پارس ناز پورتال

طالع بینی متولدین خرداد ماه + عکس نوشته خردادی ها + متن من یه خرداد ماهی ام

طالع بینی متولدین خرداد ماه + عکس نوشته خردادی ها + متن من یه خرداد ماهی ام

طالع بینی متولدین خرداد + عکس نوشته خردادی ها

 

در اینبخش طالع بینی متولدین خرداد را مرور میکنیم. بـه ماه سوم بهار و ماه متولدین خرداد رسیده ایم. اکثر خردادی ها خوش صحبت هستند اما تقریباً تمام متولدین این ماه کمی لجباز و یک دنده هستند. خردادی ها نقطه متقابل مرداد ماهی ها اند و نمی‌توانند یک دیگر را درک کنند. خردادی ها بـه همان اندازه کـه یک دنده هستند، سخت کوش اند. در ادامه بیشتر با خرداد ماهی ها آشنا می‌شویم.

 

طالع مرد متولد خرداد

مردان خردادی در روابط زناشویی و رفت و آمد با زنان تنوع‌طلب و ماجراجو هستند. حال و احوال عاشقانه این مردها ثبات ندارد و مشهور اسـت کـه اکثرا دو زن اختیار می کنند، حتی در ماه عسل ممکن اسـت عروس را بگذارند و بروند. خلاصه اگر با چنین مردانی می خواهید رفت و آمد کنید حواس تان را جمع کنید.

 

عکس نماد ماه خرداد

طالع بینی متولدین خرداد ماه + عکس نوشته خردادی ها + متن من یه خرداد ماهی ام

عکس ماه خردادی ها

 

از طرفی دیگر شـما در رابطه با چنین مردی کاملا احساس تامین شدن، خواهید کرد چون می دانید کـه هر وقت بـه او نیازمند شدید سریعا بـه کمک شـما می‌شتابد. ولی این را هم بدانید کـه نمی توانید او را یک جا نگه دارید و وقتی کـه او بـه جایی میرود واقعا معلوم نیست کی پیش شـما برگردد! با این وجود آن‌ها پدر خوبی برای فرزندان خود هستند، بطوری‎‌کـه ممکن اسـت فرزندان را بیش از حد لوس کنند.

 

یک مرد خردادی خیلی ذوق و شوق دارد، عاشق هنر اسـت و کم پیش می آید حسادت کند. اما درکنار این صفات خوبش بدقول بودنش تـو ذوق میزند. مرد خردادی خوش‌صحبت و مردم‌دار اسـت. چون از تنهایی بـه شدت نفرت دارد و دوست دارد همیشه در جمع باشد. پس دوست دارد بـه مهمانی برود، مهمانی بدهد و با مردم رفت و آمد کند. علاوه بر این هم صحبت خوبی نیز هست! چون در گفت و گو نکته‌سنجی و ذوق بـه خرج می دهد.

 

یک مرد خردادی بـه صد شیوه مختلف بـه نامزدش ابراز علاقه میکند. او بـه شیوه‌هایي علاقه‌اش را نشان می دهد کـه نظیرش را هیچ جای دیگر ندیدید. اما پس از یک دیدار عاشقانه، ممکن اسـت ناگهان با نامزدش تماس گرفته و قرار ملاقات بعدی را کنسل کند. سپس در بین یک دنیا شک و نگرانی باز سر و کله‌اش پیدا شود با یک شاخه گل در دست! بـه هرحال خیلی بـه دنبال علت این رفتارهای وی نباشید.

طالع بینی متولدین خرداد ماه + عکس نوشته خردادی ها + متن من یه خرداد ماهی ام

عکس نوشته خرداد ماهی ها

 

اگر بعنوان نامزد یک چنین مردی، صبر و حوصله بـه خرج بدهید، میتوانید بـه ادامه رابطه و حتی پیشنهاد ناگهانی ازدواج او امیدوار باشید. پیشنهادی کـه بعید اسـت، رد کنید! بـه هرحال اگر او را واقعا دوست داید و می خواهید همسرش شوید سریعا جواب مثبت بدهید چون یک وقت میبینید نظرش عوض می شود. این دوگانگی را بگذارید پای برج تولد او کـه نمادش دوقلو اسـت!

طالع بینی متولدین خرداد ماه + عکس نوشته خردادی ها + متن من یه خرداد ماهی ام

عکس نوشته خردادی ام

 

اصلا این چندگانگی خلقی و روحی خرداد ماهی‌ها بخاطر این اسـت کـه دوست دارند همواره مرموز جلوه کنند! حتی برای همسرشان! اما بـه چـه قیمتی؟ آن‌ها ممکن اسـت بـه افرادی کـه عاشقان هستند اخم کنند یا با کسانی کـه قلبا ازآن‌ها متنفر هستند، صمیمی شوند. از اینرو افرادی کـه با خرداد ماهی‌ها سر و کار دارند هیچ وقت از میل باطنی و عقاید آن‌ها نسبت بـه خودشان مطمئن نیستند.

 

برای تحت نفوذ گرفتن یک مرد خردادماهی کافی اسـت از نظر روحی پشتیبان او باشید. نگران نباشید او اصلا مرد خودخواهی نیست و برخلاف سایر مردان، از زنان باهوش بسیار خوشش می آید. شعر «نو کـه اومد بـه بازار، کهنه می‌شه دل‌اذيت» دقیقا اشاره بـه این افراد دارد! آن‌ها بـه سادگی دوستان قدیمی‌شان را فراموش می کنند. البته این کارشان از روی قدرنشناسی نیست، کلا طبیعت‌شان این شکلی اسـت.

 

متن خرداد

طالع بینی متولدین خرداد ماه + عکس نوشته خردادی ها + متن من یه خرداد ماهی ام

عکس تولد خرداد

 

خیلی از مردان خردادی چند بار ازدواج می کنند، آن هم در سن کم. البته این موضوع برای تمام متولیدن خرداد صدق نمی کند، ولی با خاطرجمعی می شود گفت اگر دو همسر نداشته باشند از چیزهای دیگر مثل خودرو، آپارتمان، شغل، مدرک تحصیلی، حیوان خانگی، ریش تراش، سرگرمی، هدف و… دوتا دارند. دو شخصیتی بودن این افراد بر امور مالی‌شان نیز اثر میگذارد.

 

آن‌ها گاهی بسیار دست و دلباز و گاهی بسیار خسیس هستند. البته دست و دلبازی‌شان بیشتر اسـت چون اصلا بـه اندوختن مال علاقه ندارد. بهترین شغل برای این مردها خبرنگاری اسـت. چون علاوه بر این‌کـه بـه عرضه کردن ایده‌هاي نو علاقه دارند قابلیت عجیبی در کسب اخبار و شایعات دارند. آن‌ها هم چنین طاقت شنیدن انتقاد بـه ویژه از رفتارهای عاشقانه خودرا ندارند.

 

تـو دست سبز یک پری زادی پری زاد

دل‌خوش بـه تـو بودند گل‌ها ماه خرداد

تن پوش خيس سبزه را گرما بسربرد

با رفتنت تب مي كند اين ماه مرداد

 

طالع زن متولد خرداد ماه

زنان خردادی خوش سر و زبان، با چند شخصیت گوناگون و قوه تخیل بسیار قوی هستند. ماجراجویی کردن و بی ثباتی از ویژگی‌هاي بارز آن ها اسـت. در مورد زنان خردادماهی این جمله مشهور اسـت کـه اگر با آن‌ها ازدواج کنید گویا یک حرم‌سرا دارید! دلیلش صفات متنوع و البته ضدونقیض این زنان اسـت. آن‌ها گاهی فعال، گاهی بی‌تحرک، گاهی جذاب، گاهی غمگین، و خلاصه هر بار یک جور هستند!

 

پروفایل خردادی ها

طالع بینی متولدین خرداد ماه + عکس نوشته خردادی ها + متن من یه خرداد ماهی ام

عکس پروفایل متولدین خرداد ماه

 

با این حال اگر شخصیت یک زن خردادماهی را زیر ذره‌بین ببرید می بینید کـه در بین این همه ی شخصیت متفاوت کـه دارد، یک موجود رمانتیک و خواستنی جلب نظر میکند کـه اگر کشفش کنید خوشبخت‌ترین مرد زمین می شوید. کـه البته کشف این موجود واقعا کار سهولت نیست و برای همین سر و کله زدن با این زن کار سختی اسـت. یک زن متولد خرداد در دوران جوانی پر از رویاها و افکار عاشقانه اسـت.

 

او دختری‌ اسـت دم‌دمی مزاج و بی‌ثبات کـه یک روز عاشق و روزبعد فارغ می شود. پس میزان دوگانگی و احساساتی بودن او بـه سنش بستگی زیادی دارد، هر چـه جوان‌تر، بدقلق‌تر! او اگر چـه ممکن اسـت سنگدل بنظر برسد اما واقعا سرشار از احساس اسـت. تنها راهی کـه بشود احساسات او را دید ابراز احساس بـه اسـت، آن‌ هم دو برابر میزانی کـه زنان دیگر را راضی می کند.

 

بیشتر از این‌کـه از رفتارهای زنان خردادماهی خشمگین شوید، با آن‌ها مهربانی کنید تا اثرش را ببینید. در عین حال گاهی او رابه حال خودش بگذارید. چون بهتر اسـت کـه دوگانگی‌هاي وجودش را درون خودش نگهدارد و با شـما شریک‌ نشود. زنان خردادماهی در شور و نشاط بخشیدن بـه یک مهمانی سوت و کور معرکه هستند. آن‌ها بـه سهولت میتوانند یک مرد را از فکر گرفتاری‌هاي بزرگش در بیاورند.

طالع بینی متولدین خرداد ماه + عکس نوشته خردادی ها + متن من یه خرداد ماهی ام

عکس و متن من یه خرداد ماهی ام

 

طبیعتا خانه‌داری صرف برای آن‌ها سخت اسـت. چون او از یکنواختی بیزار اسـت. باوجود این شخصیت هزاررنگ، این زن شدیدا دلش می خواهد کـه یک نفر را عاشقانه از صمیم قلب دوست داشته باشد. هرچند کـه این نیاز خودش را انکار میکند. مثلاً می شود گفت کـه او عاشق بچه اسـت! ولی ترجیح میدهد کـه این امر را همسرش و دیگران ندانند. همراهی این زن مثال‌زدنی اسـت.

 

یعنی او رابا خودتان بـه هر کجا کـه ببرید میبینید کـه بـه آن جا علاقه‌مند اسـت. از موزه بگیرید تا باشگاه مشت‌زنی! البته ساده‌لوح نباشید، او می خواهد از تمام این فرصت‌ها برای شناخت ابعاد مختلف وجود شـما استفاده کند چون بسیار زیرک اسـت.زنان خردادماهی بـه سادگی عشق قدیمی‌شان را فراموش می کنند. مگر آنکه این عشق همیشه و همواره در جوارشان باشد. 

 

متن زیبا در مورد خرداد ماه

طالع بینی متولدین خرداد ماه + عکس نوشته خردادی ها + متن من یه خرداد ماهی ام

عکس نوشته خرداد ماهی ها

 

البته در وفاداری این زنان شک نکنید، آن‌ها در رابطه متعهد هستند، فقط باید نیازهای قلبی‌شان را ارضا کنید. زنان متولد خرداد شم اقتصادی قوی دارند. پس اگر شـما تاجر هستید می توانید با او مشورت کنید. او بشما ایده‌هاي جالبی می دهد و شـما با راه دادن او بـه فضای کسب و کارتان متوجه افزایش درآمد خود خواهید شد. او بسیار استقلال‌طلب و خود مختار اسـت.

طالع بینی متولدین خرداد ماه + عکس نوشته خردادی ها + متن من یه خرداد ماهی ام

عکس در مورد خرداد ماهی ها

 

اگر بـه دنبال یک زن پایه می گردید، زنان خرداد ماهی گزینه مناسبی برای شـما محسوب میشوند. چون فقط کافی اسـت بـه او یک پیشنهاد سفر بدهید، او بدون معطلی وسایلش را جمع می کند بدون این‌کـه بپرسد هتل رزرو کرده اید یا نه؟ اصلا با چـه وسیله‌اي سفر خواهید کرد؟ درست اسـت کـه او در زنانگی واقعا هزارچهره دارد، اما مادری سرحال و خندان اسـت.

 

او اجازه نمیدهد فرزندان مانع فعالیت‌هایش بشوند چون بـه خوبی می تواند آن‌ها را سرگرم امورات مختلف کند و قوه تخیل قوی‌اي دارد. البته در مراقبت ازآن‌ها تمام تلاشش را می کند. این بچه‌ها هم مثل مادرشان خود مختار و مستقل میشوند و هر چـه بزرگ تر شوند بیشتر عاشق مادرشان میشوند. شـما باید بسیار بـه این زن متولد خرداد توجه کنید تا دچار لغزش نشود، چون خودش بسیار بی‌پروا و بی‌باک اسـت.

 

بـه آسمان شهر دل نمی بندد

برای بودن با تـو بهار می‌خندد

گرچه کوله بار سفر نمی بندی

تمام راه عبور را بهانه می بندد

توکه زاده مشرق عروس خردادی

برای ماندنت این جا نگاره می جنگد

 

طالع بینی چینی متولدین خرداد

طالع بینی متولدین خرداد ماه + عکس نوشته خردادی ها + متن من یه خرداد ماهی ام

خصوصیات پسر خردادی

 

یکی از انواع طالع بینی هاي خرداد ماه ي‌ها، طالع بینی چینی اسـت، البته بطور کل این طالع بینی بـه سال تولد شخص بستگی دارد. شـما می توانید در طالع‌بینی چینی سال تولد، سمبل یا حیوان ماه تولدتان را پیدا کنید و بعد ببینید در ماه تولد شـما چگونه اسـت. یعنی مثلاً سال تولد شـما سال موش اسـت، این موش اگر خردادی باشد چـه میشود؟ در جدول زیر شرح داده‌ایم کـه هر سمبل از نوع خردادی‌اش چگونه اسـت:

 

موش

موش خردادی شکست‌ناپذیر اسـت و می تواند از هر تله‌اي فرار کند.

 

گاو

این شخص زیاد جدی نیست اگر چـه در دوستی‌هایش چیزی کم نمیگذارد.

 

ببر

او تا حدود زیادی خوش وحشی‌گری دارد و خودش هم بلافاصله از اعمال احمقانه‌اش پیشمان می شود.

 

گربه «خرگوش»

او بسیار ناآرام اسـت و مدام بـه دنبال خطر میرود.

 

اژدها

او واقعا موجودی رنگارنگ و زودجوش اسـت.

 

مار

بین متولدین خرداد، آن‌ها کـه متولد سال مار باشند از همه ی‌شان دمدمی‌مزاج‌تر هستند.

 

اسب

او موجودی اصیل اسـت، اصیل و رام‌نشدنی. البته از صفات بدش این اسـت کـه هرگز کاری راکه شروع کرده تمام نمیکند.

 

بز

متولدین خردادی کـه متولد سال بز باشند، بیشترین هیاهو را در بین خردادی ماهی‌ها دارند. البته بهتر اسـت آن‌ها را اذیت نکنید چون یک گردباد واقعی هستند.

 

میمون

یک خرداد ماهی متولد سال میمون بسیار پرشور و نشاط اسـت.

 

خروس

او تا حد زیادی جنجالی و فتنه‌جو اسـت. این خروس هرگز آرام نمیگیرد و همواره در حال تکاپو اسـت.

 

سگ

او ممکن اسـت بدظاهر و بی‌اصل و نسب باشد، ولی باطن خوبی دارد.

 

خوک

او بسیار شوخ و خنده‌دار اسـت و اگر فرزندانش مانع پیشرفتش نشوند بـه جاهای خوبی میتواند برسد.

 

طالع بینی هندی متولدین مرد خرداد ماه

او یک انسان شریف، یکرنگ، صادق و با فریبکاری بیگانه اسـت. تیزهوشی و قریحه هنری‌اش از ویژگی‌هاي بارز آن ها محسوب می شود. علاوه بر این ها او عاشق مردم اسـت و از صحبت و گفت و گو با دیگران بسیار لذت می برد. بهمین خاطر در مهمانی‌ها همواره شمع محفل هستند و با شوخی‌هایش توجه همه ی را جلب می کند. جمیع این صفات دست بـه دست هم داده تا او یک مرد جذاب و دلنشین برای دیدار اول باشد!

طالع بینی متولدین خرداد ماه + عکس نوشته خردادی ها + متن من یه خرداد ماهی ام

خصوصیات دختر خردادی

 

بـه هرحال تولد در برج جوزا بهره‌مندی از شخصیت‌هاي گوناگون رابه همراه خواهد داشت، چـه برای مردان چـه زنان. پس گول سرحالی و نشاط این مردان را نخورید، چون فردا شاید غمگین و خسته‌کننده باشند. البته روحیات بد او نیز پایدار نیستند و اگر صبور باشید تغییر میکند. بهترین راه جذب این مردان بی‌توجهی بـه آن‌هاست.

 

اگر خودتان را خیلی شیفته آن‌ها نشان دهید پس از رسیدن بشما بـه سادگی رهای‌تان میکنند و شـما میبینید کـه خوشبختی‌ اي کـه برای خودتان تصور کرده بودید، سرابی بیش نبوده اسـت. بیشترین توجه او بـه معشوقش اسـت، اگر چـه بـه هر چیزی کـه دوروبرشان باشد توجه می کنند. بنابر این علاوه بر توجه بـه همسرشان شاید بـه زنان دیگر نیز توجه کنند! ودر هرحال برای شـما جملات عاشقانه نجوا کنند!

 

چـه بشما علاقه‌اي داشته باشند چـه نداشته باشند. آن‌ها حتی با این‌کـه بـه زنان‌شان وفادار هستند دوست دارند وارد جمع دیگر زنان بشوند و با آن‌ها بگو و بخند داشته باشند. سیاره تولد مرد خردادماهی عطارد اسـت، او همه ی را دوست دارد و برای همه ی دوست داشتن‌هاي خود دلیل دارد! از دیگر صفات عطاردی‌ها این اسـت کـه چشمانی زیبا با مژه‌هایي بلند دارند، چشمانی کـه زیرکی ازآن‌ها می‌بارد.

طالع بینی متولدین خرداد ماه + عکس نوشته خردادی ها + متن من یه خرداد ماهی ام

خصوصیات زن متولد خرداد

 

آن‌ها لاغر اندام هستند و خیلی ژست میگیرند، مثلاً اگر تاجر باشند حتماً کلی دسته‌چک خواهند داشت. دفترکارشان نیز پر از تلفن اسـت انگار کـه رییس جمهور هستند! سمبل برج جوزا اشاره بـه ارتباطات دارد. با این حال مرد خردادماهی خیلی خوب نمیتواند با نوزادان ارتباط برقرار کند. پس این پدر و فرزند تا وقتی این نوزاد سخن نگوید شاید ارتباط خوبی برقرار نکنند.

 

البته شادی این پدر پس از بـه حرف آمدن فرزندش واقعا دیدنی اسـت. یک پدر خرداد ماهی عاشق بازی کردن با بچه‌هاي خود اسـت. بچه‌ها نیز عاشق او هستند چون بیشتر از این‌کـه مانند پدرشان رفتار کند مثل برادر بزرگ‌شان رفتار می کند. بـه هرحال مردان خردادی حتی در سنین بالا، روحیه‌اي جوان و حتی بچه‌گانه دارند.

 

سی بهار را بی بها

بـه انتها بردم

تنها، بهانه ام هرسال

تجسم فریاد نوزاد دختری

کـه آخر خرداد

بـه آسمان پیچید

و مـن

متولد شدم

 

طالع بینی هندی زن متولد خرداد

یک زن متولد خرداد شخصیتی اجتماعی و مردم دوست دارد. او عاشق مطالعه اسـت ودر تمام مراحل زندگی با اشتیاق زیاد بـه کسب دانش می پردازد. البته شاید کمی پرحرف باشد، بـه هرحال یک زن خردادی از صحبت با دیگران بسیار لذت می برد و همواره دوست دارد در اجتماع باشد. خرداد ماهی‌ها بسیار خونگرم و صمیمی هستند، چـه برسد بـه این زن نی باشند!

طالع بینی متولدین خرداد ماه + عکس نوشته خردادی ها + متن من یه خرداد ماهی ام

خصوصیات مرد متولد خرداد

 

آن‌ها خیلی زود با دیگران طرح دوستی می‌ریزند. البته بخاطر طبیعت دوگانه‌شان خیلی زود هم بی‌خیال این دوستی‌‌ها می شوند. چون ماندن با یک دوست برای آن‌ها خسته‌کننده و حتی بی‌دلیل اسـت. زنان خرداد ماهی زنانی جذاب، روشنفکر و شوخ‌طبع هستند. آن‌ها حس مالکیت زیادی دارند بنابر این وقتی با یک زن خردادی ازدواج می کنید باید پیه حسادت‌ها و سوء‌ ظن‌ هاي او را نیز بـه تنتان بمالید.

 

شاید بتوان گفت زن متولد خرداد شایعات خوبی در آستین دارد. شایعاتی کـه مربوط بـه اخبار داغ و وسوسه‌کننده هستند. پس بهتر اسـت کـه بـه او رازهای خودرا نگویید چون احتمال لو رفتن این رازها زیاد اسـت. بلوز و شلوار اسانی از لباس‌هاي مورد علاقه این زن اسـت.

طالع بینی متولدین خرداد ماه + عکس نوشته خردادی ها + متن من یه خرداد ماهی ام

فال خرداد ماهی ها

 

شاید این مساله بـه فمینیست بودن او ربط دارد کـه معتقد اسـت زنان نباید زنانگی‌شان رابا لباس‌هاي پرچین ثابت کنند. او دوست دارد کـه بخاطر خودش و افکارش دوست داشته شود و خودش نیز بیشتر شیفته باطن و افکار آدم‌ها میشود.اکثر زنان خردادی زنان سرشناسی هستند. اگر چـه ممکن اسـت از نظر برخی انسان‌هایي سطحی بـه حساب بیایند ولی واقعا آن گونه نیستند.

 

اگر نظر دوستان یک زن خردادی را در موردش بپرسید هرکدام یک چیز میگویند. دلیلش این اسـت کـه خردادماهی‌ها خیلی خوب خودشان رابا محیط هماهنگ میکنند. بهمین خاطر برخی بـه او لقب آفتاب‌پرست داده‌اند. چون تحت تاثیر محیط و افراد مختلف آسان رنگ عوض می کند. آن‌ها همین طور می توانند بحث‌ها رابه اسانی بـه سمتی کـه می خواهند هدایت کنند.

طالع بینی متولدین خرداد ماه + عکس نوشته خردادی ها + متن من یه خرداد ماهی ام

طالع بینی خردادی ها

 

بـه هرحال یک زن متولد خرداد با همه ی صفات جذابش نمی تواند یک مادر خوب باشد. او مثل مرد خردادماهی بچه‌ها را از وقتی کـه زبان باز میکنند بـه رسمیت می‌شناسد و می شود گفت کـه حتی ترجیح میدهد یک بچه کمی بزرگ‌تر بجای نوزاد خودش بـه فرزندی بپذیرد تا نیاز بـه تر و خشک کردن نداشته باشد!

طالع بینی متولدین خرداد ماه + عکس نوشته خردادی ها + متن من یه خرداد ماهی ام

طالع بینی متولدین خرداد ماه + عکس نوشته خردادی ها + متن من یه خرداد ماهی ام

 

رفتار او واقعا مثل مادر‌ها نیست. همین کـه برای بچّه‌ ها آشپزی می کند کلاه‌تان رابه هوا بیندازید. البته در عوض اگر بـه غذای جسمی بچه‌ ها بی‌ توجه اسـت بـه غذای روحی‌ شان توجه زیادی دارد و آن‌ ها را همواره بـه سمت آموختن هدایت میکند. او مادری اسـت کـه برای فرزندانش داستان می خواند و ازآن‌ها می خواهد کـه همواره عاقلانه تصمیم بگیرند.

 

بهار شبیه مـن اسـت

گه خشک و گاه بارانی

گه گرم و گاه سرد

عطرش بی‌اعتبار

قلبش بیقرار

روحش در فرار

این خصوصیات متولد خرداد اسـت