پارس ناز پورتال

پنج روش برای ست کردن کفش و لباس برای خانم ها

پنج روش برای ست کردن کفش و لباس برای خانم ها

پنج روش برای ست کردن کفش و لباس برای خانم ها

هیچ استایلی بدون یک جفت کفش مناسب کامل نمیشود پس مهم نیست برای چه موقعیتی آماده می شوید کفش‌ ها نه تنها استایل شما را کامل می کنند بلکه مهم‌ترین بخشی هستند که میتوانند به خوبی سبک ناب‌ تان را بازتاب دهند.

 

برای آنکه برترین ترکیب مدرن از کفش و لباس را در هر موقعیت داشته باشید، چند مضمون و قاعده کوچک را لازم است بدانید.

 

رنگ‌ هاي طبیعی را انتخاب کنید

ابتدایی‌ترین قاعده برای انتخاب انواع کفش به مخصوصاً کفش‌هاي مجلسی زنانه، این است که از رنگ‌هاي طبیعی استفاده کنید. این کفش‌ها به سادگی می توانند مکمل استایل شما باشند و با طراحی مینیمال، حالتی مدرن ودر عین حال همیشگی دارند.

 

جدید ترین ترندها بشما پیشنهاد می دهد برای انتخاب کفش های پاشنه بلند و مجلسی رنگ‌ هایي مانند بژ، استخوانی یا برنزه متناسب با رنگ پوست خودتان را انتخاب کنید، این رنگ‌ هاي با فرم پای شما ترکیب شده و پاها را کشیده‌ تر و شما را قدبلندتر نشان میدهد.

 

کفش‌هاي مجلسی مشکی نیز همیشه حالتی رازآلود و زیبا به استایل مجلسی شما می دهند، آن‌ها به سادگی دیده می شوند ودر عین حال به جزییات استایل شما اجازه دیده شدن می دهند.

 

با کفش‌ ها استایل‌ تان را کامل کنید

قاعده ساده است، همیشه کفش‌هاي پرزرق و برق و با جزییات فراوان رابا لباس‌هاي ساده‌تر ست کنید و کفش‌هاي ساده را درکنار لباس‌هاي پروژه‌دار و ناب و اکسسوری‌هاي بزرگ و خیره‌کننده بگذارید.

 

کافی است جلوی آینه بایستید و از خودتان بپرسید کدام بخش از استایل شما بیشتر جلب دقت میکند و آیا بنظر میرسد کفش‌ها و لباس و اکسسوری‌ ها در رقابت با یک دیگر برای دیده شدن هستند؟ اگر این طور است بهتر است چند بخش از استایل‌ تان رابا تکه‌هاي ساده‌ تر جای گزین کنید.

 

کدام کفش برای کدام موقعیت؟

مهم نیست کفش‌هاي شما چه میزان زیبا بنظر میرسند، چه میزان آسان‌اند و شما آن‌ها را چه میزان دوست دارید، اگر با موقعیت و استایل شما جور نیستند، بهتر است فراموششان کنید. جای پوشیدن کفش‌هاي پاشنه بلند براق در دفتر کار نیست و نباید با کتانی‌هاي آدیداس دوست‌داشتنی‌تان به یک مهمانی رسمی بعداز ظهر بروید.

پنج روش برای ست کردن کفش و لباس برای خانم ها

البته گاهی ترکیب و جور کردن دو سبک متمایز از لباس و کفش میتواند، یک سبک حرفه‌اي منحصر به فرد رابه وجود آورد. برای استایل روزمره و نیمه رسمی خودتان کمی ریسک کنید ، ترکیب صندل‌ هاي پاشنه بلند با شلوار جین جذب و استفاده از یک کفش لژدار رنگی، کاری است که میتواند یک سبک خیلی ناب برای شما بسازد.

 

داشتن چند مدل کفش زنانه برای هر شخصی یک باید است، کفش‌ هایي که آن‌ها را میتوان در موقعیت‌ هاي مختلف و با استایل‌ هاي متنوعی، ست کرد. این کفش‌ها را میتوانید در این صفحه ببینید ودر مورد آن‌ ها بیشتر بخوانید.

 

رنگ‌ هایي که باهم جور می‌ شوند

همانگونه که گفته شد، کفش‌ هاي مشکی با هر رنگ لباسی به خوبی جور میشوند شاید علتی که یکی از رنگ‌ هاي محبوب در کفش‎ هاي زنانه، مشکی است، همین محتاطانه بودن انتخاب آن است.

 

با این حال کفش‌ هاي خوشرنگ برترین راه برای رنگ و رو دادن به یک استایل معمولی و همیشگی است، کافی است قواعد ساده‌ اي را در مورد رنگ کفش‌ ها بدانید.

پنج روش برای ست کردن کفش و لباس برای خانم ها

این قوانین در مورد انواع مدل های کفش زنانه کاربرد دارند پس در انتخاب هر کفش و ست کردن آن با هر استایلی می توانید نگاهی به آن بیاندازید:

 

کفش‌ هاي مشکی : تقریباً هر لباسی به غیر از لباس‌ هایي با رنگ هاي پاستلی یا کرم و خاکی می توانند به سادگی با کفشهای مشکی هماهنگ شوند اما اگر دریک تکه از لباس‌ هایتان رنگ مشکی دیده می شود، بکار بردن یک کفش مشکی می تواند سبکی دراماتیک و خلاقانه به وجود آورد.

 

کفش‌ هاي قهوه‌ اي : رنگ‌هاي کرم، قهوه‌اي، بژ، نارنجی، سبز و درجه‌هاي تیره از رنگ خاکی، ترکیب خوبی با این کفش‌ ها به وجود می‌آورد.

 

کفش‌ هاي قهوه‌ اي روشن: رنگ هاي روشن خاکی، آبی، بژ و سفید رابا یک جفت کفش زنانه کرم ،قهوه‌ اي یا قهوه‌ اي روشن ست کنید.

 

کفش‌ هاي موشی و کرم : لباس‌ هاي سفید، رنگ‌هاي روشن و پاستلی با این کفشها کامل می شوند.

 

کفش‌ هاي سفید : لباس‌ هایي با رنگ‌هاي روشن و طبیعی و پاستلی برترین انتخاب‌ها برای استایلی است که با کفش‌هاي سفید کامل می شود، با این حال این رنگ کفش میتواند در هر رنگ دیگری ترکیب شود.

 

کفش‌ هاي نقره‌اي : سفید، مشکی، آبی، بنفش و البته رنگ‌ هاي پاستلی درکنار کفش‌ هاي نقره‌اي میتوانند مدرن‌ترین سبکی باشند که انتخاب میکنید.

 

کفش‌ هاي طوسی : مشکی، آبی، طوسی، قرمز، بنفش یا زرد همان رنگ‌هایي هستند که برای کامل شدن به یک جفت کفش طوسی نیاز دارند.

 

کفش‌ هاي طلایی : لباس‌ هایي با رنگ سبز،قرمز و قهوه‌ اي ترکیب درستی با کفش‌هاي طلایی چشم‌گیر به وجود می‌آورند اما این کفش‌ها در ترکیب با سفید و مشکی هم میتوانند فوق‌ العاده دیده شوند.

 

سهولت کفش یک قاعده اساسی است

پیش از هر یک از این نکات بهتر است، یک قاعده کلی و مهم را درنظر بگیرید؛ هیچ چیز مانند سهولت، نمی تواند یک کفش را مناسب و کاربردی نشان دهد. پس مهم نیست کفش پاشنه بلند و یا پنجه باریکی که انتخاب کرده اید در آینه چه میزان زیبا بنظر می رسد، وقتی نتوانید با آن از راه رفتن لذت ببرید، زیبایی خیلی زود رنگ می بازد.

 

سهولت و لذت راه رفتن در کفش‌هایي که انگار درست برای پاهای شما قالب گرفته شده‌اند، همان نکاتی هستند بشما میگویند چرا باید در انتخاب کفی کفش مناسب بیشتر دقت کنیم.

 

کفی‌ هاي نرم و ارگونومیک با خاصیت ضدقارچ بودن درکنار سهولت میتوانند سلامت پاهای شما را هم تضمین کنند. بعد ازآن به پاشنه‌هاي آسان، زیره مناسب و رویه متناسب دقت کنید.

 

انتخاب کفش مناسب و ترکیب درست آن با استایل، میتواند هنر لباس پوشیدن شما رابه رخ بکشد، کفشها نمادهای کوچک اما پراهمیتی از سبک شما هستند.