پارس ناز پورتال

ست های کت و شلوار اسپرت و رسمی 2019

مجموعه : مدل لباس جدید
ست های کت و شلوار اسپرت و رسمی 2019

ست های کت و شلوار اسپرت و رسمی 2019

کت و شلوار لباس تمام نشدنی و تکراری نشدنی تمام عمر افراد است و هر موقع مردی کت و شلوار خاص خودش را بپوشدن جنتملن بودنش را چندین برابر می کند. یک مرد به تمام عیار کمد لباسش را با پایه و اساس می چیند: چند تی شرت برای مسافرت یا بیرون رفتن های معمولی، یک جفت کفش دربی ( مجلسی چرم ) برای کار ( یا شرکت در عروسی ) و یک کت، که تقریبا به درد همه چیز می خورد.

 

کت از آن لباس هایی است که با گذشت زمان همچنان جای خود را حفظ کرده، و می توانید در بیشتر شرایط زندگی و جاهای مختلف همیشه از آن استفاده کنید.اما پیدا کردن یک کت خوب آنچنان ساده هم نیست، بسیاری از آقایان مدت ها وقت می گذارند تا بتوانند یک ترکیب کت و شلوار خوب پیدا کنند.

 

به همین دلیل لیستی از بهترین ترکیبات کت و شلوار را برای شما آماده کرده ام تا در وقتتان صرفه جویی شود، و هنگام خرید با دیدی باز انتخاب خود را انجام دهید.

 

کت آبی دریایی + شلوار بژ

ست های کت و شلوار اسپرت و رسمی 2019

ترکیبی کاملا کلاسیک. اگر این ترکیب رنگ مردانه نتواند خوش تیپتان کند پس هیچ چیز دیگری قادر به انجام این کار نیست.به جای کت های آبی روشن یک کت آبی دریایی انتخاب کنید و آن را با یک شلوار کتان یا پارچه ای اسپرت که جلویش صاف باشد و رنگش بژ ترکیب کنید.

 

کت نخی یا پشمی طرح دار + شلوار جین

ست های کت و شلوار اسپرت و رسمی 2019

شاید همه مرد ها این نوع کت و شلوار را نپسندند اما گاهی یک تغییر به کت های پشمی یا نخی طرحدار می تواند کلی روی استایلتان تاثیر بگذارد.برای آب و هوای سرد بیشتر به سمت کت های پشمی و در آب و هوای گرم نیز از کت های نخی سبک استفاده کنید.همانطور که در تصویر نمونه نیز می بینید این نوع کت ها با شلوار جین و یک تی شرت فوق العاده می شوند.

 

ژاکت اندامی + شلوار جین

ست های کت و شلوار اسپرت و رسمی 2019

دوست دارید چیزی که می پوشید شبیه به کت باشد اما به راحتی ژاکت کش باف؟ پس فقط کافیست به دنبال ژاکت های بدون ساختار یا اندامی بروید.ژاکت های بدون ساختر یا اندامی سبک و خنک هستند و می توانید به راحتی در فصل بهار و تابستان و اوایل پاییز مورد استفاده شان قرار دهید.

 

از نظر ظاهر شاید فرقی با کت نداشته باشد اما ژاکت های اندامی همانطور که گفته شد ساختار و جنس یک کت رسمی را ندارند.به همراه ژاکت می توانید یک جین تیره یا خاکستری به همراه تیشرتی که ترکیب رنگ را حفظ کند به تن کنید.

 

کت طرح دار + شلوار اسمارت با رنگ خنثی

ست های کت و شلوار اسپرت و رسمی 2019

بله درست است، گاهی کت های معمولی خسته کننده می شوند. سالیان سال است که بیشتر مردها کت معمولی به تن می کنند، اما اگر از این وضعیت ناراضی هستید می توانید از کت های طرح دار استفاده نمایید. آقایانی که از کت های طرح دار استفاده می کنند معمولا بیشتر مورد توجه هستند و دیده می شوند.یک شلوار ساده با رنگی خنثی نیز می تواند به هرچه بیشتر جلوه کردن کتتان کمک کند.

 

سبز + آبی

ست های کت و شلوار اسپرت و رسمی 2019

سبز و آبی مورد استفاده مردانی است که چرخه رنگ ها را می شناسند. این دو رنگ به صورت طبیعی با یکدیگر همخوانی دارند و به همین دلیل ترکیبشان بسیار ساده است. فقط در طیف هر دو رنگ باید دقت داشته باشید، برای مثال اگر شلوار سبز یشمی انتخاب می کنید، رنگ آبی کتتان باید کمرنگ تر باشد.

 

رنگ های خاکی

ست های کت و شلوار اسپرت و رسمی 2019

اگر آنقدر پول ندارید که چند دست کت بخرید، باید رنگی را انتخاب کنید که با دیگر رنگ ها هم خوانی داشته باشد.رنگ های خاکی شامل مواردی از جمله بژ، سنگی، شتری، حنایی، سبز خاکی و غیره می شود. این رنگ ها نه تنها با یکدیگر خوب ترکیب می شوند بلکه با دیگر رنگ ها نیز ترکیبات زیبایی می سازند همچنین گفته می شود رنگ های خاکی یکی از مد های سال بعد هستند.

 

طیف های مختلف آبی

ست های کت و شلوار اسپرت و رسمی 2019

شاید تقصیر تعریف جنسیتی رنگ لباس کودکان باشد، اما باور کنید از آبی رنگی مناسب تر برای مردان وجود ندارد. از مشکی کمتر غم انگیز است، مانند خاکستری کسل کننده نیست، آبی رنگی است که کمد لباستان بدون آن نمی تواند بماند.

 

پس چرا از سر تا پایین آبی نپوشیم؟ مجبور نیستید مانند لباس فرم همه را یک رنگ انتخاب کنید می توانید از طیف های مختلف آبی استفاده کنید. فقط دقت داشته باشید شلوار و کت باید یکی کمرنگ و دیگر پر رنگ تر باشد.

 

صورتی + سفید

درباره جنسیت رنگ ها صحبت کردیم، آیا می دانستید صورتی از قرن بیستم به بعد به عنوان رنگی زنانه شناخته شد؟ قبل از آن صورتی یکی از طیف های مردانه قرمز به حساب می آمد، رنگی که نشانه اشتیاق، نیرو و جنگ در آن زمان بود.

 

امروزه بیشتر از رنگ صورتی برای لباس هایی استفاده می شود که مربوط به فصل گرما هستند. صورتی را می توانید با انواع شلوارهای سفید، مشکی، خاکستری و یا دیگر رنگ های خنثی روشن استفاده کنید. صورتی یک رنگ تابستانی به حساب می آید پس در تابستان فرصت را از دست ندهید.