پارس ناز پورتال

زوجی که لئوناردو دی کاپریو را نشناختند

زوجی که لئوناردو دی کاپریو را نشناختند

زوجی که لئوناردو دی کاپریو را نشناختند 

وقتی این زوج برای پرسیدن آدرس سراغ لئوناردو دی کاپریو آمدند همگان متعجب شدند که چطور امکان دارد آن ها یک بازیگر سرشناس جهانی را نشناسند. مطمئنا لئوناردو دیکاپریو یکی از شناخته شده ترین چهره ها در فیلم های قرن 21 است و کمتر کسی است که چهره او را در فیلم ها، عکس ها و… ندیده باشد.

 

ولی باجود اینکه او امسال توانست حتی جایزه بهترین بازیگر مرد اسکار را به دست بیاورد، هنوز هم می تواند خود را ناشناس نگه دارد و روز جمعه بدون آنکه زوج سالمند وی را بشناسند، به آنها کمک کرد.
زوجی که لئوناردو دی کاپریو را نشناختنددیکاپریو در حین آدرس دادن به یک زوج سالمند

 

در یکی از لحظات نادر برای این ستاره 41 ساله، او با خوشرویی ایستاد و به زوج توریستی که هیچ به مشهور بودن او ظنین نبودند، در پیدا کردن مسیرشان کمک کرد.

 

بازیگر فیلم “بازگشته” در حالی که گوشی خود را در دست داشت، نقشه راه یابی را از روی صفحه گوشی اش به این زوج نشان می داد که ثابت می کرد او به راستی یکی از ساکنان نیویورک است و خیابان های این شهر را برای نشان دادن مقصد بعدی آنها می شناسد.
زوجی که لئوناردو دی کاپریو را نشناختندلئوناردو دیکاپریو بازیگر برنده اسکار و حامی محیط زیست

 

این دو نفر که به هیچ وجه متوجه نشدند از شخص بسیار مشهوری آدرس پرسیده اند، هیچگونه تقاضای امضا یا عکس نکردند. البته تیپ معمولی لئوناردو دیکاپریو و همین طور وجود کلاه و عینک در حین صحبت به آنها ، به این امر کمک کرده بود.دیکاپریو اکنون به مدت چهار ماه است با مدل دانمارکی 24 ساله ای به نام نینا اگدل آشنا شده است و به گزارش پارس ناز تاکنون به ندرت از هم جدا بوده اند.
زوجی که لئوناردو دی کاپریو را نشناختندنینا اگدل، نامزد 24 ساله دیکاپریو

 

جالب است که لونا مادربزرگ نینا، به مطبوعات گفته ، اگر دیکاپریو قلب نوه اش را بشکند، با او سرو کار خواهد داشت و نینا نیز این مسئله را تایید کرده و گفته:”او بسیار محافظ است، او در همه شبکه های اجتماعی مرا دنبال می کند و هوای مرا دارد و به معنای واقعی کلمه یک مادربزرگ مدرن محسوب می شود، اگرچه دردسرهایی دارد ولی جالب است.”