پارس ناز پورتال

ستاره های ایرانی پادشاهان اینستاگرام را بشناسید

ستاره های ایرانی پادشاهان اینستاگرام را بشناسید

ستاره های ایرانی پادشاهان اینستاگرام را بشناسید 

امروز می‌رویم سراغ صفحات اینستاگرام بازیگران و ستاره هاي ایرانی که رکورددار فالو و لایک هستند ودر ایران بسیار محبوب می باشند. مهناز افشار با 6.6 میلیون نفر دنبال کننده «فالوور» در اینستاگرام، پرفالوورترین صفحه را در بین هنرمندان ایرانی دارد. او تا به امروز 661 پست در صفحه خود منتشر کرده و از 16 آبان 1391 فعالیت اش را در اینستاگرام آغاز کرده است.

ستاره های ایرانی پادشاهان اینستاگرام را بشناسید

1. مهناز افشار | Mahnazafshar

مهناز افشار با 6.6 میلیون نفر دنبال کننده «فالوور» در اینستاگرام، پرفالوورترین صفحه را در بین هنرمندان ایرانی دارد. او تا به امروز 661 پست در صفحه خود منتشر کرده و از 16 آبان 1391 فعالیت اش را در اینستاگرام آغاز کرده است.

ستاره های ایرانی پادشاهان اینستاگرام را بشناسید

افشار در ابتدا با به اشتراک گذاشتن عکسهای تک نفره و شخصی خود «که در آن سال هاي ابتدایی شناخته شدن اینستاگرام تنها نوع استفاده از این اپلیکیشن پرطرفدار بود»، فعالیتش را آغاز کرد اما به مرور زمان این نوع فعالیت را تغییر داده و سعی کرد از هنرمندان صاحب صفحات تاثیر گذار در دنیای مجازی باشد.

 

وی دوره اي عکسهای تبلیغاتی اش در دوران بارداری برای برند ساعتی فرانسوی رابه اشتراک گذاشت که مورد توجه بسیاری قرار گرفت. پس از تولد فرزندش، گاها عکس هایي از دخترش لیانا و دغدغه هاي مادرانه اش منتشر میکند، اما این اواخر بیشتر عکس هایي از رونمایی و تست گریم فیلمهای جدیدش یا حضور در ایونت هاي اکران فیلم ها یا حضورش در جلسات «پویش بدسرپرست تنهاتر است» که خود افشار از سخنگویانش است را منتشر می‌کند.

 

پس از ازدواج پر حاشیه با یاسین رامین و داستان مهریه پرجنجالش، ماجرای واردات شیرخشک هاي فاسد توسط همسرش که موجب زندانی شدن او نیز شده بود، از جمله مسائلی بود که موجب زیر ذره بین قرار گرفتن بیشتر افشار شد و طبعا در پرفالوورتر شدن صفحه او بی تاثیر نبود. البته کانال تلگرام او با تعداد عضو بالا، شوی جواهرات برادرش که تعدادی را خود افشار طراحی کرده، بازی اش در تئاتر موزیکال الیورتوییست

 

و فعالیت هاي اینچنینی خانم بازیگر نیز هر کدام به نوعی در دیده شدن صفحه اش تاثیر داشته اند که اگر بخواهیم به هر کدام مجزا و مفصل بپردازیم وادار میشویم این پرونده را منحصرا به نفر اول فهرست مان اختصاص دهیم.افشار در کنرا صفحه اینستاگرام، در توییتر نیز اکانتی رسمی دارد و گاها توییت هاي خودرا در صفحه اینستاگرام نیز بازنشر می‌کند.

 

نخستین بار نشر او از توییتر در تاریخ 8 فروردین 1393 و توییتی خطاب به ریاست جمهوری جناب آقای روحانی بود که بعد ها باعث شد نظرات خودرا درباره موضوعات مهم اجتماعی و سیاسی روز را نیز با زبان خودش در توییتر ابراز کرده و آنرا در صفحه اینستاگرامش نیز منتشر کند.

 

از توییت هاي جنجال برانگیز افشار می‌توان به:
دفاع او از حقوق بانوان

 

موافقت جدی اش با حضور خانمها در استادیوم هاي ورزشی و مخالفت جدی اش با سحر قریشی که حضور درکنار آقایان را عامل منقلب شدن میدانست.

 

منع کردن خشونت علیه بانوان
محکوم کردن کودک آزاری پس از مرگ آتنا
اهمیت دادن به بهداشت زنان در زمين لرزه نوار غربی ایران
اشاره کرد که بنظر می‌رسد زمانی باعث اضافه شدن فالوورهای او شده است.

 

2. رامبد جوان | Rambodjavan1

رامبد جوان با 6.2 میلیون نفر دنبال کننده در اینستاگرام دومین صفحه پرفالوور ستاره هاي ایرانی را دارد. 2039 پست رامبد جوان در صفحه اش، نشان میدهد که او ظاهراً به هیچ اتفاق اجتماعی، سیاسی و فرهنگی بی اهمیت نبوده ودر مدت فعالیتش در فضای مجازی، علاوه بر منتشر کردن عکسهای شخصی اش در مراسم مختلف اکران فیلم و عکس هایي درکنار هر یک از میهمانان برنامه خندوانه، واکنش هاي مثبت و منفی نسبت به هر حادثه یا اتفاق خوشایند ملی و جهانی نشان داده است.

ستاره های ایرانی پادشاهان اینستاگرام را بشناسید

با همه ی این‌ها، اصلی ترین دلیل پرمخاطب بودن جوان، برنامه خندوانه است. این برنامه پر بیننده از تاریخ 21 خرداد 93 آغاز شد ودر فصل ابتدایی نقطه قوت برنامه، گفت و گو رامبد با میهمانانش و فضای شاد برنامه بود، اما به مرور چالش هایي مثل قطره قطره که از اهمیت صرفه جویی در مصرف آب میگفت و کمپین هایي مثل احیای دریاچه ارومیه که علاوه بر حضور رامبد جوان و هنرمندان دیگر، به واسطه اسپانسرهای برنامه قوت میگرفت، باعث محبوبیت بیشتر این برنامه تلویزیونی و شخص رامبد شد.

 

البته این هنرمند کارنامه و پیشینه قدرتمندی دارد که نیازی به عنوانش نیست اما هدف ما از اشاره مستقیم به خندوانه، محبوبیت او در اینستاگرام بعد از اجرای این برنامه تلویزیونی است. رامبد جوان مدت هاست که به اهمیت فضای مجازی و تاثیرش پی برده است و خنداننده شو و استفاده از کمدین هاي اینستاگرام گواه این داستان است.

 

اما آخرین اقدام او دراین راستا، رونمایی از پلتفرم اینفلوئنسر مارکتینگ تک استار و برگزاری فرش قرمزی با حضور افراد مشهور یا در اصطلاح اینستاگرامی اش شاخ هاي مجازی است که این اواخر انجام شده است. یکیدیگر از عواملی که زمانی صفحه رامبد جوان را پر معاشرت کرد، حاشیه ازدواج سوم او با نگار جواهریان و سپس تایید این حاشیه بودو می‌توان گفت دوران پر جنجالی را برای او رقم زد.

 

3. بهنوش بختیاری | behnoosh_bakhtiari

صفحه بهنوش بختیاری 6 میلیون دنبال کننده دارد و این هنرمند همکار ما که مدت ها و بلکه چند سال پرفالوورترین فرد ایرانی اینستاگرام بود، حالا نفر سوم فهرست پرفالوورترین هاي ماست. اگر به صفحه بهنوش بختیاری در اینستاگرام سری زده باشید، با یک نگاه به قسمت بیوگرافی به عناوینی مثل: حامی ترنس هاي ایران،

 

سردبیر مجله دیده بان، بازیگر و سفیر رسمی بیماری هاي نادر، بر خواهید خورد که نشان از فعال بودن این خانم بازیگر دارد، که روزگاری برای بیننده یادآور کاراکترهای طنز بود اما درسال هاي گذشته با بازی نقش هایي مثل نقش اش در فیلم «من» به کارگردانی سهیل بیرقی به طرفدارانش ثابت کرد که توانایی بازی در نقش هاي جدی را هم به همان خوبی دارد.

ستاره های ایرانی پادشاهان اینستاگرام را بشناسید

او 1907 پست در صفحه خود منتشر کرده که بیشتر انها فیلم است تا عکس. فیلم هایي از فعالیت هاي روزمره اش در عرصه بازیگری، حمایت از ترنس ها، حضور در مراسم فرهنگی و اکران فیلم ها و فعالیت هاي خیرخواهانه اش و گاها نیز فیلمهای جذابی از محیط گرم و صمیمانه خانوادگی اش.

 

او از نخستین ستاره هایي است که در اینستاگرام به فالوور میلیونی دست پیدا کرد و زمانی این دنبال کننده ها را ارتش بهنوشی نامید. این رقابت میلیونی زمانی باعث ایجاد جنجال هایي بین او و امیرحسین مقصودلو «تتلو» ودر مقطعی بعد سحر قریشی شد که پس از مدتی هر سه انها دشمنی و حتی رقابت با یک دیگر در دنیای مجازی را تکذیب کردند

 

و ماجرای دعوت هم زمان او با تتلو در خبرگزاری فارس هم از جنجال هایي بود که به وجود آمد و باعث ناراحتی خانم بختیاری شد که لابد ماجراهایش را هم شنیده اید.بختیاری در گفت و گو اي خودرا شخصیتی برونگرا معرفی کرده و دلیل حضور پررنگش در اینستاگرام را تا حدودی این برونگرایی دانسته است. بختیاری همچنین خبرسازترین ستاره هم هست

 

که در اغلب خیریه ها نقش اساسی دارد و با مهربانی به همه ی موضوعات اجتماعی واکنش نشان می‌دهد. او چندی پیش حاشیه اي رابه علت بازی دریک تیزر فروشگاه عطر و ادکلن پشت سر گذاشت که علاوه بر واکنش هاي مردم منجر به پیش آمدن کدورتی بین او و مهراب قاسمخانی نویسنده طنز نیز شد.

 

البته بهنوش بختیاری به جنجال هاي این شغل و داشتن یک صفحه 6 میلیونی فالووری عادت دارد و مدت ها به خاطر همین پیشتاز بودن در فالوورهای اینستاگرام مورد فشار و بعضا حسادت هایي هم بود اما با قدرت به فعالیت خود ادامه میدهد، هر چند مثل گذشته پر شور نیست.

 

4. الناز شاکردوست | elnazshakerdoost

الناز شاکردوست با 5.8 میلیون دنبال کننده از 12 دی 1391 فعالیت خودرا در اینستاگرام آغاز کرد و تا به امروز 722 پست به اشتراک گذاشته است. عکسهای مربوط به سفر در صفحه الناز شاکردوست از ابتدای فعالیت او هر از چندگاهی به چشم میخورد و این عکسها نشان ازآن می‌دهند که علاقه الناز شاکردوست به سفر از گذشته وجود داشته و مختص امروز «که سفر به اروپا در بین هنرمندان اپیدمی و پرطرفدار شده است» نیست.

ستاره های ایرانی پادشاهان اینستاگرام را بشناسید

اینستاگرام شاکردوست رابه نوعی میتوان به دو بخش قبل از اقامتش در انگلیس و بعد ازآن تقسیم کرد. اقامت کوتاه مدت او که به گفته خودش برای ادامه تحصیل در آن کشور بود، نه تنها روی انتخاب نقش و فیلمهای شاکردوست تاثیر مثبتی داشته، بلکه در پست هاي اینستاگرامش نیز تغییرات به وجود آمده مشهود است. او که در ابتدای فعالیتش بیشتر عکس هایي از چهره خودش و زیبایی هاي خدادادی اش، سفرها و تفریحاتش با بهترین دیزاین لباس منتشر می‌کرد

 

و تنها حالت متنوع پست هایش عکس هایي از گریم و پشت صحنه هاي فیلم جدیدش بود، به یک‌باره بعد از شروع تحصیل، تصاویرش به عکس هایي در دانشگاه، کتابخانه ودر حال معرفی کتاب و حتی نشان دادن بخش هاي مهمی از صفحات کتاب تغییر کرد. در عکسهای شخصی او نیز دیگر خبری از چهره پر زرق و برق او نبود و طبق معمول عکسهایی هنرمندانه تر، بدون آرایش و با بهرهگیری از زیبایی طبیعی از خود منتشر میکرد.

 

او دی ماه 1395 عکسی در حال بازی در فیلم «خفگی» فریدون جیرانی از خود به اشتراک گذاشت که نشان می داد به ایران بازگشته و قصد شروع ادامه فعالیت بازیگری اش را دارد و انصافا هم انتخاب هاي هوشمندانه و کمتری نسبت به گذشته داشته است. در صفحه او همچنین، عکسهای زیادی درکنار خواهر و برادرش الیکا و علی شاکردوست نیز دیده می‌شود که نشان دهنده علاقه شدید او به خانواده اش است.

 

اینروزها هم آخرین تصاویرشان درکنار هم مربوط حبه افتتاحیه رستوران شاکردوست در تهران است که نشان می داد خیلی از طرفداران الناز را در روز افتتاحیه به آنجا کشانده بود. یکیدیگر از نکات مهم صفحه شاکردوست هم آن است که او فالوور کسی نیست. شاید هم یواشکی رقبایش را رصد میکند اما تا همین حالا کسی را فالو نکرده است. البته گویا آن اوایل خواهرش تنها فرد خوشبختی بود که مورد عنایت خانم بازیگر قرار گرفته بود.

 

5. سحر قریشی | saharghoreyshiofficialpage

نخستین پست سحر قریشی با 5.8 میلیون نفر دنبال کننده بر می‌گردد به تیرماه 1392 که عکسی از خودش را دریک آتلیه به اشتراک گذاشته بود. قریشی از بانوان پرحاشیه دنیای سینما و تلویزیون است و هر از چندگاهی، اگرهم جنجالی برایش بپا نشده باشد، نام او با یک خبر و شایعه ازدواج دوباره بر سرزبان ها میوفتد.

ستاره های ایرانی پادشاهان اینستاگرام را بشناسید

البته حضور او در تلویزیون فقط در شروع فعالیت بازیگری اش و سریال دلنوازان بودو پس ازآن بعلت حواشی زندگی اش دیگر در قاب تلویزیون دیده نشد و گفته میشود دراین رسانه ممنوع التصویر نیز هست. او که در گفتگو هاي دوران شروع شهرتش همیشه درکنار همسرش روی جلد مجلات ظاهر می شد، بعد از جدایی اش اظهار داشت که رابطه و ازدواج موفقی نداشته و تمامی آن حضورهای درکنار همسرش هم به اجبار و ناخواسته بوده است.

 

مدتی بعد از جدایی، قریشی خبر نامزدی اش با امید علومی خواننده نه چندان مشهور پاپا را در رسانه اي رسمی اعلام کرد و با او نیز روی جلد مجلات حضور پیدا کرد اما بعد از گذشت مدتی به شکلی عجیب عکسهای و رابطه اش با آن خواننده را از صفحه اش پاک سازی کرد و حتی طرفداران پیگیرش هم سرنوشت آن رابطه رابه درستی متوجه نشدند.

 

او تا امروز 256 پست در صفحه اش منتشر کرده که البته بدلیل این‌که گاها پست هایي را در صفحه اش حذف میکند نمیتوان این شماره را تعداد دقیق پست هاي او در شروع فعالیتش در اینستاگرام دانست. در صفحه قریشی بجز عکسهای شخصی و پرتره اش، چه در ایونت ها و چه با گریم فیلم ها،

 

طبق معمول پست هاي دیگری نمیشود دید که بتوان از او بعنوان فعال و هنرمند تاثیر گذار در اینستاگرام یاد کرد. قریشی اکثر اوقات ترجیح داده است از تعداد بالای فالوورهای صفحه اش، برای سفیر برندهای مختلف شدن استفاده کند. عکسها و فیلمهای تبلیغاتی او برای یک برند لنز رنگی چشم و یک برند روسری نیز مدتی در صفحه اش موجود بود که بعد ها آن ها را هم حذف کرد.

 

از دوران پر جنجال فعالیت قریشی میتوان به گفتگو اش با رضا رشیدپور اشاره کرد که در آن مشخص شد اطلاعاتش از دنیای هنر به شدت کم است و او صرفا یک بازیگر تجربی است. این قصه دوره اي از هجوم نظرات منفی رابه سمت صفحه او سرازیر کرد.

 

آخرین حاشیه این خانم بازیگر، شایعه ازدواجش با مهدی طارمی، بازیکن تیم ملی و پرسپولیس است که هنوز هم نه تایید شده نه تکذیب. البته خود طارمی هم از ورزشکاران پر حاشیه است و علاوه بر موارد دیگر، داستان لژیونر شدن این فوتبالیست پر جنجال هر از چندگاهی طرفدارانش را سورپرایز میکند.

 

او که در فصل نقل و انتقالات 96-95 در حالی‌که با پرسپولیس به توافق رسیده بود ناگهان با سفر به ترکیه به تیم ریزه اسپور پیوسته بود، بعدتر پشیمان شده بودو هنوز ترکش هاي فسخ قراردادش به ایران و پرسپولیس برخورد می‌کرد که بازهم چندی پیش راهی قطر شد تا با الغرافه قرارداد ببندد.

 

اگر شایعه ازدواج این دو سلبریتی حقیقت داشته باشد، باید دید بعد از ازدواج شان آیا میتوانند کمی از دنیای حواشی دور بمانند یا خیر؟ و آیا اساسا در حالی‌که طارمی در قطر فوتبال بازی می‌کند و آنجا گرفتار است و قریشی مشغول قراردادهای مختلف بازی در ایران، آیا این ازدواج سر میگیرد یا نه.

 

6. ترانه علیدوستی | taraneh_alidoosti

ترانه علیدوستی 1.5 میلیون نفر دنبال کننده در صفحه اینستاگرامش دارد و نخستین پست او در صفحه اش مربوط به آذر ماه سال 1392 و عکسی از پشت صحنه فیلم جذاب «درباره الی» درکنار اصغر فرهادی و مانی حقیقی است.

ستاره های ایرانی پادشاهان اینستاگرام را بشناسید

او مجموعا 280 پست در صفحه اش منتشر کرده که بسیاری از انها مربوط به حضور این بازیگر مشهور و محبوب در جشنواره هاي خارجی است. علیدوستی از ابتدای کارش که فیلم موفق «من ترانه 15 سال دارم» بود، سعی کرد انتخاب نقش هاي صحیحی در عمر فعالیت هنری اش داشته باشد و کار با کارگردان هاي مطرحی هم چون رسول صدر عاملی، اصغر فرهادی، عبدالرضا کاهانی و حسن فتحی را در کارنامه بازیگری نسبتا محدود اما درخشان خود دارد.

 

اصغر فرهادی و حسن فتحی دو شخصیت موثر در محبوبیت این ستاره و بالا رفتن تعداد فالوورهای او هستند. فرهادی با فیلم فروشنده که با کسب جوایز مختلفی مثل جایزه اسکار و کن تبدیل به شاهکاری در سینمای کشور ایران شد، توانست چهره این بازیگر جوان ایرانی رابه دنیا معرفی کند و حضور علیدوستی

 

و گفتگو هاي انگلیسی اش در طول برگزاری جشنواره کن در فرانسه، دوره اي به افزایش فالوور صفحه این هنرمند کمک شایانی کرد. بازی او در نقش شهرزاد در سریال پبر مخاطب شبکه سینمای خانگی به کارگردانی حسن فتحی نیز، دیگر عامل محبوبیت این بازیگر در دنیای واقعی و مجازی است.

 

علیدوستی ازآن دسته هنرمندانی است که در اینستاگرام خیلی فعالیت نمی‌کند. او علاوه بر این‌که گاهی نظراتش را در مورد مسائل اجتماعی و سیاسی در صفحه اش عنوان میکند، بعضی اوقات عکسهایی از دختر کوچکش حنا به اشتراک گذاشته و به وصف حس زیبای مادرانه اش میپردازد. بقیه عکسهای منتشر شده

 

او در صفحه اش مربوط به گریم و پشت صحنه هاي فیلم هایش است. بخش دیگری از پست هاي او در مورد کتاب و مخصوصا ترجمه هایي است که انجام داده است.ترانه علیدوستی از مدافعین حقوق زنان است ودر نشست خبری فیلم فروشنده پس از بازگشت بازیگران فیلم از کن، مدت ها جنجالی بر سر وجود خالکوبی روی ساق دست علیدوستی با ساین و علامتی خاص که نشان از فمینیست بودن او می داد به وجود آمد اما ترانه علیدوستی هرگز وارد مقوله توضیح و توجیه این قضیه نشد.

 

این بازیگر اکانتی فعال در توییتر نیز دارد که توییت هاي او بارها در مورد مسائل مختلف سیاسی و اجتماعی مورد توجه رسانه هاي ایرانی، خارجی و مردم قرار گرفته است و از خبرسازترین آن ها می‌توان به توییت اعتراض آمیزش به فرمان اجرایی تبعیض آمیز ترامپ برای ممنوعیت ورود اتباع ایران و شش کشور مسلمان دیگر به ایالات امریکا اشاره کرد.

 

او در ادامه آن توییت اعلام کرده بود در اعتراض به این حرکت تبعیض آمیز در مراسم اسکار که فیلم فروشنده در آن کاندید شده بود شرکت نخواهد کرد. این حرکت علیدوستی بازتاب جهانی زیادی به همراه داشت.

ستاره های ایرانی پادشاهان اینستاگرام را بشناسید

11 چهره فوتبالی و یک والیبالیست در اینستاگرام بالای یک میلیون فالوور دارند

ورزشکاران میلیونی

دراین پست به سراغ ورزشکارانی رفته ایم که توانسته اند خودشان رابه باشگاه میلیونی ها برسانند. 11 ورزشکار از دنیای فوتبال و یک نفر از والیبال، 12 چهره ورزشی هستند که در جمع 80 ستاره برتر اینستاگرام جای گرفته اند. تعداد زیاد فالوورها و عبور آن ها از مرز یک میلیون نفر باعث شده صفحه شخصی

 

این ورزشکاران به یک رسانه شخصی نیرومند تبدیل شود. بنابر این خیلی از این چهره ها علاوه بر استفاده هاي معمولی که همه ی از اینستاگرام میکنند، در صفحه شان نیم نگاهی هم به فعالیت هاي اجتماعی و حتی تبلیغات تجاری داشته اند. چرخی در بین ورزشکاران بزنیم و ببینیم این چهره ها از رسانه شخصی شان چگونه استفاده میکنند.

ستاره های ایرانی پادشاهان اینستاگرام را بشناسید

علی دایی؛ 300 کیلو بیشتر از کریمیآقای گل جهان در حال حاضر پرطرفدارترین ورزشکار ایرانی در اینستاگرام است. صفحه علی دایی 3 میلیون و 100 هزار دنبال کننده دارد و این آمار وی را در رتبه پانزدهم چهره هاي پرطرفدار اینستاگرام قرار داده است. او یک رتبه پایین تر از رضا عطاران ودر کنار بهرام رادان قرار گرفته اما جالب ترین اتفاق برای دایی و هوادارانش هیچ یک از این ها نیست.

ستاره های ایرانی پادشاهان اینستاگرام را بشناسید

همه ی از اختلافات کهنه دایی با علی کریمی خبر دارند ودر اینستاگرام رقابت این دو نفر با اختلافی حدود 300 هزار نفر به سود علی دایی پیش میرود. آقای گل جهان در صفحه شخصی اش گاهی درباره اتفاقات فوتبال و نتایج تیمش پست میگذارد و گاهی هم به اتفاقات اجتماعی واکنش نشان میدهد. اما به اتفاقات سیاسی؛ هرگز! شهریار هنوز به توصیه اي که زمانی پدر مرحومش به او کرده بود وفادار است و وارد مسائل سیاسی نمی‌شود.

 

علی کریمی؛ جملات قصار مخاطب کش

در دنیا یک جملاتی هست که اساسا انگار برای اینستاگرام ساخته شده اند. مثلاً «تیزترین دندان ها پشت چرب ترین زبان ها پنهان اند!» یا «شاید صداقت باعث شود دوستان زیادی نداشته باشی اما باعث میشود دوستانت واقعی باشند» یا حتی «ما نسلی بودیم که با تهدید تا سه می شمارم چشم می گذاشتیم اما … فلان و بهمان و الی آخر.» اگر از اینجور جملات آموزنده دوست دارید حتماً سری به صفحه علی کریمی بزنید.

ستاره های ایرانی پادشاهان اینستاگرام را بشناسید

جادوگر محبوب پرسپولیسی ها در اینستاگرام حرف هاي دلش رابا این جملات میزند. حتی وقتی یک درگیری شغلی پیدا میکند و مثلاً با مالک باشگاهش به مشکل می‌خورد با همین روش حرف هایش را انتقال می‌دهد. البته صفحه کریمی فقط حاوی این جملات نیست. او هر از گاه به وقایع روز هم واکنش نشان میدهد. مثلاً آخرین پست او «تا لحظه نوشتن این مطلب» درباره نفتکش سانچی است و قبل ازآن هم درباره محرومیت هاي کودکان جازموریان.

 

سردار آزمون؛ دادشیِ کی بودی تو؟

بعد از دایی و کریمی، سومین ورزشکار پرطرفدار ایرانی در صفحات مجازی، سردار آزمون است که 2.2 میلیون نفر فالوور دارد. با توجه به این‌که دایی و کریمی هردو هم اکنون مربی هستند، باید گفت این سردار جوان پرطرفدارترین فوتبالیست شاغل ایرانی در حال حاضر محسوب می‌شود. سردار جوان و بازیگوش ما اتفاقا از فعال ترین چهره هاي حاضر در اینستاگرام هم هست.

ستاره های ایرانی پادشاهان اینستاگرام را بشناسید

او گاهی از سفرهایش با هواپیمای اختصاصی عکس میگذارد، گاهی از خانواده اش در گنبد یاد میکند و قربان صدقه مادرش میرود و هر از گاهی هم لحظات شیرین زندگی و اوقاتی راکه به قول خودش «فاز خنده» برداشته و چشمانش از شدت خنده سرخ شده را برای دنبال کننده هایش منتشر می‌کند.

 

البته ردپای ویدئوچت هاي وی را هم گاهی می‌توان در بین استوری هایش پیدا کرد. چند وقت قبل استوری هایي از سردار و سعید عزت اللهی منتشر شد که حاکی از اختلاف و کل کل انها در مورد چت ها و رابطه هاي پر حاشیه و خصوصی شان بود اما هردو انها این موضوع را تکذیب کردند و گفتند استوری ها فتوشاپ بوده است. البته استوری ها واقعا فتوشاب بود اما حاشیه هاي جوانانه این دو بازیکن اصلا فتوشاپ نیستند.

 

مهدی طارمی؛ در حد صدف طاهریان!

مهدی طارمی دقیقا به اندازه صدف طاهریان فالوور دارد، یعنی یک میلیون و 800 هزار نفر که با تعداد دنبال کننده هاي مهدی پاکدل هم مساوی است و این 3 نفر را در رتبه سی و چهارم پرطرفدارترین ایرانی هاي حاضر در اینستاگرام قرار میدهد. آقای گل پر سروصدای فوتبال ایران که اخیرا بالاخره پرسپولیس را رها کرده و به قطر رفته در صفحه شخصی اش بیشتر از هر چیز عکس گل ها و شادی هایش را میگذارد تا درکنار انها بنویسد: «خدا را شکر».

ستاره های ایرانی پادشاهان اینستاگرام را بشناسید

در رتبه بعدی بیشترین پست هاي طارمی به سفرها، کنسرت ها و گشت و گذارهایی اختصاص دارد که او همراه با دوستانش و اغلب در معیت محسن مسلمان در آن ها شرکت می‌کند.

 

جملات قصار هم میتوانید در صفحه مهدی طارمی پیدا کنید اما نه در حد علی کریمی. طارمی طبق معمول به مسائل سیاسی واکنش نشان نمی‌دهد و از مسائل اجتماعی هم که کلا بی خبر است! تعداد فالوورهای طارمی دقیقا 4 میلیون کمتر از سحر قریشی است. این نکته را صرفا برای مقایسه آمار فوتبالیست ها با بازیگران گفتیم وگرنه بین این دو نفر هیچ رابطه خاصی نیست.

 

محسن مسلمان؛ محل چسباندن پوستر

ششمین ورزشکار پرطرفدار ایرانی در اینستاگرام محسن مسلمان است که نسبت به رفیق فابریک خودش یعنی مهدی طارمی نیم میلیون فالوور کمتر دارد. این اختلاف نیم میلیونی هم قطعا به این دلیل است که طارمی گل میزند و مسلمان پاس گل می‌دهد و خب مردم همیشه تمام کننده ها را بیشتر دوست داشته اند

ستاره های ایرانی پادشاهان اینستاگرام را بشناسید

در اینستاگرام مسلمان علاوه بر اتفاقی که در صفحه همه ی ورزشکاران میبینیم، حجم بالایی از تبلیغات هم همیشه به چشم میخورد. البته اگر هم اکنون صفحه آقای مهندس را باز کنید هیچ ردی از تبلیغات نمیبینید چون او این کارها را فقط در استوری هاي 24 ساعته اش انجام میدهد نه در پست هاي ماندگار.

 

سعید مشهور؛ بدون اینستا هم مشهور است!

طرفداران میرسعید مشهور نسبت به روزهایی که مسابقات والیبال در جریان بودو درخشندگی دلیرانه او دائما از تلویزیون پخش می شد کمی ریزش داشته اند. کاپیتان تیم ملی والیبال با یک میلیون و 700 هزار فالوور دقیقا به اندازه سحر دولتشاهی و کامبیز دیرباز و نیوشا ضیغمی دنبال کننده دارد اما برخلاف همه ی آن ها هنوز ازدواج نکرده است.

ستاره های ایرانی پادشاهان اینستاگرام را بشناسید

سعید مشهور در اینستاگرام خیلی پرکار نیست و دیر به دیر به صفحه شخصی اش سر می‌زند. مثلاً او در 3 ماه اخیر فقط 3 پست منتشر کرده که از این تعداد هم 2 پست به عرض تسلیت برای زمين لرزه کرمانشاه و غرق شدن نفتکش سانچی اختصاص دارد.

 

رامین رضاییان؛ آقای لاکچری

ستاره سابق پرسپولیس خیلی اصرار دارد زندگی اش لاکچری و با کلاس و ریچ کیدزی بنظر برسد. اغلب پست ها و استوری هاي این فوتبالیست وی را با لباس ها و ماشین هاي شیک و پیک در حال تمرین یا تفریح به تصویر کشیده اند. ویدئوهایی که در حین بدنسازی از رامین رضاییان گرفته میشود هم بخش زیادی از استوری ها و پست هاي صفحه وی را تشکیل می‌دهند.

ستاره های ایرانی پادشاهان اینستاگرام را بشناسیدرامین مدتی قبل یک خودرو گرانقیمت و مدل بالا را برای چند روزی به سوژه اصلی اش تبدیل کرده بودو برای چند روز شما می توانستید در صفحه او یک خودروی سوپرلوکس ببینید که یک رامین هم به آن الصاق شده بود.

 

رضا گوچی؛ مرد خانواده

رضا قوچان نژاد یکی از یک میلیونی هاي اینستاگرام است. او فعالیت زیادی در صفحه اش دارد و به خصوص استوری هاي زیادی از زندگی روزمره اش منتشر میکند. قوچان نژاد مصداق بارزی از یک مرد خانواده است چون در صفحه اش پست هاي خانوادگی و عکسهای همسرش هم به اندازه عکس هایي از زندگی حرفه اي و فوتبالی اش میتوان دید.

ستاره های ایرانی پادشاهان اینستاگرام را بشناسید قوچان نژاد با سروین بیات ازدواج کرده که خواهر ساره بیات بازیگر سینماست، بهمین دلیل گاهی عکس هایي از هنرنمایی هاي ساره بیات و جوایزی که دریافت می‌کند هم در صفحه قوچان نژاد پیدا می‌شود.

 

حسین ماهینی / فرشاد احمدزاده؛ جمعا 2 میلیون

حسین ماهینی و فرشاد احمدزاده 1.1 میلیونی هاي پرسپولیس اند. فرشاد روند متعادل و بی حاشیه اي را در اینستاگرام دارد ودر آخرین پستش برای مهدی طارمی ابراز دلتنگی کرده است. این پست ازآن جهت جالب است که بجز فرشاد هیچ کدام از پرسپولیسی ها به رفتن طارمی واکنشی نشان نداده اند.

ستاره های ایرانی پادشاهان اینستاگرام را بشناسید

حسین ماهینی اما یکی از فعال ترین پرسپولیسی ها در شبکه هاي اجتماعی است. از اینستاگرام گرفته تا توییتر، این بوشهری شماره 13 هرروز پست ها و توییت هاي زیادی برای ارائه به مخاطبانش و طرفداران پرسپولیس دارد. ماهینی نسبت به اتفاقات روز هم توجه خاصی دارد اما حواس او بیشتر از هر چیز به دخترش مایسا خانم است که هنوز 2 ساله هم نشده و نمک زندگی ماهینی است؛ چه زندگی حقیقی، چه مجازی.
ستاره های ایرانی پادشاهان اینستاگرام را بشناسیدفرهاد مجیدی؛ یهویی و دیگر هیچ

پرطرفدارترین استقلالی حال حاضر در اینستاگرام – و خارج از اینستاگرام – کماکان فرهاد مجیدی است. ستاره محبوب آبی ها که در زمین بازی دنبال کننده هایي مثل شیث رضایی هرگز به او نمی رسیدند در اینستاگرام یک میلیون و 200 هزار دنبال کننده دارد و تقریباً هم ردیف با پرستو صالحی و همایون شجریان و لیلا اوتادی ایستاده است.
ستاره های ایرانی پادشاهان اینستاگرام را بشناسیدمجیدی جزو پرکارهای اینستاگرام نیست اما کم کاری هم نمیکند. صفحه او از نظر محتوایی روال ساده اي دارد ودر اکثر مواقع فقط عکسهای شخصی این ستاره بدون هیچ توضیح و تفسیر خاصی در آن منتشر میشود. مجیدی طبق معمول بيرون از کشور است و از عکس هایش هم فقط تا این حد می‌شود فهمید که امروز

 

چه لباسی به تن داشته است. او البته به تسلیت گفتن اتفاقات تلخ اجتماعی هم بی توجه نیست، درست مثل 90 درصد حاضران در اینستاگرام. درضمن آقا فرهاد در ازای 1.2 میلیون دنبال کننده، فقط 4 نفر را فالو میکند؛ برادرش فرزاد، پسرش امیربردیا، فابیو کاناوارو و … چهارمی را خودتان بروید ببینید!