پارس ناز پورتال

سالم ترین نوع لباس زیر چیست؟

سالم ترین نوع لباس زیر چیست؟

احتمالا همه ما در فیلم‌های هالیودی زنی با لباس ساتن را دیده‌ایم که به سمت تخت می‌رود. این تفکر که لباس زیر یا لباس خواب حتما باید چنین ویژگیی داشته باشد با روش‌های بازاریابی به خورد مخاطب داده شده و البته افراد زیادی با این روش موافق هستند.

 

دلیل موافقت افراد با چنین پوشش‌هایی دو حالت دارد. یا خودشان فروشنده هستند و نیاز به فروش محصول دارند و یا مصرف کننده‌ای با اعتماد به نفس پایین هستند و می‌خواهند تا با پوشیدن چنین مدل‌هایی احساس خاص بودن داشته باشند.

 

این واکنش ناخودآگاه در ذهن افراد زیادی وجود دارد و شبیه بودن به ستاره‌های هالیودی چیزی شبیه به یک رویا است. ما قرار است در این مقاله شما را با روهایتان روبرو کنیم تا کمی بیشتر از صنعت سرگرم کننده و پر زرق و برق جهان مدرن بدانید.

 

جنس باکیفیت و مشتری دائم

ما در مورد لباس زیر ساتن صحبت کردیم و البته در مورد لباس زیر نامناسب. این موارد آسیب زیاد و مستقیمی روی پوست باقی می‌گذارند. دلیل این بازارگرمی‌ها قیمت پایین مواد اولیه و سود کلان آن است. لباس زیر مناسب ویژگی‌های مشخصی دارد. یک برند مانند لین را در نظر بگیرید.

 

دلیل محبوبیت چنین برندی چیست؟ مشخصا رضایت بالای مشتریان و کیفیت مناسب پارچه از دلایل اصلی محبوبیت یک برند و محصولات آن است، برای مشاهده لیست قیمت محصولات لین کلیک کنید.

 

زمانی که تولید کننده جدا از منفعت خود به فکر تولید جنس باکیفیت و ایجاد مشتری دائم باشد چنین عمل حرفه‌ای را انجام می‌دهد. ایجاد مشتری دائم یعنی دامنه وسیعی از مشتریان را همواره خواهید داشت. 

 

الگوی مناسب

قبل از این که چیزی در مورد پارچه بدانید باید الگوی مناسب لباس زیر راحت را به خوبی بشناسید. این مسئله بیشتر برای تولیدکننده‌گان صدق می‌کند. از یک طراح یا الگوساز حرفه‌ای تولید کنید تا در قدم اول بازار خود را به خوبی حفظ کنید.

 

استفاده از الگوی مناسب مشتری را راغب می‌کند تا در خرید بعد نیاز به سراغ محصولات شما بیاید. در مورد سوتین زنانه الگو کشی کمی دشوار است و اکثر تولیدی‌ها تنها مدل‌های پارچه‌ای یا تور را می‌دوزند و از تولید مدل‌های جک‌دار و اسفنجی خودداری می‌کنند.

 

اعتقاد اکثریت بر این است که سوتین‌های اسفنجی تولید داخل کیفیت مناسبی برای رقابت با مدل‌های خارجی را ندارد. نظر ما این است که پس از آموزش دقیق و اصولی دست به کار شوید و شما اولین تولید کننده یک لباس زیر مناسب با کیفیت بالا برای خانم‌ها باشید.

 

پارچه‌ مناسب کدام است

سالم ترین نوع لباس زیر چیست؟

ما به حداقل‌هایی برای تولید احتیاج داریم. اگر قرار است تولید کننده لباس زیر باشید باید نکاتی را در این مورد آموزش ببینید و اگر تنها مصرف کننده هستید بهتر است تا با چند جنس اصلی و مناسب آشنا شوید.

 

تولیدکنندگان بهتر است تا از جنس‌هایی مانند ابریشم، نخ، پنبه، کتان، ریون، ماسلین و فیبرو میکرو استفاده کنند. این جنس‌ها از مناسب‌ترین مدل‌ها برای تولید لباس زیر هستند.

 

* در مورد شورت بهترین جنس پارچه کتان نخ است. این جنس تنفس پذیری بالایی دارد و رطوبت را جذب کرده و با عبور هوا باعث خشک شدن سریع آن خواهد شد. استفاده از لباس زیر کتان به سلامت اندام تناسلی شما کمک خواهد کرد.

 

* گزینه بعدی نخ پنبه است که کمترین میزان از حساسیت را در پوست ایجاد می‌کند و برای شرت و سوتین گزینه مناسبی است. شاید پس از مدتی استفاده از این جنس احساس کنید که پارچه آن دارای پرز شده است. این موضوع طبیعی است و پارچه‌های نخ پنبه علیرغم جنس عالی ضد حساسیت بودن عمر و دوان چندان زیادی ندارند.

 

* جنس بعدی که قیمت بالایی دارد اما در عین حال از خاص‌ترین مدل‌های لباس زیر است لباس زیر ابریشمی است. ابریشم در تمام تاریخ از گران‌ترین و با ارزش ترین الیاف طبیعی در طبیعت بوده که طرفداران بسیار زیادی داشته و دارد. هزینه بالای این پارچه برای هرکسی قابل پرداخت نیست و این پارچه بیشتر به صورت محدود استفاده می‌شود و جنبه تزئینی دارد. در حقیقت لباس زیر از جنس ابریشم به دلیل عدم صرفه اقتصادی تولید محدودتری نسبت به سایر جنس‌ها دارد.

 

* در میان الیاف مصنوعی و ترکیبی فیبرومیکرو گزینه مناسب‌تری نسبت به سایر جنس‌ها است. حالت کش سانی بیشتری نیست به جنس‌های دیگر دارد و قیمت چندان زیادی ندارد اما ممکن است برای بعضی افراد ایجاد حساسیت سطحی کند.

 

چگونگی تشخیص جنس

به عنوان یک مصرف کننده نکته بسیار مهم این است که بتوانید جنس‌ها را از هم تفکیک کنید تا بهترین گزینه را از میان انواع سوتین های زنانه بخرید. تنها راهی که پیش روی شما قرار دارد دست زدن و تست کردن پارچه لباس است.

 

اگر می‌خواهید اطمینان پیدا کنید پارچه شما از نخ بافته شده یک روش آسان این است که با ناخون خود یک قسمت بسیار کوچک از لباس را خراش دهید. اگر الیاف آن پس از دو یا سه بار خراش دادن بلند شد احتمال نخ بودن آن بالا است.

 

جنس‌هایی که حاوی پلی استر باشند روی دست سُر می‌خورند و احتمال ایجاد حساسیت در آن‌ها بالا است. کتان از روی ظاهر تا حد زیادی قابل تشخیص است. ظاهر پارچه کتان با بافت‌های نسبتا درشت‌تری از سایر پارچه‌ها دیده می‌شود و ضخامت آن با دست قابل لمس است.

 

پارچه کتان لطافت کمی دارد و به همین علت جاذب خوبی برای رطوبت است. در میان الیافت درشت بافت این پارچه رطوبت جای می‌گیرد و به دلیل درشت بافت بودن آن تبادل هوا به راحتی در این نوع پارچه اتفاق می‌افتد.

 

اسفنج‌ها را کنار بگذارید

سالم ترین نوع لباس زیر چیست؟

اسفنج‌های موجود در سوتین‌های اسفنجی می‌توانند موجب بروز سندروم سینه فیبروکیستیک شوند. سینه‌هایی که کیست زیادی در آن جمع شده در زیادی خواهند داشت و این درد در زمان پریودی به دلیل افزایش سطح هورمون، بیشتر خواهد شد.

 

برای جلوگیری از بیماری‌های سینه از اسفنج‌ها استفاده کمتری داشته باشید و تنها بعضی مواقع این سبک‌ها را بپوشید.تاکید دوباره ما به استفاده از لباس زیر باکیفیت به دلیل ارتقا سلامت شما است و بهترین کار این است تا حد امکان جنس‌هایی که در بالا به آن اشاره کردیم را در اولویت خرید خود قرار دهید و کمترین میزان آسیب را به بدن خود تحمیل کنید. بعضی از شب‌ها بدون لباس زیر به تخت بروید تا بدنتان از فشار و استرس روز خالی شود.

 

نویسنده: سارااقبالی