پارس ناز پورتال

سورپلاس | معرفی بهترین لباس مجلسی ،مدل مانتو و راهنمای تم تولد

سورپلاس | معرفی بهترین لباس مجلسی ،مدل مانتو و راهنمای تم تولد

شاید شما به تازگی به یک عروسی، مهمانی یا یک رویداد مهم دعوت شوید. در این حالت است که احتمالا قصد این را خواهید داشت که یک لباس شب بسیار زیبا یا لباس مجلسی خوشگل کوتاه بر تن کنید و همچون نگینی در آن مجلس بدرخشید.

 

خوشبختانه انواع مختلفی از لباس شب توسط طراحان لباس طراحی و دوخته می شود که شما می توانید از میان آن ها یکی را انتخاب کنید. در سایت سورپلاس می توانید بهترین لباس مجلسی کوتاه و بلند، مناسب افراد لاغر یا دارای اضافه وزن، مدل مانتو مجلسی و … را دنبال کنید.

سورپلاس | معرفی بهترین لباس مجلسی ،مدل مانتو و راهنمای تم تولد

انتخاب و خرید لباس شب

برای رفتن به یک مهمانی مهم و مجلسی، شما نمی توانید همان لباس های همیشگی را بر تن کنید، بلکه باید به سراغ لباس های شیک و مجلسی بروید که متناسب با آن مهمانی باشد. از این رو انتخاب لباس شب اهمیت ویژه ای پیدا می کند. اما در میان این همه لباس با طراحی ها و رنگ های مختلف، شاید انتخاب یک لباس شب مناسب کار سختی باشد که ما در این مطلب این کار را برای شما آسان می کنیم:

 

فرم بدن

در انتخاب لباس شب، فرم بدن بسیار مهم است. شناختن همه مزایا و معایب بدنتان مهم است، تا بتوانید لباسی را انتخاب نمایید که زیبایی های بدن شما را بیشتر جلوه داده و از طرفی معایب آن را بپوشاند. لذا اولین کار این است که فرم بدن خود را بشناسید و لباسی را برگزینید که متناسب با فرم بدن شما باشد. به عنوان مثال، اگر شما باسن بزرگ و شانه های باریک دارید، یک لباس به سبک امپراتوری برای شما بسیار مناسب خواهد بود.

سورپلاس | معرفی بهترین لباس مجلسی ،مدل مانتو و راهنمای تم تولد

رنگ

انتخاب رنگ برای لباس شب هم بسیار مهم است و شما نمی توانید آن را به طور تصادفی انتخاب کنید. شما همچنین نمی توانید یک لباس با یک رنگ خاص را انتخاب کنید زیرا اکنون محبوب و مد است. لذا در انتخاب رنگ لباس شب مهم ترین چیز توجه به رنگ پوست و موی خودتان خواهد بود. اگر پوست شما روشن است، بهترین انتخاب، رنگ هایی است که در تضاد با رنگ پوست تن شما باشد.

 

این می تواند یک لباس با رنگ تیره باشد: آبی تیره، نارنجی یا سبز. و در مورد پوست تیره، لباس هایی با رنگ روشن گزینه های بهتری هستند. از رنگ های کلاسیک غافل نشوید: رنگ سیاه، قرمز و طلایی. لباس های دوخته شده از هر طرح رنگی ذکر شده با جنس پارچه جذاب، گزینه های محبوبی خواهند بود. از سوی دیگر نباید اهمیت آرایش را نیز فراموش کنید تا بتوانید جلوه لباس شب خود را حفظ نمایید. حتی اگر به یک جشن تولد دعوت شده اید، رنگ لباس شما می تواند با تم تولد هماهنگی داشته باشد.

 

سبک مهمانی

لباسی که قصد پوشیدن آن را دارید باید با محیط اطراف، جایی که می خواهید در آن قرار بگیرید، مطابقت داشته باشد. به عنوان مثال، اگر به عروسی یکی از دوستان خود دعوت شده اید، و لباس سفید را انتخاب کرده اید – این نه تنها می تواند سایر مهمان ها را گیج کند، بلکه خودتان را نیز تحت الشعاع عروس قرار می دهد.

 

در این حالت بهتر است یک لباس ظریف و ساده تر با رنگی دیگر را انتخاب کنید. و اما برای مهمانی های مجلسی، بهتر است سبک و سیاق محیط را بسنجید؛ به عنوان مثال اگر بزرگانی در این مجلس حضور دارند، بهتر است از انتخاب رنگ های بسیار تند مانند زرد و یا نارنجی پرهیز کنید و رنگ های کلاسیک را برگزینید. لذا در انتخاب لباس شب، سبک مهمانی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

 

سن

درست است که سلیقه شما در انتخاب لباس شب بسیار مهم است، اما آنچه که در این میان نقش مهمی بازی می کند، توجه به سن شما خواهد بود. دقت کنید که هر سبک و طرح لباس برای هر سن و سالی مناسب نیست. ممکن است شما لباس های پفدار را دوست داشته باشید، اما حقیقت این است که شاید این لباس پفدار برای شما اصلا گزینه مناسبی نباشد.

 

از سوی دیگر شاید شما لباس های بسیار خشک و رسمی را انتخاب نمایید، در صورتی که برای برای سن شما کمی زیاد باشد. در کل بهتر است سلیقه خود را با سن خود همسو سازید تا بتوانید بهترین لباس شب را که در آن به زیباترین شکل ممکن دیده می شوید، انتخاب نمایید.

سورپلاس | معرفی بهترین لباس مجلسی ،مدل مانتو و راهنمای تم تولد

جنس پارچه

مورد بعدی که در خرید لباس شب باید به آن توجه کنید، جنس پارچه لباس است. خوشبختانه این لباس ها در جنس های مختلفی طراحی و دوخته می شوند. لذا بهتر است در انتخاب جنس پارچه، به فصل توجه کرده و پاچه ای را انتخاب نمایید که جلوه لباس شما را به بهترین شکل ممکن نشان دهد.

 

سخن پایانی

همان طور که خواندید، انتخاب یک لباس شب چندان کار سختی نیست اگر این نکات را به یاد داشته باشید و حین مراجعه به فروشگاه ها، از این موارد استفاده نمایید. البته که مهم است شما در لباس شبی که انتخاب می کنید راحت بوده و احساس خوبی از پوشیدن آن داشته باشید، اما نکات فوق در بروز این احساس بی تاثیر نخواهند بود. در سورپلاس می توانید مدل های مختلف لباس مجلسی، مدل مانتو و … را دنبال کرده و نمونه های مطابق میل خود را از میان آن ها الهام بگیرید.