پارس ناز پورتال

فال ماهانه خرداد 99 | از سرنوشت خود در ماه جدید آگاه شوید!

فال ماهانه خرداد 99 | از سرنوشت خود در ماه جدید آگاه شوید!

فال ماهانه خرداد 99 

در اینبخش فال ماهانه خرداد 99 را مرور می‌کنیم. اردیبهشت ماه بار خودش را بست و یکبار دیگر وارد خرداد ماه شده ایم، ماه سرسبزی و روابط جدید! خرداد ماه بهترین فرصت برای پیدا کردن دوستان جدید رابه مـا می دهد. این ماه برخلاف متولدین خود کـه دمدمی مزاج هستند، ماه آرام و پرباری اسـت. بـه مناسبت ورود دوباره بـه آخرین ماه بهار، در ادامه این مطلب با فال و طالع بینی افراد در خرداد 99 آشنا می‌شویم.

 

فال ماهانه خرداد 1399

اغلب مـا، از مطالعه هورسکوپ و فال خودمان بر اساس ستاره‌شناسی و گردش سیارات و ستارگان لذت زیادی می بریم. شاید هم خودمان را برای تغییرات آینده زندگی بیشتر آماده کنیم. امروز در پارس ناز فال ماهانه و انچه در فال ماهانه خرداد برای هر نشان قرار اسـت اتفاق بیفتد را می خوانید:

 

فروردین

دنیای پیرامون شـما اخیرا بـه طرز دراماتیکی تغییر کرده اسـت. دراین ماه فرصت دارید کـه مقداری آرام باشید، دست نگه دارید و دوباره مسائل را محاسبه کنید. مسائل اقتصادی، ارتباطات و تعهدات نزدیک و عزت نفس شـما برجسته می شوند. دراین ماه بـه واسطه انرژی طبیعت، اوضاع مالی و روابط صمیمی‌ دستخوش تحولات خاصی میشوند.

فال ماهانه خرداد 99 | از سرنوشت خود در ماه جدید آگاه شوید!

هم چنین فرصت اصلاح و پاک سازی مسیر برای دستیابی بـه فراوانی و شکوفایی بیشتر و تحقق رویاهایتان خواهید داشت. در روزهای پیش رو، دیوارها فرو می‌ریزند. و احساس آزادی بیشتری بشما خواهند داد. فرصت دارید ارتباطات خودرا دوباره از اول بسازید و التیام ببخشید. شـما آماده عقب نشینی دریک ارتباط هستید، تا روح و درون خودتان را بیشتر کشف کنید.

 

دراین ماه مکالماتی با شرکا خواهید داشت یا اطلاعاتی درباره ارتباطات و موقعیت‌هاي مالی و شخصی و خلاقانه بـه دست خواهید آورد کـه شـما رابه سمتی می برد تا در تصمیمات و انتخاب‌هاي اخیر خودتان تجدید نظر کرده و درباره قراردادهایتان مجدداً مذاکره کنید. با خودتان صادق باشید، بـه غریزه خود اعتماد کنید و بدانید کـه میتوانید بهترین تصمیم را بگیرید.

 

طالع عشق فروردینی ها

بـه زندگی عاشقانه خود بسیار امیدوار و خوش بین هستید بـه طوریکه حتی نمی دانید این اتفاقات خوب بـه چـه علت رخ می‌دهند. گاهی اوقات احساس می کنید خودتان را فریب می دهید زیرا بیش از حد کسیکه دوستش دارید را خوب میبینید و نمیخواهید واقعیتی کـه او بشما نشان داده اسـت را بپذیرید. کمی واقع بین باشید.

 


 

اردیبهشت

دراین ماه می توانید انتظار داشته باشید کـه تحولات اساسی باعث شود تا در زندگی، شغل و مسیر خود تجدید نظر کنید. حقایقی مهمی برایتان آشکار خواهد شد و فرصت این را دارید کـه ارتباطاتی راکه برای دستیابی بـه رؤیاهایتان کمک کرده و بشما امنیت و آزادی می‌بخشد، عمیق‌تر کنید.

فال ماهانه خرداد 99 | از سرنوشت خود در ماه جدید آگاه شوید!

شغل و اهداف شخصی تان را مجدداً محاسبه کرده و زندگی خودرا در جهت دستیابی بهتر بـه آرزوها و جاه‌طلبی‌هایتان مجدداً بسازید. باید یک تجدید نظر عمیق‌تر در زمینه انتخاب‌هاي اخیرتان، مسائل مالی، ارتباطات و ارزش‌هاي خود داشته باشید. شـما دو برابر آن چیزی کـه فکر می کنید، ارزش دارید. پیشنهادات زیادی خواهید داشت. اگر عزت نفس خودرا بالا ببرید، می توانید بـه چیز یا کسیکه درنظر دارید، برسید.

 

سعی کنید زندگی تان را گرم کرده و ارتباطات پر شوری کـه می تواند بشما در رسیدن بـه اهدافتان کمک کند، برقرار کنید. ولی اگر کسی را نمی‌شناسید و یا تازه با کسی آشنا شده‌اید، تا زمانی کـه اطلاعات کافی ندارید، آهسته‌تر حرکت کنید. ممکن اسـت فرصت‌هاي مالی هیجان‌انگیز برایتان بـه وجود بیاید. پس برای خودتان ارزش قائل شوید. شـما میتوانید بـه آرزوهایتان دست پیدا کنید.

 

طالع عشق اردیبهشتی ها

اگر در رابطه هستید این هفته کمتر بحث کنید و بیشتر روی مسائل عاشقانه تمرکز کنید. اگر مجرد هستید و یا دریک شرایط پیچیده قرار گرفته اید صحبت کردن درباره زندگی عاشقانه تان با یک دوست شرایط ا پییچیده تر خواهد کرد.

 


 

خرداد

دراین ماه فرصت دارید بخود، جسم و احوالات روحی تان بیشتر توجه کنید و خودرا مجدداً شارژ و تجدید قوا کنید. دراین ماه در پایان چرخه کار خود هستید، تغییراتی را در روال کاری ایجاد می کنید. ممکن اسـت دراین ماه فردی بیمار بـه مراقبت و پرستاری شـما نیاز داشته باشد. در کارهای خود قدم بـه قدم پیش بروید و عجله نکنید و یادتان باشد شـما جواب تمام سؤالات را نمی دانید.

فال ماهانه خرداد 99 | از سرنوشت خود در ماه جدید آگاه شوید!

ممکن اسـت یک تغییر جهت یا حتی انحراف از مسیر زندگی داشته باشید، ازآن خیلی ناراحت نشوید؛ وقتی دری بسته می شود، دیگری باز می شود. کافی اسـت ذهن خودرا باز کنید و راه‌هاي بهتری را برای ادامه انتخاب کنید. زمان حال موقعیت ایده‌آلی اسـت برای این کـه اهداف بلندمدت خودرا مجدداً محاسبه کنید. احتمالاً یک فرصت شغلی خیلی خوب برایتان بـه وجود خواهد آمد.

 

برای مشخص کردن آرزوها و جاه‌طلبی‌هاي خود وقت بگذارید. شـما چیزهای زیادی برای ارائه بدنیا و عشق زیادی برای عرضه کردن دارید، اما اول باید یاد بگیرید کـه عاشق خودتان باشید. احتمالاً تغییرات اساسی در ارتباطاتتان بخصوص آنهایی کـه بـه مسائل عاطفی و پول مربوط اسـت، خواهید داشت. هم چنین زمان خوبی برای تسویه بدهی و مالیات‌ها اسـت.

 

طالع عشق خردادی ها

اخیرا صمیمیت کمتری با شریک عاطفی تان داشته اید و باید روی ترس از آسیب پذیر بودن خود بیشتر کار کنید. واقعیت عشق این اسـت کـه هر چـه بیشتر کسی را دوست داشته باشی او بیشتر قدرت آسیب زدن بشما را دارد. خوشبختانه این هفته با او درباره نگرانی هاي تان صحبت می کنید و با اینکار مشکل را رفع کرده و عشق رابه رابطه برمی گردانید.

 


 

تیر

زندگی بطور چشمگیری در حال تکامل اسـت. این ماه جابجایی‌هاي بیشتری بـه همراه دارد. اما این برای شـما فرصتی اسـت برای تثبیت، تجدید ساختار، یکپارچه‌سازی و محاسبه مجدد، قبل از این کـه بـه سمت جلو حرکت کنید. حقایق مهمی برایتان آشکار میشود. انرژی دراین ماه برای شـما بسیار خلاق، مولد، عاطفی و عاشقانه اسـت. آزادید کـه خودتان باشید، هر چـه می‌ خواهید، بخواهید.

فال ماهانه خرداد 99 | از سرنوشت خود در ماه جدید آگاه شوید!

عاشق هر چیز کـه دوست دارید، باشید و خودتان را ابراز کنید. مشکلی نیست کـه در احساسات قلبی تان تغییر ایجاد کنید، ولی با خودتان صادق باشید. حد و حدود را در تعهدات مالی و عاطفی دوباره بررسی کنید. محدودیت‌هاي خودرا بشناسید اما در جاییکه نیاز اسـت میتوانید اندکی گارد خودرا باز کنید.

 

خودرا دوباره با ارزش‌هاي خود هماهنگ کرده و مسائل و تعهدات مالی، عاطفی و امنیتی کـه مدنظرتان را تجدید ساختار کنید. نیاز ندارید کسب و کار خودرا با تمام دنیا بـه اشتراک بگذارید ولی حداقل با خودتان صادق باشید و شرکای خودرا بر اساس میزان دانش آنها در کار مدیریت کنید. میتوانید انتخاب‌هاي مختلفی داشته باشید. هر اتفاقی کـه برایتان افتاده سپاسگزار باشید.

 

طالع عشق تیرماهی ها

با حمایت هاي شریک عاطفی تان احساس قدرت کرده ودر جهت اهداف تحصیلی تان پیشرفت می کنید. او بشما اعتماد بـه نفس می دهد تا خودتان را بیشتر باور داشته باشید. فراموش نکنید علیرغم تفاوت هاي زیادی کـه دارید او عشق و احساس واقعی رابه شـما نشان می دهد و این هفته بیشتر این حس زیبا را تجربه خواهید کرد.

 


 

مرداد

دنیا تغییر کرده و همان‌ گونه در حال در حال تغییر اسـت اما رسالت شـما این اسـت کـه در برابر این زمان‌هاي متغیر ایستادگی کنید. از لحاظ شغلی در چشم مردم هستید. فرصت‌ها و پیشرفت‌هاي شغلی مهمی در پیش دارید. خودرا از افکار گذشته رها کرده و هر چیزی کـه مانع از رسیدن بـه اهدافتان میشود را رها کنید.

فال ماهانه خرداد 99 | از سرنوشت خود در ماه جدید آگاه شوید!

مرزهای روابط خودرا دوباره بررسی کنید. شاید نیاز باشد تا در بعضی موارد کوتاه بیایید تا بتوانید حمایت بیشتری را جذب کنید. ممکن اسـت مکالمه‌اي با یک دوست داشته باشید یا اطلاعاتی در مورد یک فرد یا موقعیت بـه دست شـما برسد. بدانید کـه نباید سریع نتیجه‌گیری کنید. داستان میتواند بیشتر و یا متفاوت باشد.

 

موقعیتی اقتصادی ممکن اسـت برایتان بـه وجود بیاید. بیشتر از میزان ریسک خود، سرمایه ‌گذاری نکنید. دوستان خودرا با علاقه انتخاب کنید و اگر بـه پول، شهرت، قدرت و … علاقه دارید، این علاقه را رها کنید. سپس میتوانید وضعیت را آگاهانه پیش ببرید. چیزی کـه آرزوی داشتن آنرا دارید، دور از معرض شـما نیست.

 

شـما در طول چند سال گذشته سخت کار کرده اید، این فرصتی اسـت تا یک قدم بـه عقب بردارید و کشف کنید کـه چـه چیزهایی بیشترین میزان احساس شادی برای شـما بـه ارمغان می‌آورد. این ماه می تواند شروع جدیدی برای دستیابی بـه دوستی‌ها، امیدها و آرزوهای تان باشد.

 

طالع عشق مردادی ها

این هفته مشکلات پیچیده اي در مسائل مالی و عاطفی دارید و هیچکدام نمیخواهید با آنها مواجه شوید زیرا وادار میشوید با انها دست و پنجه نرم کنید. اما این هفته بعلت حضور عطارد در خانه هشتم امور مشترک طالع تان یکی از شـما تصمیم میگیرید کـه مشکل را بررسی کند. چاره راه نادیده گرفتن مشکل نیست پس بهتر اسـت هر چـه زودتر آنرا رفع کنید.

 


 

شهریور

زندگی روزمره و روتین شـما نسبت بـه گذشته تغییر چشمگیری داشته اسـت. ولی این ماه یک تغییر مهم در راه دارید. این تغییر بشما این شانس را میدهد کـه آرام‌تر باشید و زندگی‌تان را دوباره بـه نحوی ساختاردهی کنید تا بتوانید بـه اهدافتان دست یابید. این ماه یک سفر خواهید داشت.

فال ماهانه خرداد 99 | از سرنوشت خود در ماه جدید آگاه شوید!

اهداف بلند مدت خود رابه یاد داشته باشید و انتخاب‌هاي عاقلانه انجام دهید. دراین ماه فرصت تغییر زندگی، روال‌ها و عادات را خواهید داشت کـه شـما را در رسیدن بـه اهدافتان کمک کند. روابط‌تان بهتر شده و فرصت‌هاي شغلی پیش رویتان قرار خواهد گرفت. موفقیت برای شـما چـه معنی دارد؟ هم اکنون مرحله بازبینی مجدد اهداف و جاه‌طلبی‌هایتان و بـه دنبال فرصت جدید گشتن اسـت.

 

بجای این کـه بـه موارد ناشناخته بپردازید، میتوانید با شرکایی کـه دیدگاه مشترک دارند، هماهنگ شوید. دراین ماه می توانید روحیات و درون خود کشف کرده و دوباره با کودک درون خود آشتی کنید. هر چقدر بیشتر شادی کنید، بیشتر می توانید پتانسیل خلاقیت در درون خودرا کشف کنید. این ماه می تواند یک شروع پرشور برای زندگی شغلی شـما باشد. خودتان را باور داشته باشید.

 

طالع عشق شهریوری ها

این هفته اتفاقات زیادی در زندگی عاطفی شـما در حال رخ دادن اسـت. اگر فرزند دارید یک خبر خوب در طالع تان دیده می شود زیرا بنظر میرسد کـه بالاخره یک دو راهی و مشکل خانوادگی کـه در گذشته حل نشده باقیمانده اسـت را رفع خواهید کرد. هردو باهم مشکل را بررسی کرده و متوجه میشوید کـه کجای کار را اشتباه رفته اید. 

 


 

مهر

دراین ماه تغییرات زیادی را شاهد خواهید بود کـه البته بشما این شانس را میدهد تا تصویرتان را از آینده بازبینی و مجدداً تنظیم کنید. ممکن اسـت در خصوص وضعیت مالی یا روابط شخصی برای شـما شرایطی ایجاد شود کـه حس مرگ و زندگی برایتان ایجاد کند. از تغییرات نترسید. شـما باید از آنها استفاده کرده و بیشتر از این کـه از دست بدهید، چیزهایی رابه دست آورید.

فال ماهانه خرداد 99 | از سرنوشت خود در ماه جدید آگاه شوید!

زندگی در حال تغییر اسـت و بـه ناچار شـما هم تغییر می کنید. این شانس را دارید کـه بیشتر از لحظات زندگی استفاده کنید. بـه سلامتی خود و این کـه انرژیتان را در چـه مسیری صرف میکنید، توجه کنید. اگر بتوانید این انرژی را متمرکز کنید، حدی برای انچه می توانید بـه دست آورید وجود نخواهد داشت. شـما در مسیر درستی هستید ولی نیاز بـه یادگیری بیشتر دارید. راه‌هاي جدیدی وجوددارد کـه می توانید کشف شان کنید.

 

طالع عشق مهر ماهی ها

احساس می کنید زندگی تان نظمش را از دست داده اسـت. این هفته بـه همراه شریک عاطفی تان نشسته و درباره این مشکل صحبت می کنید. این هفته چـه در نظافت و کارهای خانه و چـه در مسائل عاطفی زمان پاک سازی و منظم شدن اسـت.

 


 

آبان

فال ماهانه خرداد 99 | از سرنوشت خود در ماه جدید آگاه شوید!

شـما در حال پایه‌ریزی زندگی جدید هستید. این ماه تغییرات اساسی در زندگی‌تان در حال رخ دادن اسـت. درباره آنچه احساس می کنید و انچه نیاز دارید با خودتان صادق باشید. فرصت دارید تا زندگی خودرا مجدداً از پایه بازسازی کنید. چیزی راکه میخواهید می توانید بـه دست آورید. می توانید منابع، امنیت، تعهد و صمیمیت موردنظرتان را کسب کنید، ولی سعی کنید موقعیت را بازرسی کنید.

 

طالع عشق آبانی ها

زندگی عاشقانه تان دچار بی نظمی شده اسـت. عطارد دربخش رومنس طالع تان در حال عقب نشینی اسـت پس باید منتظر یک سری اتفاقات در طالع تان باشید. این هفته فرصت رفع یک دو راهی کـه مدت ها درگیرش بودید و سعی میکردید آنرا نادیده بگیرید را پیدا می کنید. آرامش ذهنی تان باعث می شود کار درست را انجام دهید.

 


 

آذر

این اواخر سبک عادی زندگی‌تان ناگهان دستخوش تغییر شده اسـت. شـما در حال هماهنگ شدن با زندگی جدیدتان هستید. راه ارتباط صادقانه با شریکتان «مالی، عاطفی» هموارتر خواهد شد. توجه شـما بـه خانه و خانواده بیشتر خواهد بود. دراین ماه شـما چرخه کاملاً جدید شده و روابط پر شور جدیدی را شروع خواهید کرد.

فال ماهانه خرداد 99 | از سرنوشت خود در ماه جدید آگاه شوید!

بـه نیازی کـه بـه احساس امنیت، حمایت شدن و ارزشمند بودن دارید، توجه کنید. با اینکار می توانید انرژی خودرا روی روابطی بگذارید کـه طرف مقابلتان هم بـه همان میزان برای شـما انرژی صرف می کند و شـما رابه خاطر خودتان دوست دارد.

 

طالع عشق آذر ماهی ها

این هفته بین شـما و شریک عاطفی تان پریشانی دیده می شود مخصوصا در رابطه با مسائل خانوادگی. اگر مشکل بـه مسائل مالی مربوط باشد خوشبختانه راه حل را پیدا می کنید. برای تغییراتی کـه می خواهید در خانه ایجاد کنید باهم اختلاف نظر دارید اما اگر چشم هاي تان را باز کنید و جنبه هاي فکری وی را ببینید با او سازگاری می کنید.

 


 

دی

فصلی کاملاً جدید برای زندگی شـما بـه وجود می‌آید و توجه شـما بیشتر بـه مسائل اقتصادی، امنیتی و احساسی معطوف خواهد بود. دراین ماه این فرصت را دارید کـه در خصوص مسائلی مثل مسائل اقتصادی، بودجه، تعهدات، جاییکه زمان خودرا روی آن صرف میکنید، پول و انرژی وقت گذاشته و آنها را مجدداً محاسبه و بررسی کنید.

فال ماهانه خرداد 99 | از سرنوشت خود در ماه جدید آگاه شوید!

با اینکار انرژی خودرا روی مواردی قرار می دهید کـه ارزشش را دارند. علاوه بر این، امکان محاسبه دوباره در خصوص زندگی، کار، روزمره، سلامتی و … را خواهید داشت. هرروز بـه مختلف رسیدگی کنید. وضعیت را التیام ببخشید و بـه زندگی مورد علاقه‌تان دست پیدا کنید.

 

طالع عشق دی ماهی ها

مریخ دربخش رومنس طالع تان در حرکت اسـت بهمین دلیل یک هفته طلایی در زندگی عاشقانه خود خواهید داشت. اواخر هفته مریخ در زاویه خوبی نسبت بـه زحل قرار گرفته اسـت و بهمین دلیل فرصت خوبی برای آشنایی با یک فرد خاص خواهید داشت. سعی کنید از این فرصت سرسری نگذرید.

 


 

بهمن

فال ماهانه خرداد 99 | از سرنوشت خود در ماه جدید آگاه شوید!

شـما در موقعیت مستحکمی قرار دارید و میتوانید تغییراتی در زندگی‌تان ایجاد کنید کـه در رسیدن بـه جاه‌طلبی‌‌هایتان و تغییر فضا کمک خواهد کرد. این ماه فرصت بازسازی درونی، پس گرفتن اقتدار و مسئولیت، احیای هویت خود و از بین بردن چالش‌هایي را دارید کـه اجازه نمیدهد شـما خودِ واقعیتان را بروز دهید. خلاقیت بـه خرج بدهید و بـه کودک درون معصوم خود توجه بیشتری کنید.

 

طالع عشق بهمن ماهی ها

هردو روشهای متفاوتی در مدیریت مسائل مالی دارید اما تمام تلاش تان را می کنید تا این اختلاف نظر را رفع کنید. عطارد دربخش کسب درامد طالع تان در حرکت اسـت ودر روز پنجشنبه بـه خورشید سیاره حاکم بر بخش روابط طالع تان متصل می شود بنابر این ممکن اسـت این هفته باید مسئولیت هاي بیشتری را در زمینه مدیریت مسائل مالی بـه دوش بکشید.

 


 

اسفند

دراین ماه اطلاعات زیادی در خصوص روابطتان آشکار خواهد شد. منتظر باشید کـه حداقل یک مکالمه مهم با یک شریک داشته باشید یا این کـه حقایقی برای شـما روشن شود. ذهن خودرا باز کنید و بـه چشم‌اندازی کـه ترسیم نموده‌اید، پایبند باشید. سعی کنید بـه دنبال آموختن چیزی باشید کـه بـه آن نیاز دارید. این ماه یک زمان ایده‌آل برای التیام معنویات و مراقبت از روح خود اسـت.

فال ماهانه خرداد 99 | از سرنوشت خود در ماه جدید آگاه شوید!

ارتباطتان با خانواده را تقویت کنید و بیشتر بـه آنها توجه داشته باشید. سعی کنید درون خود کنکاش کنید. چـه کسی هستید؟ چـه چیزی میخواهید؟ فرصت دارید کـه روحیات و توانایی‌هاي خودرا بیشتر بشناسید و با این خودآگاهی، خواسته‌هاي خودرا تحقق ببخشید.

 

طالع عشق اسفند ماهی ها

این هفته چیزهایی کـه بـه آن فکر می کنید و چیزهایی کـه بـه زبان می آورید بیشتر از همیشه مهم هستند. و همین ندانستن ها در زندگی عاشقانه شـما مشکل ایجاد خواهد کرد. بـه هرحال حضور عطارد در طالع تان نشان می دهد کـه قرار اسـت اشتباهاتی را در رابطه مرتکب شوید و البته فرصت اصلاح آنرا هم خواهید داشت.