پارس ناز پورتال

عکس نوشته اسفند ماهی ها + خصوصیات دختر و پسر اسفند ماهی

عکس نوشته اسفند ماهی ها + خصوصیات دختر و پسر اسفند ماهی

عکس نوشته اسفند ماهی ها 

دراین پست، گالری عکس نوشته اسفند ماهی ها را مرور میکنیم. بار دیگر وارد ماه اسفند میشویم، آخرین ماه سال و آخرین ماه زمستان. متولدین اسفند بـه مهربانی و دوستی شان معروف می باشند. این افراد بسیار بخشنده و با گذشت هستند. اسفند ماهی ها می‌توانند دوستان بسیار خوبی باشند و فوق العاده باوفا هستند. مـا در ادامه عکس نوشته هاي زیبایی درمورد اسفند ماهی ها رابه اشتراک گذاشته ایم.

 

عکس نوشته تبریک تولد اسفند ماهی

عکس نوشته اسفند ماهی ها 

گالری عکس نوشته اسفند ماهی ها 

جدیدترین عکس نوشته اسفند ماهی ها 

ماه اسفند چه ماهی است؟

اِسفند یا اِسپند «در پارسی باستان: حوت» دوازدهمین و آخرین ماه سال در گاه‌شماری هجری خورشیدی اسـت. باید بگوییم کـه اسفند سومین و آخرین ماه فصل زمستان اسـت. این ماه درسال‌هاي عادی ۲۹ روز ودر سال‌هاي کبیسه ۳۰ روز دارد.

انواع عکس نوشته اسفند ماهی ها 

عکس نوشته اسفند ماهی ام

عکس پروفایل اسفند ماهی ها 

هم چنین، این ماه از روز ۳۳۷م سال شروع میشود ودر روز آخر سال «درسال‌هاي عادی روز ۳۶۵م ودر سال‌هاي کبیسه روز ۳۶۶م» پایان می یابد. برج فلکی اسپندماه برج حوت «ماهی» اسـت کـه دوازدهمین برج فلکی از دایرةالبروج اسـت. سمبل برج اسپند، دوماهی نامیده میشود. عنصر این برج آب اسـت.

عکس استوری اسفند ماهی ها 

عکس تولد اسفند ماهی ها 

عکس تبریک تولد اسفند ماهی ها 

در گاه‌شماری زرتشتی پنجمین روز هر برج نیز اسپند نام دارد و دراسپندروز از اسپندماه، جشن سپندارمذگان برگزار میشود. ایزد این ماه امشاسپندسپندارمذ اسـت. این واژه در پهلوی «سپندارمت»«SpandÂrmat» ودر پارسی «اسپندارمزد» و «سپندارمزد» و «اسپند» و «اسفند» شده‌اسـت.

 

بیشتر بخوانید: عکس پروفایل من یه اسفند ماهی ام + شعر و طالع بینی اسفند ماهی ها

 

خصوصیات اسفند ماهی ها

سمبل ماه تولد اسفند می گوید کـه متولدین‌ این ماه بسیار آرام هستند و بـه خوراک و لباس خود اهمیت زیادی می دهند. مبتکر، اهل بحث، خوش‌صحبت هستند. اسفند ماهی‌ها عموما اجتماعی و معاشر، دلسوز، مهربان و مسئول هستند و بـه علوم انسانی، ادبیات و هنر علاقه‌ زیادی نشان میدهند. از مشخصات بارز آن ها می توان بـه خیرخواهی و مهربانی اشاره کرد.

عکس نوشته اسفند ماهیا 

عکس نوشته من اسفند ماهی ام

عکس نوشته من یه اسفندی ام

انها از مشاغل سخت گریزان و تاحدی آسان‌طلب بـه شمار می آیند. متولدین اسفندماه برای رسیدن بـه خواسته‌هاي خود، خیلی آسان و بـه وفور تغییر عقیده می دهند. اغلب عادت دارند از این شاخه بـه آن شاخه بپرند. پاتوق موردعلاقه اسفندماهی‌ها تئاتر و موزه اسـت. آن ها تماشای فیلم‌هاي غمگین و رمانتیک رابه بقیه ژانرها ترجیح می دهند.

عکس نوشته اسفند ماهی طنز

عکس نوشته پسر اسفند ماهی

عکس نوشته دختر اسفند ماهی

یک متولد ماه اسفند هیچوقت از پیدا کردن نیمه گم شده خود برای ازدواج ناامید نمی شود. یعنی تا وقتی وی را نیابند، دست از تلاش سرسختانه خود بر نمی‌دارد. تحت هر شرایطی باید با اسفندی‌ها احساساتی و عاطفی برخورد کنید. انها علاقه چندانی بـه حل و فصل مسائل مالی ندارند و ترجیح میدهند کـه این مسائل رابه شریک زندگی خود بسپارند.

 

بیشتر بخوانید: طالع بینی متولدین اسفند ماه + عکس پروفایل اسفند ماه با متن های خاص

 

عنصر وجودی متولدین اسفند ماه چیست؟

بر اساس سمبل ماه تولد اسفند ، عنصر وجود متولد این ماه آب اسـت. آب همیشه در جریان بوده و بیشتر فعالیت‌هاي آن نیز زیر سطحش در حال روی دادن اسـت. انسان‌هایي کـه با عنصر آب متولد شده‌اند زندگی را یک سفر میبینند کـه هر حرکتی در آن، بخشی از یک مسیر مشخص اسـت. خب، آب خاصیت پاک‌کنندگی داشته و سمبل زایش و تولد اسـت.

عکس نوشته اسفند ماه نزدیک است

عکس نوشته اسفند ماهی برای استوری واتس آپ

آب وقتی دریک مسیر باریک جریان دارد، شاید بی‌اثر بـه‌نظر برسد. اما امان از روزی کـه دریک جا جمع و متمرکز شود، آن وقته کـه میتواند کوه را هم جابجا کند. فردی کـه عنصر وجودی او آب اسـت بسیار دلسوز و مهربان اسـت و بسیار سریع با دیگران ارتباط برقرار می کند. البته، آب در عین حال مرگ و ویرانی نیز می تواند بـه دنبال داشته باشد.

 

از آنجا کـه آب رابطه بسیار عمیقی با دیگران برقرار میکند، غم دیگران رابه همان اندازه حس کرده و همین امر سبب می شود تا خواسته‌ها و نیازهای خودش رابه دست فراموشی بسپارد. احساسات آب فراز و فرود دارد و همین موضوع سبب میشود کـه گاهی شکننده و بعضی مواقع بی‌رحم شود. این افراد باید در زندگی خود تعادل ایجاد کنند و بدانند چـه زمانی لازم اسـت بـه دیگران و چـه زمانی بـه خودشان کمک کنند.