پارس ناز پورتال

شیشه‌رنگی بین کابینت ؛ آشپزخانه خود را جذاب کنید

شیشه‌رنگی بین کابینت ؛ آشپزخانه خود را جذاب کنید

آشپزخانه مهم‌ترین مرکز فعالیت در هر خانه‌ای است. زیرا در آن زمانی را صرف تهیه غذاهای خوشمزه برای افرادی که دوستشان دارید می‌کنید. هر خانواده‌ای سزاوار یک آشپزخانه زیبا در خانه خود است و شیشه‌ بین کابینت این کار را برای شما به خوبی انجام می‌دهند. یک پنجره شیشه‌ای رنگی در آشپزخانه، اتاق غذاخوری یا بین کابینت آشپزخانه شما واقعا می‌تواند خانه شما را از لحاظ بصری زیباتر کند.

شیشه‌رنگی بین کابینت ؛ آشپزخانه خود را جذاب کنید

در واقع این مهم نیست که چه سبکی از طراحی برای آشپزخانه‌ خود در نظر دارید، چه مایل به طرح‌های سنتی باشید یا یک طرح مدرن را بپسندید، می‌توانید از شیشه‌های رنگی بین کابینت برای ایجاد جذابیت فضا آشپزخانه‌ خود استفاده کنید. شیشه رنگی بین کابینت دارای تنوع رنگی بالا حدود 35 رنگ هستند که از زیباترین مصالح شیشه ای دکوراتیو می باشند.

 

شیشه‌های رنگی در کابینت‌های آشپزخانه

کابینت‌های آشپزخانه، اغلب به صورت چوبی ساخته می‌شوند،. افزودن شیشه‌های رنگی به آن کابینت‌ها نه تنها از لحاظ هزینه مقرون به صرفه‌تر است بلکه از لحاظ زیبایی نیز زیبایی منحصربه‎‌فردی به آشپزخانه شما می‌دهد. با انتخاب طیف وسیعی از رنگ‌های یا استفاده از شیشه‌های مات و مقداری شیشه‌های طرح‌دار، این پنجره‌ها به خوبی به‌عنوان بخش میانی کابینت‌های آشپزخانه قرار می‌گیرند.

 

چگونه شیشه‌های بین کابینتی را نصب کنیم؟

دانستن طریقه نصب هر وسیله‌ای به استحکام و زیبایی آن نیز کمک می‌کند، از این رو بهتر است با نحوه و ابزار نصب شیشه‌های رنگی بین کابینت بیشتر آَشنا شویم.زیر‌سازی  مناسب اصلی‌تری موضوع در نصب شیشه‌های رنگی است، زیرا شیشه‌های رنگی، چسبندگی خوبی روی سطوح بتونی ندارند، اما استفاده از گچ، سرامیک یا کاشی برای زیرسازی انتخاب مناسبی خواهد بود.

 

استفاده از چسب‌مناسب عامل مهم دیگری است که باید به آن دقت شود. بهترین نوع چسب برای  استفاده در نصب شیشه‌های رنگی بین کابینت، چسب‌های سیلیکونی (silicone) یا پلی یورتان (Polyurethane) هستند. نوع دیگری از چسب نیز امروزه کاربرد بسیاری در نصب شیشه‌های رنگی بین کابینتی دارد که از آن‌ها به برای نصب سریع نیز استفاده می‌شود و در اصطلاح عموم به چسب آکواریوم شهرت دارند.

 

برای زیبایی هرچه بیشتر شیشه‌های رنگی بین کابینتی، بهتر است، پس از زیر سازی مناسب، فاصله بین کابینت بالایی و پایینی به دقت اندازه گیری شود. برای راحتی کار بیشتر، اندازه کلید و پریزها هم روی آن محاسبه شده و روی  شیشه نیز برش‌های  مناسب داده شود.

 

پس از زدن چسب پشتِ شیشه برش خورده، آن را در محل مناسب بچسبانید. برای بهتر چسبیدن، شیشه‌ها را با ابزاری به دیوار فشار می‌دهند تا فاصله ای بین دیوار و شیشه ایجاد نشود.

شیشه‌رنگی بین کابینت ؛ آشپزخانه خود را جذاب کنید

چرا از شیشه‌های بین کابینت استفاده کنیم؟

تا اینجا با شیشه‌های رنگی بین‌ کابینت تا حدودی آشنا شدیم، اما استفاده از آن‌ها چه تاثیری دارد؟ چه ویژگی‌ باعث می‌شود تا اشخاص از این متریال در آشپزخانه‌خود استفاده کنند؟ در ادامه مزیت‌های جالب این محصولات را بیشتر بررسی می‌کنیم.

 

مقاومت بالا در برابر حرارت مستقیم

محل قرارگیری اجاق گاز معمولا داری فاصله با کابینت‌ها است. این فضاها به خاطر پخت‌وپز دائما گرم هستند. شیشه‌ها طراحی شده برای این بخش طوری ساخته شده‌اند که در برابر حرارت بالا مقاومت زیادی داشته دارند. معمولا این‌ شیشه‌ها حرارت شعله مستقیم را تا 600 درجه سانتیگراد تحمل می‌کنند.

 

زیبایی، جذابیت، مدرن

بی شک شیشه‌ رنگی بین‌ کابینت زیبایی خاصی به محیط آشپزخانه‌ شما می‌دهد. امروزه فضایی در خانه‌ها نیست که با طراحی داخلی هماهنگ نباشد. آشپزخانه نیز جایی که برای طراحان داخلی اهمیت دارد. از این شیشه رنگی برای زیبایی هر چه بیشتر آشپزخانه استفاده می‌شود. همچنین شیشه ها قابلیت انعکاس نور داشته و سبب می‌شوند تا آشپزخانه زیباتر، درخشان‌تر  و بزرگ‌تربه نظر بیاید.

 

بهبود روشنایی محیط

شیشه رنگی توانایی بالایی در عبور نور از خود دارد. از این رو انعکاسی که از  خود نشان می‌دهد، باعث شده انتخاب شیشه‌های رنگی برای فضای بین کابینت، فضا را از آنچه که هست روشن‌تر کند. البته انعکاس نور به بزرگتر شدن فضا نیز کمک می‌کند. آشپزخانه‌ها معمولا فضای کوچکتری نسبت به سایر اتاق‌های خانه دارند. با این انتخاب می‌توانید این فضا را بزرگتر کنید و از بودن در این فضا لذت ببرید.

شیشه‌رنگی بین کابینت ؛ آشپزخانه خود را جذاب کنید

عایق رطوبت و ضد باکتری

فضای بین‌ کابینت‌ها معمولا به خاطر پخت‌وپز، حرارت و بخار آب، معمولا مرطوب هستند. پس بهتر است این فضا در برابر رطوبت عایق باشد. شیشه‌های رنگی دقیقا همان انتخاب مناسب است. به سبب این که ساختار شیشه به نحوی است که عایق  رطوبت است. اگر تجربه استفاده از کاشی و سرامیک را در فضای بین کابینت داشته اید به خوبی می دانید که بعد از مدتی دچار تورم می‌شوند.

 

آب و رطوبت به آنها نفوذ کرده و سبب خرابی می‌گردد. پس با خیال راحت شیشه رنگی را انتخاب کنید و نگران این معضل نباشید. شیشه های رنگی طوری طراحی شده اند که مایعات و هیچ باکتری داخل آن نفوذ نکند. پس چه انتخابی بهتر از شیشه رنگی برای اینکه همیشه آشپزخانه تمیزی داشته باشیم.

شیشه‌رنگی بین کابینت ؛ آشپزخانه خود را جذاب کنید

ضد خش و نشکن بودن

مواد با کیفیت استفاده شده مانند رنگ پشت شیشه و لمینت شیشه و کیفیت سکوریت در شیشه‌های بین کابینت باعث ضد خش شدن‌ آنها می‌شود. هرچند احتمال خش گرفتن این‌ شیشه‌ها در فضای بین کابینت کم است، اما این ویژگی می‌تواند بر طول عمر هر چه بیشتر شیشه بی‌افزاید.

 

از طرفی یکی از عمده نگرانی‌ها در استفاده از شیشه رنگی در فضای بین کابینت شکستگی است. اضافه شدن قابلیت سکوریت شدن به شیشه های رنگی باعث شده است تا بتوان با خیال راحت از آنها در بین کابینت‌ها استفاده کرد. شیشه بین کابینتی مقاوم در مقابل ضربه و حرارت می باشد.

 

نظافت آسان

شیشه‌های رنگی به راحتی قابل نظافت هستند. کافی است تا دستمالی را مرطوب کنید و روی آن بکشید. از آن جایی که شیشه یک دست است و فضای خالی مانند کاشی و سرامیک ندارد که با گچ پر شود نظافت آن بسیار آسان خواهد بود.

 

در گذشته یکی از نگرانی های خانم ها نظافت پشت گاز بود که با آمدن شیشه‌های بین کابینتی کاملا از بین رفت.شیشه رنگی بین کابینت بسیار براق و شفاف و زیباست و شیشه رنگی بین کابینت از مصالح لوکس و کاربردی و جذاب است.

 

برای خرید انواع شیشه‌های رنگی بین‌کابینتی , قیمت شیشه بین کابینتی و شیشه بین کابینتی جدید،طریقه نصب شیشه بین کابینتی،شیشه بین ابینتی طرح سنگ،نظیر شیشه لاکوبل رنگی، سند بلاست، شیشه رنگی لمینت و شیشه دکوراتیو و…  می‌توانید به وبسایت شرکت تترافرم به ادرس www.tetraform.com مراجه فرمایید یا با شماره‌های 02122957127 و 09128045625 تماس بگیرید تا علاوه بر استعلام قیمت از  مشاوره رایگان نیز بهرمند شوید.