پارس ناز پورتال

عکس پروفایل دختر و پسر من یه آبان ماهی خاص ام 1402

عکس پروفایل دختر و پسر من یه آبان ماهی خاص ام 1402

عکس پروفایل دختر و پسر من یه آبان ماهی خاص ام 1402 

 

دراین پست، عکس پروفایل دختر و پسر مـن یه آبان ماهی خاص ام 1402 را مرور می‌کنیم. دوباره در آستانه ورود بـه آبان ماه، ماه هشتم سال هستیم. میتوانید با ارسال پست هاي زیبا، درمورد ماه تولدتان دوستان تان را تحت تاثیر قرار داده با تولد آبان ماهی ها را تبریک بگویید. مـا در ادامه گاالری بسیار زیبا از انواع عکسها و متن ها درمورد آبان ماه و متولدین این ماه رابه اشتراک گذاشته ایم.

 

باید بگوییم کـه در تقویم رسمی ایران نام این ماه از نام ماه هشتم گاه‌ شماری اوستایی نو کـه در اوستایی اپم نام دارد، برگرفته شده‌ اسـت. در تقویم زرتشتی دهمین روز هرماه آبان نام دارد. ودر آبان‌ روز از آبان‌ ماه، جشن آبانگان برگزار میشود. برخی ایزد این ماه را تیشتر و برخی این ماه را متعلق بـه ایزدبانو آناهیتا می دانند.

 

بیشتر بخوانید: طالع بینی آبان ماهی ها | طالع زن و مرد متولد آبان ماه

 

عکس پروفایل آبان ماهی ها

عکس پروفایل دختر و پسر آبان ماهی 

عکس پروفایل آبان ماهی

عکس پروفایل کوچه آبان

درباره آبان ماه

آبان، هشتمین ماه سال شمسی اسـت. این ماه از روز 30 مهر تا 30 آبان ادامه دارد. آبان در تقویم میلادی برابر با ماه‌هاي نوامبر و دسامبر اسـت. در ایران، آبان ماه با شروع سرمای فصل پاییز همراه اسـت. دراین ماه، هوا رو بـه سردی میرود و برگ‌هاي درختان شروع بـه زرد شدن میکنند. باید بگوییم کـه آبان ماه در تاریخ ایران دارای اهمیت ویژه‌اي اسـت.

عکس تولد آبان ماهی

عکس پروفایل آبان ماهی ام

من یک آبان ماهی ام

دراین ماه، چندین رویداد مهم تاریخی رخ داده اسـت. علاوه بر این، آبان ماه در فرهنگ ایرانی نیز دارای جایگاه ویژه‌اي اسـت. دراین ماه، چندین جشن و آیین سنتی برگزار می شود. نام آبان از واژه‌اي اوستایی بنام “اوبین یا اپم” گرفته شده اسـت. ودر این ماه، آب‌ها در زمین فرو می روند و سطح آب دریاها کمی کاهش می یابد.

 

بیشتر بخوانید: عکس و متن دختر و پسر آبان ماهی | عکس پروفایل، جملات و شعرهای زیبا

 

خصوصیات متولدین آبان ماه

آن ها از نظر ذهنی بسیار باهوش هستند و بـه اسانی می توانند مسائل را حل کنند. هم چنین افرادی بسیار خلاق هستند و همیشه بـه دنبال راه‌هاي جدید برای انجام کارها هستند. باید بگوییم کـه متولدین آبان ماه افرادی صادق و وفادار هستند. البته، این‌ها فقط عده اي از ویژگی‌هاي کلی متولدین آبان ماه هستند و ممکن اسـت هر فرد با ویژگی‌هاي خاص خود متفاوت باشد.

عکس نوشته آبان ماهی

عکس پروفایل دختر آبان ماهی

تولد آبان ماهی

متولدین آبان ماه افرادی مستقل، خلاق و سرسخت هستند. آن ها همیشه از عزیزان خود حمایت میکنند و هرگز آن ها را تنها نمی گذراند. هم چنین، متولدین آبان ماه افرادی پرشور و احساسی هستند. آن ها عاشق زندگی هستند و از هر لحظه آن لذت می برند. انها افرادی مستقل هستند و دوست ندارند کسی بـه آن ها دستور دهد. آن ها دوست دارند خودشان تصمیم بگیرند و زندگی خودرا نظارت کنند.

عکس پروفایل پسر آبان ماهی

عکس استوری آبان ماهی

آبان ماهی تولدت مبارک

این افراد، خلاق هستند و بـه دنبال راه‌هاي جدید برای انجام کارها هستند. جالب اسـت بدانید کـه آن ها همیشه بـه دنبال چالش هستند و از تکراری بودن متنفرند. بـه علاوه، متولدین آبان ماه افرادی سرسخت هستند و هرگز تسلیم نمی شوند. آبان ماهی ها، همیشه برای رسیدن بـه اهداف خود تلاش می کنند، حتی اگر اینکار دشوار باشد.

آبان ماهی ها

آبان ماهی جان

من یه آبانی ام

جالب اسـت بدانید کـه، آن ها افرادی صادق هستند و همیشه حقیقت را میگویند. آن ها از دروغگویی و دورویی متنفرند. متولدین آبان ماه افرادی وفادار هستند و همیشه از عزیزان خود حمایت میکنند و آن ها هرگز انها را تنها نمی گذراند. متولدین آبان ماه افرادی پرشور و احساسی هستند. انها عاشق زندگی هستند و از هر لحظه آن لذت میبرند.

 

بیشتر بخوانید: عکس پروفایل آبان ماهی | اس ام اس و متن برای متولدین آبان ماه + جمله های من یه آبان ماهی ام

 

متن تبریک تولد آبان ماهی

تولدت مبارک آبان ماهی عزیزم! امروز روز تولد تـو اسـت، روز تولد یک فرد خاص و منحصر بـه فرد. تـو فردی هستی کـه همیشه با لبخندی بر لب و قلبی مهربان در زندگی حاضر میشوی. همیشه برای دیگران وقت می گذاري و بـه آن ها کمک می کنی. تـو یک دوست، یک همراه و یک خانواده واقعی هستی. امیدوارم سال‌هاي سال زندگی کنی و همیشه شاد و سلامت باشی.

دختر متولد آبان

پسر متولد آبان

دوست آبان ماهی مـن، تـو متولد فصل زیبا و رنگارنگ پاییز هستی. تـو هم مثل پاییز، فردی پرشور و احساسی هستی کـه عاشق زندگی اسـت. تـو همیشه بـه دنبال زیبایی و خلاقیت هستی. کسی هستی کـه هرگز تسلیم نمیشود. همیشه برای رسیدن بـه اهداف خود تلاش می کنی، حتی اگر اینکار دشوار باشد. و تـو یک الهام‌بخش واقعی هستی.