پارس ناز پورتال

سریال رستگاری مسعود ده نمکی کی پخش می شود؟

مجموعه : اخبار سینما
سریال رستگاری مسعود ده نمکی کی پخش می شود؟

سریال رستگاری مسعود ده نمکی 

دراین پست، درمورد سریال رستگاری مسعود ده نمکی صحبت می‌کنیم. مجموعه تلویزیونی رستگاری بـه کارگردانی مسعود ده نمکی شاخته شده و قرار بود در ایام نوروز 1402 بـه روی آنتن برود، ولی پخش آن در نوروز منتفی شد. اطلاعات منتشر شده در مورد این سریال بسیار محدود بوده اما مـا سعی کرده ایم کـه تمام اخبار معتبر را برای شـما گرآوری کنیم.

 

درباره سریال رستگاری

با توجه بـه موضوعی کـه سریال مسعود ده‌نمکی داشت «ژانر ماورائی»، پیشبینی می شد این سریال برای رمضان ۱۴۰۲ درنظر گرفته شده باشد، اما بر اساس پیگیریها از چند تن از عوامل این سریال، در حال حاضر سریال «رستگاری» در مرحله پیش تولید قرار دارد. هر چند بـه گفته سازندگان «رستگاری»، از ابتدا هم بنا نبوده این مجموعه بـه پخش در ماه رمضان ۱۴۰۲ برسد.

سریال رستگاری مسعود ده نمکی کی پخش می شود؟

بر این اساس، اگر بنا بر تولید بـه موقع باشد، میتواند در میان گزینه هاي پخش برای رمضان ۱۴۰۳ بـه حساب آید. حسن وارسته درباره مراحل نگارش این سریال اعلام کرده اسـت کـه نوشتن متن این سریال ماه هاي گذشته بـه پایان رسیده اسـت. بـه گزارش ایسنا، ده‌نمکی پیشتر عنوان کرده بود، ترجیح میدهد فعلاً با مدیوم تلویزیون حرف‌ها را بزند.

 

سریال «آزادی مشروط» او نیز بتازگی از تلویزیون پخش شد. این سریال ۳۰ قسمتی با محوریت طنز درباره فعالیت‌ گروه‌هاي جهادی، کادر درمان و پرستاران در ایام کرونا بود. سریالی کـه بـه گفته مسعود ده‌نمکی فرمول آزمون پس داده‌اي از مانیفست کارهایش محسوب می شود.

 

سریال رستگاری کی پخش می شود؟

زمان پخش سریال رستگاری باید بگوییم کـه سریال ماورایی مسعود ده‌نمکی با نام «رستگاری» کـه از سوی برخی رسانه ها بعنوان گزینه پخش در رمضان ۱۴۰۲ یاد می شد، اینروزها در مرحله پیش تولید اسـت و قطعا پخش آن بـه این مناسبت کـه با نوروز پیش رو مصادف اسـت، نمیرسد.

سریال رستگاری مسعود ده نمکی کی پخش می شود؟

پیگیری هاي خبرنگار ایسنا از برخی عوامل سازنده سریال، حاکی ازآن اسـت کـه با توجه بـه این کـه «رستگاری» در مرحله پیش تولید قرار دارد، عملا این سریال از گزینه هاي پخش نوروز و رمضان حذف می شود.

 

سریال رستگاری چند قسمت اسـت؟

متن سریال ۳۰ قسمتی «رستگاری» کـه در گونه ماورایی و بـه تهیه‌کنندگی و کارگردانی مسعود ده‌نمکی در حال پیش تولید اسـت، توسط حسن وارسته نوشته شده اسـت. نام وارسته در نگارش سریال‌هایي چون «پایتخت»، «دودکش»، «علی‌البدل»، «دیوار بـه دیوار» و «بچه‌ مهندس» بـه چشم میخورد و حالا طراحی و سرپرستی فیلمنامه سریال ماورایی «رستگاری» بـه کارگردانی مسعود ده‌نمکی را عهده‌دار شده اسـت.

 

خلاصه داستان سریال رستگاری

تا کنون درباره جزئیات و موضوع سریال رستگاری، نکته‌اي بـه میان نیامده اسـت. اما پیگیری‌ها نشان میدهد قصه‌ معنوی و تازه حسن وارسته بـه سراغِ موضوعات ماورایی اصطلاحاً برزخی کـه پیش ازآن بارها در کارهای علیرضا افخمی و «اغما» و «روز حسرت» سیروس مقدم بـه نمایش درآمده اسـت.

سریال رستگاری مسعود ده نمکی کی پخش می شود؟

ژانر معناگرا و ماورایی بارها در بازپخش هم نشان داده کـه طرفداران بسیاری دارد. این مجموعه تلویزیونی احتمالاً با کارهایی کـه تا کنون مسعود ده‌نمکی کار کرده متفاوت اسـت. حتی می توان رویِ آن برای ایام ماه مبارک رمضان و یا مناسبت‌هاي دیگر مذهبی حساب کرد.

 

اسامی بازیگران سریال رستگاری

در مورد انتخاب بازیگران هم جزئیاتی در دست نیست. مسعود ده نمکی همیشه در انتخاب بازیگر دست بـه انتخاب‌هاي جالب توجهی زده کـه در هر اثر، تفاوت‌هاي آن دیده شده اسـت. البته پیش‌بینی می شود، اصغر حیدری کـه از بازیگران سینما و تلویزیون بوده و بیشتر وی را با کارهای مهران مدیری می‌شناسیم، بازی می کند.

سریال رستگاری مسعود ده نمکی کی پخش می شود؟

زیرا در گفت و گویی کـه او انجام داده بود، گویا از طرف سریال «رستگاری» مسعود ده نمکی، با او تماس گرفته بودند. اما اطلاعات دیگری در خصوص حضور این بازیگر وجود ندارد. برای آشنایی با بازیگران آن باید منتظر پخش این سریال باشیم. ژانر معناگرا و ماورایی این مجموعه تلویزیونی احتمالاً با کارهایی کـه تا کنون مسعود ده‌ نمکی، انجام داده اسـت، تفاوت‌هایي دارد.

 

با توجه بـه داستانی کـه برای این سریال درنظر گرفته‌اند، پخش آن بـه ایام ماه مبارک رمضان و یا مناسبت‌هاي دیگر مذهبی موکول خواهد شد. جالب اسـت بدانید کـه، طرح سریال «رستگاری» بـه طرح قدیمی داستانی بنام «گور بـه گور» برمی‌گردد و این طرح قدیمی، اساس این فیلمنامه را شکل داد.

 

وارسته بعنوان طراح و نویسنده داستان بـه این نکته اشاره کرده اسـت کـه سریال پروداکشن زیادی دارد. البته فضای پرلوکیشن و پروداکشن را مسعود ده نمکی در جریان ساخت «دادِستان» را هم، تجربه کرده بود. صدا و سیما در خصوص پخش این سریال هنوز اطلاعات دقیقی را در اختیار علاقه‌مندان بـه سریال‌هاي نوروزی و ماه مبارک رمضان قرار نداده اسـت.