پارس ناز پورتال

صف طولانی مردان ربات جنسی را از کار انداخت

صف طولانی مردان ربات جنسی را از کار انداخت

صف طولاني مردان ربات جنسي را از کار انداخت 

مرداني که در يک نمايشگاه براي مشاهده و لمس کردن ربات جنسي صف کشيده بودند با کارهاي خود باعث شدند که اين ربات با نقص فني و خرابي مواجه شود. اندام اين ربات انقدر دستکاري شده بود که ربات با نقص فني روبرو شد! يک روبات جنسي که در نمايشگاه تکنولوژي در معرض ديد بازديدکنندگان قرار گرفته بود, آن‌قدر دستمالي شد تا از کار افتاد.

 

به گزارش پارس ناز پس از آنکه صفي از مردان اين روبات چهار هزار دلاري را آزمون کردند, انگشت‌هايش شکست و در اوضاع نامناسبي رها شد.سرگي سانتوس, سازنده اين ربات از بارسلون اسپانيا, گفت; «مردم روي سرش ريختند و پستان‌ها, پاها و دست‌هايش را فشار دادند. دو انگشتش شکست و لباسش لک شد.»

 

روبات نياز به تعمير دارد. به نظر مي رسد که سامانتا براي اين حد رابطه فيزيکي طراحي نشده بود.آقاي سانتوس گفت; «مردم چقدر مي توانند بد باشند. آن ها بدون آنکه اين تکنولوژي را درک کنند و بدون آنکه بابت آن پولي پرداخت کنند, با اين عروسک مانند وحشي‌ها رفتار کردند.»

صف طولانی مردان ربات جنسی را از کار انداخت

يکي از کاربران توييتر نوشت; انقدر سامانتا را محکم دستمالي کردند که خراب شد

 

پارس ناز; اين پيشامد يکبار ديگر به بحث در مورد افزايش محبوبيت عروسکهاي جنسي و عواقب اين نوع گرايش دامن زده هست.بر زمينه تحقيقات انجام شده درصد چشمگيري از مردم گفته‌اند که «مايل به بهره گيري از روبات هاي جنسي ميباشند.»?? درصد افرادي که در يک نظرسنجي شرکت کردند, گفته‌اند که شايد در پنج سال آينده يک روبات جنسي ميخرند.

 

اکثر پژوهشگران معتقدند افزايش محبوبيت روبات‌هاي جنسي مي‌تواند تبعات بسيار گسترده‌اي از جمله کاهش قاچاق برده‌‎هاي جنسي داشته باشد.انها هم‌چنين معتقدند که اگر افراد بتوانند تخيلات جنسي خود را با اين روبات‌ها به اجرا درآوردند به کاهش انتقال مريضي‌هاي جنسي حتي کاهش بهره گيري از فاحشه‌ها منجر خواهد شد.

 

اما شمار زيادي از روان‌ درمانگران جنسي و پژوهشگران معتقدند که فرآوري اين روبات‌ها نگاه کليشه‌اي و سنتي به زن را تقويت ميکند و اين پيام را صادر ميکند که رابطه فقط جنبه شهواني دارد.