پارس ناز پورتال

این شلوارها را می توانید به جای جین بپوشید

مجموعه : مدل شلوار
این شلوارها را می توانید به جای جین بپوشید

این شلوارها را می توانید به جای جین بپوشید 

به جای لباس جین می توان از بقیه مدل ها و جنس های گوناگون استفاده نمود که ما به شما سه مدل شلوار که می توانند به جای جین به کار روند را معرفی می کنیم. بسیاری از ما به فکر یک جایگزین مناسب و منطقی برای شلوار جین خود هستیم. اما واقعا شلواری وجود دارد که جایگزین این شلوار پر کاربرد شود؟

 

با سه شلوار جایگزین جین آشنا شوید. شاید این انتخاب‌ها برای افرادی که هوادار شلوار جین هستند کمی ناراحت کننده به نظر برسد اما مطمئنا انتخاب‌های مناسبی است. این ۳ شلوار را جایگزین شلوار جین کنید.

 

۱- شلوار ورزشی جاگر
اگر بسیار پرتلاش و پر تحرک هستید می‌توانید از یک شلوار ورزشی مردانه برای انجام فعالیت‌های روزانه خود استفاده کنید. البته یادتان نرود که این شلوارها اصلا مناسب محل کار نیستند و تنها به عنوان یک لباس مردانه دم دستی به آن نگاه کنید نه بیشتر!!

این شلوارها را می توانید به جای جین بپوشید

۲- شلوار پارچه‌ای مردانه
جزو جدایی ناپذیر از کمد لباس هر مردی، شوار پارچه ای است. این لباس رسمی به خوبی با انواع لباس‌ها ست می‌شود و می‌تواند به شما ظاهری کلاسیک دهد. این نوع از شلوار مردانه را بهتر است در محل کار، دانشگاه و سایر مکان‌هایی که نیاز به جدیت دارید بپوشید.
این شلوارها را می توانید به جای جین بپوشید۳- شلوار کتان مردانه
شلوار کتان در ابتدا به عنوان لباس ارتشی مورد استفاده قرار می‌گرفته است اما به مرور به عنوان یکی از پوشاک مهم مردانه به کمد لباس آقایان راه یافته است. نکته‌ای که در مورد شلوار کتان باید بدانید این است که این شلوار را می‌توان هم برای مجلس نسبتا رسمی پوشید و هم به عنوان یک لباس غیر رسمی استفاده کرد. همچنین با توجه به اینکه از پنبه تهیه شده است بسیار خنک بوده و مناسب بهار و تابستان است.

این شلوارها را می توانید به جای جین بپوشید