پارس ناز پورتال

عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره ها در این ماه

عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره ها در این ماه

عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره ها در این ماه

ستاره های خارجی هالیوودی و دیگر سلبریتی ها در سراسر جهان تصاویر خود را در اینستاگرام منتشر کرده اند و ما هم جذاب ترین این عکس ها را برای شما به نمایش گذاشته ایم. اینستاگرام این روزها تبدیل به دفتر خاطرات تصویری خیلی ها شده است. بسیاری از چهره های شناخته شده نیز هم از این طریق با طرفداران خود در ارتباط هستند

 

و هم سعی دارند با این روش هواداران بیشتری برای خود پیدا کنند. حتی گاهی اوقات عکس هایی به اشتراک می گذارند که جنجال بسیاری به راه انداخته و خبرساز می شوند و شهرت بیشتری برای آنها به ارمغان می آورند. در این مطلب ما سعی داریم به طور هفتگی گزیده ای از عکس های چهره های محبوبتان را با شما به اشتراک بگذاریم.

 

«هنری کویل» در حال انجام تمرینات جوجیتسو.
عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره ها در این ماه«جیمی دورنان» همراه با همسرش که جز بارداری بهانه ای برای پوشیدن چنین لباسی نمی تواند باشد.
عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره ها در این ماه«جاستین بیبر» اگر عضلات «راک» را داشت احتمالا کلا هیچ وقت لباس نمی پوشید.
عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره ها در این ماهعکسی متفاوت از «بریتنی اسپیرز» روی جلد مجله «مری کلر»که نشان می دهد او هنوز هم می تواند به کمک فوتوشاپ به زیبایی سالیان دور خود باشد.
عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره ها در این ماهعکس یک ماه پیش «کریستینا اگیولرا» در جشن تولد دخترش با تم ماریو.
عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره ها در این ماه«فرگی» روی جلد مجله «پیپر».
عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره ها در این ماه«جنسن اکلس» و «جرد پادالکی» سر صحنه فیلمبرداری قسمت های جدید سریال «سوپرنچرال» در ونکوور.
عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره ها در این ماهعکس «جیک جیلنهال» را بالاخره در میان عکس های جشنواره فیلم ونیز برایتان پیدا کردیم.
عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره ها در این ماه«ویکتوریا بکهام» روی جلد مجله «ووگ».
عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره ها در این ماه«کلوئی گریس مورتز» در فستیوال فیلم دوویل در حالتی خیلی جدی که زیاد به او نمی آید.عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره ها در این ماه«کلینت ایستوود» و «ایمی آدامز» و «جنیفر گارنر» در سمت چپ تصویر از جمله هنرمندان حاضر در جشنواره فیلم تلوراید در کلرادو بودند.
عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره ها در این ماه«اما استون» نیز از دیگر شرکت کنندگان در این فستیوال بود که مسئولیت تبلیغ فیلم «لالالند» که در جشنواره فیلم ونیز افتتاح شد را به عهده داشت.
عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره ها در این ماهوقتی مثل «کیت میدلتون» ظرافت و وقاری ذاتی داشته باشید حتی با این شلوار 25 دلاری هم می توانید در حد خانواده سلطنتی لباس بپوشید.
عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره ها در این ماه«جیمز فرانکو» همراه با دوستان دوره دبیرستانش که گویا گذر روزگار به بعضی از آنها بیشتر سخت گرفته است.
عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره ها در این ماهبه گزارش پارس ناز «لانا دل ری» همراه با «ادی ودر» و اگر اشتباه نکرده باشیم «شن مارشال» از گروه کت پاور در سمت راست تصویر.
عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره ها در این ماهاگر شما هم فکر می کردید «بیانسه» با این همه جذابیت حتما مردادی است سخت در اشتباه بوده اید، هفته گذشته تولد این ستاره محبوب بود.
عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره ها در این ماه«شکیرا» و استایل بیخیالی مخصوص روزهای یکشنبه؛ البته روزهای دیگر هفته هم ظاهر او تفاوت چندانی ندارد.
عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره ها در این ماه«زک افرون» از مرگ سگش که ظاهرا خیلی هم به او وابسته بوده اعلام تأسف و ناراحتی کرد.
عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره ها در این ماهسلفی مرموز طور «لورد» در جایی که معلوم نیست کجاست.
عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره ها در این ماهدر هوای بی ثبات و همیشه در حال تغییر انگلستان «میسی ویلیامز» حق دارد همزمان هم بارانی بپوشد و هم عینک آفتابی بزند.
عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره ها در این ماه«ایگی آزالیا» از چهره های محبوبم نیست، اما باید اقرار کنیم که این مدل مو و آرایش خیلی به او آمده است.
عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره ها در این ماه«جسیکا آلبا» با این عکس تولد کویین بی را به او تبریک گفته و حسابی از شخصیت منحصر بفرد او تعریف کرد.
عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره ها در این ماه«کیت هادسون» همراه با «سوفی لوپز» استایلیست و طراح لباس در حال کار روی برند پوشاک راحتی و اسپورت کیت به نام «فبلتیکز».
عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره ها در این ماه«ایان سامرهلدر» همچنان در تلاش برای جمع آوری کمک به منظور بازسازی و راه اندازی مدرسه های لوییزیانا است که در جریان سیل آسیب دیده اند؛ او اعلام کرده یک نفر از میان افرادی که در این کار خیر شریک شوند برنده ویدیو چت با ایان و همسرش خواهد شد!
عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره ها در این ماهاین روزها «ریهانا» و «دریک» در حال برگزاری یک تور مشترک هستند ولی با وجود این که دریک به او ابراز علاقه کرده و وقت زیادی را با هم می گذرانند هنوز هیچ خبری از نامزدی و این حرف ها نیست.
عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره ها در این ماه«بلا ثورن» با این عکس که در زمان دوازده، سیزده سالگی خودش و «زندایا» گرفته شده تولد این دوست قدیمی اش را تبریک گفت. آنها در این دوره مثل بیشتر نوجوان های هالیوودی ذهنیت درستی از این که در مراسم ها چطور باید لباس بپوشند نداشته اند.
عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره ها در این ماه«امیلیا کلارک» ترجیح می دهد به جای خریدن ماسک گل از فروشگاه های آرایشی بهداشتی از ماسک گل طبیعی استفاده کند.
عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره ها در این ماهپارس ناز : «جنیفر لوپز» کمی دیرتر از بیقه عکس مربوط به مراسم جایزه موزیک ویدیوی ام.تی.وی را به اشتراک گذاشت، اما مثل همیشه باید به میکاپ آرتیست های او یک دست مریزاد اساسی گفت.
عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره ها در این ماه«برونو مارس» که قرار است آلبوم جدیدش به زودی منتشر شود این روزها مجددا علاوه بر روی صحنه در اینستاگرام هم خیلی فعال شده است.
عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره ها در این ماه«هیو جکمن» کلی از مادر زنش تعریف کرده و گفته خیلی خوش شانس است که یک چنین مادر زنی داشته، که خوب البته اگر حرف دلش هم همین باشد خیلی جای تعجب دارد.
عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره ها در این ماهبا این همه شباهت نیازی نیست خیلی باهوش باشیم که بتوانیم حدس بزنیم این خانم مادر «هیلاری داف» است.
عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره ها در این ماهاصلا مگر می شود «جرد لتو» در یکی از شماره های این مطلب حضور نداشته باشد؟!
عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره ها در این ماه«گوئینت پالترو» با این عکس که در کنار «درو بریمور» و «کمرون دیاز» گرفته شده تولد کمرون را تبریک گفته و از این که او یکی از بهترین دوست هایش است به شدت ابراز خوشحالی کرد.
عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره ها در این ماه«دیوید بکهام» در روز تولد پسرش گفت مطمئن است این لبخند در آینده دل های زیادی را خواهد برد، اگر این آقا کوچولو به جای این که اینقدر شبیه ویکتوریا باشد کمی بیشتر شبیه دیوید بود هیچ شکی در مورد این پیش بینی نبود.
عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره ها در این ماهاین خوشحالی «جسیکا چستین» فقط به خاطر حضور در شهر زیبای میلان است.
عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره ها در این ماه«انریکه ایگلسیاس» از درگذشت «خوان گابریل» چهره سرشناس موسیقی آمریکای لاتین ابراز ناراحتی کرد.
عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره ها در این ماه«کریس رونالدو» همیشه هم به آن جذابی و خوش قیافگی که بعضی ها می گویند نیست.
عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره ها در این ماه«انگین آلتان دوزیاتان» در تلاش برای شباهت پیدا کردن به ظاهر این روزهای «لئوناردو دی کاپریو».
عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره ها در این ماه«بوراک دنیز» روز تولد عشقش را چنان رمانتیک به او تبریک گفت که نصف دخترهایی که او را فالو می کردند بلافاصله او را آنفالو و حتی بلاک کردند.
عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره ها در این ماه«هادیسه» که کاملا هم مشخص است اصلا احساس زیبایی نمی کند.
عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره ها در این ماه«برک آتان» که کم عکس به اشتراک می گذارد اما وقتی هم که پیدایش می شود خوب ظاهر می شود.
عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره ها در این ماه«تولگا ساری تاش» و « انگین آک یورک» همراه با دو دوست دیگر ناشناس.
عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره ها در این ماه«لی جونگ سوک» همراه با یک نفر که خودش از او به عنوان مرشد و حامی روزهای سختی خود یاد کرده است.
عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره ها در این ماه«آن جائه هیون» سر صحنه فیلمبرداری یک سریال جدید.
عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره ها در این ماه«بکهیون» و دوست جان در حال تفریح در سواحل هاوایی.
عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره ها در این ماه«لوهان» با یک مدل موی جدید.
عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره ها در این ماه«او سه هون» و بقیه!
عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره ها در این ماه«بائه سوزی» با سبک آرایش و پوششی که زیاد از او دیده نمی شود.
عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره ها در این ماه«کانگ این» در حال اجرای برنامه رادیویی.
عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره ها در این ماه«کانیکا کاپور» خواننده بسیاری از فیلم های هندی شناخته شده.
عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره ها در این ماه«دیپیکا پادوکونه» که این روزها فراتر از بالیوود رفته و در هالیوود نیز حضور پیدا کرده است جلوی دوربین مجله «پیپر».
عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره ها در این ماهسالیان سال است که «آنیل کاپور» هیچ تغییری در مدل مو، ریش و یا حتی سبک لباس پوشیدن خود ایجاد نکرده است.
عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره ها در این ماه«آرجون کاپور» با این عکس در خیابان های نیویورک گفته که به خانه برگشته است. 
عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره ها در این ماه

 

برترین ها