پارس ناز پورتال

علاقه خواننده ها و فوتبالیست ها نسبت به همدیگر

علاقه خواننده ها و فوتبالیست ها نسبت به همدیگر

علاقه خواننده ها و فوتبالیست ها نسبت به همدیگر 

تعداد زیادی از خواننده ها و فوتبالیست ها به حرفه یک دیگر علاقمند میشوند طوری که تعداد زیادی از آنها دراین تغییر مسیر شکست میخورند.وقتی نخستین روزنامه هاي رنگی در ایران منتشر شدند، فوتبالیست ها و خواننده ها درکنار هم سوژه اصلی جلدها به شمار می رفتند. این رابطه نزدیک تا امروز نیز ادامه پیدا کرده و حتی جدی‌تر شده است.

 

تعداد زیادی از فوتبالیست ها با وسوسه خوانندگی روبه‌رو شده اند و تعداد زیادی از خواننده ها در نزدیک ترین فاصله ممکن با فوتبال قرار گرفته اند. این ناخنک ها البته چندان موفق نبوده اند چرا که جامعه عموما از این اتفاق استقبال نمی‌کند و هردو حوزه آن قدر تخصصی هستند که تمرکز هم زمان روی آنها، دشوار بنظر میرسند.

 

با این وجود فوتبالیست ها هنوز هم از رویای میکروفون جدا نمی‌شوند و خواننده ها همان‌ گونه از پرچم هاي رنگی هواداری دست نمی‌کشند.

علاقه خواننده ها و فوتبالیست ها نسبت به همدیگر

فرزاد فرزین

دوستان قدیمی فرزاد فرزین معتقدند او این شانس را داشته که در فوتبال هم به یک ستاره تبدیل شود. فرزاد در آغاز جوانی فوتبال رابه صورت جدی دنبال می کرده، اما از یک جایی به بعد ترجیح داد همه ی هوش و حواس اش را در تسخیر موسیقی قرار دهد. روزنامه هاي ورزشی قبل از هر دربی برای گفتگو

 

با چهره هاي هنری، به سراغ فرزاد می‌روند، چرا که او کاملا فوتبالی و به شدت پرسپولیسی است. فرزاد تا امروز ترانه اي برای قرمزها نخوانده اما امیدوار است یک روز بتواند در ورزشگاه آزادی تهران برای مخاطبانش کنسرت اجرا کند.

علاقه خواننده ها و فوتبالیست ها نسبت به همدیگر

بختیار رحمانی

قبل ازآن که بختیار رحمانی به برنامه نود دعوت شود و روبروی عادل فردوسی پور بنشیند، خیلی ها از عشق و علاقه دیرین او به خوانندگی خبر نداشتند. نودی ها حتی خود این فوتبالیست رابا اشاره به آهنگ ویدئوی کردی اش و پخش لحظاتی ازآن روی آنتن غافلگیر کردند. این ویدئو مربوط به روزهایی بود که بختیار،

 

رویای خواننده شدن در سر داشت. او هیچوقت یک خواننده حرفه اي نشد و بجای این رشته هنری، ورزش فوتبال را برای ساختن آینده اش انتخاب کرد.

علاقه خواننده ها و فوتبالیست ها نسبت به همدیگر

شکل و شمایل دراین آهنگ ویدئو نیز، برای شهرت امروز او چندان افتخارآمیز نبود. ستاره متولد سرپل ذهاب باشگاه ذوب آهن، تقریباً به همه ی آرزوهای فوتبالی اش رسید، از قهرمانی با فولاد تا بازی با استقلال و البته سفر به جام جهانی. او اینروزها منشانی از بختیار آماده سال هاي گذشته ندارد

 

اما هنوز میتواند آمادگی اش رابه دست بیاورد. بین رحمانی و میکروفون فاصله زیادی ایجاد شده اما بعید نیست او در پایان دوران فوتبال دوباره به سراغ خواندن آهنگ هاي کردی برود.

 

شیث رضایی

از همان نوجوانی عادت داشت در اردوی تیم هاي ملی بازیکنان را کنار هم جمع کند و برای شان بخواند. همبازی هاي شیث در پرسپولیس نیز در هر شرایطی ناچار بودند به صدای این بازیکن گوش بدهند. البته او صدای خوبی داشت و آهنگ هایش توی ذوق نمی‌زد. شیث که متخصص کوک کردن ساز مخالف

 

در پرسپولیس هم بود، بعد از کنار گذاشته شدن از سوی این باشگاه وضعیت فوتبالی جالبی نداشت و سرانجام به کلی قید فوتبال را زد و خواننده شد. او همان‌ گونه در موسیقی فعالیت میکند و آهنگ هایش را برای دانلود روی وبسایت هاي مختلف قرار میدهد. شیث در فوتبال پر از استعداد بود اما به خوبی از این استعداد استفاده نکرد. او در خوانندگی نیز با استعداد بنظر می‌رسد اما هیچ تضمینی وجود ندارد که از این استعداد هم استفاده کافی را ببرد.

علاقه خواننده ها و فوتبالیست ها نسبت به همدیگر

نیما نکیسا

در نسل محبوب 98، کیفیت نکیسا هرگز نزدیک احمدرضا عابدزاده هم نبود اما این دروازه بان توانست در مسابقه با یوگسلاوی در جام جهانی درون دروازه ایران بایستد. نکیسا حتی قبل از فوتبال، شیفته موسیقی بودو درسال هاي آخر بازی، موسیقی را جدی‌تر گرفت. «خدا کنه بارون بیاد» نام آلبوم این دروازه بان است

 

که هر سبک آهنگی در آن وجود داشت. 13 سال قبل حتی چند آهنگ ویدئوی نکیسا از شبکه هاي ماهواره اي نیز پخش شدند. نیما قبل از جام جهانی 2006، با حضور میناوند و پژمان جمشیدی برای تیم ملی آهنگ خواند و بعد از فوت هادی نوروزی نیز، خواننده اصلی آهنگ یادبود باشگاه برای کاپیتان ابدی شد.

علاقه خواننده ها و فوتبالیست ها نسبت به همدیگر

رضا یزدانی

خوانندگی همیشه انتخاب اول رضا یزدانی بود، اما اگر قرار بود او کار متفاوتی را برای خودش انتخاب کند، قطعا به سراغ دروازه بانی فوتبال می رفت. رضا که تعداد آلبوم هایش حالا به تعداد انگشت هاي دو دست رسیده، در چند مسابقه خیریه و دوستانه فوتبال و فوتسال توی دروازه ایستاده و فراتر از حد انتظار ظاهر شده است.

 

او با کیفیتی که از خودش نشان داده الان می‌تواند در لیگ فوتسال ایران به میدان برود. این خواننده موفق موسیقی راک که این سال‌ها به سبک پاپ نزدیک شده، در بازیگری هم توانا نشان داده است.

علاقه خواننده ها و فوتبالیست ها نسبت به همدیگر

با این وجود شاید اگر او هرگز با موسیقی آشنا نشده بود، اینروزها با لباس دروازه بانی و آن مو هاي بلند پریشان، توی دروازه می ایستاد و شاید حتی یک سبیل بلند می گذاشت تا رنه هیگوییتا کلمبیایی را بعنوان الگوی زندگی اش معرفی کند! یزدانی یک استقلالی تمام عیار به شمار میرود و تا امروز چند آهنگ برای آبی ها خوانده است.

 

مهرداد میناوند

همه ی آنهایی که با آهنگ «تک ستاره» یا ویدئوی «مادر» از مهرداد میناوند برخورد کردند، به شدت غافلگیر شدند. همیشه در اطراف تیم ملی شنیده می شد که مهرداد صدای خوبی دارد اما این آهنگ در حد و اندازه هاي یک خواننده حرفه اي بودو نه یک فوتبالیست که قصد دارد به خوانندگی ناخنک بزند. تحریرهای

 

او شبیه یکی از خواننده هاي مشهور خارج نشین بودو آهنگ اش نیز با استقبال زیادی روبه‌رو شد. مهرداد اما هیچوقت خوانندگی را چندان جدی نگرفت و آلبومی روانه بازار نکرد. او یک‌بار در دو راهی فوتبال و موسیقی، فوتبال را انتخاب کرده، و برای همیشه به این انتخاب وفادار ماند.

علاقه خواننده ها و فوتبالیست ها نسبت به همدیگر

تتلو

او که چند دوست صمیمی در میان فوتبالیست ها داشت از یک جایی به بعد هر کاری که به ذهن اش می‌رسید انجام داد تا فوتبالیست شد. این خواننده زیرزمینی جنجالی، ابتدا برای پیوستن به پرسپولیس تلاش کرد اما به بن بست رسید. بعد استقلالی شد و خودش را در دسترس دید استقلالی ها

 

قرار داد اما بازهم خبری نشد. سومین تیم محبوب او راه آهن بود. حتی سرمربی وقت راه آهن فرهاد کاظمی به شوخی و جدی از امضای قرارداد با این بازیکن خبر داد اما آخرین دورخیز تتلو برای فوتبالیست شدن هم به شکست انجامید. جالب این‌که او اعتقاد داشت در هر مسابقه 100 هزار نفر رابه ورزشگاه خواهد کشاند. تتلو برای فوتبالیست شدن یک چیز مهم نداشت و آن چیز استعداد بود.

علاقه خواننده ها و فوتبالیست ها نسبت به همدیگر

رضا عنایتی

رضا عنایتی در اوج شهرت در برابر هوس خوانندگی تسلیم شد و نخستین و آخرین آلبوم زندگی اش را سال 89 منتشر کرد. «همه ی چیم تو» نام آلبومی بود که حتی از سوی استقلالی ها نیز با استقبال چندانی روبه‌رو نشد. جالب این‌که یکی از همبازی هاي رضا یعنی سیاوش اکبرپور، تهیه کنندگی این آلبوم را بر عهده گرفت

 

تا یک پروژه تجاری کاملا ضررده را پشت سر بگذارد. عنایتی بعد از دیدن واکنش ها، بطور کلی خوانندگی را بوسید و کنار گذاشت. او هرگز کنسرتی برگزار نکرد و حتی خبری از آلبوم دوم یا ترک سینگل هم نشد و بهترین گلزن تاریخ لیگ برتر فقط روی فوتبال تمرکز کرد.

علاقه خواننده ها و فوتبالیست ها نسبت به همدیگر

حمید عسکری

در هر لحظه اي که از او سوال کنید، از آخرین نتایج، تحولات و انتقالات استقلال خبر دارد. حمید عسکری فوتبال را از نمای نزدیک دنبال می‌کند و به شدت به استقلال علاقه مند است. پیشبینی هاي او از نتایج تیم محبوب اش طبق معمول نادرست از آب در می‌آیند اما در میان خواننده هاي محبوب پاپ کمتر کسی وجوددارد که به اندازه او اطلاعات فوتبالی داشته باشد و هرروز خبر های فوتبال را دنبال کند.

علاقه خواننده ها و فوتبالیست ها نسبت به همدیگر

علی انصاریان

مدافع میانی پرسپولیس و استقلال آن قدر به حضور در محوطه جریمه تیم هاي حریف علاقه داشت که وبسایت هاي موسیقی تنها آهنگ هاي زندگی اش رابا برچسب «مهاجم» پرسپولیس و استقلال منتشر کردند. او حضور چندان پررنگی در دنیای موسیقی نداشت اما دو کار سینگل منتشر کرد و تیتراژ یکی از فیلمهای ویدئویی تهیه شده به دست خودش را خواند. علی اینروزها بازیگر پرکار شبکه نمایش خانگی است.

علاقه خواننده ها و فوتبالیست ها نسبت به همدیگر

پژمان جمشیدی

پژمان از سال‌ها قبل خبر انتشار آلبوم «11» با حضور مطرح ترین چهره هاي تنظیم و ترانه سرایی رابه هوادارانش داده و حتی جزئیات آنرا منتشر کرده اما معلوم نیست که چرا این آلبوم هنوز هم به بازار نرسیده است. مدافع راست پرسپولیس در نخستین سال هاي دهه 80 چند سینگل منتشر کرده که یکی از آنها

 

به نام «سوت پایان» در روزهای پخش سریال پژمان به شدت مورد توجه قرار گرفت. او اینروزها کمتر به موسیقی می‌پردازد و بیشتر سرگرم بازی در تلویزیون، سینما و تئاتر است. بعد از انقلاب او موفق ترین فوتبالیست در زمینه کارهای هنری به شمار میرود.

علاقه خواننده ها و فوتبالیست ها نسبت به همدیگر