پارس ناز پورتال

زمان پخش فصل جدید خندوانه در عید نوروز 1400 + عکس

مجموعه : اخبار سینما
زمان پخش فصل جدید خندوانه در عید نوروز 1400 + عکس

زمان پخش فصل جدید خندوانه 

در اینبخش جزئیات زمان پخش فصل جدید خندوانه در نوروز 1400 را مرور میکنیم. مدت هاست کـه پخش فصل جدید برنامه خندوانه رامبد جوان بـه تعلیق افتاده اسـت، اما حالا بطور رسمی اعلام شده کـه این برنامه در اواخر اسفند 1399 بـه روی آنتن تلویزیون میرود و هواداران رامبد جوان و برنامه خندوانه دوباره می‌توانند این برنامه را تماشا کنند. در ادامه بطور کامل درباره سری جدید خندوانه صحبت خواهیم کرد.

 

فصل جدید خندوانه کی پخش می شود؟

برنامه تلویزیونی خندوانه یکی از پرمخاطب ترین برنامه هاي تلویزیون ملی اسـت. این برنامه توسط رامبد جوان ساخته شده سال هاي متمادی سعی داشته تا شادی رابه مردم هدیه دهد. البته این برنامه از حواشی دور نبوده و دوران افولی را هم سپری کرده اسـت. اما هواداران این برنامه هنوز هم برای دیدن فصل هاي جدید خنداونه و اجرای آقای رامبد جوان لحظه شماری میکنند.

زمان پخش فصل جدید خندوانه در عید نوروز 1400 + عکس

رامبد جوان کـه بیش از یکسال اسـت کـه فعالیت رسمی نداشته اسـت، قصد دارد نه تنها با ساخت فصل جدید خندوانه برای شبکه نسیم بلکه با سریالی جدید بنام «مردم معمولی» برای شبکه نمایش خانگی، بازگشت قدرتمندانه اي داشته باشد. کار تولید این دو پروژه ي سنگین اینروزها هم زمان شده اسـت.

زمان پخش فصل جدید خندوانه در عید نوروز 1400 + عکس

ابتدا قرار بود فصل جدید خندوانه در نوروز ۹۹ از تلویزیون پخش شود اما با آغاز شیوع کرونا رامبد جوان از ساخت این برنامه انصراف داد. اما پس از مدتی وقتی روشن شد این ویروس رفتنی نیست اخباری مبنی بر تصمیم برای تولید سری جدید خندوانه منتشر شد. رامبد جوان در ماه هاي اخیر با انتشار فراخوان هایي در اینستاگرام خود از استندآپ کمدین ها برای حضور در فصل جدید خندوانه دعوت کرد.

 

زمان پخش سری جدید خندوانه 

زمان پخش فصل جدید خندوانه در عید نوروز 1400 + عکس

حالا دیگر چیزی بـه پخش فصل جدید خندوانه باقی نمانده اسـت. کار ساخت دکور برنامه در برج میلاد بـه اتمام رسیده و از روز هفتم ماه اسفند ضبط برنامه هم آغاز شده اسـت. فصل جدید خندوانه با رعایت کامل پروتکل هاي بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی ضبط میشود، بهمین دلیل تعداد حاضرین در استودیوی برنامه کاهش یافته اسـت و حدود ۴۰ نفر حضور خواهند داشت.

 

فصل هفتم خندوانه کی پخش می شود؟

پخش فصل جدید خندوانه پس از ضبط چند قسمت، از اواخر ماه اسفند و قبل از نوروز ۱۴۰۰ آغاز خواهد شد و تا پس از ماه مبارک رمضان ادامه خواهد یافت. پس از پایان فصل ششم خندوانه در فروردین ۹۸ رامبد جوان اعلام کرد تصمیم دارد چند ماهی رابه استراحت بگذراند و برای تولد فرزند خود درکنار همسرش نگار جواهریان کـه در آن زمان باردار بود باشد.

زمان پخش فصل جدید خندوانه در عید نوروز 1400 + عکس

مدتی بعد خبر سفر رامبد جوان و نگار جواهریان بـه کانادا منتشر و مشخص شد کـه این زوج برای تولد فرزندشان بـه کانادا سفر کرده اند. تصمیم جوان و جواهریان برای بـه دنیا آوردن فرزندشان در کانادا با واکنش هاي زیادی رو بـه رو شد و حواشی زیادی برای این زوج معروف رقم زد.

 

حواشی برنامه خندوانه و رامبد جوان

پس از این جنجال ها مدتی بعد شایعه شد رامبد جوان بـه کانادا مهاجرت کرده اسـت کـه جوان خود این خبر را تکذیب کرد و گفت برای ساخت فصل جدید برنامه خندوانه در حال مذاکره اسـت. در مدت غیبت طولانی رامبد جوان از تلویزیون، مرتباً وعده ي آغاز پخش برنامه خندوانه داده می شد اما هیچ کدام این وعده ها عملی نشد.

زمان پخش فصل جدید خندوانه در عید نوروز 1400 + عکس

جوان دراین مدت از طریق صفحه ي اینستاگرام خود کـه بیشتر از ۱۰ میلیون دنبال کننده دارد تلاش کرد بـه طرق مختلف ارتباط خودرا با مردم از طریق فضای مجازی حفظ کند. او حتی برنامه‌ اي مجازی بنام «خونه‌بازی» را در صفحه رسمی خود منتشر و مانند خندوانه از حضور خوانندگان، کارشناسان و کمدین‌ ها یا شرکت‌ کننده‌ هاي خنداننده‌ شو دراین برنامه مجازی استفاده کرد.

 

تعویق پخش برنامه استند آپ شو

پس از مدتی رامبد جوان اعلام کرد قصد دارد برنامه اي بنام استند آپ شو را در فضای مجازی پخش کند ودر آن بـه کشف استعدادهای تازه در اجرای زنده طنز بپردازد. فراخوان مسابقه اعلام و پس از چند ماه اسامی راه یافتگان آن معرفی شد. پخش نخستین قسمت مسابقه کـه قرار بود در فضای مجازی منتشر شود، دو بار لغو شد و علت آن نیز اعلام نشد.

زمان پخش فصل جدید خندوانه در عید نوروز 1400 + عکس

بـه گفته ي امیر مهدی ژوله، صدا و سیمای کشور جلوی پخش مسابقه ي استندآپ شو را گرفته بودو بعد ازآن اعلام شد این برنامه قرار اسـت تحت عنوان برنامه ي خنداننده شو ۳ از تلویزیون و بـه احتمال زیاد شبکه نسیم پخش شود.

 

درباره رامبد جوان مجری برنامه خندوانه

زمان پخش فصل جدید خندوانه در عید نوروز 1400 + عکس

رامبد جوان در اول دی ماه سال ۱۳۵۰ از خانواده‌اي سنتی در تهران با اصالت آذربایجانی زاده شد. روند شروع بکار هنری او بـه ترتیب در تئاتر، تلویزیون و سینما بوده‌اسـت. او در یازده فیلم سینمایی بـه ایفای نقش پرداخته‌اسـت. وی دریک قسمت از مجموعه تلویزیونی پرطرفدار همسران نقش کوتاهی داشت و همین باعث حضور پررنگ وی در مجموعه تلویزیونی خانه سبز در نقش «فرید صباحی» شد.

 

ازدواج و همسر رامبد جوان

زمان پخش فصل جدید خندوانه در عید نوروز 1400 + عکس

رامبد جوان در ۲۷ اسفند ۱۳۸۷ با سحر دولتشاهی ازدواج کرد ودر ۱۳۹۳ از وی جدا شد. او دو سال بعد با نگار جواهریان ازدواج کرد.

 

فیلم های ساخته رامبد جوان

زمان پخش فصل جدید خندوانه در عید نوروز 1400 + عکس

رامبد جوان کارگردانی چهار مجموعه تلویزیونی بنام‌هاي گم‌گشته، نشانی، مسافران و توطئه فامیلی رابه‌عهده داشته‌اسـت کـه مجموعه نشانی ایام نوروز ۸۷ از شبکه دو سیما پخش شد. مجموعه گم‌گشته بـه نویسندگی سید سعید رحمانی و علی ‌رضا کاظمی‌ پور نیز در ماه رمضان سال ۱۳۸۰ از سیما پخش شد. وی کارگردان و مجری برنامه خندوانه می باشد کـه از سال ۱۳۹۳ از شبکه نسیم در حال پخش اسـت.

 

حواشی سفر به کانادا رامبد و نگار

پس از انتشار عکس هایي از جوان بـه همراه همسر باردارش، نگار جواهریان در کانادا شائبه‌هایي ایجاد شد کـه وی با هدف تولد فرزندش درخاک کانادا بـه این سفر رفته‌اسـت. مطابق قوانین کشور کانادا هر نوزادی کـه درخاک این کشور متولد شود تابعیت کانادایی دریافت می کند. در ابتدا این شائبه مطرح شد کـه وی صرفاً برای اکران فیلم دراین کشور حاضر شده اما پس از چندی این خبر تکذیب شد.

زمان پخش فصل جدید خندوانه در عید نوروز 1400 + عکس

خود جوان دراین باره گفت کـه باهدف اکران فیلم نیامده اما بـه هر صورت در موازات سفرش بـه کانادا فیلم را نیز اکران خواهد کرد. جوان در طی همایشی کوچک در کانادا پس از سؤال مجری در مورد تصمیم وی درخصوص برنامه سفرش گفت کـه مشغول تفریح بوده و صرفاً منتظر اسـت فرزندش بـه دنیا آید و کار بخصوصی ندارد. این موضوع موجب انتقادات شدید اما متفاوت مردم و چهره‌هاي سرشناس مختلف شد.

زمان پخش فصل جدید خندوانه در عید نوروز 1400 + عکس

برخی معتقد بودند کـه حریم خصوصی افراد نباید خدشه‌دار شود و بسیاری نیز او را شماتت کردند کـه چرا برخلاف تِم میهن‌گرایانه برنامه‌هایش فرزند خودرا برای گرفتن تابعیت کشوری دیگر در کانادا بـه دنیا می‌آورد و حاضر نیست در خاک ایران منتظر تولد فرزندش باشد.

 

اعتراض مردم ایران به رامبد جوان

زمان پخش فصل جدید خندوانه در عید نوروز 1400 + عکس

اکثریت اعتراضات اما متوجه شعارها و جملات رامبد جوان با درون‌مایه میهن ‌پرستی و ملی‌گرایانه وی در برنامه‌ها و اجراهای او بود کـه در تضاد با قصدش از این سفر میباشد. رضا رفیع بـه طعنه دراین خصوص گفت کـه این اقدام جوان مانند خواندن ترانه‌اي میهن‌پرستانه از سوی سالار عقیلی در مورد ایران اما از قلب کاناداست. وی هم چنین افزود کـه حریم خصوصی برای چهره‌هاي سرشناس اینگونه تعریف نمیشود.