پارس ناز پورتال

سفر‌‌های خانوادگی نوروز 99

سفر‌‌های خانوادگی نوروز 99

سفرهای خانوادگی عید نوروز 1399

با آمدن بهار، باید به فکر سفر بود و از تعطیلات نوروزی و هوای دل‌چسب بهاری استفاده بهینه کرد. در روزهای بهاری، بهترین فرصت دیدن شهری جدید است. خانواده و دوستان را با خود همراه کنید و به شهر‌های پرطرفداری هم‌چون استانبول یا ارمنستان سفر کنید. این کشور‌ها هتل‌های با کیفیتی دارند که طبق سلیقه شخصی، می‌توانید تور مورد نظر را انتخاب کنید.انتخاب یکی از این دو کشور از دو جهت مناسب است، یکی این‌که نیاز به مراحل پیچیده ویزا ندارد و دیگر این‌که در همسایگی ایران است و بسیار سفر‌های اقتصادی هستند که می‌توانید با جمع گروهی دوستانه سفر کنید.

 

سفر به میانه آسیا و اروپا در نوروز 99

تور استانبول نوروز 99 بسیار پرطرفدار است. سفر به استانبول به دلیل تنوع تفریحات گوناگون از پارک‌های هیجان‌انگیز گرفته تا مراکز خرید پر زرق و برق تا بازار سنتی و کافه‌های دنج برای بسیاری از مردم جذابیت دارد. استانبول به دلیلی نزدیکی به دریا، هوایی معتدل دارد و در روزهای عید نوروز، گرمای دل‌نشینی از نور خورشید و وزش توامان نسیم دریا، شما را همراهی می‌کند.

 

سفر به استانبول، در تمام طول سال به همه خانواده‌های ایرانی خوش می‌گذرد، بهتر است برای رزرو هتل و پرواز مناسب و باب سلیقه، از همین حالا سفر‌های استانبول را روی وب‌سایت آژانس مقتدرسیر بررسی کنید و برای یک سفر نوروزی برنامه‌ریزی کنید.روز‌ها برای قدم زدن به سواحل زیبای استانبول بروید، حتی می‌توانید برای رفتن به جزیره‌های پرنس و بیوک آدا با کشتی‌های تنگه بسفور برنامه‌ریزی کنید.

 

هتل‌تان را در نزدیکی خیابان استقلال و میدان تقسیم انتخاب کنید تا از شب‌زنده‌داری‌های این خیابان استفاده کنید و در کافه‌های شبانه، شب‌های بهاری خوشی را تجربه کنید.
انواع هتل‌های سه تا پنج ستاره‌های لوکس تا هتل‌های چهار ستاره با منظره بسفور و پنج ستاره‌های معروف قابل رزرو هستند.

 

هتل‌ های پیشنهادی استانبول

گلدن پرا استانبول

اریسین تقسیم

کوناک هتل استانبول

مترو پپولیتن تقسیم

گلدن ایج

هیلتون بومونتی

گرند جواهر

گرند حیات

کنراد بوسفور

سوئیس هتل بوسفور

پرواز‌های زیادی به استانبول انجام می‌شود. خط‌های پروازی ایران ایر تور، ماهان و اطلس جت پرواز‌های مستقیم به استانبول دارند. نکته مهم در انتخاب تور‌های مختلف، ساعت پروازی و انتخاب روز سفر موردنظر شماست، با توجه به روز‌های مورد نظرتان برای انتخاب تور مناسب با کارشناسان آژانس صحبت کنید. در تمامی پرواز‌ها، مسافران دارای ترنسفر‌های فرودگاهی رایگان هستند و با ترنسفر‌های آژانس وارد هتل خود می‌شود.در روزهای بهاری، در کوچه پس کوچه‌های استقلال قدم بزنید و از چای و قهوه‌های ترک، به همراه باقلواهای معروف ترکی نوش جان کنید. برای دیدن ایاصوفیه و مسجد آبی برنامه‌ریزی کنید و این شاهکارهای معماری را ببینید. 

 

تور استانبول زمان خوبی برای خرید شخصی سالانه و خرید سوغاتی‌های جذاب برای گردشگران است، برند‌های با دوام ترکی با قیمت به صرفه همه را برای خرید وسوسه می‌کنند، به فروشگاه‌های خیابان استقلال بروید و از برندهای ترک دیدن کنید. می‌توانید به مرکز خرید گرند جواهی، الویوم و فروم هم سری بزنید. این مراکز خرید با فود کورت و محل بازی برای بچه‌ها، انتخاب‌های خوبی برای خرید و وقت‌گذرانی هستند.سفر‌های نوروزی از حدود 3 شب تا دو هفته برنامه‌ریزی شده‌اند، برای اقامتی لذت‌بخش در سواحل بسفور و نوش جان کردن غذاهای لذیذ ترکی و خوش‌گذرانی در این شهر، از همین حالا می‌توانید برای رزرو تور استانبول اقدام کنید.

 

عصر‌های دل‌انگیز نوروز در میدان ایروان

هر ایرانی و اهل سفری، باید به ارمنستان سفر کند و مردم این کشور را ببیند. این‌جا سرزمینی زیبا با مردمی خون‌گرم است که بیشتر از هرجایی گردشگران را دوست دارند و انواع غذاها و نوشیدنی‌های لذیذ را برای آنان طبخ می‌کنند. اگر هنور برای سفر در عید 99 برنامه‌ریزی نکرده‌اید، سفر به ارمنستان گزینه خوبی برای سفر در نوروز است.روزهای بهاری ایروان، بسیار دیدنی و سرسبز است و همه گردشگران را با فضای طبیعی و تاک‌های زیبای انگورش، مدهوش خود می‌سازد. غذاهای ارمنی بسیار لذیذ و با انواع گوشت‌های تازه و طعم‌دار می‌شوند و بسیار لذیذ هستند. از غذاهای معروف می‌توان خش را نام برد که همان کله‌پاچه خودمان است. اگر طرفدار غذاهای گوشتی هستید، کباب خورواتس را سفارش دهید.

سفر‌‌های خانوادگی نوروز 99

تور ارمنستان با گستره‌ی وسیعی از دیدنی‌های طبیعی، جذابیت‌های تاریخی جالبی نیز دارد. به میدان جهوری بروید و در کافه‌های اطراف‌ش قهوه بنوشید، در خیابان‌های اطراف این میدان، بازار‌های خوبی است و می‌توانید از سنتی‌فروشی‌ها، سوغاتی خوبی بخرید. به سمت خیابان تامانیان بروید، موزه‌ هنرهای معاصر ایروان، در انتهای همین خیابان است. عکس یادگاری بگیرید و از فضای زیبا و محوطه موزه لذت ببرید.

 

سفر‌های ارمنستان در بهار 99 با پرواز ارمنیا ایر و به مدت 3 شب تا یک هفته برنامه‌ریزی شده‌اند. تمام سفر‌های نوروزی در آژانس مقتدرسیر دارای بیمه مسافرتی و ترنسفر فرودگاهی هستند تا به راحتی به هتل برسید. بهتر است در ارمنستان هتل چهار و پنج ستاره رزرو کنید تا دست‌رسی خوبی به مرکز شهر داشته باشید. یکی از لذت‌های سفر، خرید و رفتن به مراکز خرید و دیدن اجناس مختلف از برند‌های معروف است، در ایروان می‌توانید مراکز خرید زیر را انتخاب کنید.

 

مراکز خرید ایروان

مرکز خرید دالما گاردن (Dalma Garden Mall)

تشیر استریت شاپینگ گالری (Tashir Street Shopping Gallery)

خیابان نورس اونیو (North Avenue)

مرکز خرید ایروان مال

بازار گوم شوکا

مرکز خرید اسکادا

مرکز خرید مترونیوم

برای سفر‌ در هوای زیبای بهاری به ارمنستان و تجربه روزهای زیبا در ایروان، از همین حالا با کارشناسان مسافرتی تماس بگیرید و اقدام به رزرو تور ارمنستان نوروز 99 کنید و به همراه خانواده راهی این کشور زیبا شوید.

 

منبع : ویرلن