پارس ناز پورتال

شخصیت شناسی از روی فرم بینی 2024

شخصیت شناسی از روی فرم بینی 2024

شخصیت شناسی از روی فرم بینی 

تا به حال به شخصیت شناسی از روی فرم بینی فکر کرده اید؟ باید بگوییم که چندی پیش محققی پس از انجام یک مطالعه جامع متوجه شد که 14 نوع بینی مختلف در سراسر اروپا و مدیترانه وجود دارد. ما فکر می کنیم که تیپ های بینی می توانند رابطه خاصی با شخصیت ما داشته باشند. بنابراین تصمیم گرفتیم مقاله ای در مورد آن بنویسیم تا بتوانید شخصیت افراد را از روی فرم بینی شان، بشناسید.

 

1. بینی رومی

شخصیت شناسی از روی فرم بینی رومی

افرادی که این نوع بینی دراز را دارند، با نوک شیب دار به سمت پایین، شجاع هستند. آنها همچنین توانایی تصمیم گیری و تفکر روشن در زندگی را دارند. آنها همچنین افرادی بسیار جاه طلب هستند که همیشه منتظر یک چالش خوب می باشند. برای آنها کاملاً طبیعی است که وقتی به میانسالی می رسند موفق شوند.

 

2. بینی کوتاه

شخصیت شناسی از روی فرم بینی کوتاه

بینی کوتاه معمولا در افرادی که اعتماد به نفس پایینی دارند دیده می شود. آنها اغلب نظراتی را بیان می کنند که قطعی نیستند یا بسیار محدود هستند. آنها عشق خاصی به آزادی دارند اما می توانند حسادت هم داشته باشند. بنابراین باید بدانید که آنها کمبود اعتماد به نفس داشته، حسادت دارند و غالبا ترسو هستند.

 

3. شخصیت شناسی بینی : فرم بینی آبزی

تست شخصیت شناسی از روی فرم بینی آبزی

باید بگوییم که بینی آبزی اغلب نشان می دهد که یک فرد استراتژیک است. این فرم بینی همچنین نشانه فردی است که کارآفرین است و انگیزه ذهنی زیادی دارد و همچنین استقامت زیادی دارد. اگر فردی با چنین فرم بینی را دیدید سعی نکنید سر او کلاه بگذارید، زیرا که این افراد بسیار باهوش و خبره هستند.

 

بیشتر بخوانید: شخصیت شناسی از روی زنگ خور گوشی افراد

 

4. بینی صاف

بینی صاف

برای کسانی که این نوع بینی کوچک را دارند – با نوک آن به سمت بالا که اغلب سوراخ‌های بینی را نمایان می‌کند – رسیدن به بلوغ روحی و جسمی دشوار است. آنها ادعا می کنند که در مورد جهان و همه نوع مردم آگاه هستند، در حالی که در واقع آنها بی خیال هستند. همین بی خیالی و کوتاه فکری هم، گاهی اوقات آنها را در تنگنا قرار می دهد.

 

5. بینی آسمانی

بینی آسمانی

بینی به اصطلاح آسمانی شبیه بینی صاف است. با این حال، نوک آن عمودی و گرد است. اغلب به این معنی است که افرادی که آن را دارند، عملی، قابل اعتماد و متعادل هستند. جالب است بدانید که آنها خانواده دار و موارد خوبی برای ازدواج می باشند. بنابراین می توانید به راحتی به این افراد در هر زمینه های اعتماد کنید.

 

6. تست شخصیت شناسی : بینی یونانی

بینی یونانی

افرادی که بینی‌های یونانی دارند، متفکر بوده و با دیگران مدارا می‌کنند. آنها در کاری که قصد انجام آن را دارند پشتکار دارند و قابل اعتماد به حساب می آیند. به علاوه اکثر آنها هنرمند هستند. مردانی که این نوع بینی را دارند، معمولاً در رسانه ها کار می کنند، کارفرما بوده یا خود را وقف هنر می کنند. زنان نیز، معمولاً به عنوان منشی شخصی یا مدل، یا خوداشتغال هستند.

 

بیشتر بخوانید: شخصیت شناسی از روی آهنگ | موسیقی مورد علاقه درباره ما چه می گوید؟

 

7. بینی قلاب دار

بینی قلاب دار

بینی قلاب دار در افرادی که آرزوی موفقیت دارند رایج است. زنانی که بینی قلابی دارند می توانند در آموزش عالی باشند و ممکن است غریزه قوی برای یافتن فرصت های تجاری خوب ایجاد کنند. باید بگوییم که این افراد بسیار بلوف زن و خیال باف هستند. بنابراین، شاید بهتر باشد که به ادعاهای آنها اهمیت زیادی ندهید، زیرا که بیشتر بلوف می زنند تا حرف راست.

 

8. بینی گوشتی

بینی گوشتی

این نوع بینی بیشتر در مردان یافت می شود. افرادی که بینی گوشتی دارند معمولا سخاوتمند، احساساتی و حساس هستند. اما در عین حال محتاط هستند، زیرا از حدس و گمان خوششان نمی آید. در زندگی خصوصی خود حاضرند به دیگران کمک کنند. زنان با این نوع بینی می توانند مهارت های زیادی در زمینه اقتصاد خانگی و سایر زمینه های مرتبط مانند مدیریت هتل داشته باشند.

 

9. شخصیت شناسی جدید : بینی باریک

بینی باریک

افرادی که بینی باریک دارند نشان دهنده اعتماد به نفس هستند. آنها معمولاً لجباز، آسیب پذیر و علاقه خاصی به مسائل معنوی دارند. بیشتر آنها مذهبی بوده و به شدت از خرافات پیروی می کنند. بنابراین اگر خودتان یک آدم مذهبی یا خرافاتی نیستید، از زنان و مردان با این فرم بینی دوری کنید.

 

بیشتر بخوانید: لاک ناخن متولد هر ماه + شخصیت شناسی رنگ لاک ناخن

 

10. بینی نوک تیز

بینی نوک تیز

افرادی که این شکل بینی را دارند معمولاً درک وسیعی از هنر و زیبایی شناسی دارند. آن‌ها روح‌هایی مغرور اما بی‌قرار هستند که از زمانی که می‌توانند در تنهایی صرف کنند قدردانی می‌کنند. اگر دقت کرده باشید، در فیلم ها یا حتی انیمیشن ها، افراد باهوش و هنرمند معمولا بینی نوک تیز دارند. برای مطالعه پست های بیشتر به لینک های پیشنهادی ما مراجعه کنید.