پارس ناز پورتال

عکس پروفایل مهر ماهی جدید ۱۴۰۲ من مهر ماهی خاص هستم

عکس پروفایل مهر ماهی جدید ۱۴۰۲ من مهر ماهی خاص هستم

عکس پروفایل مهر ماهی جدید 1402

در این مطلب، گالری عکس پروفایل مهر ماهی جدید ۱۴۰۲ را مرور می کنیم. به ماه مهر نزدیک شده ایم و وارد 6 ماهه سرد سال خواهیم شد. متولدین مهر ماه افرادی آرام و بسیار مهربان هستند. آنها دوستانی با محبت و همدمی ایده آل برای متولدین تمامی ماه ها می باشند. این افراد می توانند وکیل های خوبی باشند و قاضی های خوبی هم خواهند بود. در ادامه این گالری زیبا را به همراه هم می بینیم.

 

درباره مهر ماهی ها

متولدین ماه مهر، که نمادشان ترازو است، افرادی آرام، متفکر، و صلح‌طلب هستند. آنها از تعادل و هماهنگی در زندگی خود لذت می‌برند و از اختلافات و تنش‌ها اجتناب می‌کنند. متولدین مهر همچنین افرادی اجتماعی و معاشرتی هستند و از بودن در کنار دیگران لذت می‌برند. ما در ادامه ویژگی های مثبت و منفی متولدین مهر ماه را بررسی خواهیم کرد.

عکس پروفایل مهر ماهی

عکس نوشته مهر ماهی

عکس تولد مهر ماهی

ویژگی‌ های مثبت متولدین مهر

مهربان و دلسوز

صلح‌طلب و سازگار

اجتماعی و معاشرتی

خلاق و هنردوست

خوش‌سلیقه و شیک‌پوش

عاشق زیبایی و هنر

 

ویژگی‌های منفی متولدین مهر

دمدمی مزاج و زودرنج

گاهی اوقات بی‌خیال و تنبل

زیاده‌روی در فداکاری و ایثار

گاهی اوقات حساس و زودرنج

 

بیشتر بخوانید: عکس تولد من یه مهر ماهی ام برای دختر و پسرها 

 

شغل‌های مناسب برای متولدین مهر

هنرمند، موسیقیدان، بازیگر، نویسنده، طراح، آرایشگر، مشاور، روانشناس، مددکار اجتماعی.

مهر ماهی ام

آغاز حکومت مهر ماهی ها

مهر ماهی جان

رابطه‌های عاطفی متولدین مهر

باید بگوییم که متولدین مهر به دنبال عشق و رمانتیسم هستند. آنها عاشقان وفادار و دلسوز هستند و برای شریک زندگی خود ارزش زیادی قائل هستند.

تولدم مبارک مهر ماهی

دختر پسر مهر ماهی

عکس نوشته همسر مهر ماهی

تاریخ تولد متولدین مهر به میلادی

باید بگوییم که متولدین مهر از 23 سپتامبر تا 22 اکتبر هستند.

 

بیشتر بخوانید: جمله های تبریک تولد مهر ماهی

 

پیام تبریک تولد مهر ماهی ها

مهر ماهی عزیزم، تولدت مبارک! آرزو می‌کنم سالی پر از شادی، موفقیت، و عشق برایت داشته باشی. تولدت را با تمام وجودم تبریک می‌گویم. امیدوارم همیشه لبخند بر لب داشته باشی و زندگی‌ات سرشار از زیبایی و شادی باشد.

عکس پسر مهر ماهی

عکس دختر مهر ماهی

تبریک تولد مهر ماهی ها

تولدت مبارک مهر ماهی عزیز! تو یکی از مهربان‌ترین و دلسوزترین آدم‌هایی هستی که من می‌شناسم. آرزو می‌کنم همیشه سلامت و شاد باشی. مهر ماهی نازنینم، از خدا برایت آرزو می‌کنم بهترین‌ها را در زندگی داشته باشی.

عکس پروفایل مهر ماهی جدید

عکس پروفایل تولد مهر ماهی ها

عکس پروفایل برای مهر ماهی ها

دوست مهر ماهی عزیزم، تولدت مبارک! امیدوارم سالی پر از اتفاقات خوب و خوشی برایت رقم بخورد. تو یک انسان فوق‌العاده هستی و من از داشتنت در زندگی‌ام خوشحالم.

 

بیشتر بخوانید: رابطه عشقی متولدین ماه ها با یکدیگر

 

پیام تبریک تولد عاشقانه مهر ماهی ها

عشق مهر ماهی من، تولدت مبارک! تو زیباترین و مهربان‌ترین آدمی هستی که من می‌شناسم. دنیای من هستی و من بدون تو هستی ندارم، دوستت دارم و همیشه کنارت خواهم بود. آرزو می‌کنم همیشه در کنار هم باشیم و شادی‌های زندگی را با هم تجربه کنیم.

پروفایل متولد مهر ماه

پروفایل مهر ماهی ام

عکس استوری مهر ماهی

مهر ماهی من، تولدت مبارک! تو قلبم را تسخیر کرده‌ای و بدون تو نمی‌توانم زندگی کنم. دوستت دارم و تا آخر عمر دوستت خواهم داشت. هدیه ای از طرف خدایی و من از اینکه تو را در زندگی‌ام دارم، بسیار خوشحالم. دوستت دارم و همیشه کنارت خواهم بود.

 

بیشتر بخوانید: رنگ های متولدین ماه های مختلف

 

متن زیبا درباره مهر ماهی ها

حکومت اولین فرزند های پاییز،مهر ماهی های عزیز شروع شد. وقتی پاییز عاشق و مهربان است شک نکن فرزندانش هم مانند خودش هستند. نمیدانم شاید راجع به مهربانیِ شخصیت های هر ماه از هر فصلی شنیده باشید ولیکن در مهربانی و خوش قلبی به امثال مهری ها پیدا نخواهی کرد. اصلا آقا جان از نام این ماه دیگر مشخص است مهر، مهربانی، عاطفه.

 

این جماعت مهر ماهی خیلی صبورند. طوری که بعضی اوقات وقتی زندگی شان را میبینی با خودت میگویی یک آدم و این همه صبر؟ مگر میشود؟ تو هیچوقت در زندگی ات اشک یک مهر ماهی را نخواهی دید. ولی اگر یک روزی دیدی بدان او به نقطه آخر نا امیدی رسیده و تمام وجودش کم آورده که اشک میریزد. وگرنه به این راحتی ها چشمانشان خیس نمیشود.

 

اگر یک مهر ماهی در زندگی ات داری و تردید داشتی که راز های زندگی ات را به او بگویی یا نه، خیالت راحت به او اعتماد کن زیرا هیچکس در این دنیا به اندازه یک مهر ماهی محرم اسرار تو نخواهد بود. شاید یک مهرماهی خیلی زودرنج باشد و سریع از دست تو و حرفی که میزنی ناراحت شود ولی باور کن همان طور که زود رنج است زود هم فراموش میکند و چیزی در دلش نمیماند.