پارس ناز پورتال

غلبه بر افسردگی بعد از زایمان با یادگیری زبان انگلیسی

غلبه بر افسردگی بعد از زایمان با یادگیری زبان انگلیسی

چکیده : به طور طبیعی احتمال افسردگی در دوران بعد از بچه دار شدن افزایش پیدا می کند. بنابراین، به منظور جلوگیری از افسردگی پس از زایمان، باید تکنیک های سرگرم کننده را در برنامه خود قرار دهید.

 

روش های سرگرم کننده مختلفی وجود دارد. یکی از روش های سرگرم کننده، یادگیری زبان انگلیسی است. که علاوه بر افزایش مهارت زبانی باعث سرگرمی جهت عبور از بحران افسردگی بعد از زایمان می شود.

 

خانم ها پس از زایمان به دلیل تغییرات هورمونی، دچار مشکلات روحی می شوند. معمولاً خلق و خو مادران در دوران پس از زایمان تغییر می کند. برخی از خانم ها در دوران بعد از زایمان، افسردگی و اضطراب را نیز تجربه خواهند کرد. مشکلات روحی مادر روی خلق و خو نوزاد نیز تاثیر می گذارد.

 

بنابراین، مادران باید به فکر چاره ای برای غلبه بر افسردگی و مشکلات روحی و روانی بعد از زایمان باشند. انتخاب سرگرمی های مناسب یکی از راهکارهای غلبه برافسردگی پس از زایمان است. این سرگرمی ها باید متناسب با سطح علاقه مندی فرد انتخاب شوند.

 

یکی از بهترین و مفیدترین سرگرمی ها برای مادران جهت رهایی از افسردگی دوران پس از زایمان، یادگیری زبان انگلیسی است. یادگیری زبان انگلیسی علاوه بر جنبه سرگرم کننده مزایایی مانند بهبود رشد مغز، تقویت حافظه، رشد مهارت کلامی و… را نیز به همراه دارد. اما آیا مادری که فرزندش تازه متولد شده است می تواند فرزندش را رها کند و به آموزشگاه زبان انگلیسی برود؟

 

قطعا نه !

در این مطلب که بر اساس تحقیقات روانشناسی توضیح داده شده است مطالبی ارائه داده شده است که چگونه میتوانید بر این مشکل فائق آییدبا ما گام به گام همراه باشید.

 

مشکل افسردگی بعد از زایمان

 

اگر چه یکی از اتفاقات شیرین دوران زندگی هر فردی، تجربه بچه دار شدن است. اما افسردگی یکی از مشکلات رایجی است که برای مادران پس از زایمان رخ می دهد. علائم افسردگی پس از زایمان ‏شامل نداشتن انرژی، خلق و خو پایین، بی قراری و گریه مکرر، خستگی زیاد، بی اشتهایی یا پراشتهایی، مشکل ‏حافظه، تمرکز و یادگیری است.

 

بنابراین، به منظور جلوگیری از بروز علائم افسردگی در دوران بعد از زایمان باید ‏با راهکارهای کاهش ابتلا به افسردگی آشنا شوید. ‏استفاده از این راهکارها باعث می شود که احتمال ابتلا به بیماری افسردگی کاهش پیدا کند.

 

غلبه بر افسردگی بعد از زایمان با آموزش زبان

 

همانطور که گفتیم، احتمال افسردگی در دوران بعد از بچه دار شدن افزایش پیدا می کند. بنابراین، به منظور جلوگیری از افسردگی پس از زایمان، باید تکنیک های سرگرم کننده را در برنامه خود قرار دهید. روش های سرگرم کننده مختلفی وجود دارد. یکی از روش های سرگرم کننده، یادگیری زبان انگلیسی است. البته یادگیری زبان انگلیسی باید زیر نظر متخصین و اساتید مجرب صورت بگیرد تا بهترین نتیجه را به ارمغان آورد.

 

شما پس از زایمان بازه زمانی کافی برای انجام کارهای سرگرم کننده دارید. پس بهتر است از وقت خود به نحو احسن استفاده کنید. اما همان طور که بیان شد با فرزند تازه متولد شده نمیتوان به کلاس های حضوری رفت.

 

یکی از کارهایی که می توانید برای استفاده از وقت خود انجام دهید، آموزش زبان به شکل آنلاین با استاد زبان آنلاین است. با آموزش زبان به صورت آنلاین دیگر لازم نیست که وقت خود را صرف سپری کردن در مسیر آموزشگاه ها کنید.چرا که پس از زایمان به دلیل مراقبت از نوزاد، زمان کافی برای رفتن به آموزشگاه زبان را ندارید.

 

بنابراین، بهترین گزینه انتخابی، انتخاب آموزش زبان آنلاین است. شما می توانید در منزل خود و هنگامی که نوزاد خواب است، زبان انگلیسی را آموزش ببینید. حتی در صورت ثبت نام در کلاس های آموزش زبان آنلاین می توانید ساعت و تاریخ برگزاری کلاس را به دلخواه خود انتخاب کنید و یا حتی از استاد خود بخواهید زمان برگذاری کلاس را منعطف با زمان خواب فرزندتان برنامه ریزی کند.

غلبه بر افسردگی بعد از زایمان با یادگیری زبان انگلیسی

استاد زبان آنلاین از کجا پیدا کنم

 

یکی از بهترین سایتهایی که میتوانید مناسب ترین استاد زبان را با شرایط خود پیدا کنید سایت کولرنی (colearny) هست، کافی است در این سایت فرم مربوط به درخواست  ( با کلیک بر روی لینک) استاد زبان آنلاین را پر کنید تا کارشناسان با شما تماس بگیرند و مناسب ترین استاد زبان را برای تان معرفی کنند .

 

انتخاب استاد زبان آنلاین بهترین گزینه برای افزایش میزان دانش زبانی برای افرادی هست که امکان حضور در کلاس های فیزیکی را ندارند. خانم ها پس از زایمان می توانند برای کاهش احتمال ابتلا به افسردگی، آموزش زبان انگلیسی را شروع کنند.چرا که انجام کارهای سرگرم کننده باعث افزایش تولید هورمون شادی در بدن می شود.

 

بنابراین، پس از زایمان، با یادگیری زبان با یک تیر دو نشان می زنید هم اقدامی برای کاهش افسردگی پس از زایمان و هم افزایش دانش زبانی خود که قطعا برایتان مفید خواهد بودْ گام بر می دارید.همان طور که گفته شد پس از زایمان نمی شود که نوزاد را در خانه تنها گذاشت باید استاد زبان آنلاین را انتخاب کنید.

 

این سایت که تحت حمایت شتاب دهنده دانشگاه امیر کبیر میباشد با در نظر گرفتن شرایط هر فرد، استاد زبان به شکل آنلاین را به وی معرفی می کند. شما پس از ثبت درخواست استاد زبان آنلاین، از خدمات آموزشی با بهترین قیمت و پشتیبانی مناسب بهره مند می شوید. پس همین حالا اقدام آموزش زبان به شکل آنلاین و غیرحضوری را انتخاب کنید.

 

مزایای یادگیری زبان انگلیسی

خانم هایی که به تازگی زایمان کرده اند، برای سرگرمی و گذراندن اوقات به بهترین شکل ممکن می توانند یادگیری زبان را شروع کنند. یادگیری زبان انگلیسی برای همه افراد دارای مزایای مختلفی است. از مزایای یادگیری زبان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

بهبود رشد مغز جزو مزیت های یادگیری زبان دوم است.

 

با یادگیری زبان انگلیسی می تواند حافظه خود را تقویت کنید.

 

افزایش مهارت هوش کلامی و غیرکلامی جزو مزایای دیگر یادگیری زبان است.

 

از طریق آموزش زبان می توانید میزان دامنه توجه را افزایش دهید و توانایی شناختی خود را نیز بهبود ببخشید.

 

شما می توانید با یادگیری زبان انگلیسی، میزان خلاقیت خود را نیز تقویت کنید.

 

کاهش میزان افسردگی جزو مزایای دیگر یادگیری زبان محسوب می شود.

 

پس از یادگیری زبان، فرصت های شغلی و تحصیلی بیشتری پیدا خواهید کرد.

 

یادگیری زبان انگلیسی این امکان را برای شما فراهم می کند که با افراد ساکن کشورهای خارجی ارتباط موثر برقرار کنید.

 

آموزش زبان می تواند به شما کمک کند که هنگام سفر به کشورهای خارجی با مشکل در برقراری ارتباط مواجه نشوید.

 

بهترین سایت معرفی استاد زبان آنلاین 

اگر می خواهید به صورت کاربردی و حرفه ای، زبان انگلیسی را یاد بگیرید، باید در انتخاب بهترین استاد زبان آنلاین دقت کنید. بهترین استاد زبان آنلاین کسی است که دارای مهارت در زمینه تدریس نکات آموزشی با بهره از شیوه ها و تکنیک های نوین است.

 

استاد زبان باید آنقدر تخصص داشته باشد که مطالب را با بیانی شیوا و رسا به زبان آموز منتقل کند علاوه بر آن شرایط روحی و روانی و همچنین شرایط زمانی مادران با نوزاد تازه متولد شده را درک کند. شما می توانید استاد زبان متناسب با شرایط خود را از طریق این سایت کولرنی colearny که مخصوص پیدا کردن استاد زبان آنلاین هست انتخاب کنید.

 

پیشرفت در زمینه یادگیری زبان انگلیسی نیازمند آموزش دیدن به شکل اصولی است. شما باید در کلاس های آموزشی معتبر و زیر نظر اساتید مجرب زبان انگلیسی را آموزش ببینید تا در این زمینه پیشرفت کنید. اگر استاد زبان به اندازه کافی انگیزه و تسلط داشته باشد، اشتیاق زبان آموز به یادگیری افزایش پیدا می کند.

 

در این سایت، علاوه بر اینکه اساتید با تجربه زبان فعالیت می کنند و شما بعد از انتخاب استاد زبان خود میتوانید پارتنر زبان  هم به منظور تمرین آنلاین به صورت رایگان انتخاب کنید و با همراهی همدیگر به یادگیری زبان ادامه دهید.پارتنر تمرینی خود را میتوانید با جستجو از بین زبان آموزانی که شرایط شما را دارند را انتخاب کنید

 

از ویژگی های اساتید این وبسایت آموزش زبان می توان به امکان ایجاد ارتباط موثر با زبان آموز، سوابق کاری متعدد، داشتن دانش و استعداد زیاد، آشنایی با شیوه های نوین تدریس و تسلط به مباحث آموزشی اشاره کرد. به منظور درخواست استاد زبان انگلیسی از طریق این سایت، کافیست فرم ثبت درخواست موجود در سایت را تکمیل کنید.

 

پس از انجام بررسی های لازم، استاد زبان برای شما انتخاب شده و می توانید آموزش زبان به شکل آنلاین را شروع کنید. آموزش زبان به شکل آنلاین می تواند به شما در جلوگیری از صرف وقت و هزینه اضافی کمک زیادی کند.

 

کاربردهای آموزش زبان به شکل آنلاین

 

بیشتر افراد وقت کافی برای رفتن به آموزشگاه زبان را ندارند و بهترین انتخاب برای آنها داشتن مدرس زبان انگلیسی به صورت آنلاین است. از کاربردها و مزایای آموزش زبان آنلاین می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

شرکت در این کلاس ها، راحت و کم هزینه است.

 

شما می توانید با سرعت بیشتری زبان انگلیسی را یاد بگیرید.

 

یادگیری آنلاین زبان می تواند اعتماد به نفس شما را افزایش دهد.

 

انعطاف پذیری در زمینه انتخاب تاریخ و زمان برگزاری کلاس های آنلاین بیشتر از کلاس حضوری است.

 

شما به چندین منبع به صورت همزمان دسترسی دارید.

 

از طریق شرکت در کلاس های آموزش زبان آنلاین می توانید مهارت زبانی خود را بهبود ببخشید.

 

امکان ذخیره جلسات آنلاین نیز وجود دارد. شما می توانید هر زمان که خواستید مباحث را مرور کنید.

 

انتخاب روز و ساعت کلاس توسط خود زبان آموز صورت می گیرد.

غلبه بر افسردگی بعد از زایمان با یادگیری زبان انگلیسی

فاکتورهای موثر در انتخاب بهترین استاد زبان

 

اگر پس از زایمان به دنبال بهترین استاد زبان آنلاین هستید، باید با ویژگی های بهترین اساتید آشنا شوید. از فاکتورهای تاثیرگذار در زمینه انتخاب بهترین استاد زبان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

* صبر و حوصله

استاد زبان باید برای پاسخگویی به سوالات زبان آموزان و رفع اشکالات آنها صبر و حوصله کافی داشته باشد. استاد زبان باید قادر به رفع نقاط ضعف افراد علاقه مند به زبان باشد.

 

* لهجه

استاد زبان باید لهجه خوبی داشته باشد و بتواند لغات و واژگان انگلیسی را به شیوه ای رسا به زبان آموزان آموزش دهد. لهجه نقش موثری در موفقیت و پیشرفت زبان آموز دارد.

 

* برقراری ارتباط موثر با زبان آموز

یکی از ویژگی هایی که استاد زبان باید داشته باشد، قابلیت برقراری ارتباط به شیوه ای موثر با زبان آموز است. بهترین استاد زبان، فردی است که به انتقادات و نظرات زبان آموزان نیز گوش دهد.

 

* داشتن انرژی و انگیزه

استاد زبان باید فردی دارای انگیزه و انرژی کافی برای آموزش مباحث زبان به علاقه مندان باشد. اگر استاد زبان انرژی لازم را نداشته باشد، از آموزش مباحث و تکرار آنها برای زبان آموزان خیلی زود خسته می شود.

 

امیدواریم در این مقاله توانسته باشیم به زبان آموزان با شرایط داشتن کودک تازه متولد شده برنامه ای مفید برای غلبه بر افسردگی ارائه داده باشیم.

 

www.colearny.com