامیده است فاصله دارد. کریستیانو همچنان یک چهره نمادین است که در اولین بازی هایی که انجام داد، به یکی از بهترین بازیکنان جهان تبدیل شده است.

 

این فوق ستاره پرتغالی رکورد غیرقابل باور 450 گل در 438 بازی را ثبت کرده است. وی بیش از 700 گل در سطح باشگاهی به ثمر رسانده و تنها بازیکنی در جهان است که بیش از 100 گل برای تیم ملی خود به ثمر رسانده است. طبق تحقیقات تحلیلگران، تعداد فالوورهای کاپیتان تیم فوتبال پرتغال در شبکه های اجتماعی 48 درصد در سال گذشته افزایش یافته است. این یک رقم بسیار قابل توجه می باشد.

 

ریزش فالوورهای رونالدو چه تاثیری بر درآمد وی از اینستاگرام دارد؟

جالب است بدانید که کریستیانو به طور متوسط بیش از 3 میلیون پوند برای هر پست اینستاگرام ارزش رسانه ای دارد. این مهاجم محبوب، 480 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد و مرتباً به روزرسانی های مسابقات و تمریناتش را در این پلتفرم منتشر می کند. فالوورهای کریستیانو، 80 میلیون نفر بیشتر از رقیبش لیونل مسی است – که در فهرست تعداد دنبال کنندگان فوتبال در سکوی دوم است.

ریزش فالوورهای کریستیانو رونالدو پادشاه اینستاگرام

لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی طی 12 ماه گذشته شاهد رشد 38 درصدی فالوورهای خود بوده است، اما همچنان نسبت به رونالدو فاصله زیادی دارد. البته در اینجا باید بگوییم که دیگر کاربران نیز فالوورهای خود را به خاطر این نقص، از دست داده بودند، که ممکن است به دلیل میلیون ها حساب تعلیق شده باشد که باعث حذف تعداد فالوورها شده است. برای مطالعه پست های بیشتر به لینک های پیشنهادی زیر مراجعه کنید.

 

با وجود عجله برخی از کاربران برای شکایات و رفع ایرادات، مشخص شد که کریستیانو رونالدو که یکی از بازنده ‌ترین افراد این غوغا بود، هیچ شکایتی به گردانندگان پلتفرم شبکه‌های اجتماعی ارائه نکرد. جالب اینجاست که این نماد فوتبال و ستاره برتر، پس از رفع مشکل، فالوورهای خود را دوباره به دست آورد. این نشان می دهد که کریستیانو رونالدو چگونه خود را در قلب هواداران فوتبال در سراسر جهان جای داده است.