پارس ناز پورتال

ظاهر جوان و باورنکردنی مرد 57 ساله سنگاپوری! + عکس

ظاهر جوان و باورنکردنی مرد 57 ساله سنگاپوری! + عکس

ظاهر جوان و باورنکردنی مرد 57 ساله 

ظاهر جوان و باورنکردنی مرد 57 ساله سنگاپوری تعجب کاربران شبکه های اجتماعی را برانگیخته است. این مرد که گویا در حرفه مدلینگ فعالیت دارد، به شکل عجیبی بسیار جوان تر از سن واقعی اش است. برخی از کاربران حتی او را به دروغگویی متهم کرده اند. اما باید بگوییم که او واقعا در شرف ورود به دهه ششم زندگی اش می باشد و واقعا هم ظاهر جوانی همانند یک مرد 30 ساله دارد.

 

چواندو تان، عکاس مشهور اهل سنگاپور، با پرتره های جذاب خود از دیگران و خودنگاره های چشمگیرش توجه جهانی را به خود جلب کرد. چواندو که در سال 1966 متولد شد، اکنون 57 ساله است و ظاهری فوق العاده جوان دارد که سن واقعی او را به چالش می کشد. البته آقای چواندو تان از زمانی که حرفه خود را شروع کرد، ورزشکار بوده و آمادگی جسمانی داشت.

 

بیشتر بخوانید: عکس های زیباترین و جوان ترین مادربزرگ جهان ژاکلینا بریدو

 

جوان ترین پیرمرد دنیا کیست؟

این مرد سنگاپوری، که زمانی یک مدل در دهه 1980 و حتی یک خواننده پاپ در دهه 90 بود، پس از کاهش فعالیت های خوانندگی اش، به حرفه عکاسی روی آورد. به طور غیرمنتظره ای، انحراف از کار معمولش مسیر جدیدی را برای زندگی او رقم زد. مسیری که او را وارد شهرت بیشتر و محبوبیت بالا در شبکه اجتماعی از جمله اینستاگرام کرد.

ظاهر جوان و باورنکردنی مرد 57 ساله 

این عکاس در مصاحبه‌ای گفت: پس از اینکه دوستان گفتند که امروزه، مشتریان دنبال کردن یک عکاس در رسانه‌های اجتماعی اند، یک حساب کاربری در اینستاگرام ایجاد کردم. برای اینکه محتوای خودم را زنده تر کنم، تصمیم گرفتم افکارم را از طریق زیرنویس به اشتراک بگذارم و چند عکس از خود منتشر کردم.

جوان ترین پیرمرد دنیا

کاربران به سرعت متوجه ظاهر جوان این عکاس، با وجود 57 سال عمر او شدند. گمانه‌زنی‌هایی به وجود آمد که برخی آن را به ژنتیک نسبت می‌دادند، در حالی که برخی دیگر هوای پاک، مراقبت‌های بهداشتی با کیفیت و محصولات عالی و پیشرفته سنگاپور را دلیل بر جوانی او می دانستند. اجازه دهید برای تأیید این حدس‌ها به برنامه روزانه عکاس بپردازیم.

 

بیشتر بخوانید: این زن 23 ساله جوان ترین مادربزرگ جهان شد + عکس

 

چواندو تان چگونه اینقدر جوان مانده است؟

تان به این باور پایبند است که انتخاب‌های رژیم غذایی نقش مهمی در سلامت کلی و ظاهر فیزیکی ایفا می‌کند و 70 درصد معادله را تشکیل می‌دهد. در حالی که ورزش 30 درصد از معادله را تشکیل می‌دهد. این اصل او را در انتخاب رژیم غذایی راهنمایی می کند، (مانند مصرف شش تخم مرغ آب پز برای صبحانه).

چواندو تان

خب، باید بگوییم که او وعده غذایی صبحگاهی خود را با یک لیوان شیر تکمیل می کند. همچنین، گهگاه آووکادو را با انواع توت ها ترکیب می کند که پروتئین و انرژی قابل توجهی برای شروع روز خود ارائه می دهد. وعده های غذایی آقای تان شامل: مرغ با برنج، سبزیجات کبابی و سوپ ماهی در طول روز است. به علاوه، در نیمه اول روز به شدت بستنی می خورد!

 

بیشتر بخوانید: راز جوانی زن 70 ساله که مانند دختر زیبا به نظر می رسد

 

نکات طلایی چواندو تان برای جوان ماندن

تان تمرینات قدرتی را با هدف چهار جلسه هفتگی در برنامه روزانه خود گنجانده است. اما زمانی که مشغول به کار است حداقل سه جلسه ورزش تنظیم می کند. او حدود 30 دقیقه را صرف این فعالیت می کند. پس از تمرینات قدرتی، او تمرین خود را با تمرینات کاردیو دنبال می کند و به دلیل خطر آسیب دیدگی هنگام دویدن، پیاده روی سریع روی تردمیل را انتخاب می کند.

نکات طلایی چواندو تان برای جوان ماندن

از وسایل مراقبت از پوست استفاده نکنید!

حدس و گمان هایی وجود دارد که تان تحت عمل جراحی پلاستیک قرار گرفته یا از لوازم آرایشی خاصی استفاده می کند، او رویکرد خود را روشن می کند و می گوید: من پوست حساسی دارم. به همین دلیل فقط 2 چیز وجود دارد که روزانه استفاده می کنم: ژل شستشوی صورت و کرم مرطوب کننده. البته، او اعتراف می کند که از رنگ مو برای پوشاندن موهای خاکستری اش استفاده کرده است.

 

قبل از خواب غذا نخورید

در واقع، آقای تان با اجتناب از بیدار ماندن از ساعت 11 شب و زود بیدار شدن هر روز یک برنامه خواب ثابت را در اولویت قرار می دهد. او کاملاً معتقد است که کار کردن تا دیروقت یا تماشای فیلم بعد از نیمه شب به سلامتی کمک نمی کند. او برای اطمینان از خواب با کیفیت، 5-6 ساعت قبل از خواب از خوردن غذا خودداری می کند. چواندو می گوید: به من اعتماد کن، زود به رختخواب رفتن ارزشش را دارد.

 

بیشتر بخوانید: مادر 63 ساله زیبایی که از دخترانش هم جوان تر است

 

آیا جوان ماندن چیز جذابی است؟

در طی مصاحبه اخیر برای سریالی در مورد طول عمر، او آشکارا اذعان کرد که پرس و جوهای بی وقفه در مورد ظاهر جوان او اذیتش می کند. آقای تان می گوید: من فشار افکار را احساس می کنم چون در اعماق وجودم می دانم که آنقدرها هم جوان نیستم. دارم پیر میشم بنابراین نمی‌خواهم این تصور غلط را ایجاد کنم که برای همیشه جوان خواهم ماند.

چگونه جوان بمانیم

آقای تان به روند پیر شدن فکر می کند. او با صراحت بیان کرد: اگر بگویم هرگز به ذهنم خطور نکرده که می‌خواهم یاد بگیرم چگونه پیر نشوم، دروغ می‌گویم. اما این چیزی است که شما نمی توانید از آن اجتناب کنید زیرا پیری اجتناب ناپذیر است. هنگامی که چواندو تان موج گسترده شهرت را تجربه کرد، خود را غرق در میزان توجه زیادی دید و مورد معایب شهرت اینترنتی صحبت کرده است.