پارس ناز پورتال

معرفی بهترین سریال ها مناسب برای ایام نوروز

مجموعه : اخبار سینما
معرفی بهترین سریال ها مناسب برای ایام نوروز

معرفی بهترین سریال ها مناسب برای ایام نوروز 

اینک به شما بهترین سریال های روز را معرفی می کنیم که می توانید در ایام نوروزی به تماشای آن ها بنشینید و ایام خوبی را سپری کنید. چند سالی است که تب تماشای سریال های خارجی در ایران بالا گرفته و علاقمندان به فیلم و سریال نیز از این لحاظ شانس آورده اند، زیرا تعداد سریال هایی آمریکایی، بریتانیایی و غیره کم نیست و حتی بازیگران و افراد معروف هالیوودی نیز به بازی در سریالها روی آورده اند و همین اواخر شاهد بودیم که هنرپیشه هایی مانند نیکول کیدمن،ریس ویثراسپون و شیلین وودلی در سریالی به نام «دروغ های بزرگ کوچک» (Big Little Lies) همبازی شدند،

 

تام هاردی در سریال «تابو» (Taboo) نقش اصلی را بازی کرد، سوزان ساراندون در سریالی به نام «دشمنی» (Feud) نقش بتی دیویس را ایفا کرد و آنتونی هاپکینز در سریال «وست‌ورلد» (Westworld) طرفدارانش را مسحور بازی زیبای همیشگی اش کرد.

 

از طرفی، دیگر مثل گذشته نیازی نیست که شب ها تا دیروقت بیدار بمانید تا بتوانید سریال مورد علاقه تان را دنبال کنید یا ناراحت باشید از اینکه به خاطر مشغله زیاد نمی توانید در ساعت خاصی پای تلویزیون بنشینید و فیلم ببینید. با پیشرفت فناوری و ظهور شبکه هایی مانند نتفلیکس و وجود اینترنت و امکان دانلود و مشاهده آنلاین فیلمها و سریال ها، حالا دیگر تعداد بیشماری سریال در دسترس تان قرار دارد که هر زمانی که خواستید بتوانید به تماشای آنها بنشینید.

 

تعطیلات نوروزی فرصت بسیار خوبی است که تماشای فصل های جدید سریال های محبوبتان را از سر بگیرید یا تماشای سریال جدیدی را آغاز کنید. به همین منظور در اینجا فهرستی از آنهایی که ارزش تماشا کردن در طول این تعطیلات را دارند جمع آوری نموده ایم که امیدواریم از اینکه برای تماشای شان وقت می گذارید پشیمان نشوید و از آنها لذت ببرید.

 

ریتینگ و امتیاز وبسایت IMDB شاید معیار خوبی برای سنجش میزان کیفیت سریال هایی باشند که معرفی می کنیم و در تصمیم گیری شما تأثیر مفیدی داشته باشند.

 

«تاج» (The Crown)

امتیاز این سریال در وبسایت IMDB: 8.8 از 10

امتیاز وبسایت Rotten Tomatoes به این سریال: 90 درصد

امتیاز کاربران گوگل: 96 درصد

معرفی بهترین سریال ها مناسب برای ایام نوروز

معرفی سریال برای عید،معرفی سریال برای تعطیلات نوروزی

 

این درام زندگی نامه ای که توسط پیتر مورگان نوشته و خلق شده و لفت بنک پیکچرز و سونی پیکچرز برای شبکه نتفلیکس تهیه شده، به رقابت ها و رمانس هایی که طی حکومت ملکه الیزابت دوم رخ داد می پردازد. فصل اول این سریال دوره بین ازدواج ملکه الیزابت با فیلیپ، دوک ادینبرا در سال 1947، تا بهم خوردن نامزدی خواهرش، پرنسس مارگارت با پیتر تاونسند در سال 1955 به تصویر می کشد.

 

فصل دوم که پخش آن در نوامبر 2017 آغاز می شود، به بحران سوئز در سال 1956 تا بازنشستگی سومین نخست وزیر ملکه یعنی هارولد مک‌میلان در سال 1963 پس از رسوایی سیاسی پروفومو اختصاص دارد. طرفداران سریال «دکتر هو» از تماشای بازی مت اسمیت در نقش پرنس فیلیپ در مقابل الیزابت با بازی کلیر فوی لذت خواهند برد.

 

«آن شب…» (The night of…)

امتیاز این سریال در وبسایت IMDB: 8.7 از 10

امتیاز وبسایت Rotten Tomatoes به این سریال: 90 درصد

امتیاز کاربران گوگل: 93 درصد

معرفی بهترین سریال ها مناسب برای ایام نوروز

بهترین سریال های نوروز،سریال های خارجی زیبا

 

مینی سریال درام جنایی هشت قسمتی «آن شب…» که در ایران به خاطر حضور پیمان معادی در آن مشهور است، بر اساس یک سریال بریتانیایی ساخته شده که بین سال های 2008 تا 2009 پخش می شد. ریچارد پرایس و استیون زیلیان نویسندگان آن هستند و زیلیان و جیمز مارش کارگردانی اش را بر عهده داشته اند. این مینی سریال که محصول شبکه اچ بی او است اولین قسمتش در جولای 2016 پخش شد و فوراً تحسین منتقدین را برانگیخت.

 

متاکریتیک از 40 نقدی که بر آن نوشته شده، امتیاز 90 از 100 را داده و وبسایت راتن تومیتوز از 62 نقدی که بر آن نوشته شده 95 درصد به آن امتیاز داده و نظر عمومی منتقدین بر این است که «آن شب…» ساختی غنی دارد و حالت اسرارآمیز جذاب آن بیننده را مسحور و شیفته می کند. علاوه بر پیمان معادی، جان تورتورو و ریز احمد از بازیگران مطرحی هستند که در این سریال نقش آفرینی کرده اند.

 

«بهتره با سال تماس بگیری» (Better Call Saul)

امتیاز این سریال در وبسایت IMDB: 8.7 از 10

امتیاز وبسایت Rotten Tomatoes به این سریال: 97 درصد

امتیاز tv.com: 9.2 از 10

معرفی بهترین سریال ها مناسب برای ایام نوروز

برای طرفداران سریال «برکینگ بد» نیازی به معرفی کاراکتر “سال گودمن” نیست. «بهتره با سال تماس بگیری» سریال درام جنایی ساخته وینس گیلیگان و پیتر گولد است که اسپین آفی از سریال «برکینگ بد» است که آن هم ساخته گیلیگان بود. این سریال ماجرای وکیل دون پایه ای به نام جیمز مورگان “جیمی” مک‌گیل (با بازی باب اودنکرک)

 

را شش سال قبل از آنکه با نام سال گودمن در «برکینگ بد» ظاهر شود، دنبال می کند. فصل اول که پخشش در فوریه 2015 آغاز شد شامل 10 اپیزود می شد و پخش فصل دوم در فوریه 2016 آغاز شد. فصل سوم با 10 اپیزود قرار است از آوریل 2017 پخشش آغاز شود.

 

این سریال تحسین منتقدین زیادی را برانگیخته و خود سریال و بازیگر اصلی اش، باب اودنکرک، چندین و چند نامزدی از جمله 14 نامزدی جایزه ساعات پربیننده امی، هفت نامزدی جایزه انجمن نویسندگان آمریکا، پنج نامزدی جایزه انجمن منتقدین آمریکا، یک نامزدی جایزه انجمن بازیگران و یک نامزدی جایزه گلدن گلوب را بدست آورده اند. پس دلیل کافی برای شروع تماشای این سریال تحسین شده در اختیارتان است.

 

«آتلانتا» (Atlanta)

امتیاز این سریال در وبسایت IMDB: 8.6 از 10

امتیاز وبسایت Rotten Tomatoes به این سریال: 100 درصد

امتیاز کاربران گوگل: 97 درصد

معرفی بهترین سریال ها مناسب برای ایام نوروز

«آتلانتا» سریالی است که اصولاً موضوعش پول است، ولی به ثروت کاری ندارد! این درام کمدی آمریکایی که توسط دونالد گلاور ساخته شده و خودش نیز در آن نقش آفرینی کرده، درباره دو پسرخاله است که در تلاشند راهشان را در صحنه رپ آتلانتا بیابند و زندگی خود و خانواده شان را بهتر کنند. در اکتبر 2015 شبکه اف ایکس سفارش یک فصل ده اپیزودی

 

از این سریال را داد. دو هفته پس از پخش آن در سپتامبر 2016، اف ایکس اعلام کرد که سریال «آتلانتا» را برای فصل دوم تمدید کرده است که در سال 2018 پخش آن آغاز خواهد شد.از آنجائیکه که این سریال دو جایزه گلدن گلوب بهترین سریال تلویزیونی (در دسته بندی بهترین موزیکال یا کمدی و بهترین بازیگر مرد در سریال

 

موزیکال یا کمدی برای دونالد گلاور) کسب کرده است، تماشای آن پیشنهاد خوبی به نظر می رسد. منتقدین تلویزیونی تحسین فراوانی از این سریال کرده اند. چهار اپیزود اول آن بر اساس 61 نقدی که در وبسایت راتن تومیتوز نوشته شده، ریتینگ 100 درصدی بدست آورده است و متاکریتیک بر اساس 36 نقدی که منتقدین بر آن نوشته، امتیاز 90 از 100 به آن داده است.

 

«اوتلندر» (Outlander)

امتیاز این سریال در وبسایت IMDB: 8.5 از 10

امتیاز وبسایت Rotten Tomatoes به این سریال: 94 درصد

امتیاز tv.com: 9.1 از 10

معرفی بهترین سریال ها مناسب برای ایام نوروز

سریال «اوتلندر» یا «بیگانه» وارد فصل سوم شده و ثابت کرده که سریال های اقتباسی می توانند جذاب باشند و بیننده را میخکوب کنند. این سریال درام انگلیسی بر اساس سری کتاب های پرفروشی به همین نام نوشته دایانا گابالدون ساخته شده و به زعم خوانندگان این کتاب اقتباس بسیار خوبی هم از آب درآمده است،

 

به خصوص با بازی بینظیر بازیگران توانمندش از جمله کاترینا بالف در نقش کلیر فریزر (که امسال نامزد جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر زن نیز شد) و سم هیوین در نقش جیمی فریزر و همچنین طراحی صحنه و طراحی لباس بینظیر آن و مناظر زیبایی که این سریال در آن فیلمبرداری شده، همه و همه برای یک سریال بین واقعی کافی است تا تماشایش را آغاز کند.

 

شاید بیش از همه باید داستان گویی دایانا گابالدون را دلیل موفقیت این سریال بدانیم که با درامی تاریخی و تخیلی و کاراکترسازی بی مانندش و همچنین خلق موقعیت های هیجان انگیز و پرتنش برای خوانندگان خود باعث شده که سریال اقتباسی آن نیز خوب از آب دربیاید. در تعطیلات دو فصل گذشته این سریال را ببینید تا برای شروع فصل سوم آماده شوید.

 

«داستان جنایی آمریکایی» (American Crime Story)

امتیاز این سریال در وبسایت IMDB: 8.5 از 10

امتیاز وبسایت Rotten Tomatoes به این سریال: 97 درصد

امتیاز کاربران گوگل: 95 درصد

معرفی بهترین سریال ها مناسب برای ایام نوروز

این سریال تلویزیونی که گلچینی از جرایم واقعی اتفاق افتاده در آمریکاست توسط اسکات الکساندر و لری کارازوسکی ساخته شده و اسپین آفی از سریال «داستان ترسناک آمریکایی» است. پخش آن در فوریه 2016 از شبکه اف ایکس آغاز شد و هر فصل آن یک مینی سریال مستقل است که رخدادهای واقعی جداگانه ای را دنبال می کند و عنوان کامل آن «داستان جنایی آمریکایی: مردم علیه او. جی. سیمپسون» است که درباره قتل او. جی. سیمپسون بر اساس کتابی از جفری توبین می باشد.

فصل دوم این سریال در حال ساخت است و روی وقایع پس از توفان کاترینا متمرکز است و از کتاب داگلاس برینکلی الهام می گیرد. فصل های سوم و چهارم آن نیز در دست ساخت هستند که فصل سوم به قتل جیانی ورساچه، طراح فشن، توسط اندرو کونانان که قاتل سریالی بود اختصاص دارد و فصل چهارم به رسوایی جنسی بیل کلینتون و وقایع پس از آن در دوران ریاست جمهوری او می پردازد.

«دروغ های کوچک بزرگ» (Big Little Lies)

امتیاز این سریال در وبسایت IMDB: 8.5 از 10

امتیاز وبسایت Rotten Tomatoes به این سریال: 88 درصد

امتیاز کاربران گوگل: 94 درصد
معرفی بهترین سریال ها مناسب برای ایام نوروز

درام-کمدی تاریک آمریکایی «دروغ های کوچک بزرگ» مینی سریالی محصول شبکه اچ بی او است که توسط دیوید ای. کلی بر اساس رمانی تحت همین نام از لیان موریارتی ساخته و نوشته شده است که فیلمبرداری آن در ژانویه 2016 آغاز شد و شامل هفت اپیزود می شود که همه آنها را ژان-مارک واله کارگردانی نموده است

 

و اولین اپیزودش در فوریه 2017 پخش شد. این سریال که از سوی منتقدین تلویزیون نقدهای مثبتی دریافت کرده، از 68 نقدی که در وبسایت راتن تومیتوز بر آن نوشته شده، ریتینگ 88 درصدی کسب کرده است. متاکریتیک نیز از بر اساس نظرات 42 منتقد، به آن امتیاز 75 از 100 داده است.

 

با حضور بازیگران درجه یکی مانند نیکول کیدمن، ریس ویثراسپون و شیلین وودلی و همچنین زوئی کراویتز و الکساندر اسکارزگارد و غیره «دروغ های کوچک بزرگ» سریالی جذاب و اعتیادآور است که به ماجرای یک قتل در شهر ساحلی آرام مانتری در کالیفرنیا می پردازد. در میان مادران دلسوز، شوهران موفق،

 

فرزندان زیبا و خانه هایی با چشم اندازهای نفسگیر، جامعه ای وجود دارد که با شایعات جان می گیرد و به داشته ها و نداشته ها تقسیم می شود و روابط از هم گسیخته شوهران و زنان، والدین و فرزندان و دوستان و همسایه ها را به تصویر می کشد. این سریال که از چشم سه مادر به نام های مادلین، سلست و جین روایت می شود، داستانی درباره عقاید این جامعه راجع به کمال و رمانتیک کردن زناشویی، دوستی، پدر بودن یا مادر بودن و … دارد.

 

«میلیاردها» (Billions)

امتیاز این سریال در وبسایت IMDB: 8.4 از 10

امتیاز وبسایت Rotten Tomatoes به این سریال: 69 درصد

امتیاز کاربران گوگل: 98 درصد

معرفی بهترین سریال ها مناسب برای ایام نوروز

سریال درام آمریکایی «میلیاردها» ستاره ای مانند دیمین لوئیس را در صدر بازیگرانش دارد که تنها او می تواند دلیلی باشد بر اینکه مطمئن شوید این سریال ارزش تماشایش را دارد. برایان کوپلمن، دیوید لوین و اندرو راس سورکین این سریال را ساخته اند و علاوه بر لوئیس، پل جیاماتی نیز در این سریال محصول شبکه شوتایم ایفای نقش می کند.

 

این سریال که با همان اپیزود اول شما را معتاد به خودش می کند، تقریباً بر اساس فعالیت های دادستان فدرال جرایم مالی، پریت بارارا، وکیل سابق منطقه جنوبی نیویورک، و مبارزاتش با مدیر صندوق سرمایه گذاری SAC Capital استیو کوهن ساخته شده است.

 

بطور کلی نقدهای مثبتی برای این سریال نوشته شده است. در راتن تومیتوز ریتینگ 73 درصدی بر اساس 49 نقد و در متاکریتیک امتیاز 69 از 100 بر اساس 37 نقد بدست آورده است. فصل دوم این سریال از 19 فوریه 2017 شروع شده و شبکه شوتایم این سریال را برای فصل سوم تمدید کرده است.

 

«آخرین پادشاهی» (The Last Kingdom)

امتیاز این سریال در وبسایت IMDB: 8.3 از 10

امتیاز وبسایت Rotten Tomatoes به این سریال: 92 درصد

امتیاز کاربران گوگل: 97 درصد

معرفی بهترین سریال ها مناسب برای ایام نوروز

سریال تلویزیونی بریتانیایی «آخرین پادشاهی» اقتباسی هشت قسمتی از سری رمان های تاریخی برنارد کورنول با عنوان «داستان های ساکسون» است که اول قسمتش در 10 اکتبر 2015 در شبکه بی بی سی آمریکا و سپس در 22 اکتبر 2015 در شبکه بی بی سی 2 بریتانیا پخش شد.

 

بعد از آن اعلام شد که سری دوم آن شامل ده اپیزود با همکاری شبکه نتفلیکس قرار است ساخته شود که از نتفلیکس پخش خواهد شد و پخش آن در بریتانیا از شبکه بی بی سی 2 در 16 مارس 2017 آغاز شد.داستان آن درباره اوهترد، جنگجوی ساکسونی است که توسط وایکینگ ها پرورش یافته و برای باز پس گرفتن زمین هایش

 

و انتقامجویی پدرخوانده اش راهی سفر می شود. نقدهایی که بر این سریال نوشته شده همه مثبت بوده اند و در وبسایت راتن تومیتوز، ریتینگ 92 درصدی و در متاکریتیک امتیاز 78 از 100 کسب کرده است. اگر طرفدار سریال های «بازی تاج و تخت» یا «اوتلندر» باشید، از این تماشای این سریال لذت می برید و از آنجائیکه هشت اپیزود بیشتر ندارد، می توانید در مدت کوتاهی کل آن را تماشا کنید و منتظر اپیزودهای جدید باشید.

 

«اکسپنس» (The Expanse)

امتیاز این سریال در وبسایت IMDB: 8.2 از 10

امتیاز وبسایت Rotten Tomatoes به این سریال: 65 درصد

امتیاز کاربران گوگل: 97 درصد

معرفی بهترین سریال ها مناسب برای ایام نوروز

شبکه سای فای سریالی علمی تخیلی و فضایی به نام «اکسپنس» دارد که توسط مارک فرگوس و هاوک اوتسبی بر اساس سری رمان هایی از دنیل ابراهام و تای فرانک ساخته شده است. داستان این سریال در آینده اتفاق می افتد که بشر منظومه شمسی را کولونی سازی کرده و کریسجن اواسارالا با بازی شهره

 

آغداشلو که دبیر کل سازمان ملل است، جوزفوس میلر با بازی توماس جین که کارآگاه پلیس است و جیم هولدن با بازی استیون استریت که افسر سفینه فضایی است همراه با خدمه سفینه اش باید از توطئه ای پرده بردارند که صلح موجود در منظومه و بقای بشر را تهدید میکند.

 

پخش این سریال در 23 نوامبر 2015 آغاز شد و فصل دوم آن که شامل 13 اپیزود می شود از اول فوریه 2017 شروع شده است. در مارس 2017 شبکه سای فای اعلام کرد که «اکسپنس» را برای فصل سومی با 13 اپیزود تمدید کرده که پخش فصل سوم در سال 2018 آغاز میشود.

 

نقدهایی که بر این سریال صورت گرفته در کل مثبت و خوب بوده است و فصل اول آن در متاکریتیک امتیاز 65 از 100 گرفته و در راتن تومیتوز از 39 نقدی که بر آن نوشته شده، 77 درصد ریتینگ داشته است. اگر فیلم ها و سریال های فضایی را دوست دارید، «اکسپنس» را از دست ندهید.