پارس ناز پورتال

شخصیت شناسی از روی زنگ خور گوشی افراد

شخصیت شناسی از روی زنگ خور گوشی افراد

شخصیت شناسی از روی زنگ خور گوشی 

در این مطلب، با شخصیت شناسی از روی زنگ خور گوشی افراد آشنا خواهیم شد. آهنگ زنگ موبایل شما در موردتان چه می گوید؟ وقتی صحبت از آهنگ های زنگ می شود، گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد. می‌توانید از آهنگ زنگ استانداردی که تلفن همراه تان ارائه داده است استفاده کنید، یا می‌توانید چیزی منحصربه‌فردتر انتخاب کنید.

 

انواع مختلفی از آهنگ های زنگ برای انتخاب وجود دارد و هر کدام در مورد شخصی که از آنها استفاده می کند چیزهای متفاوتی می گویند. برخی از افراد ممکن است یک آهنگ کلاسیک را به عنوان زنگ خور موبایل خودشان انتخاب کنند، در حالی که برخی دیگر ممکن است آهنگی مدرن تر را انتخاب کنند.

 

برخی از افراد حتی ممکن است یک صدا یا نویز خاص خود را انتخاب کنند. مهم نیست که شخص چه نوع آهنگ زنگی را انتخاب می کند، هر کدام از آنها چیزی در مورد شخصیت و علایق شما می گوید. اما این حقایق دقیقا چه می گویند؟ خب، این چیزی است که ما می خواهیم کشف کنیم. ما در ادامه یک شخصیت شناسی از روی زنگ خور گوشی افراد را ارائه داده ایم.

 

1. روانشناسی زنگ خور گوشی : آهنگ زنگ پیش فرض آیفون

شما یا شخصیتی ندارید یا واقعاً می خواهید مردم بدانند که شما یک آیفون دارید، و ما معمولاً احساس می کنیم که این مورد دوم برای اکثر افراد است. اگر منصف باشیم، تغییر آهنگ زنگ آیفون به سختی ساخت یک سفینه فضایی است، اما با این حال، بیایید حداقل کمی تلاش کنید! لازم نیست که همه بدانند شما از آیفون استفاده می کنید.

شخصیت شناسی از روی زنگ خور گوشی 

2. زنگ خور کلاسیک موبایل

ما نمی‌دانیم که چه کسی این کار را انجام می‌دهد، اما اگر شما یکی از آنها هستید، احتمالاً یک روح واقعاً پیر یا یک هیپستر هستید که در سال 2012 گیر کرده‌اید. شما چیزهایی را دوست دارید که آزمایش شده و واقعی هستند، و علاقه‌ای به تغییر ندارید. احتمالاً واقعاً قابل اعتماد هستید، اما همچنین واقعاً خسته کننده هستید. بدون احساسات و هیجان!

 

3. آهنگ زنگ سبک پاپ

چه آهنگ زنگ موبایل شما بریتنی اسپیرز باشد و چه چیزی دیگری از این دهه، همه چیز شما در مورد آن جریان اصلی در زندگی تان است. شما محبوب هستید و همه آن را می دانند، اما از نشان دادن جنبه منحصر به فرد خود نیز نمی ترسید. شما احتمالاً بسیار سرگرم کننده هستید، اما می توانید کمی سبک سر نیز باشید. به شخصیت شما نزدیکیم یا واقعا نزدیکیم؟

 

بیشتر بخوانید: شخصیت شناسی از روی آهنگ | موسیقی مورد علاقه درباره ما چه می گوید؟

 

4. شخصیت شناسی زنگ خور گوشی : سبک راک

این یکی سخت است زیرا در اینجا ژانرهای فرعی زیادی وجود دارد. اگر اهل راک کلاسیک هستید، احتمالاً کمی مسن تر و بسیار عاقل تر هستید. اگر اهل راک آلترناتیو هستید، ممکن است یک شورشی و تنهای وحشی باشید. و اگر به متال راک علاقه دارید… خوب، ممکن است از هر کسی در این لیست باحال تر باشید. زیرا که هر کسی آهنگ متال برای زنگ خور گوشی استفاده نمی کند.

شخصیت شناسی زنگ خور گوشی

5. آهنگ زنگ سبک هیپ هاپ

البته ما در اینجا ممکن است کمی تعصب داشته باشیم، اما صدای ما را بشنوید. اگر آهنگ زنگ شما هیپ هاپ است، احتمالا خیلی باحال هستید. شما اعتماد به نفس دارید و می دانید که چه می خواهید. شما از گفتن نظر خود نمی ترسید و همیشه برای گذراندن اوقات خوشی تان عجله دارید. اما در نظر افراد بزرگتر و خصوصا صاحبان ثروت و مقام، ممکن است کمی سبک سر باشید.

 

6. آهنگ زنگ سبک کانتری

ما نمی گوییم که در حیاط خلوت خود یک اسب یا هر چیز دیگری نگه دارید، اما اگر آهنگ زنگ شما کانتری است، احتمالاً یک نوع آدم خونسرد هستید. شما چیزهای ساده را دوست دارید و به این همه هیاهوی جهان علاقه ای ندارید. شما احتمالاً یک کارگر سخت کوش و دارای حس شوخ طبعی هستید. و اگر بخواهیم حدس بزنیم، احتمالا عاشق آبجو و شانیا تواین هستید.

 

بیشتر بخوانید: شخصیت شناسی از روی خنده | شما چه مدلی می خندید؟

 

7. زنگ خور گوشی تان درمورد شما چه می گوید : سبک EDM

اگر آهنگ زنگ شما در سبک EDM است، احتمالا کمی اهل مهمانی هستید. شما عاشق تفریح هستید و همیشه برای اوقات خوشی تان بیدار هستید. احتمالاً اهل گردش و ماجراجویی هستید و قطعاً از ریسک کردن نمی ترسید. اما، در پایان روز، شما می دانید که چگونه اوقات خوبی داشته باشید و همیشه زندگی مهمان هستید.

 

8. آهنگ زنگ سبک آر اند بی

اگر زنگ خور گوشی شما در سبک آر اند بی است، امیدواریم با ستاره های R&B دیگر دهه 90 همراه باشید. در هر صورت، ما این را خواهیم گفت: اگر آهنگ زنگ شما آر اند بی است، احتمالاً کمی رمانتیک هستید. شما به عشق اعتقاد دارید و همیشه به دنبال آن شخص خاص هستید. شما احتمالاً یک دوست عالی و حتی شریک بهتری برای زندگی هستید.

 

9. آهنگ زنگ سبک جاز

اگر آهنگ زنگ شما جاز است، احتمالاً یک اسنوب هستید. در غیر این صورت، چرا آهنگ مایلز دیویس را به عنوان زنگ خور گوشی تان نگه می دارید؟ همه می دانند که شما به موسیقی جاز گوش می دهید. شما همیشه آن را می گویید. به هر حال، شما چیزهای کلاسیک را دوست دارید و به همه ابزارها و ابزارهای جدید علاقه ای ندارید.

 

در واقع، شا فکر می کنید این “بچه های نسل جدید نمی دانند موسیقی چیست”. از سوی دیگر، شما احتمالا شنونده ای عالی و متفکری عمیق هستید. و، اگر مجبور بودیم حدس بزنیم، احتمالاً شما یک مجموعه رکورد بزرگ دارید و نمی‌توانید در مورد اینکه چگونه «وینیل به نظر بهتر می‌آید» سکوت کنید.

 

بیشتر بخوانید: قهوه خورها بخوانند | رابطه بین قهوه خوردن و شخصیت درونی

 

10. روانشاسی آهنگ زنگ موبایل : جلوه های صوتی

خوب… این تا حد زیادی به جلوه صوتی بستگی دارد. اگر بوق ماشین است، احتمالا بی تاب هستید. اگر یک صدای ساخت و ساز است، واقعاً آزاردهنده هستید. اما، اگر صدای یک صندوق پول است، ما چند خبر بد برای شما داریم: شما در واقع هیچ پول واقعی به دست نمی آورید. شوخی کردم! ما مطمئن هستیم که شما فردی عالی هستید، مهم نیست که آهنگ زنگ شما چیست.

روانشاسی آهنگ زنگ موبایل

11. جلوه صوتی خنده دار برای آهنگ زنگ

همانطور که هر مردی به شما خواهد گفت – صدای گوز برای آهنگ پیامک خنده دار است. مهم نیست که جلوه صوتی خنده دار شما چیست، همین که برای شما و دیگران خنده دار باشد، کافی است. اما، در پایان روز، احتمالاً شما فردی عالی با حس شوخ طبعی هستید و همه دوست دارند در کنار شما باشند.

 

بیشتر بخوانید: شخصیت شناسی از روی زیورآلات و جواهرات برای خانم ها

 

12. انتخاب صدای حیوانات برای آهنگ زنگ

شما باید حیوانات را دوست داشته باشید، اینطور نیست؟ اگر آهنگ زنگ شما صدای حیوانات است، احتمالاً فردی مهربان و دلسوز هستید. شما احتمالاً از آن دسته افرادی هستید که همیشه یک حیوان خانگی در اطراف خود دارید و همیشه به

 

13. تم بازی ویدیویی بری رنگ خور گوشی

و در آخر، اگر آهنگ زنگ شما یک آهنگ با موضوع بازی ویدیویی باشد، فرض می‌کنیم که شما رفتار کودکانه دارید. اما، این چیز بدی نیست. بلکه خنده دار بودن خیلی خوب است. این روزها آدم‌هایی که کم عقل تر و با رفتار کودکانه تر هستند، پول خوبی در می‌آورند.