پارس ناز پورتال

طلاق های هالیوودی که سر و صدای زیادی به پا کردند

مجموعه : اخبار سینما
طلاق های هالیوودی که سر و صدای زیادی به پا کردند

طلاق های هالیوودی که سر و صدای زیادی به پا کردند 

برخی از طلاق هاي زوج هاي مشهور هالیوودی انچنان پر سر و صدا بوده هست که هر دو نفر تا چند وقت تیتر اول رسانه ها بوده اند. عاشق شدن و جدایی در دنیای سلبریتی ها امری طبیعی هست که هر شخص دستکم دو سه باری آن را در طول زندگی اش تجربه کرده هست. در این میان طلاق و جدایی سلبریتی ها از هم بیش از عاشق شدن

 

و ازدواجشان خبرساز میشود زیرا حتی اگر ثروتمند و مشهور باشید نیز جدایی از کسی که دوستش دارید یا مدتی با او زندگی کرده‌اید برایتان سخت خواهد بود.در ادامه این مقاله میخواهیم شما را با زنان و مردان معروفی آشنا کنیم که به قول ي خود یا اطرافیانشان پس از جدایی از همسر خود تا مرز نابودی روحی و روانی پیش رفته اند یا دستکم شرایط بسیار بدی را برای مدتی بردباری کرده اند.

 

مت دیمون و مینی درایور

طلاق های هالیوودی که سر و صدای زیادی به پا کردند

مت دیمون و مینی داریور برای بیش از یک سال با هم نامزد بودند تا اینکه دیمون در کمال پررویی در برنامه ي زنده اپرا وینفری اعلام کرد که مجرد هست و بدین ترتیب زن زیبای بریتانیایی را مثل دیگر طرفدارانش در سراسر جهان شوکه کرد. درایور بعدها در صحبت با لس آنجلس تایمز گفت:” مایه افسوس هست

 

که مت به برنامه اپرا رفت. به نظر می‌رسید آنجا بازار خوبی برای وی برای اعلام به جهانیان بود که ما دیگر با هم نیستیم که به نظر من بی نظیر نامناسب و بیجا بود”

 

کیتی پری و راسل برند

طلاق های هالیوودی که سر و صدای زیادی به پا کردند

کیتی پری خواننده مشهور پاپ و راسل برند کمدین معروف به مدت 14 ماه با هم زندگی می‌کردند تا اینکه به صورت ناگهانی در سال 2012 جدایی خود را اعلام کردند. تنها چیزی که برای مدت یکسال کسی نفهمید رها شدن راحت کیتی پری توسط شوهرش بود. پری در گفت و گو اي در این راستا چنین گفت:”او مرد بسیار زیرکی هست

 

و وقتی که با او ازدواج کردم واقعاً عاشقش بودم. بگذارید بگویم که از زمانی که او در 31 دسامبر 2011 به من اس ام اس زد و گفت که از من جدا می‌شود خبری از او ندارم”.

 

سیلوستر استالونه و جنیفر فلاوین

طلاق های هالیوودی که سر و صدای زیادی به پا کردند

سیلوستر استالونه و جنیفر فلاوین سوپر مدل مشهور بیش از 5 سال با هم زندگی کردند تا اینکه استالونه در یک نامه ي 6 صفحه اي که با دست خط خودش نوشته بود و با پست برای او فرستاد اعلام کرد که از همسر زیبایش جدا خواهد شد. فلاوین در آن زمان در این خصوص چنین گفت:” بسیار کار نادرستی بود”.

 

بعد از مدتی نامزدی با یک مدل معروف دیگر به اسم انجی اورهارت و شایعاتی در مورد داشتن یک بچه از مدلی دیگر به اسم جانیس دیکینسون که گرچه بعدها مشخص شد تنها یک شایعه دروغ بوده هست، سیلوستر بار دیگر نزد فلاوین بازگشته و در سال 1997 به طور رسمی با او ازدواج کرده و هنوز هم این دو در کنار هم میباشند.

 

ریچی سامبورا و هیثر لاکلیر

طلاق های هالیوودی که سر و صدای زیادی به پا کردند

ریچی سامبورا، گیتاریست بون جوی مدت ها بعد از اینکه جهان از رفتن همسرش باخبر شد خبر ماجرا را شنید. ساعت ها بعد از اینکه لاکلیر در فوریه 2006 به صورت رسمی و عمومی اعلام کرد که خواهش طلاق داده هست، سامبورا در صحبت با اَي بی سی نیوز اعلام کرد که این خبر کاملاً خلاف واقع هست و حتی گفت که این دو برای روز ولنتاین برنامه ریزی گسترده اي کرده اند. بدبختانه خبر جدایی کاملاً حقیقی بود و لاکلیر قلب سامبورا را به بدترین شکل ممکن شکست.

 

پورشا ویلیامز و کوردل استیوارت

طلاق های هالیوودی که سر و صدای زیادی به پا کردند

پورشا ویلیامز، بازیگر معروف تلویزیون توسط ستاره کوردل استیوارت ستاره معروف راگبی از پشت خنجر خورده هست و او احتمالا آخرین کسی بوده که از این ماجرا آگاه شده هست. ویلیامز در این خصوص گفته بود:” من در رختخواب دراز کشیده بودم و در حال بررسی کردن حساب توئیتری بودم که ناگهان دیوانه شدم.

 

در توییتر دیدم که شوهرم برای جدایی از من اقدام کرده هست”. وقتی که ویلیامز از استیوارت در مورد ماجرا می پرسد استیوارت پاسخ خاصی نداده و می‌گوید که به جدایی فکر کرده و بعدا در این راستا صحبت خواهند کرد. به قول ي ویلیامز ” او گفت که به این موضوع فکر کرده و در آینده نزدیک در مورد آن با من صحبت خواهد کرد و به سر کار رفت. من مجبور شدم به وکیلم زنگ بزنم تا واقعیت ماجرا را متوجه شوم”.

 

دانیل دی لوییس و ایزابل آجانی

طلاق های هالیوودی که سر و صدای زیادی به پا کردند

برخی گزارشات ادعا کرده اند که دانیل دی لوییس و ایزابل آجانی که مدت زمان زیادی با هم زندگی می‌کردند از طریق یک فکس کوتاه از هم جدا شده اند. این موضوع خوفناک به نظر میرسد اما واقعیت از این نیز هولناک تر هست. آجانی در سال 1996 به روزنامه ي میل چنین گفت:” گذشته از اینکه به بیمارستان برود

 

من به او گفتم که آبستن هستم و زمانی که او آن جا بود یکبار برای دیدنش رفتم و مطمئن بودم که با گذشت زمان حالش بهتر خواهد شد. علاقه ي من به او هیچ تغییری نکرده بود اما بنظرم او احساس گذشته را به من نداشت. ما دیگر هیچوقت همدیگر را ندیدیم. او هیچوقت به من نگفت که همه ي چیز پایان یافته هست. کاش به من میگفت چون شفافیت را ترجیح می‌دهم”.

 

شارلیز ثرون و شان پن

طلاق های هالیوودی که سر و صدای زیادی به پا کردند

شارلیز ثرون در سال 2015 با یک روش کاملاً اخیر شان پن را قال گذاشت زیرا به قول ي شان پن وی برای چند هفته غیب شده و خبری از او نبود تا اینکه پیام جدایی به دست پن رسید. بر زمینه گفته هاي یک منبع نزدیک به شان پن، “شارلیز به تماس ها و پیام هاي او پاسخ نمی داد.

 

او به همین سادگی ارتباط اش را قطع کرده بود”. در یک گفت و گو اما شارلیز ثرون غیب شدن خود را یک حکایت ساختگی مسخره توصیف کرد و گفت:” همۀ وقت} باید همۀ چیز هیجان انگیز شود. وقتی که از یک ارتباط خارج میشود باید یک حکایت مسخره یا یک درام بیخود از آن ساخته شود. و این ماجرای غیب شدن لعنتی، هنوز هم چیزی در مورد آن نمیدانم”. اما پن این ادعا را رد کرده و گفته ماجرای غیب شدن واقعیت داشته هست.

 

فیل کالینز و جیل تاولمن

طلاق های هالیوودی که سر و صدای زیادی به پا کردند

فیل کالینز نیز در سال 1994 با ارسال فکس از همسرش جیل تاولمن که یک دهه با هم زندگی کرده بودند جدا شد. تاولمن گفته بود که در آن زمان کالینز در حال برگزاری تور جهانی بوده و این روش تنها روش ارتباطی او بوده هست. تاولمن درآن زمان در این خصوص چنین گفته هست:” لیلی پدرش را برای دو ماه ندیده هست.

 

او همه ي وقت گریه میکند و میگوید من پدرم را میخواهم. فیل برای او فکس می فرستد اما من میدانم که او ترجیح میدهد صدای پدرش را بشنود. فیل تلفن نمیزند زیرا باید صدایش را برای روز آینده حفظ کند”.

 

تیلور سویفت و جو جوناس

طلاق های هالیوودی که سر و صدای زیادی به پا کردند

در سال 2008، جو حوناس نخستین مردی شد که ادعا می شد قلب تیلور سویفت را شکسته هست و اینکار را نیز با یک تماس تلفنی انجام داد. سویفت در گفت و گو اي در این راستا چنین گفت:” من حتی دوست ندارم پسری را به یاد بیاورم که ارتباط اش با من را در یک تماس تلفنی و در حالی‌که 18 سال داشتم را به هم زد…

 

من به تاریخ تماس نگاه کردم و دیدم که تماس 27 ثانیه طول کشیده هست. این باید یک رکورد باشد”. اما جوناس گفت که این مکالمه ناخوشایند خواسته دو طرف بوده هست.وی در این خصوص چنین گفته هست:” برای افرادی که نگرانی خود را در مورد تماس تلفنی 27 ثانیه اي اعلام کرده اند باید بگویم که من زنگ زدم تا احساسم را با طرف دیگر در بین بگذارم. این صحبت هاي عاطفی من پاسخ خوبی دریافت نکرد. من تماس را قطع نکردم.

 

یک نفر دیگر اینکار را کرد. تماس ها فقط تا زمانی طول خواهند کشید که کسی که در آن طرف خط تلفن قرار دارد خواهان صحبت کردن باشد”.

 

تیلور سویفت و کالوین هریس

طلاق های هالیوودی که سر و صدای زیادی به پا کردند

تیلور سویفت و دی جی کالین هریس اسکاتلندی برای بیش از یک سال با هم نامزد بودند تا اینکه در ژوئن 2016 به شیوه اي بسیار بد از هم جدا شدند. تنها بعد از آخر جدایی این دو مشخص شد که هریس و سویفت بر روی یکی از آهنگ هاي مشهور هریس به اسم «این همان چیزی هست

 

که تو برای آن آمده اي» با هم مشارکت کرده اند و ظاهرا سویفت به این علت که نمی خواسته توجهات رسانه ها را به ارتباط ي خود با هریس جلب کرده و موسیقی شان را تحت تاثیر قرار دهد از اسم مستعار «نیلز سیوبرگ» در قسمت معرفی ترانه سرایان بهره گیری کرده هست.

 

مدت کوتاهی بعد از جدایی این دو، سویفت با تام هیدلستون وارد ارتباط شد و وکیل او اعلام کرد که وی با هریس در ساختن آن اهنگ مشارکت داشته هست و هریس نیز این موضوع را تکذیب نکرد و حتی از او تشکر نیز کرد اما اعلام کرد که بهتر هست سویفت به جای تلاش برای خراب کردن او از ارتباط جدیدش لذت برده و روی کارش تمرکز داشته باشد.

 

نینا آگدال و آدام لوین

طلاق های هالیوودی که سر و صدای زیادی به پا کردند

بر زمینه ادعاها، آدام لوین خواننده اصلی گروه مارون 5 ارتباط اش با بهاتی پرینسلو را به دلیل ارتباط عاشقانه اش با نینا آگدال رها کرده هست اما بعدها با پرینسلو آشتی کرده و از او خواهش ازدواج نمود. بر زمینه ادعای رسانه ها، لوین خبر جداییش از آگدال را با یک پیام کوتاه متنی به او اعلام کرد که باعث دلشکسته شدن او شد.

 

نایا ریورا و بیگ شان

طلاق های هالیوودی که سر و صدای زیادی به پا کردند

نایا ریورا از خواندن مقالات رسانه هاي آنلاین دریافت که ارتباط اش با بیگ شان، رپر مشهور به آخر رسیده هست. او از گذشته به نامزدش مشکوک شده بود که با آریانا گرانده ارتباط دارد و مدت کوتاهی بعد از جدایی این دو مشخص شود که وی اشتباه نکرده و بیگ شان و گرانده خیلی زود نامزدی خود را اعلام کردند. ریورا در کتاب خاطراتش در این راستا چنین گفته هست:” زمانی که وی در سفر بود ما برای پنج روز متوالی با هم دعوا داشتیم

 

لیندا و هالک لوگان

طلاق های هالیوودی که سر و صدای زیادی به پا کردند

لیندا و هالک لوگان در سال 2007 و بعد از اینکه ادعا شد وی با کریستین پلانته، دوست نزدیک دخترشان، ارتباط داشته هست از هم جدا شدند. هر چند پلانته داشتن این چنین ارتباط اي را رد کرد و گفت که ارتباط ي او با هوگان تنها بعد از جدایی او و لیندا نخست شده هست. با این وجود لیندا هم چنان تاکید داشت که هالک هوگان

 

به او خیانت کرده هست. بر زمینه گزارش رسانه ها، در طول جدایی لیندا بیش از 70 درصد از اموال منقول و 40 درصد از مالکیت کمپانی هاي متعدد شوهرش را بدست آورده هست. همین طور 3 میلیون دلار دیگر نیز در طول جدایی توافقی از سوی هالک هوگان به همسرش پرداخت شد. اضافه بر این 7 میلیون دلار از 10 میلیون دلار پولی که این دو در بانک داشتند به لیندا رسید.

 

کوری بوهان و آدرینا پاتریج

طلاق های هالیوودی که سر و صدای زیادی به پا کردند

در سپتامبر 2017،آدرینا پاتریج برای جدایی از همسرش کوری بوهان خواهش طلاق داده و فرمان قضایی برای دوری او از خود را کسب کرد و او را به خشونت خانوادگی متهم کرد. آنها یک دختر خردسال داشته و تنها 10 ماه از ازدواجشان می گذشت. وی ادعا کرد که در مدت جدایی بوهان مدام با او تماس گرفته

 

و مانع از تمرکز او روی کارش شده هست. وی ادعا کرده که بوهان در هنگام عصبانیت کنترلی بر روی حرکات و رفتار خود نداشته و حتی در حضور دختر کوچکشان نیز به او حمله می کرده هست.

 

آنجلینا جولی و برد پیت

طلاق های هالیوودی که سر و صدای زیادی به پا کردند

در سپتامبر 2016 سرنوشت تجربه ي تلخی را به برد پیت تحمیل کرد، با همان تلخی که وی در سال 2004 به آنیستون تحمیل کرده بود. در این تاریخ جولی پس از دو سال زندگی رسمی مشترک و بیش از یک دهه ارتباط ي عاشقانه با برد پیت خواهش طلاق داد. برخی رسانه ها پیت را به خیانت متهم کرده

 

و جولی نیز او را به بهره گیری از خشونت در مواجهه با پسر 15 ساله شان مدوکس در طی یک پرواز متهم نمود اگر چه بعدها اف بی آی و مرکز پشتیبانی از کودکان برد پیت را از این اتهامات مبرا دانست. پیت می‌گوید که جدایی این دو بخاطر افراط او در نوشیدن مشروبات الکلی بوده هست.

 

وی در ماه می 2017 در گفت و گو اي در این راستا چنین گفت به سختی به یاد می آورم روزی راکه بعد از آخر کالج مشروب نخورده یا ماریجوانا مصرف نکرده باشم. همین طور متوجه می‌شوی که بیش از اندازه سیگار می کشي.

 

وقتی که تشکیل خانواده دادم همه ي چیز را متوقف کردم به غیر از مشروبات الکلی. خیلی مشروبات الکلی مصرف میکردم. در واقع به یک دشوار بزرگ تبدیل شده بود. و اکنون واقعا خوشحالم که یک نیم سال هست که دیگر مصرف نمیکنم.