پارس ناز پورتال

سوژه های داغ مجله خبری بازیگران و هنرمندان (247)

سوژه های داغ مجله خبری بازیگران و هنرمندان (247)

سوژه های داغ مجله خبری بازیگران و هنرمندان «247» 

عکس های بازیگران و ستاره هاي سرشناس ایرانی که در اینستاگرام فعالیت دارند برای شما در زیر از بین پرلایک ترین تصویر ها گزینش نموده و بصورت آلبوم تصویر قرار داده ایم.

 

سعید عزت اللهی آن گونه با یک استوری تولد آرمین زارعی را تبریک گفت. با عکسی که مربوط به حضور آرمین در تولد خودش بود. آمار دقیق تعداد داداش هاي موجود در جامعه چهره ها از دستمان در رفته هست ولی بخواهیم همینطوری ذهنی بگوییم، حدود دو سه هزار داداش و برادر در اینستاگرام وجود دارند!

سوژه های داغ مجله خبری بازیگران و هنرمندان (247)بله همان طور که پیش بینی کرده بودیم چهره هاي عزیز بسیار مصرانه در حال به عرضه ي خود در حالات گوناگون اعم از پیری و کودکی و همین طور حالت تغییر جنسیت داده شده میباشند و این نهضت حالا حالا ها ادامه خواهد داشت. «چسب زخم را بر میدارد»
سوژه های داغ مجله خبری بازیگران و هنرمندان (247)شهرزاد کمالزاده این کپشن را خطاب به خودش نوشته هست! تنهایی با آدم چه ها که نمی کند!
سوژه های داغ مجله خبری بازیگران و هنرمندان (247)کمپین “دعوت از شهرام محمودی برای پوشیدن لباس، فقط برای یک بار” به زودی شروع به فعالیت خواهد کرد.
سوژه های داغ مجله خبری بازیگران و هنرمندان (247)عمو نقی نازنین بازیگر کهنه کارِ سینما و تئاتر و تلویزیون در سکوت محض خبری و در سایه آوار وعده هاي سیاسی موجود در تمام بخش هاي خبری تلویزیون به دیار باقی شتافت و بغضمان را سنگین تر کرد. این ضایعه را به همه ي علاقه مندان به سینما و هواداران ایشان و همین طور خانواده نقی سیف جمالی تسلیت عرض می‌کنیم.
سوژه های داغ مجله خبری بازیگران و هنرمندان (247)غمگینم، همانند کسی که از چهار ساعت گذشته از شروع بازی و در هوای بی نظیر در استادیوم منتظر شروع بازی نشسته هست ولی به محض شروع بازی، سیل می‌آید و نمی‌تواند بازی را ببیند!
سوژه های داغ مجله خبری بازیگران و هنرمندان (247)تصویری از تمرینات فشرده کیانوش رستمی در جهت آماده سازی خود برای المپیک توکیو.
سوژه های داغ مجله خبری بازیگران و هنرمندان (247)مهدی میامی به یاد نقی سیف جمالی، با او خاطره بازی کرد و رفتنش را غیر قابل باور خواند.
سوژه های داغ مجله خبری بازیگران و هنرمندان (247)تصویر آریایی پسند پویا امینی و خانواده عزیزش در پاسارگاد.
سوژه های داغ مجله خبری بازیگران و هنرمندان (247)عمو فیتیله اي هاي نازنین عید سعید مبعث را در جوار حرم مطهر امام رضا «ع» گذراندند و نائب الزیاره همۀ ما شدند. آرزوی سلامتی داریم برای محمد مسلمی، حمید گلی و علی فروتن
سوژه های داغ مجله خبری بازیگران و هنرمندان (247)آفرین رامین جان، همۀ وقت} جلوی خود را ببین، فقط این موضوع چه دخلی در نوع نشستن درون اتومبیل دارد؟ چرا پاهای خود را انقدر باز کرده اي؟ شاید هم جای کلاج این اتومبیل هاي خارجی فرق می‌کند و ما نمی دانیم!
سوژه های داغ مجله خبری بازیگران و هنرمندان (247)کلا به اعتقاد ایرانی ها همه ي شهرها هوایشان مفید هست، ولی در اردیبهشت یک چیز دیگر میباشند! بهنوش طباطبایی در شهر شیراز در حاشیه نمایششان.
سوژه های داغ مجله خبری بازیگران و هنرمندان (247)تحلیل و روانشناختی پوزخند هاي پرمفهوم سیاسی توسط مهراب قاسمخانی که این روزها بسیار شاهدشان هستیم. مردمانی با پوزخند هایي که اگر به خود نیایند بعید نیست به گریه تبدیل شود.
سوژه های داغ مجله خبری بازیگران و هنرمندان (247)نام – بهاره کیان افشار
پیشه – بازیگر
لوکیشن تصویر – آسفالت خیابان
نام ژست – آفتابه ي بدون لوله
سوژه های داغ مجله خبری بازیگران و هنرمندان (247)سهراب پورناظری موزیسین مفید کشورمون در روز تولدش یادی از دورانِ کودکی کرد. ضمن تبریک به سهراب عزیز امیدواریم روند پیشرفت هایش با شیب تندتری ادامه داشته باشد و از گوش دادن به موسیقی هایش لذت ببریم.
سوژه های داغ مجله خبری بازیگران و هنرمندان (247)گریم متفاوت امیر جعفری در سریال شهرزاد که بنظر می‌آید یک کپی ضعیف از هرکول پوآرو باشد.
سوژه های داغ مجله خبری بازیگران و هنرمندان (247)الهام حمیدی از معدود هنرمندانی هست که تمامی اعیاد را به همه ي هموطنان تبریک می‌گوید و دمش گرم.
سوژه های داغ مجله خبری بازیگران و هنرمندان (247)تصویر بهاری سمیرا حسنپور از قاب دوربین همسرش، سامان سالور.
سوژه های داغ مجله خبری بازیگران و هنرمندان (247)رامین ناصر نصیر در کنار استاد عبدالله اسکندری در پشت صحنه سریال “شهرزاد 2”. استاد اسکندری اگر برترین چهره پرداز تاریخ سینمای کشور ایران نباشد، قطعا جزو سه نفر اول هست.
سوژه های داغ مجله خبری بازیگران و هنرمندان (247)بهاره رهنما مدام خوشبختی هایش را در اینستاگرام مرور کرده و به رخ می‌کشد و ما نیز مدام خوشبختی هاي ایشان را لایک می‌کنیم. روزگار غریبی ست نازنین!
سوژه های داغ مجله خبری بازیگران و هنرمندان (247)نازنین کریمی دو درجه دیگر برای ثبت این سلفی به عقب خم میشد الآن باید سلفی ایشان در بیمارستان تخصصی ارتوپدی را لایک می کردیم، دور از جانش!
سوژه های داغ مجله خبری بازیگران و هنرمندان (247)بله. این هم کاردستی مرجانه گلچین با این اپلیکیشن اخیر. خانم گلچین احیانا با زنده یاد تقی ظهوری که نسبتی ندارید؟! :»»»
سوژه های داغ مجله خبری بازیگران و هنرمندان (247)سلفی لیندا کیانی و همبازی فسقلی اش در پروژه جدیدی کهِ در آن مشغول هست.
سوژه های داغ مجله خبری بازیگران و هنرمندان (247)مبینا نصیری هم خودش را این شکلی کرد. گرچه ایشان ریسک نکردهِ و از تغییر جنسیت خودداری کردند و به جای آن، لبخند زدند!
سوژه های داغ مجله خبری بازیگران و هنرمندان (247)عید مبعث شما هم مبارک خانم حمیدی. ممنون از این که شما با فیس آپ خودتان را ملعبه نکرده اید!
سوژه های داغ مجله خبری بازیگران و هنرمندان (247)سلفی سارا محمدی خواهر تازه بازیگر شده ي نرگس محمدی با جمله اي که مرکز ژئوفیزیک دانشگاه شهر تهران مسئولیت محاسبه تعداد ریشتر هاي آن را بر عهده نگرفت.
سوژه های داغ مجله خبری بازیگران و هنرمندان (247)تصویر قدیمی امیر تتلو و پدر فقید اش. روح تمامی پدر هاي سفر کرده قرین رحمت باشد.
سوژه های داغ مجله خبری بازیگران و هنرمندان (247)جشن تولد متفاوت و خواستنی میلاد کی مرام در کنار کودکان ابدی نازنین. تبریک به میلاد عزیز و خوشتیپ و تشکر ویژه از این که چنین روز مهمی از زندگی اش را در کنار این عزیزان گذرانده هست.
سوژه های داغ مجله خبری بازیگران و هنرمندان (247)تصویر بی نظیر زیبای شبنم مقدمی در یک باغ خوشگل در استان یزد، استان محبوب چهره هاي اینستاگرامی.
سوژه های داغ مجله خبری بازیگران و هنرمندان (247)حمید گودرزی با این پست از آمادگی خود برای حضور در انتخابات شورای شهر خبر داد.
سوژه های داغ مجله خبری بازیگران و هنرمندان (247)فاز روشنفکری می طلبد که هر چه دم دستت بود و حالت مدور داشت دور گردن بیاویزی و همه ي به به و چه چه کنند! فرقی ندارد که تسبیح باشد یا تسمه تایمِ اسکانیا.سوژه های داغ مجله خبری بازیگران و هنرمندان (247)ستار اسکندری عزیز در حاشیه جشنواره جهانی فیلم فجر در پردیس چارسو.
سوژه های داغ مجله خبری بازیگران و هنرمندان (247)بهاره افشاری که سهمش از سینما در یکی دو شانه تخم مرغ و چند شامپو صدر صحت خلاصه می‌شود، در جشنواره جهانی سینما حضور فعالی دارد!
سوژه های داغ مجله خبری بازیگران و هنرمندان (247)سارا بهرامی، بازیگرِ بی نظیر مفید سینما و تئاتر در همین جشنواره.
سوژه های داغ مجله خبری بازیگران و هنرمندان (247)ما خود این سلفی را می‌خواهیم سیمین خانم! قبول نیست اینطوری!
سوژه های داغ مجله خبری بازیگران و هنرمندان (247)سلفی بابا پنجعلی و رحمت شاسی در پشت صحنه آلبوم پایتخت که معلوم نیست بالاخره دارند کار می کنند یا این که متوقف شدهِ هست! اخبار و سایت ها از توقف آلبوم می‌گویند ولی در اینستاگرام عزیزان در حالِ کار میباشند!
سوژه های داغ مجله خبری بازیگران و هنرمندان (247)سلفی مهران غفوریان و رکسانا محمدرضا بازیگر جوان سینما در حاشیه پروژه جدیدشان که یک فیلم تجاری هست.
سوژه های داغ مجله خبری بازیگران و هنرمندان (247)بیژن امکانیان جوان خوشتیپ سینمای دهه شصت و هفتاد که با مو هاي جو گندمی جذاب تر شده، در سریال گسل با ستاره السادات حسینی، فلور نظری و شبنم فرشادجو در حال همکاری هست.
سوژه های داغ مجله خبری بازیگران و هنرمندان (247)مهرداد میناوند، محمدرضا هدایتی و ادموند بزیک به همراه دوست عزیزشان در لارستان فارس. احتمالاً قصد حضور در یک بازی فوستال دوستانه و “سکه محور” را دارند وگرنه دلیلی ندارد همینطوری دسته جمعی با هم به لارستان بروند.
سوژه های داغ مجله خبری بازیگران و هنرمندان (247)موزیک اخیر بخوره تو…! جنگل را آتش می زنی که گرم شوی؟ شاخه هاي سبز کنده شدهِ درختان را با چشمم در تصویر نمی‌دیدم انقدر عصبانی نمی‌شدم.
سوژه های داغ مجله خبری بازیگران و هنرمندان (247)احمد ایراندوست و دو تن از قناری هاي کوچولویش.
سوژه های داغ مجله خبری بازیگران و هنرمندان (247)عزیزان با این سلفی از قلب تایلند، عید مبعث پیامبر «ص» را تبریک گفتند. روزگار غریبی ست نازنین «2».
سوژه های داغ مجله خبری بازیگران و هنرمندان (247)امیر جعفری آن گونه تولد برادرزاده اش علیرضا جعفری را تبریک گفت. تبریک به بازیگر جوان و آینده دار سینما.
سوژه های داغ مجله خبری بازیگران و هنرمندان (247)شما همان هستی که نمودی؟ صداقتتان قابل تحسینِ هست!
سوژه های داغ مجله خبری بازیگران و هنرمندان (247)این فسقلی خوش خنده کودکی هاي کیست؟ راهنمایی – خیلی تابلو هست واقعا
سوژه های داغ مجله خبری بازیگران و هنرمندان (247)نیکبخت واحدی از قابلیت هاي خود در تبدیل شدنِ به یک پلنگ ایرانی پرده برداری کرد.
سوژه های داغ مجله خبری بازیگران و هنرمندان (247)محسن چاوشی خودش که لو نمی دهد چه در سر دارد، مگر این که سایرین بگویند که قرار هست آهنگ جدیدی بدهد.
سوژه های داغ مجله خبری بازیگران و هنرمندان (247)

احمدرضا عابدزاده با این پست تولدِ پسرش امیر را تبریک گفت. امیر هم بصورت کامنتی از پدرش تشکر کرد. ما هم که اصلا متوجه نشدیم هم پست و هم پاسخ کار یک نفر بوده هست.
سوژه های داغ مجله خبری بازیگران و هنرمندان (247)این منوچهر هادی هم حال می‌کند ها به لطف تهیهِ کنندگان کلی ستاره را به فیلمش می آورد و هر چقدر دلش می‌خواهد باهاشان تصویر و سلفی می گیرد در آن میان سریالی هم ساخته می‌شود.
سوژه های داغ مجله خبری بازیگران و هنرمندان (247)هانیه توسلی و رفیق دوربین دار اش دوباره همدیگر را زیارت کردند.
سوژه های داغ مجله خبری بازیگران و هنرمندان (247)نصرالله جان الآن با این پست قصد تقدیر از همسرت را داشتی یا قصد تخریبش را؟! چرا آن گونه نصفه و نیمه؟! 
سوژه های داغ مجله خبری بازیگران و هنرمندان (247)

 

مطالب مرتبط :

مجله خبری داغ از چهره ها و هنرمندان ایرانی «246»

مجله خبری داغ از بازیگران و هنرمندان مشهور «245»

اخبار چهره ها و هنرمندان مشهور ایرانی «244»

عکس بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام «243»

اخبار داغ بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام «242»

عکسهای بازیگران و ناراحتی از غم مرگ عارف لرستانی «241»