پارس ناز پورتال

ستاره های جذابی که بالای 50 سال سن دارند | از برد پیت تا نیکول کیدمن

مجموعه : اخبار سینما
ستاره های جذابی که بالای 50 سال سن دارند | از برد پیت تا نیکول کیدمن

ستاره های جذابی که بالای 50 سال سن دارند | از برد پیت تا نیکول کیدمن

 

در اینبخش ستاره هاي جذابی رابه شـما معرفی میکنیم کـه بالای 50 سال سن دارند، این سلبریتی ها هنوز در اوج شهرت هستند. بازیگرانی کـه فیلمهای شان هنوز هم میلیونی می فروشد و مجریانی کـه برنامه هاي شان میلیون ها بیننده در سرتاسر جهان دارد و خوانندگانی کـه تورها و کنسرت هاي شان هنوز هم مملو از جمعیت هواداران اسـت. در ادامه با مجله پارس ناز همراه باشید.

 

سلبریتی‌هاي زیادی را شاهد هستیم کـه چندین دهه اسـت در هالیوود فعالیت می کنند و روز بـه روز بـه محبوبیتشان افزوده میشود این سلبریتی‌ها کـه هر کدام از طرفداران بسته بـه سن و سال خود خاطره‌هاي از دوران جوانی یا میان‌سالی آن‌ها دارند اینروزها نیمه زندگی را پشت‌سر گذاشته‌اند اما بـه قول قدیمی‌ها همانند قالی کرمان هستند و هرچه بیشتر عمر می کنند پخته‌تر میشوند و، آینده‌اي درخشان‌تر را پیش‌رو دارند.

 

نیکول کیدمن

نخستین فرد از لیست سلبریتی‌هاي بالای 50 سال رابه کسی اختصاص دادیم کـه زیبایی او در دوران اوج دل هر پیر و جوانی را می برد، نیکول کیدمن کـه اکنون دقیقاً ۵۰ ساله شده و نیمه عمرش را سپری می کند همانند دوران گذشته هنوز هم جذاب و دلرباست.

ستاره های جذابی که بالای 50 سال سن دارند | از برد پیت تا نیکول کیدمن

نیکول دوست‌داشتنی کارنامه‌اي بسیار درخشان دارد و با سه دهه فعالیت بـه‌عنوان یکی از سرشناس‌ترین هنرپیشه‌هاي هالیوود و البته زیباترین آن‌ها شناخته می شود. این بازیگر کـه جایزه اسکار را در کارنامه خود دارد سال ۲۰۱۷ بـه‌رغم این‌کـه پا بـه سن گذاشته بازهم درخشندگی چشمگیری داشت با ایفای نقش در سریال «دروغ‌هاي کوچک بزرگ»، جایزه گلدن گلوب رابه خانه برد.

 

اگر از طرفداران پروپاقرص نیکول کیدمن باشید حتما بـه خوبی می دانید کـه او در دهه ۹۰ و تنها زمانی کـه در اوایل بیست‌ سالگی بود توانست محبوبیت زیادی کسب کند. نیکول در گفتگو‌اي با مجله اسـتِلار «Stellar»، در زمینه دستاوردهای اخیر خود گفت وقتی بـه گذشته نگاه میکنم از زندگی خود بسیار راضی هستم و خوشحالم کـه بـه ۵۰ سالگی رسیده‌ام.

 

کتی گریفین

این هنرپیشه کهنه‌کار هالیوود کـه بیش‌تر از ۴۰ فیلم بلند سینمایی را در کارنامه خود دارد با ۵۸ سال سن هنوز هم جذاب و پرکار اسـت ودر کنار حضور موفق در دنیای هنر و سینما، بعنوان فعال سیاسی و اجتماعی نیز شناخته میشود. کتی گریفین از سیاست‌هاي ترامپ انتقادهای زیادی داشت و بهمین منظور نیز چهره‌ شناخته‌شده‌اي در بین هنرمندان مخالف ترامپ اسـت.

ستاره های جذابی که بالای 50 سال سن دارند | از برد پیت تا نیکول کیدمن

گریفین کـه دو جایزه امی و نامزدی جایزه گرمی را در کارنامه خود دارد درسال ۲۰۱۷ تصویری از یک ماسک خون آلود راکه شباهت زیادی با دونالد ترامپ داشت در شبکه‌هاي مجازی منتشر کرد. این تصویر حاشیه‌هاي زیادی بـه دنبال داشت و باعث شد تا از حضور در برنامه اجرای زنده شب سال نو کـه توسط سی.‌ان.‌ان‌ برگزار شده بود اخراج شود. کتی گریفین بـه‌رغم سن‌ و سالی کـه دارد هنوز هم سخت مشغول کار اسـت.

 

الن د‌ی‌ جنرس

الن از سال ۱۹۹۴ در مجموعه‌هاي تلویزیونی پرطرفداری مانند تاک‌شوی الن‌دی‌جنرس حضور داشته ودر این مدت توانسته اسـت طرفداران زیادی کسب کند. الن دی‌جنرس کـه بـه‌تازگی ۶۰ ساله شده در گفت‌وگویی با برنامه «شوی امروز» گفت پا بـه سن گذاشتن واقعاً افتضاح اسـت و همیشه از این‌کـه روزی رنگ پیری را ببیند ترس داشته اسـت.

ستاره های جذابی که بالای 50 سال سن دارند | از برد پیت تا نیکول کیدمن

الن کـه بـه‌مناسبت تولد ۶۰ سالگی‌اش دریک برنامه زنده حضور داشت آرزوی سال‌روز تولد خودرا مخاطبان در بین گذاشت و گفت آرزو می کنم تمامی مردم دنیا باهم مهربان باشند. وی متذکر شد کـه این آرزویی اسـت کـه او هرروز با خود تکرار می کند و خوشبختانه تا رسیدن بـه ۶۰ سالگی همیشه آدم‌هاي مهربان و سخاوتمندی سر راه او قرار گرفته‌اند.

 

جولیان مور

جولیان مور ازآن دسته هنرپیشه‌‌هاي سن هالیوودی اسـت کـه اگر سن او را ندانید باورتان نمیشود کـه ۵۸ سال از خدا عمر گرفته اسـت. جولیان مور سن و سال را شماره و رقمی بیش نمی داند و معتقد اسـت شاد زیستن را در لحظه‌ مرگ ناگهانی مادرش فرا گرفته اسـت. مادر جولیان در سن ۶۸ سالگی چهره در نقاب خاک کشید. او در همین زمینه گفت مادرش در بیست سالگی جولیان رابه دنیا آورده اسـت.

ستاره های جذابی که بالای 50 سال سن دارند | از برد پیت تا نیکول کیدمن

از آنجایی کـه او و مادرش بـه لحاظ سن و سال اختلاف زیادی باهم نداشته‌‌اند همیشه فکر می‌کرده کـه مادرش درکنار او جوان و سرزنده باقی خواهد ماند. اما وقتی مادرش از دنیا رفت متوجه شد کـه باید قدر هر لحظه را بداند و تا میتواند شاد و سرزنده باشد. جولیان مور مدعی اسـت، تا میتوانید از همان سن و سالی کـه در آن حضور دارید لذت ببرید و هرگز حسرت گذشته را نخورید.

 

مری لوئیز پارکر

این هنرپیشه خوش‌سیمای هالیوود بـه لطف پوست ابریشمی و روشن و طره گیسوان سیاهی کـه دارد توانسته بـه‌اسانی سن و سالش را پشت این زیبایی‌ها مخفی نگه‌ دارد اما جالب اسـت بدانید مری لوئیز پارکر اکنون ۵۴ سال سن دارد و از قرار معلوم حسابی از این سن و سال راضی اسـت. مری لوئیز در گزارشی مدعی شد بنظر خودش چهره‌اش در ۵۰ سالگی بسیار زیبا‌تر و جذاب‌تر از ۴۰ سالگی وی هست.

ستاره های جذابی که بالای 50 سال سن دارند | از برد پیت تا نیکول کیدمن

او هرگز اجازه نمی دهد تفکرات منفی در خصوص افزایش سن و سال باعث افسردگی و پژمردگی او شوند. لوئیز پارکر سعی میکند تاجایی کـه امکان دارد درنظر دخترش شاد و باطراوت حاضر شود تا اعتماد دخترش در اثر افسردگی ناشی از سن و سال مادرش کاهش پیدا نکند. بهمین منظور مری لوئیز برای پنجاهمین سالگرد تولدش مهمانی بزرگی ترتیب داد.

 

او با چند تن از دوستان نزدیکش بـه کوهنوردی رفت ودر کلاس‌هاي یوگا ثبت‌نام کرد. وی با انجام خالکوبی در ۵۰ سالگی نشان داد کـه دود از کنده بلند می شود و انسان در هر سن و سالی باید بـه دنبال زیبایی و جذابیت باشد. مری لوئیز پارکر حسابی اهل مهمانی اسـت ودر دورهمی‌هاي شبانه بـه اندازه‌اي سر و صدا می کنند کـه گاهی اوقات پلیس بـه آن‌‌ها تذکر می دهد.

 

برد پیت

دراین قسمت از لیست سلبریتیی‌هاي بالای ۵۰ سال بـه یکی از مشهور‌ترین سلبریتی‌هاي حال حاضر دنیای هالیوود رسیدیم. برد پیت کـه سال‌هاست مخاطبان در فیلم‌هایش با او خندیده‌اند و گریه‌کرده‌اند ۵۰ سالگی را یکی از بهترین سال‌هاي زندگی‌اش می داند چرا کـه در درسال ۲۰۱۳ و زمانی کـه بـه سن ۵۰ سالگی رسید توانست برای بازی در فیلم ۵۰ سال بردگی نخستین جایزه اسکار خودرا دریافت کند.

ستاره های جذابی که بالای 50 سال سن دارند | از برد پیت تا نیکول کیدمن

در همان سال فیلم World War Z ران نیز بـه روی پرده برد و نشان داد کـه آمادگی خوبی برای بازی در فیلم‌هاي اکشن دارد. برد پیت اکنون ۵۵ سال از خدا عمر گرفته اما ۵ سال پیش بـه مناسبت ۵۰ سالگی خود با برنامه «شو امروز» گفت‌وگو‌ جالبی را ترتیب داد و متذکر شد اصلاً نگران افزایش سن خودش نیست و از این‌کـه روزگار گرد پیری را روی صورت و مو هاي رو ریخته اسـت هیچ شکایتی ندارد.

 

تام کروز

اگر از طرفداران تام کروز باشید بـه احتمال زیاد آخرین فیلم او، ماموریت غیرممکن: فال‌اوت را دیده‌اید، جالب اسـت بدانید بیشتر صحنه‌هاي بدل‌کاری این فیلم را تام کروز شخصاً انجام داد در حالی‌کـه این هنرپیشه برجسته ۵۶ سال از خدا عمر گرفته اسـت و هنرنمایی او در جدید ترین نسخه از مجموعه‌ فیلم‌هاي ماموریت غیرممکن ثابت کرد کـه بـه این زودی‌ها قرار نیست اجرای نقش‌ هاي اکشن و پر زد و خورد را کنار بگذارد.

ستاره های جذابی که بالای 50 سال سن دارند | از برد پیت تا نیکول کیدمن

تام کروز زمانی کـه تازه بـه ۵۰ سالگی رسیده بود نیز کارنامه درخشانی را در همان سال با خود از فیلم‌هاي پرفروشی مانند ماموریت غیر ممکن: گوست پروتکل و نسخه اول جک ریچر بـه نمایش گذاشت. زمانی کـه تام کروز ۵۰ ساله شده بود یک خبرنگار آلمانی از مجله پیپل در همین زمینه گفت‌وگو‌اي با او ترتیب داد و تام کروز بـه خبرنگار گفت از این‌کـه ۵۰ ساله شده لذت می برد.

 

وی برای تولد ۵۰ سالگی‌اش مهمانی بزرگی ترتیب داد و هدیه‌هاي جالبی گرفت کـه در بین آن‌ها می توان بـه موتورسیکلتی کـه در فیلم Oblivion استفاده شده بود اشاره کرد. تام کروز در جایی دیگر گفت بـه‌رغم سن و سال و تجربه‌اي کـه در حوزه سینما دارد بازهم خودش را شاگردی بیش نمیداند و عشق بـه یادگیری و هنراندوزی اسـت کـه او را وادار بـه اجرای کارهای جدیدتر و یادگرفتن چیزهای بهتر میکند.

 

رابرت داونی جونیور

از قرار معلوم رسیدن بـه نیمه فصل زندگی برای بیشتر سلبریتی‌ها، شکوفایی آن‌ها رابه دنبال دارد چرا کـه رابرت داونی جونیور نیز همانند دیگر همقطارانش در نیمه راه زندگی موفقیت‌هاي بیشتری را شاهد بود. جالب اسـت بدانید رابرت داونی جونیور زمانی کـه ۴۳ ساله شده بود پیشنهاد حضور در نقش ابرقهرمان آیرون‌مـن را دریافت کرد. حضور او دراین فیلم باعث شد یکبار دیگر نگاه‌هاي منتقدان بـه رابرت داونی جونیور جلب شود.

ستاره های جذابی که بالای 50 سال سن دارند | از برد پیت تا نیکول کیدمن

قطار موفقیت‌هاي رابرت داونی جونیور بـه راه خود ادامه داد و این هنرپیشه خوش‌تیپ و کاربلد وقتی بـه ۵۰ سالگی رسید مهمانی تولدی برای خودش برپا کرد و شخص استن‌لي فقید یکی از مهم ترین افراد حاضر دراین مهمانی بود. رابرت داونی جونیور از سال ۱۹۷۰ تا کنون در صحنه‌ سینما و تلویزیون حضور دارد و چیزی بیشتر از ۴۰ اثر بلند‌سینمایی در کارنامه‌اش بـه‌چشم می خورد.

 

ویل اسمیت

این هنرپیشه موفق هالیوود کـه همیشه لبخند بر لب دارد را نیز چندین دهه اسـت کـه در سینما و تلویزیون شاهد هستیم. ویل اسمیت سپتامبر ۲۰۱۸ بـه سن ۵۰ سالگی رسید و برنامه‌هاي ویژه‌اي برای تولد خودش ترتیب داد. اسمیت کـه سن و سال را تنها شماره و رقم می داند و از دل و جان خودش را جوان می‌شمرد.

ستاره های جذابی که بالای 50 سال سن دارند | از برد پیت تا نیکول کیدمن

او برای تولد ۵۰ سالگی‌اش جهت این‌کـه ثابت کند هنوز جوان و قبراق اسـت، از بالگرد با بانجی بـه بیرون پرید، این بالگرد بر فراز گراند کانیون پرواز میکرد و نمایش پرش جسورانه ویل اسمیت بـه‌ صورت مستقیم در یوتیوب پخش شد و میلیونها تماشاگر را جذب خود کرد. ویل اسمیت مدعی بود زاویه‌اي کـه در حین پرش از بالگرد با بانجی پیش رویش قرار داشته یکی از بهترین صحنه‌‌هاي زندگی او بوده اسـت.

 

هلی بری

هلی بری درسال ۲۰۱۶ بـه سن ۵۰ سالگی رسید اما بـه‌ رغم سن و سالی کـه دارد هنوز هم یکی از زیباترین چهره‌هاي هالیوود بـه‌حساب می آید و هیچ ابایی برای مخفی کردن آثار پیری درصورت خود ندارد چرا کـه میداند بـه‌رغم این آثار بازهم زیبا و جذاب اسـت.

ستاره های جذابی که بالای 50 سال سن دارند | از برد پیت تا نیکول کیدمن

هلی بری نیز همانند سایر سلبریتی‌ها مهمانی مجللی را برای تولد ۵۰ سالگی خودش ترتیب داد و از دوستان و آشنایان خود دراین مهمانی با آغوش باز استقبال کرد. هلی بری در خصوص ۵۰ سالگی خودش بـه رسانه‌ ها گفت دوست دارد هوادارانش ببینند کـه او بـه استقبال نیمه دوم زندگی‌اش میرود و هرگز بـه شماره و رقم در سن و سالش اعتقاد نداشته و ندارد.

 

لوسی لیو

این بازیگر سرشناس هالیوود کـه از قرار معلوم دست روزگار بـه او نمی رسد و هرگز پیر نمی شود،‌ درسال ۲۰۱۸ تولد ۵۰ سالگی خودش را جشن گرفت. جالب اسـت بدانید لوسی لیو در سن ۴۸ سالگی فرزند پسری با نام راک‌ول بـه دنیا آورد و بـه لحاظ خانوادگی میتوان گفت تازه اول راه اسـت و حسابی مشغول بچه‌داری اسـت.

ستاره های جذابی که بالای 50 سال سن دارند | از برد پیت تا نیکول کیدمن

جالب‌تر این‌کـه لوسی لیو این پسر را بدون شوهر بـه دنیا آورده و از رحم جای گزین صاحب فرزندی شده اسـت،‌ در نتیجه پسر لوسی لیو پدری ندارد کـه دائم بـه او امر و نهی کند و مسئولیت بزرگ‌کردن راک‌ول تنها بر عهده لوسی لیو اسـت. لوسی لیو مدتی قبل از برگزاری جشن تولد ۵۰ سالگی‌اش بـه رسانه‌‌ها گفت کاملاً احساس میکنم کـه پا بـه سن گذاشته‌ام اما بـه شماره و رقم‌ها برای سن و سال اعتقادی ندارم.

 

او میگوید: مـن بـه‌رغم ۵۰ سالگی، از همیشه بیشتر احساس جوانی میکنم. لوسی لیو مدعی شد خوردن غذای خوب و سبک‌زندگی سالم رمز جوانی و شادابی اوست. لوسی لیو اوقات فراغت خودرا با نقاشی و یوگا سر می کند و اهمیت زیادی بـه سلامت جسم و ذهن خود می‌‌دهد. با این حساب انتظار داریم درسال‌هاي آینده نیز لوسی لیو خوش‌خنده و جذاب را جوان‌تر از امروز ببینیم.

 

هیو جکمن

هیو جکمن را سال‌هاي سال اسـت کـه می‌شناسیم و هر نقشی کـه بگویید در آن بازی کرده اسـت، جکمن در بیشتر از ۳۶ فیلم بلند ایفای نقش کرده کـه بیشتر آن‌ها فیلم‌هاي مهم و موثری بوده‌اند و شناخته‌ترین آن‌ها را میتوان فیلم‌هاي مردان ایکس و دانست کـه پس از حضور دراین فیلم با‌شخصیت ولورین، در ۹ فیلم دیگر نیز شخصیت این قهرمان دنیای مردان ایکس رابا عضلاتی ستبر ودر هم تنیده ایفا کرد.

ستاره های جذابی که بالای 50 سال سن دارند | از برد پیت تا نیکول کیدمن

هیو جکمن جشن و مراسم خاصی برای تولد ۵۰ سالگی‌اش ترتیب نداد و تنها با انتشار یک عکس در حساب کاربری خود در شبکه‌هاي اجتماعی اکتفا کرد. هیو جکمن مـن در پایین عکس نوشت وقتی مردم میگویند اصلاً ۵۰ سال بشما نمیخورد، قسمتی از درونتان این گفته را باور می کند تا این‌کـه جلوی آینه بایستید و با واقعیت زندگی خود روبه‌رو شوید کـه قطار زندگی از نیمه مسیر گذشته اسـت.

 

کیانا ریوز

با کیانا ریوز در فیلم‌هاي سرعت و سه‌گانه‌هاي ماتریکس آشنا شدیم و ازآن زمان تا کنون سالی نیست کـه چهره این هنرپیشه خوش‌تیپ را روی پرده سینماها نبینیم. کیانا ریوز ۵۴ سال سن دارد و انصافاً باید گفت با کیانا ریوزی کـه بیست سال پیش می‌شناختیم تغییر زیاده نکرده و حتی خوش‌تیپ‌تر و جذاب‌تر هم شده اسـت.

ستاره های جذابی که بالای 50 سال سن دارند | از برد پیت تا نیکول کیدمن

این هنرپیشه موفق کـه اخیراً فیلم‌هاي بسیار اکشن و مهیج جان‌ ویک را در کارنامه خود دارد درسال ۲۰۱۴ دقیقاً دوهفته پس از تولد ۵۰ سالگی‌اش طی گفت‌وگو‌اي در برنامه «جیمی کمل زنده»، اعتراف کرد از این‌کـه بـه ۵۰ سالگی رسیده شوکه شده اسـت. کیانا ریوز دراین گفتگو متذکر شد کـه اصلاً باورش نمیشود نیم‌قرن عمر کرده و روزگار همانند باد از جلوی چشمانش گذشته اسـت.

 


 

در ادامه ستاره‌ هایی که همیشه به یک شکل لباس می‌پوشند

 

اگر شـما فکر میکنید کـه انتخاب لباس برای میهمانی یا رفتن بـه سر کار سخت اسـت، نگاهی بـه سبک زندگی ستاره ها کنید. ستاره ها هرروز زیر ذره بین دوربین خبرنگاران و نگاه مردم هستند، بنابر این کار انها بسیار سخت تر از مردم عادی می‌باشد. در واقع انها هرروز برای لباسی کـه بـه تن می کنند مورد قضاوت قرار میگیرند.

 

آریا گرانده

نخستین چیزی کـه در ظاهر آریانا گراندی جلب توجه می کند، مدل موهایش اسـت. او همیشه موهایش رابه شکل دم اسبی بالای سرش جمع می کند. او آن قدر بـه این مدل پایبند اسـت کـه برای هوادارانش هم سوال پیش آمده کـه دلیل این استایل همیشگی او چیست؟

ستاره های جذابی که بالای 50 سال سن دارند | از برد پیت تا نیکول کیدمن

او در جواب گفت: «بخاطر بازی در فیلم «iCarly» وادار بودم کـه موهایم را مدام رنگ کنم،بهمین دلیل موهایم کاملا سوخت. مـن از کلاه گیس خوشم نمی‌آید، از این رو موهایم را اکستنشن کردم.» البته تنها مدل مو هاي او نیست کـه همیشه بـه یک شکل اسـت، بلکه او اکثر اوقات با سویشرتی گشاد و دامن یا پیراهنی کوتاه می‌گردد. در روزهای سر سال هم بوت بلند جزو جدانشدنی استایل او می باشد.

 

الن دی جنرس

الن دی جنرس حداقل هفته اي 5 روز در مقابل دوربین ظاهر می شود، از این رو طبیعی ست کـه بخواهد بـه یک یونیفرم روی آورد. فرقی نمی‌کند کـه این ستاره هالیوودی در حال اجرای شو باشد یا روی فرش قرمز، او طبق معمول یک شلوار تنگ، پیراهن دکمه دار طرح دار و ژاکتی روی آن بـه تن می کند.

ستاره های جذابی که بالای 50 سال سن دارند | از برد پیت تا نیکول کیدمن

او دراین باره میگوید: «مـن برای لباس هایي کـه بـه تن می کنم خیلی وقت نمیگذارم. لباس هایي کـه میپوشم، خود واقعی مرا نشان می دهد. مـن دراین استایل آسان ام و لباسهای بدون جنسیت را ترجیح میدهم.»

 

کارل لاگرفلد

کارل لاگرفلد بـه 2 دلیل شهرت دارد: خلاقیتی کـه در برندهای مختلفی چون شنل و فندی بـه خرج داده و لباسهای شبیه بـه همی کـه در هر موقعیتی بـه تن می کند. او همیشه یک پیراهن سفید، کت و شلوار مشکی، عینک آفتابی مشکی و دستکشی مشکی بـه تن دارد.

ستاره های جذابی که بالای 50 سال سن دارند | از برد پیت تا نیکول کیدمن

حتی اگر شـما چهره او را ندیده باشید، می توانید از روی استایل اش او را در جمع تشخیص دهید. او دراین باره میگوید: «مردم فکر می کنند کـه مـن هرروز یک دست لباس بـه تن می کنم، در حالیکه چنین نیست. اگر دقیق تر بـه لباس هایم نگاه کنید، تفاوت انها را تشخیص میدهید.»

 

کانیه وست

با نگاهی سرسری بـه ظاهر کانیه وست می توان دریافت کـه او عاشق لباسهای اسپورت اسـت. او اغلب یک سویشرت و شلواری گشاد بـه تن دارد.

ستاره های جذابی که بالای 50 سال سن دارند | از برد پیت تا نیکول کیدمن

رنگ لباس هایش نیز از سر تا پا بـه یک رنگ اسـت. گرچه خود کانیه هیچ وقت در مورد استایل اش چیزی نگفته اما همه ی میدانند کـه او چند دست لباس را بارها بارها بـه تن می کند. لباسهای او همیشه ساده و تک رنگ اند.

 

مایکل کورس

مایکل کورس طراح مد آمریکایی اسـت کـه سبک لباس پوشیدن خاص خودرا دارد. او بدون توجه بـه مد روز، لباسی را انتخاب می کند کـه بر تن اش بـه زیبایی مینشیند. اگر بـه تصاویر او نگاهی بیاندازید خواهید دید کـه ظاهر او همیشه سر تا پا مشکی ست.

ستاره های جذابی که بالای 50 سال سن دارند | از برد پیت تا نیکول کیدمن

شلوار جینی مشکی، تیشرت بـه همراه کت و عینک مشکی… در واقع او این استایل کلاسیک رابه هر استایل دیگری ترجیح می دهد. او دراین باره میگوید: «مـن 2 کت مشکی و تعداد زیادی تیشرت و شلوار جین مشکی دارم و بهمین ها هم راضی ام.»

 

ادل

ادل شخصیت منحصر بفردی دارد. مـا تنها هنگام تورهای جهانی ودر مراسم مهم فرش قرمز از او خبر داریم. اگر بـه لباس هایي کـه او در مراسم مختلف بـه تن می کند، نگاهی بیاندازید خواهید دید کـه او هم مانند خیلی از ستاره ها سبک لباس پوشیدن خاص خودرا دارد.

ستاره های جذابی که بالای 50 سال سن دارند | از برد پیت تا نیکول کیدمن

او طبق معمول پیراهن یقه دار ماکسی با آستین هاي بلند و آن هم در رنگ هاي تیره بـه تن دارد. او حتی برای کنسرت هایش هم بـه این مدل لباس پایبند اسـت.

 

استیو جابز

استیو جابز همیشه با یک مدل لباس در مکان هاي عمومی ظاهر می شد. در واقع شـما نمی‌توانید عکسی از او راکه استایل متفاوتی داشته باشد، پیدا کنید. او همیشه بلوز یقه اسکی مشکی، شلوار جین آبی و اسنیکر بـه تن داشت.

ستاره های جذابی که بالای 50 سال سن دارند | از برد پیت تا نیکول کیدمن

محققان برای پیدا کردن دلیل اینکار او تحقیقات زیادی انجام دادند ودر نهایت بـه این نتیجه رسیدند کـه افراد موفق جهان طبق معمول وقت شان را صرف کارهای بیهوده نمیکنند. آن ها ترجیح می‌دهند کـه زمان شان رابه جای این‌کـه صرف انتخاب لباس کنند، برای چیزهای مهم دیگری بگذارند.

 

تام فورد

تام فورد یکی از طراحان مشهور برندهایی چون گوچی و ایو سن لوران اسـت اما زمانی کـه صحبت از کمد لباسهای خودش می شود، او لباسهای ساده اما شیک رابه هر چیز دیگری ترجیح می دهد. او طبق معمول یک دست کت و شلوار مشکی بـه تن می کند.

ستاره های جذابی که بالای 50 سال سن دارند | از برد پیت تا نیکول کیدمن

تام دراین باره میگوید: مـن دراین لباس نه تنها آسان هستم بلکه اعتماد بـه نفس بالایی نیز دارم. مـا باید سبک لباس پوشیدن خاص خودمان را پیدا کنیم چیزی کـه اعتماد بـه نفس مـا را بالا می برد. مـا نباید لباس هایي راکه دوست نداریم تنها بـه این علت کـه دیگران آن ها را پیشنهاد می کنند بپوشیم. مـن خودم در رنگ هاي تیره احساس بهتری دارم.