پارس ناز پورتال

شکیرا پاهای پدرش را بوسید و از او تشکر کرد + عکس

شکیرا پاهای پدرش را بوسید و از او تشکر کرد + عکس

شکیرا پاهای پدرش را بوسید 

شکیرا پاهای پدرش را بوسید و از او تشکر کرد. پدر این خواننده مشهور در بیمارستان بستری اسـت و او بخاطر محبت و زحمات پدرش، پاهای وی را در مقابل دوربین بوسید. این خواننده کـه همسر سابق یکی از مشهور ترین فوتبالیست هاي جهان اسـت، یکی از پرحاشیه ترین سلبریتی هاي جهان می‌باشد. مـا در ادامه اطلاعات بیشتری درمورد این حرکت زیبای وی را بـه اشتراک گذاشته ایم.

 

ویلیام مبارک چادید، پدر شکیرا، از بیمارستان مرخص شده و این ستاره موسیقی، بلافاصله بـه ملاقات پدر ۹۱ ساله خود رفته اسـت. او ویدیوی ملاقات از پدرش را در اکانت اینستاگرام خود بـه اشتراک گذاشته و واکنش احساسی او، طرفدارانش را عمیقاً تحت تأثیر قرار داده اسـت. طرفداران شکیرا، نگران پدرش ویلیام بوده‌اند کـه در سن ۹۱ سالگی دچار بیماری شده اسـت.

 

واکنش کاربران به شکیرا که پای پدرش را بوسید

پدر شکیرا تحت درمان قرار گرفته و با توجه بـه شرایطش، نیاز بـه ویلچر دارد. شکیرا برای ملاقات و حمایت از او بـه بیمارستان رفته اسـت. در ویدیویی کـه این ستاره موسیقی پاپ منتشر کرده، پدرش در حال انجام یکسری تمرینات قدرتی بوده و توانسته پا‌هایش را بلند کند. شکیرا نتوانسته کـه جلوی احساساتش را بگیرد و با مهربانی پای پدرش را بوسیده اسـت.

شکیرا پاهای پدرش را بوسید 

این ویدیوی دلگرم‌کننده، واکنش مثبت طرفداران شکیرا رابه دنبال داشته اسـت. یک نفر گفته اسـت: «شکیرا، تـو از هر نظر قابل تحسین هستی. دیدن این ویدیو برای مـن بسیار تأثیرگذار بود. مـن عاشق روش ابراز علاقه‌ات بـه پدرت هستم.»

حواشی زندگی شکیرا

همچنین تعداد زیادی از افراد اشاره کرده‌اند کـه ویلیام خوش شانس اسـت کـه چنین دختری دارد. شکیرا مسئولیت مراقبت از پدرش را داشته و نشان می دهد کـه او نه‌تنها یک خواننده بزرگ، بلکه دختری فوق‌العاده برای پدر و مادرش اسـت.

 

بیشتر بخوانید: نکات جالب درمورد زندگی شکیرا خواننده برزیلی محبوب

 

بیوگرافی شکیرا خواننده مشهور

شکیرا «بـه انگلیسی: Shakira» متولد 2 فوریه 1977 در بارانکیلا، کلمبیا می‌باشد. وی مسیحی بوده و فعالیت خودرا از سال 1990 دراین عرصه آهنگ شروع کرد. در 13 سالگی اولین آهنگ خودرا ضبط کرد، جالب اسـت بدانید کـه این خواننده در هردو آلبومی کـه اولین بار منتشر کرد شکست خورد. اما بعد ازآن با انتشار آلبوم هاي پا لخت و دزدان کجایند بـه محبوبیت رسید.

بیوگرافی شکیرا

او علاوه بر خوانندگی و رقص،بازیگر، ترانه سرا و تهیه کننده نیز می باشد. تا کنون آهنگ هاي او در سبک پاپ، لاتین و راک بوده اسـت و ساز هایي چون گیتار، ساز دهنی و درام را مینوازد. شکیرا تنها فرزند پدر و مادرش می باشد، او از سمت پدرش لبنانی می باشد و بهمین دلیل اسـت کـه استعداد و علاقه خاصی بـه رقص عربی دارد، وی کار خودرا از 7 سالگی شروع کرده اسـت.

 

بیشتر بخوانید: بیوگرافی شکیرا و همسرش جرارد پیکه

 

شکیرا چگونه به شهرت رسید؟

تمام دنیا طبق معمول شکیرا را بعنوان یک خواننده و رقصنده حرفه اي می شناسند. اما همانطور کـه در بالا گفتیم او برای خود و عده اي از خواننده ها ترانه نویسی میکند. همچنین او در چند فیلم بعنوان بازیگر حضور داشته اسـت و از طرفی هم تهیه کنندگی تعدادی برنامه رابه عهده داشته اسـت.

شکیرا و مادرش

خانم شکیرا یک سلبریتی بسیار فعال می‌باشد کـه از کودکی ترانه نویسی می کرده اسـت. از سن 13 سالگی خوانندگی را شروع کرد. او پر از انرژی و علاقه بـه رقص و آواز دارد بـه طوری‌كه وی را در مدرسه بنام دختر رقص شکم می شناختند. همین امر گاهی باعث می شد کـه شکیرا توسط معلم ها از کلاس بیرون شود.

 

باید بگوییم کـه شکیرا در گفت‌وگو اي میگوید کـه در کودکی وقتی با رقص و آواز آشنا شدم. احساس کردم کـه راه خودرا پیدا کرده ام و حتی وقتی مسخره میشدم و مورد نقد قرار می‌گرفتم بازهم نسبت بـه این موضوع سرد نمیشدم و اکنون خوشحالم کـه بـه هدف خودم رسیدم.

 

بیشتر بخوانید: حرف های ناگفته شکیرا در مورد ازدواجش + عکس

 

شکیرا چند بار ازدواج کرده است؟

زندگی نامه کامل شکیرا زمانی تکمیل می شود کـه از زندگی خصوصی او نیز صحبت کنیم. او درسال 2000 با آنتونیو دو لا روآ «Antonio de la Rúa» یک وکیل آرژانتینی رابطه برقرار کرد. در گفتگو‌اي درسال 2009، شکیرا اظهار کرد کـه رابطه آن‌ها مثل یک زوج متاهل بوده اسـت و آن‌ها نیاز ندارند آنرا رسمی کنند. شکیرا و آنتونیو پس از 10 سال زندگی مشترک، در آگوست 2010 از هم جدا شدند.

شکیرا و فرزندانش

این خواننده‌ي محبوب و زیبا درسال 2011 با بازیکن فوتبال اسپانیایی جرارد پیکه «Gerard Piqué»، وارد رابطه شد. پیکه همسر شکیرا دقیقاً ده سال از او کوچک تر اسـت. جرارد پیکه و شکیرا برای اولین بار در بهار 2010 ملاقات کردند. در آن زمان پیکه در آهنگ ویدئو آهنگ شکیرا بنام Waka Waka، آهنگ رسمی جام جهانی فیفا درسال 2010 ظاهر شد.

 

باید بگوییم کـه شکیرا پسر اول خود، میلان «Milan» را در 22 ژانویه 2013 در بارسلونا، اسپانیا، بدنیا آورد. پسر دومشان ساشا «Sasha» در 29 ژانویه 2015 بدنیا آمد. علی‌رغم داشتن دو فرزند، پیکه دیگر همسر شکیرا نیست. ماجرای ازدواج شکیرا برای همه ی سوال‌برانگیز بود. بـه هرحال آنها سال گذشته جدایی و طلاق شان رابه طور علنی اعلام کردند.

 

بیشتر بخوانید: ماجرای انتشار فیلم خصوصی رابطه شکیرا و پیکه + عکس

 

درآمد شکیرا چقدر است؟

شکیرا یکی از هنرمندانی اسـت کـه سال هاي زیادی فعالیت داشته اسـت. وی علاوه بر این‌کـه از طریق فروش آهنگ و آلبوم هاي خود درآمد خوبی دارد، با برگزاری کنسرت ها در نقاط مختلف دنیا و همچنین اجرا هاي متعدد در جام جهانی فوتبال مبالغ هنگفتی دریافت میکند. این خانم بدلیل فعالیت و استعداد هاي مختلفی کـه دارد ثروت خوب و درآمد قابل توجهی دارد.

میزان درآمد شکیرا

جدای از اینها او بعنوان ترانه نویس و تهیه کننده اي ماهر درآمد دیگری هم دارد و با انجام تبلیغات گسترده برای برند ها و شرکت ها مشهور پول خوبی دریافت میکند. او یکی از سلبریتی هاي بسیار مطرح و ثروتمند می‌باشد. باید بگوییم کـه شکیرا خارج از دنیای هنر و موسیقی نیز بیزینس هایي دارد کـه در آنها نیز بسیار موفق می‌باشد.

 

بیشتر بخوانید: ناگفته های شکیرا از زندگی خصوصی اش

 

پیج اینستاگرام شکیرا

شکیرا نیز بعنوان یک سلبریتی مشهور در اینستاگرام صفحه شخصی خودرا دارد کـه حدود 90 میلیون فالوور وی را دنبال میکنند. علاوه بر این تعدادی فن پیج نیز بطور مداوم برای او فعالیت می‌کنند کـه راه تشخیص صفحه اصلی او از این فن پیج ها وجود تیک آبی درکنار اسم او می‌باشد. برای پیدا کردن اینستاگرام این خواننده می‌توانید بـه لینک زیر مراجعه کنید.

اینستاگرام شکیرا

پیج اصلی شکیرا در اینستاگرام

shakira@