پارس ناز پورتال

برترین شیوه تدریس و آموزش تعمیرات موبایل در آموزشگاه برق گستران

برترین شیوه تدریس و آموزش تعمیرات موبایل در آموزشگاه برق گستران

امروزه خریدن یک گوشی جدید برای بسیاری از افراد دشوار و یا غیر ممکن شده است. همین امر سبب شده تا هر فرد در صورت مواجهه با خرابی گوشی موبایل سریعاً به تعمیر آن فکر کند. شما می توانید با گذراندن دوره آموزش تعمیرات موبایل وارد بازار کار عالی این شغل شده و به یک تعمیرکار موبایل تبدیل شوید.

 

تعمیر موبایل به عنوان شغل اول یا حتی شغل دوم درآمد زیادی برای شما به ارمغان خواهد آورد. شما می توانید به شغل همیشگی و دائمی خود بپردازید و در زمان های خالی و بیکاری خودتان، مشکلات نرم افزار یا سخت افزار گوشی ها را برطرف کنید و درآمد خوبی کسب نمایید.

 

تعمیرات موبایل یکی از مشاغلی است که می توان با آن در هر کجای دنیا، درآمد خیلی خوبی به دست آورد. در نتیجه، در صورتی که قصد مهاجرت از ایران را داشته باشید می توانید با فراگیری این شغل شانس بیشتری برای مهاجرت خود و کسب درآمد به دست آورید.

 

برای ورود به این شغل پردرآمد باید در یک آموزشگاه معتبر و معروف دوره های آموزشی مربوط به آن را ثبت نام و شرکت نمایید. حضور در کلاس های آموزشی می تواند شما را با تمام مهارت های مورد نیاز این شغل آشنا کند.

 

یکی از بهترین مراکز برای تدریس تئوری و عملی تعمیرات موبایل آموزشگاه برق گستران می باشد. این مجتمع آموزشی بهترین دوره های آموزش تعمیرات موبایل را با استفاده از اساتید برجسته و باتجربه این رشته برگزار می نماید. یکی از نکات حائز اهمیت در مورد این مرکز رفع اشکال و پشتیبانی هنرجویان به صورت نامحدود می باشد.

برترین شیوه تدریس و آموزش تعمیرات موبایل در آموزشگاه برق گستران

مباحث بسیار مهم از پایه تا پیشرفته در این دوره آموزش سخت افزار تعمیرات موبایل به مدت سه هفته آموزش داده می شوند. برخی از سرفصل های اساسی این رشته شامل آشنایی با کلیه مدارات موبایل، نحوه کار با دستگاه هیتر و هویه، روش برداشتن و گذاشتن IC با و بدون استفاده از اسید، عیب یابی و تعمیر گوشی های آب خورده و شکسته، سرویس با دستگاه اولتراسونیک، عیب یابی گوشی ها بدون باز کردن گوشی و … می باشند.

 

همچنین کارورزان دوره آموزش نرم افزار تعمیرات موبایل این آموزشگاه مباحثی مانند آشنایی با اصطلاحات تخصصی نرم افزارهای گوشی های اندروید و iOS، بک آپ گیری از اطلاعات روی گوشی، فلش کردن گوشی بدون پاک شدن اطلاعات آن، سریال زدن، آموزش ساخت اپل آیدی، آموزش Gevey گوشی های آیفون، کار با 3uTools و … را در دو هفته فرا خواهند گرفت.

 

تعمیرات برد الکترونیکی با بازارکار دائمی

تعمیر برد الکترونیکی نیز یکی دیگر از رشته های پرطرفداری است که می توانید با آن حتی به صورت پاره وقت نیز درآمد زیادی کسب کنید. قطعات مختلفی روی بردهای الکترونیکی قرار می گیرند که آسیب دیدگی هر کدام به تنهایی می تواند موجب خراب شدن برد الکترونیکی شوند.

 

از آن جایی که بردها اصلی ترین قطعه در تمام دستگاه های الکترونیکی مانند موبایل، لوازم خانگی، خودروها و … می باشند، برای یک تعمیرکار بردهای الکترونیکی همیشه بازار کار خوبی وجود دارد. حساسیت بردهای الکترونیکی به دلیل ظریف بودن اتصالات آن ها بالاست، به همین دلیل باید پیش از ورود به این شغل حتماً دوره های آموزش تعمیرات برد الکترونیکی را بگذرانید.

 

همچنین شما می توانید به صورت تخصصی در یک رشته خاص مانند تعمیرات برد لوازم خانگی، تعمیرات برد درب های اتوماتیک و … شرکت نمایید و در کار خود بر روی برد برخی محصولات الکترونیکی تمرکز کنید و تبحر بسیار زیادی به دست آورید.

برترین شیوه تدریس و آموزش تعمیرات موبایل در آموزشگاه برق گستران

مباحث مختلفی که در آموزشگاه برق گستران برای دوره آموزشی تعمیر برد الکترونیکی تدریس می شوند عبارتند از: شناسایی بلوک های یک برد، آموزش تست قطعات با مولتی متر، آشنایی با تنظیمات زون ها با استفاده از دیپ سوئیچ ها، شناسایی قطعات و عیب یابی آن ها روی برد الکترونیکی، آشنایی با منابع تغذیه سوئیچینگ و مقایسه با منابع تغذیه خطی و آنالوگ و … .

 

بازارکار داغ تعمیرات پکیج دیواری

به دلیل افزایش روزافزون استفاده از پکیج دیواری به جای آبگرمکن، یکی از مشاغلی که با رشد زیادی همراه است شغل نصب و تعمیرات پکیج دیواری می باشد. با گذراندن دوره آموزش تعمیرات پکیج دیواری در آموزشگاه برق گستران مطالب و مباحث مختلفی مانند انتخاب محل مناسب پکیج در ساختمان، شناخت و قرارگیری قطعات پکیج، عیب یابی فلوسوئیچ با اهم متر و به صورت سنتی، عیب یابی و تعمیر بای پس و سوپاپ بای پس، عیب یابی و تعمیرات پمپ و رفع گریپاچ آن و … را آموزش می بینید. پس از اتمام کلاس ها می توانید به سرعت وارد بازارکار رو به رشد این شغل شوید و درآمد زیادی داشته باشید.

برترین شیوه تدریس و آموزش تعمیرات موبایل در آموزشگاه برق گستران

این آموزشگاه در رشته های مختلفی مانند تعمیرات ایسیو، آموزش برق صنعتی، لوله کشی، مکانیک خودرو و … کلاس های آموزشی برگزار می کند. در صورت تمایل می توانید با شماره گیری 02166597305 با کارشناسان فروش آموزشگاه برق گستران تماس بگیرید و سؤالات خود را مطرح کنید.

 

این عزیزان آماده پاسخ گویی به پرسش ها و ارائه راهنمایی های لازم به شما هستند. همچنین می توانید برای تکمیل فرآیند ثبت نام خود و شرکت در هر یک از دوره های آموزشی این مرکز در سایت https://www.barghgostaran.com/ اطلاعات خود را وارد کنید تا با شما تماس حاصل شود.