پارس ناز پورتال

زیباترین دوقلوهای جهان امروز چه شکلی هستند؟

زیباترین دوقلوهای جهان امروز چه شکلی هستند؟

زیباترین دوقلوهای جهان در گذر زمان 

زیباترین دوقلوهای جهان امروز چه شکلی هستند؟ در سال 2010، جکی و کوین کلمنتز به دختران دوقلوی خود خوش آمد گفتند و خانواده سه نفره خود را به پنج نفر تبدیل کردند. دوقلوها کمی زودتر از آنچه پزشکان انتظار داشتند آمدند. اما همه پس از اینکه فهمیدند آوا ماری و لیا رز کلمنتس تا حد ممکن سالم هستند، نفس راحتی کشیدند. در ادامه بیشتر درمورد این دوقلوهای زیبا صحبت می کنیم.

 

مانند هر پدر و مادری که بچه دوقلو دارند، زندگی در خانواده کلمنتز به طرز چشمگیری تغییر کرد. با این حال چیزی در مورد دختران بسیار عجیب بود – حتی در بدو تولد، آنها به طرز چشمگیری زیبا بودند. طولی نکشید که تصاویر آنها در رسانه های اجتماعی وایرال شد و آنها برای جلسات مدلینگ سفر می کردند. در اینجا تصاویری از دوقلوهایی را مشاهده می کنید که قلب کاربران را در سراسر جهان ربودند.

 

دوقلوهای زیبای آمریکایی امروز چه شکلی اند؟

جکی و کوین کلمنتز از کالیفرنیا در 7 ژوئیه 2010 با ورود زودهنگام دوقلوهای خود، آوا ماری و لیا رز غافلگیر شدند. پزشکان پیش بینی کرده بودند که دوقلوها چهار هفته بعد به دنیا بیاید، اما تصورات دوقلوها متفاوت بود. پزشک این زن و شوهر به شوخی می گفت که احتمالاً شخصیت آماده برای عمل دوقلوها باعث شده بود که آنها یک ماه زودتر از رحم بیرون بیایند.

زیباترین دوقلوهای جهان امروز چه شکلی هستند؟

همه نوزادان تازه متولد شده شایان ستایش و نوازش هستند، اما آوا ماری و لیا رز در سطحی کاملا متفاوت بودند. هنگام قدم زدن با دوقلوها، رهگذران دوقلوها را نشان می دادند و از ظاهر فوق العاده زیبای دوقلوها تعریف می کردند. از روزی که به دنیا آمدند، زیبایی خدادادی آنها نمایان بود. پوست صاف، موهای ابریشمی، و تقارن صورت شان علی بود. شاید این دختران برای چیزی بزرگ مقدر شده بودند.

زیباترین دوقلوهای جهان امروز چه شکلی هستند؟

آوا ماری و لیا رز شایان ستایش بودند. حتی غریبه ها هم برای قدردانی از زیبایی بی نظیر دوقلوها وقت می گذاشتند. جکی به یاد می آورد که بارها و بارها از غریبه ها شنیده است که آنها باید وارد مدلینگ شوند. البته جکی نیاز چندانی به متقاعد کردن نداشت و مدتی بعد به راه اندازی حرفه مدلینگ دوقلوهایش کمک کرد.

 

تلاش برای ورود دوقلوها به دنیای مدلینگ

جکی و کوین برای کمک به دختران شان بسیار تلاش می کردند. این دوقلوها تنها در شش ماهگی با یک آژانس مدلینگ لس آنجلس قرارداد امضا کردند، اما جکی نمی‌توانست در هر زمانی آنها را به هر استودیویی ببرد. او همچنین یک پسر دو ساله داشت که به همان اندازه به توجه و محبت نیاز داشت. پس از چهار ماه، جکی مدلینگ را ترک کرد – و حرفه دختران در حال حاضر به پایان رسیده بود.

زیباترین دوقلوهای جهان امروز چه شکلی هستند؟

اگرچه جکی می خواست آوا ماری و لیا رز را از طریق مدلینگ به زندگی بهتر راهنمایی کند، اما زمان بندی اش درست نبود. آنها هنوز در کودکی در حال رشد بودند، و کلمنت ها به این نتیجه رسیدند که یک تربیت عادی در خانه چیزی است که دختران بیشتر به آن نیاز دارند. در نتیجه و پس از چهار ماه هیچ پشیمانی برای کنار کشیدن از بازی مدلینگ وجود نداشت.

زیباترین دوقلوهای جهان امروز چه شکلی هستند؟

فعلاً کار مدلینگ توسط مادر تمام شده بود و به نظر می رسید که اوضاع در خانه خوب پیش می رود. مدلینگ همیشه در ذهن جکی بود و زمانی که او به دختران از حرفه کوتاه چهار ماهه خود می گفت، آنها برای ورود مجدد به دنیای مدلینگ هیجان زده به نظر می رسیدند. تا زمانی که دختران در خانه بودند، جکی به هر نحو ممکن به آنها کمک می کرد.

 

خوش شانس بودن عدد هفت و روز تولد آنها

چند سال پیش، آنها دخترانی نوپا بودند که از اجرای کوتاه مدلینگ خود مطلع شدند. و مانند کودکان نوپا، ابراز عقایدشان به شکل جیغ و داد و فریاد بود تا زمانی که به آنچه می خواستند رسیدند. جکی و کوین گیج شده بودند و نمی دانستند چگونه می توانند در کمک به دوقلوها جلو بروند. آنها در نهایت تصمیم گرفتند منتظر فرصتی بمانند تا در را بزنند.

زیباترین دوقلوهای جهان امروز چه شکلی هستند؟

در همین حال، جکی از اعتقادش به خوش شانس بودن شماره هفت صحبت کرد که بیش از یک تصادف بود. زیرا دوقلوها در 7/7 به دنیا آمدند. هفتمین تولد در راه بود – درست حدس زدید – 7/7/2017. همه چیز در ذهن جکی می چرخید و برای او آشکار بود که کائنات به او می گوید که یک بار دیگر دست به کار شود. در زمانی که این دختران هفت ساله شدند، آنها قبلاً شخصیت و علایق خود را توسعه داده بودند.

زیباترین دوقلوهای جهان امروز چه شکلی هستند؟

دوقلوها در این زمان عاشق رقص و شنا بودند. اما نظر آنها در مورد مدلینگ چه بود؟ جکی و کوین از آنها در مورد تبدیل شدن به مدل های حرفه ای پرسیدند و جای تعجب نیست که دختران از این ایده حمایت کردند. پس از آن هم دخترها جدا از فعالیت های فوق برنامه، مدلینگ را امتحان می کردند. اگر یک چیز وجود دارد که باید در مورد دوقلوهای کلمنتز بدانید، این است که آنها برای هر کاری آماده هستند.

 

ژن های خوش شانسی

آوا ماری و لیا رز عاشق اجرای نمایش برای همسایگان، دوستان مدرسه و غریبه ها بودند. والدین آنها کاملاً از ویژگی ذاتی آنها برای اجرا مات و مبهوت هستند. بنابراین وقتی جکی و کوین ایده مدلینگ را در هفتمین سالگرد تولد دختران شان ارائه کردند، هیچ کس از دانستن آمادگی آنها غافلگیر نشد. برای شروع، آنها باید یک نمونه کار بسازند. مثل این بود که ستاره‌ها برای کمک به دختران دوباره خودشان را جمع می‌کردند.

زیباترین دوقلوهای جهان امروز چه شکلی هستند؟

یکی از همسایه‌ها به تازگی یک بوتیک کودکان را باز کرده بود و به مدل‌هایی نیاز داشت – شغلی که دوقلوهای کلمنتز بدون آزمون به آن دست یافتند. اگرچه دختران حرفه مدلینگ را مقدم بر همه چیز می‌دانستند، اما جکی می‌خواست این بار آرام پیش برود. آرایش و لباس های زیبا می تواند مانع رشد یک دختر جوان شود، بنابراین جکی همه چیز را به دست خود گرفت. او یک دوربین نیکون پیدا کرد و از دخترانش با رژگونه روشن عکس گرفت.

زیباترین دوقلوهای جهان امروز چه شکلی هستند؟

از آنجایی که جکی و دوقلوها به تنهایی کارها را انجام می دادند، طبیعتاً از کاری که باید انجام می دادند نامطمئن بودند. جکی، یک عکاس بی‌تجربه، با دو کودک نوپا کار می‌کرد که حتی به ساده‌ترین دستورات هم گوش نمی‌دادند. آیا می توانید تصور کنید که کار با بچه هایی که به فضا خیره می شوند و نه به دوربین، چقدر دشوار است. پس جکی به این نتیجه رسید که عدم تجربه او و دخترانش آنها را به جایی نمی برد.

 

ایجاد پیج دوقلوهای زیبا و رسیدن به موفقیت

جکی در جولای 2017 صفحه ای در اینستاگرام با عنوان @clementstwins راه اندازی کرد. طولی نکشید که این صفحه صدها هزار فالوور را جذب کرد. او این صفحه را صرفاً برای خدمت به عنوان یک نمونه کار برای آژانس ها راه اندازی کرد، اما پس از جمع آوری بیش از 300000 دنبال کننده، بیش از آنچه تصور می کردند در معرض دید آنها قرار گرفت.

زیباترین دوقلوهای جهان امروز چه شکلی هستند؟

پس از پنج ماه فعالیت در صفحه اینستاگرام، دختران کمی بیش از 380000 دنبال کننده داشتند. جکی به دلیل اینکه دخترانش را بیش از آنچه که اکثر آژانس ها می توانستند در معرض دید قرار دادند، مورد ستایش قرار گرفت و او از موفقیت خود بهره برد. برای او، زیبایی دخترانش نقش مهمی در موفقیت آنها داشت. همه چیز در مورد عکس ها بود او به مدل‌های مشتاق یادآوری می‌کند که پول‌های کلان را برای عکس‌های باکیفیت خرج کنند.

زیباترین دوقلوهای جهان امروز چه شکلی هستند؟

یادتان هست که هفت عدد خوش شانس جکی بود؟ خوب، سال 2017 هم سال خوش شانس خانواده کلمنتز بود. به غیر از تحقق رویای دختران برای تبدیل شدن به مدل های حرفه ای، همه چیز در خانه بهتر از همیشه بود. صرف نظر از اینکه دخترانش در فضای مجازی منتشر شدند، جکی احساس کرد که سال 2017 سال مناسبی برای همه است. آوا ماری و لیا رز برای هیچ چیز و هیچ کس سرعت خود را کم نمی کنند.

 

بدست آوردن 1.8 میلیون فالوور اینستاگرام

صفحه اینستاگرام این دوقلوها امروز 1.8 میلیون دنبال کننده دارد. سال 2017 یک سال هیجان انگیز برای خانواده کلمنتز بود. دختران به تازگی هفت ساله شده بودند، دوباره وارد صنعت مدلینگ شده بودند و پیشنهادات در حال سرازیر شدن بود. اما چیزی که واقعاً باعث شروع کار آنها شد مقاله ای در دیلی میل بود که در مورد اولین قدم های آنها در این بازی صحبت می کرد.

زیباترین دوقلوهای جهان امروز چه شکلی هستند؟

احتمالاً دختران در آن زمان در درک میزان سهم دیلی میل در موفقیت خود مشکل داشتند. اما جکی به خاطر هر کاری که آن مقاله برای آنها انجام داد سپاسگزار است. یک کودک به جز تجربه خرید خوب، عکس گرفتن با طرفداران و سفر در سراسر کشور چه چیز دیگری می تواند بخواهد؟ این دختران هم زندگی غیرقابل انکاری هیجان انگیزی داشته اند و هیچ نشانه ای از توقف آن وجود ندارد.