پارس ناز پورتال

ستاره هایی که مادران خوبی هم هستند +عکس

ستاره هایی که مادران خوبی هم هستند +عکس

ستاره هایی که مادران خوبی هم هستند +عکس

در این مطلب به معرفی ستاره هایی می پردازیم که علاوه بر درخشیدن در دنیای هنر در نقش یک مادر هم به خوبی ایفای وظیفه کرده اند. ستاره بودن ساده نیست، به خصوص اگر که یک مادر هم باشی. ناتالی پورتمن در فیلم «قو سیاه» درخشید اما آیا او در زندگی واقعی خود هم این گونه است؟ یا این که واقعا می تواند برای فرزندانش هم به همان اندازه بی نقص باشد؟

 

چگونه مادران شاغل میان زندگی خانوادگی و زندگی شغلی خود تعادل ایجاد می کنند؟ کدامشان در این راه موفقند؟ ما در اینجا نام ستاره هایی را که توانستند در کنار حرفه خود، از پس مادر بودن نیز به خوبی برآیند، برایتان آورده ایم.

 

آنجلینا جولی
ستاره هایی که مادران خوبی هم هستند +عکس«به نظرم مادرانی که شرایطی مانند من دارند باید خدا را شکر کنند زیرا ما استطاعت مالی لازم و کمک های دیگران را برای بزرگ کردن فرزندانمان داریم. مادرانی که مجبورند فرزندان خود را به تنهایی بزرگ کنند، واقعا در شرایط سختی به سر می برند. هر وقت که من احساس کنم کارهایم زیاد شده و وقت سر خواراندن هم ندارم، نیمی از آنها را رها می کنم تا وقتم آزادتر شود.

 

من شرایطی را که مجبورم فقط با سرعت هر چه تمام تر از این شاخه به آن شاخه بپرم، دوست ندارم و به محض این که خانواده ام به من محتاج باشند، کنارشان هستم.»

 

ویکتوریا بکهام
ستاره هایی که مادران خوبی هم هستند +عکس«درست مثل تمام مادران دیگر، من هم همیشه تمام تلاشم را می کنم تا بهترین مادر دنیا باشم. اگر چه من برای آنها سمبل زنی سخت کوش و فعال در کار هستم اما از طرف دیگر هر آنچه از دستم بر بیاید را برای فرزندانم انجام می دهم. درست است! من مجبورم گاهی به مسافرت بروم و آنها را تنها بگذارم اما خب واقعا دلم برایشان تنگ می شود.»

کیت هادسون
ستاره هایی که مادران خوبی هم هستند +عکساگر چه من یک مادر موفق هستم اما در عین حال نقش یک پدر را هم برای فرزندانم بازی می کنم. مسئولیت این کار ساده نیست اما من از این که انسانی کامل باشم، لذت می برم.»

 

بیانسه
ستاره هایی که مادران خوبی هم هستند +عکس«پس از به دنیا آمدن فرزندم، احساس کردم که نه تنها از فرزندم بلکه از خودم هم به عنوان یک زن باید مراقبت کنم. این کار برای من یک هدف است. این که من هنوز هم زنی قدرتمند هستم و در کنار دخترم می توانم مادری دلسوز هم باشم، خوشحالم. البته برقراری تعادل میان این دو ساده نیست اما خدارو شکر من از عهده اش به خوبی بر آمدم.»

 

میشل اوباما
ستاره هایی که مادران خوبی هم هستند +عکس«من کار نیمه وقت را به این دلیل که بتوانم به فرزندانم رسیدگی کنم، انتخاب کردم. من دوست دارم فرزندانم را به مدرسه برسانم یا با آنها به گردش بروم، به همین دلیل این راه را که به نظرم ارزشش را دارد، انتخاب کردم. ایجاد تعادل میان این دو وظیفه تمام مادران است.»

 

اسکارلت جوهانسن
ستاره هایی که مادران خوبی هم هستند +عکس«درست است! مادران گاهی خودشان را فدای فرزندانشان می کنند اما در این راه هم باید تعادل ایجاد کرد. من یک مادرم اما دوست دارم سالی یک بار فیلم بازی کنم، برای خودم کار کنم یا به تئاتر بروم. انجام این کارها اگر چه استرس زاست اما من توانستم میان آنها تعادل ایجاد کنم.»

 

کیت وینسلت
ستاره هایی که مادران خوبی هم هستند +عکس«این که بتوانی در آن واحد یک همسر ایده آل، یک مادری نمونه برای فرزاندان و زنی که برای آرزوهایش می جنگد باشی، واقعا کار دشواری است. بازیگری واقعا کار سخت و زمان بری است که انرژی زیادی از من می برد اما تحت هر شرایطی فرزندانم اولویت زندگی من هستند. من و همسرم سعی می کنیم که در مقابل آنها در مورد کار و سختی هایش با هم صحبت نکنیم.»

 

درو بریمور
ستاره هایی که مادران خوبی هم هستند +عکس«خانم ها نمی توانند در آن واحد همه مسئولیت ها را به عهده گیرند. در این شرایط آنها مجبورند یک تصمیم بگیرند و حتی ممکن است اشتباه کنند و نتیجه آن طور دیگری از آب در آید. ذهن من مدام درگیر این مسائل است اما هم این که در محیط کار زنی محبوب و در خانه همسر و مادری دوست داشتنی هستنم، فکر می کنم که از عهده اش به خوبی بر آمده ام.»

 

ریس ویترسپون
ستاره هایی که مادران خوبی هم هستند +عکس«هیچ کس کامل نیست اما همه مادران فرزندانشان را از ته قلب دوست دارند و برای آنها بهترین خود را می گذارند. فرزندانم همیشه به من افتخار می کنند و این برای من همه چیز است. مادر من کارمند بود و من به او افتخار می کنم. او برای من هم معلم بود و هم پرستار. هیچ وقت نمی توانم زحمت های او را جبران کنم.»

 

هیلاری کلینتن
ستاره هایی که مادران خوبی هم هستند +عکس«به نظرم موضوع فرزند دغدغه ای مختص خانم ها نیست بلکه این موضوع به خانواده و کل جامعه باز می گردد. تعادل میان کار و فرزند، کاری است که همه ما هر روزه انجامش می دهیم و هیچ درست و غلطی برای آن وجود ندارد. در واقع هر کس با توجه به شرایط خود باید بهترین مسیر را انتخاب کند و حتی این مسیر هم ممکن است در دوره های مختلف زندگی مدام تغییر کند.»

 

نائومی واتس
ستاره هایی که مادران خوبی هم هستند +عکس«من در دنیای بازیگری آرزوهای بزرگی دارم اما به دلیل فرزندانم، که همیشه محتاج من اند، نمی توانم به تمام آنها جامع عمل بپوشانم و این واقعا غم انگیز است اما تا جایی که می توانم سعی کرده ام میان این دو تعادل برقرار کنم.»

 

دمی مور

ستاره هایی که مادران خوبی هم هستند +عکس
«من از تمام محدودیت ها بیزارم و اگر در زندگی با مانع ای روبه رو شوم، آن را از سر راهم بر می دارم. اصلا چرا یک زن نتواند میان کار و زندگی اش تعادل ایجاد کند؟!»

 

جسیکا آلبا
ستاره هایی که مادران خوبی هم هستند +عکس«شاید تا قبل از بچه دار شدن اولویت زندگی من کارم بود اما پس از آن همه چیز تغییر کرد. من سعی می کنم بهترین زندگی را برای فرزندم فراهم کنم، پس طبیعی است که بیشتر وقتم را با او بگذرانم.»

 

ناتالی پورتمن
ستاره هایی که مادران خوبی هم هستند +عکس«من همیشه برای خودم قانون می گذارم اما کمی بعد آنها را می شکنم. مثلا به خودم می گویم که هفته ای سه بار ورزش کنم اما آنقدر سرم با فرزندانم گرم می شود که تمام آنها را فراموش می کنم. کودک بودن، به خصوص زمانی که در آغوش مادرت هستی، واقعا لذت بخش است.»

 

شکیرا
ستاره هایی که مادران خوبی هم هستند +عکس«به نظر من مادرهای ما خیلی راحت از ما بوده اند. همان طور که می دانید من یک زن شاغلم و هنگام زایمان مدام استرس این را داشتم که از دو ماه بعد باید به سر کارم باز گردم. من مانند زنان دیگر تا چند ماه پس از تولد فرزندم، استراحت نکردم. شکایت نمی کنم اما این دوره ای از زندگی ام بود که بسیار برایم سخت گذشت. خداروشکر همسرم همراه من است و در نگهداری کودکانم به من کمک می کند.»