پارس ناز پورتال

شب زفاف و آموزش بهترین آداب جنسی

مجموعه : حذف شده است
شب زفاف و آموزش بهترین آداب جنسی

شب زفاف و آموزش بهترین آداب جنسی 

شب زفاف می تواند برای زن و شوهر بسیار خاص باشد. بعد از به هم رسیدن اکنون نوبت به برقراری رابطه جنسی است. شب زفاف همان شب اول عروسی است و آموزش شب زفاف برای لذت بردن از شب اول عروسی ضروری است. رعایت آداب شب زفاف و نحوه رفتار در شب زفاف مهم است.

 

صحبت درباره شب زفاف همواره به علت رعایت حیا و حریم ها در سنت و چارچوب خانواده های ایرانی امری نامطلوب به شمار می رود. اما خودداری از صحبت با عروس و داماد قبل از عروسی درباره شب زفاف باعث ایجاد مشکلات و خاطرات بد در بهترین شب زندگی آن ها می شود؛

 

به طوری که اگر آن ها قبل از رسیدن به شب عروسی و شروع زندگی خود از راهنمایی های لازم توسط مشاور و یا خانواده ها بهره مند شوند زندگی خود را با خوشحالی و آرامش شروع خواهند کرد.مسلما هم عروس و هم داماد سوال های زیادی در ذهن خود درباره شب زفاف دارند از جمله اینکه آیا باید به طور حتمی در این شب رابطه جنسی برقرار کرد؟

 

چگونه باید هیجان و استرس خود را در شب زفاف کنترل کرد؟ و سوال های بسیاری که داشتن پاسخ درستی برای آن ها بسیار ضروری است.طبیعی است که هردو طرف قبل از تشکیل زندگی برای شب اول ازدواج خود استرس داشته باشند

 

و اگر شما و نامزدتان قبل از مراسم عروسی تجربه رابطه جنسی نداشته باشیدبه استرس تان دامن می زند. این امر طبیعی است و راه حل های آن بسیار ساده و راحت می باشد.

 

توصیه هایی برای شب زفاف
شب اول عروسی شب بسیار هیجان انگیز و مهمی برای بسیاری از اشخاص در زندگی آن هاست. تفاوت هایی بین زن و مرد وجود دارد که با در نظر گرفتن آن ها و درک یکدیگر شرایط بسیار بهتر خواهد شد. خانم ها بسته به طبیعت وجودی خود، از نخستین تجربه جنسی احساس ترس و اکراه دارند

 

و در کنار آن استرس درد پارگی که در اثر نزدیکی اتفاق می افتد نیز به آن دامن می زند. احساس شرم و حیا در دختران عامل اصلی این استرس و اکراه است. وظیفه مرد در اینباره درک همسر خود و کنار آمدن و همراهی با او برای برای نزدیک شدن و رفع ترس و اضطراب های اوست.

 

مرد باید در نظر داشته باشد که اگرچه برای نزدیک شدن به همسر خود و ایجاد رابطه هیجان دارد اما اگر با جبر این کار را انجام دهد نه تنها همسر خود را آزار می دهد، بلکه لذت خودش نیز از بین می رود. اما اگر با ابراز عشق، نوازش و ایجاد آرامش رفته رفته به همسر خود نزدیک شود و استرس های او را بگیرد خاطره ای خوش را برای خود و همسرش رقم می زند و روح و جسم او را تصرف می کند.

 

خانم ها هم باید ذوق و اشتیاق مرد را درک کنند و بر ترس و اکراه خود غلبه کنند و با آرامش دادن به خود و پذیرش اشتیاق و علاقه مرد به او حس خوبی بدهند تا او احساس نکند که زن از برقراری رابطه و نزدیک شدن به او بدش می آید.

 

چه رفتاری در شب زفاف مناسب است؟
سطح انتظارات خود را منطقی کنید
اینکه زن و مرد انتظار داشته باشند که شب اول عروسی آن ها رمانتیک ترین شب زندگی شان باشد، تصور اشتباهی است؛ چون این شب بیشتر پر از استرس و خستگی است و همین امر باعث کم حوصلگی و کلافگی در دو طرف می شود. بنابراین ایجاد فشار بر روی خود فقط باعث ایجاد تجربه بد و ناراحت کننده ای در شب اول زنگی می شود.

 

بهتر است به جای انتظارات غیر واقعی در این شب، کنار هم بنشینید، همدیگر را در آغوش بگیرید، با یکدیگر صحبت کنید و استراحت کنید.

 

از قبل برنامه ریزی کنید
بهتر است از چند وقت قبل عروس و داماد با یکدیگر درباره شب زفاف صحبت کنند و انتظارات خود را با یکدیگر در میان بگذارند. بهتر است که برای یکدیگر توضیح دهید که از چه رفتارهایی بیشتر لذت می برید و سعی کنید یکدیگر را بهتر بشناسید. با یکدیگر برنامه ریزی کنید و تصمیم بگیرید چگونه شب زفاف خود را بگذرانید.

 

به دنبال تناسب اندام خود باشید
سعی کنید که قبل از شروع زندگی مشترک به ورزش بپردازید، برنامه های تناسب اندام را دنبال کنید و سعی در زیباتر کردن اندام خود کنید. اگر ظاهر زیبا و متناسبی داشته باشید، خود و همسرتان احساس بهتری پیدا خواهید کرد.

 

لباس شب زفاف
سعی کنید یک دست لباس راحت و زیبا و همچنین مناسب برای پوشیدن در این شب انتخاب کنید. انتخاب لباس برای شب زفاف و آراستن خود بسیار مهم است. با اینکار به همسر خود احساس احترام می دهید و اولین شب زندگی مشترک خود را دلپذیرتر می کنید.

 

شب زفاف فقط درباره روابط جنسی نیست
برخلاف باورها و سنت های قدیمی، شب اول عروسی فقط محدود به برقراری رابطه جنسی نمی شود. عروس و داماد در این شب می توانند با گفت و گو های دلپذیر و لذت برن از مصاحبت و آرامش و عشقی که به یکدیگر می دهند بهترین شب را برای هم رقم بزنند. حتی ممکن است شما تصمیم گرفته باشید

 

که در این شب رابطه جنسی خود را شروع نکنید، اما بعداز در آغوش گرفتن یکدیگر و ابراز عشق بین شما بوسیدن و عشق بازی رخ بدهد و رابطه جنسی شما شکل بگیرد. پس ذهن خود را محدود به هدف خاصی نکنید و سعی کنید فقط از با هم بودن لذت برید.