پارس ناز پورتال

ساده تر کردن زندگی برای زنان باردار

ساده تر کردن زندگی برای زنان باردار

ساده تر کردن زندگی برای زنان باردار 

وقتی خانم ها باردار می شوند می توان زندگی را برای آن ها طوری فراهم نمود که در راحتی و آسایش کامل قرار داشته باشند. در این مقاله لیستی از بهترین راه‌ها برای ساده‌تر کردن زندگی برای نه ماه آینده‌ی شما آورده شده است.
ساده تر کردن زندگی برای زنان باردارزیاد هزینه نکنید

هزینه‌ی لازم برای لباس‌های بارداری اغلب دو برابر لباس‌های معمولی شماست و زیاد راحت یا جذاب نیستند. هزینه‌ای که صرف خرید این‌گونه لباس‌ها می‌کنید را تا حد ممکن کم کنید و سعی کنید از لباس‌های گشادی که همین حالا دارید استفاده نمایید.

 

قفسه‌ای در دسترس داشته باشید

گذاشتن وسایل روی طبقات بالا یا کابینت‌های پایین می‌تواند مشکل بزرگی برای شما باشد، خصوصاً زمانی که شکمتان بزرگ‌شده و کمردرد دارید. بهتر است وسایل مورد نیاز را در قفسه‌هایی در دسترس بگذارید.

ساده تر کردن زندگی برای زنان باردار

آب بدن را حفظ کنید

بدن شما زمانی که فرد دیگری را داخلتان می‌سازد آب زیادی استفاده می‌کند. از این رو شما باید حتماً برای حفظ سلامت خود H20 را در بدن جایگزین کنید. متأسفانه اگر دچار حالت تهوع شدید هستید شاید نگه‌داشتن آب زیاد در بدن کار سختی باشد. اگر نمی‌توانید در طول روز اندازه‌ی کافی آب بنوشید ناامید نشوید – گزینه‌های دیگری نیز برای شما وجود دارد. خوراکی‌هایی مانند خیار و طالبی جایگزین‌های مناسبی برای آب هستند.

 

الکترولیت ها و پتاسیم دوست شما هستند

برای بسیاری از مادران گرفتگی عضلات پا یا دیگر عضلات در طول بارداری می‌تواند بسیار آزاردهنده باشد. ساده‌ترین راه برای مبارزه با این حالت دردناک حفظ الکترولیت و پتاسیم در بدن است. به جای نوشیدنی‌های ورزشی و قندی به سراغ آب‌های دارای الکترولیت بروید و در طول روز یک یا دو موز مصرف کنید.

 

اگر شب از گرفتگی عضلات رنج می‌برید مجبور نیستید دراز بکشید و آن را تحمل کنید. بلند شده و شروع به کشش یا ماساژ ماهیچه کنید. با این کار گرفتگی متوقف‌شده و شما راحت تر به خواب خواهید رفت.
ساده تر کردن زندگی برای زنان باردارآمادگی داشته باشید

 به گزارش پارس ناز بالأخره این اتفاق می‌افتد: بر اثر هورمون‌ها شما یک لحظه خوبید و سپس حس می‌کنید خسته و بی‌حوصله شده‌اید. این اتفاق نباید شما، دوستان یا خانواده را شگفت‌زده کند. آن‌ها را برای رویارویی با این شرایط در طول بارداری و حتی پس از تولد نوزاد آماده کنید.

 

اگر برای این لحظه آماده نشده باشید ممکن است ناگهان جیغ وحشتناکی برای یک موضوع پیش‌پاافتاده بر سر یکی از عزیزان خود بکشید. از آن‌ها از قبل بخواهید در این شرایط شما را درک کرده و در صورت نیاز کمی تنهایتان بگذارند.