پارس ناز پورتال

ستاره هایی که با خانواده شان بسیار تفاوت دارند

مجموعه : اخبار سینما
ستاره هایی که با خانواده شان بسیار تفاوت دارند

ستاره هایی که با خانواده شان بسیار تفاوت دارند 

برخی از بازیگران و ستاره هاي سرشناس ایرانی میباشند که شغل و رفتار و خصوصیاتی که دارند زمین تا آسمان با خانواده شان تفاوت دارد. 

 

برادر مدافع حرم سحر قریشی

این هفته خبر مدافع حرم شدن برادر سحر قریشی به بحث داغ شبکه های مجازی تبدیل شد. تا قبل از این رخداد اطلاعات چندانی درمورد خانواده سحر قریشی وجود نداشت. چند روز قبل برادر وی با انتشار عکسی در اینستاگرام از مدافع حرم شدنش خبر داد.

ستاره هایی که با خانواده شان بسیار تفاوت دارندسحر قریشی و برادرش

 

سحر قریشی و برادرش سپهر دنیای متفاوتی به لحاظ سبک زندگی و عقاید دارند.خانواده سلبریتی‌ها همواره زیر ذره بین مردم میباشند و برای عموم جامعه دیدنی استکه بدانند انها چگونه زندگی میکنند، چه باورهایی دارند و در رفت و آمد‌هاي خود چه اصولی را رعایت میکنند.سحر قریشی هم یکی پرطرفداراترین بازیگران زن سینما هست

 

که گرچه هوادارانش معمولاً از تین ایجرها میباشند.وی با بازی در سریال دلنوازان یک شبه ره صد ساله را طی کرد و خیلی زود به سینما راه یافت. 

ستاره هایی که با خانواده شان بسیار تفاوت دارند

 به گزارش پارس ناز درمورد خانواده سحر قریشی اطلاعات چندانی وجود ندارد، فقط همانطور که خودش در برنامه دید در شب گفته یکبار ازدواج کرده که منجر به جدایی شده و امید علوی نامزدش هست.«گرچه آن چه از شواهد پیدا هست گویا این نامزدی به هم خورده هست».اما درمورد برادر سحر قریشی یعنی سپهر اطلاعات جالبی با استناد به پیج اینستاگرامش وجود دارد.

ستاره هایی که با خانواده شان بسیار تفاوت دارند

ستاره هایی که با خانواده شان بسیار تفاوت دارند

ستاره هایی که با خانواده شان بسیار تفاوت دارندپدر روحانی بانو بازیگر

مهربانو از جمله ویژه‌برنامه‌هایي بود که در عید سال 94 با اجرای فقیهه سلطانی از تلویزیون اکران شد.در یکی از قسمت‌هاي این برنامه مهمان او یک روحانی و همسرش بودند و سلطانی به همین مناسبت اعلام کرد که خودش هم یک روحانی‌زاده هست.

ستاره هایی که با خانواده شان بسیار تفاوت دارندفقیهه سلطانی فرزند آیت الله سلطانی متولد ۱۳۵۳ بوده و فارغ‌التحصیل «رشته ادبیات نمایشی» از دانشگاه آزاد اسلامی هست.سلطانی یک دورهٔ بازیگری را در سال ۱۳۷۱ و زیر نظر گلاب آدینه گذرانده هست.او بازیگری سینما را از سال ۱۳۷۳ با بازی در فیلم «روسری آبی» ساختهٔ رخشان بنی‌اعتماد نخست کرد.

ستاره هایی که با خانواده شان بسیار تفاوت دارند

او در بیست و یکمین جشنواره فیلم فجر با ۳ فیلم پرکارترین بازیگر بود و بازی اش در صورتی بحبوحه هنرنمایی او بود.

ستاره هایی که با خانواده شان بسیار تفاوت دارندیک دوره بازیگری را زیر نظر گلاب آدینه گذرانده هست.

 

با فیلم معجزه خنده استعداد دیگری به عرصه سینما قدم نهاد.

 

اما به علت کم کاری تنها در یک فیلم دیگر به اسم عینک دودی ظاهر شد که بسیار پیروز تر از فیلم قبلی بود.

 

او در بیست و یکمین جشنواره فیلم فجر با ۳ فیلم پرکارترین بازیگر بود و بازی اش در صورتی بحبوحه هنرنمایی او بود.

 

پدر «حامد هاکان» کیست؟
حامد هاکان «ذاکری» خواننده پاپ، چند هفته قبل به علت ایست قبلی درگذشت. نکته‌اي که در مراسم تشییع هاکان دقت کاربران را به خود جلب کرد حضور حجت الاسلام و المسلمین ذاکری، در مراسم به‌عنوان پدر این خواننده بود. حجت‎الاسلام و المسلمین ذاکری از روحانیون دارای نفوذ شهر ری هست.

ستاره هایی که با خانواده شان بسیار تفاوت دارندزاده ۱۷ مرداد ۱۳۶۲ در شهر ری
خواننده
آهنگساز
ترانه سرا
و تنظیم‌کننده سبک پاپ

ستاره هایی که با خانواده شان بسیار تفاوت دارند

حامد هاکان بعد از سالها فعالیت در عرصه موسیقی بالاخره در سال ۱۳۹۳ پیروز به اخذ مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شد.حامد هاکان یکی از خواننده هاي موسیقی پاپ هست که از اوایل دهه هشتاد نسبت به انتشار آثار خود اقدام کرد.
مشارکت حامد هاکان این چهره محبوب آن روزهای پاپ با «محسن چاوشی» و «محسن یگانه»به انتشار چند تک قطعه منجر شد که ازدحام هاي زیادی را به دنبال داشت.

 

رفته رفته فعالیت هاي حامد هاکان کمتر شد و او طی چند سال جدید صرفا به انتشار چند تک قطعه در شبکه های مجازی بسنده کردحامد هاکان در یک خانواده مذهبی به جهان آمده هست.از دوران کودکی به خواندن علاقه زیادی داشته هست و از سن ۶ سالگی خواندن را با اشعار مذهبی شروع کرد و اکثر سنتی کار میکرد

 

حامد هاکان در ۱۶یا ۱۷ سالگی روحیاتش تغییر کرد و به سمت موسیقی پاپ کشیده شدو به دلیل موقعیت خانوادگیش نمیتوانست هیچ سازی را به منزل ببرد و به همین خاطرآهنگ سازی را با رایانه و با نرم افزارهای موسیقی نخست کرد آشناییش با رایانه خیلی سریع باعث ترقی او شد و رشته تحصیلی او رایانه استپدر حامد هاکان ، حجت‎الاسلام و المسلمین ذاکری از روحانیون دارای نفوذ شهر ری هست.

 

خانواده متفاوت محسن یگانه
محسن یگانه فرزند شهید محمدرضا یگانه هست. رویا یزدان پناه مادر این هنرمند چند مدت قبل در برنامه علی ضیاء شرکت و درمورد همسر شهیدش گفتگو کرد.تا قبل از این برنامه کمتر کسی آگاهی داشت که محسن یگانه فرزند شهید هست.مادر این خواننده سرشناس در خصوص بحران‌هاي پیوستن محسن یگانه به وادی هنر گفت

 

و ناسازگاری نظرهایی که در خانواده در خصوص این موضوع وجود داشته اما به علت گزینه وی برای حضور در عرصه هنر خانواده‌اش با او همراهی کرده‌اند.هم‌چنین مادر یگانه در بخشی دیگر میگوید:باید بپذیریم که محسن یگانه اول یک انسان هست، بعد یک جوان و بعد فرزند شهید و … .

ستاره هایی که با خانواده شان بسیار تفاوت دارند

رویا یزدان پناه در ابتدای این برنامه با اشاره به این که در زمان شهادت همسرش 21 سال داشته هست،در این خصوص که چگونه خوشنود شده همسرش به جبهه برود، اظهار کرد: فضای آن زمان به گونه اي بودکه هر شخصی در هر شرایطی باید این پیش بینی را می‌کرد. کسی نمی توانست بگویدمن فرای جامعه در یک گوشه می‌ایستم و با جنگ کاری ندارم. جنگ با همه ریشه ها و برگها و ساقه هاي جامعه ما را درگیر کرده بود.

ستاره هایی که با خانواده شان بسیار تفاوت دارندمن سه فرزند داشتم اما آن کس که تو را شناخت جان را چه کند فرزند و عیال و خانمان را چه کند،دیوانه کنی هر دو جهانش بخشی دیوانه تو هر دو جهان را چه کند… آن زمان مسائلی چونفرزند و همسر جوان داشتن بیرنگ بود و رنگ، رنگ دستور امام «ره» بود. زمان جنگ اتحاد و شهادت و ایثار بسیار زیادی در جامعه مان حاکم بود.

 

مادر محسن یگانه یادآور شد: دختر بزرگم متخصص زنان و دختر دومم دندانپزشک هست.محسن هم از بچگی فرزند بسیار مقبولی بود. اگر ما از شیوه هاي کسب مقبولیت اجتماعیدر جامعه آن زمان برای جوانانی که می‌خواستند در جامعه پذیرفته شوند گفتگو کنیم،محسن دقیقا درهمان مسیر بود

 

تا زمانی که وارد دانشگاه و آنجا با یک فضای جدید که غریب بود و اصلا نمی‌توانم بگویم شبیه فضای منزل بود، روبرو شد و این موضوع انتخاب وی را تغییر داد.

ستاره هایی که با خانواده شان بسیار تفاوت دارند

خانواده بازیگران ایرانی،خانواده محسن یگانه،خانواده سحر قریشی،برادر سحر قریشی،ستاره هاي ایرانی و خانواده شان