پارس ناز پورتال

فحاشی زانیار خسروی به هواداران در کنسرت جنجالی + عکس

مجموعه : اخبار سینما
فحاشی زانیار خسروی به هواداران در کنسرت جنجالی + عکس

فحاشی زانیار خسروی به هواداران 

دراین مطلب، ماجرای فحاشی زانیار خسروی بـه هواداران در کنسرت جنجالی چند وقت اخیرش را نقل کرده ایم. زانیا خسروی برادر سیروان خسروی خواننده و آهنگسار مشهور می باشد. این چهره از خواننده هاي باسابقه اي اسـت کـه در دهه 80 بـه شهرت رسید. زانیار هم چنین جزو خواننده هایي اسـت کـه در شبکه هاي اجتماعی هم فالووهای زیادی دارد. اما حواشی اخیر باعث کاهش سطح محبوبیت او شده اسـت.

 

چند روزی اسـت کـه ویدئویی از درگیری گروه زانیار خسروی با مأموران اماکن حین اجرای کنسرت خبرساز شده اسـت. کنسرت اخیر گروه ایهام با خوانندگی زانیار خسروی در ارومیه با حواشی زیادی همراه بوده اسـت. روز شنبه گروه ایهام در ارومیه زمانی‌ کـه مشغول اجرا بودند متوجه شدند کنسرت شان لغو شده اسـت. همین خبر باعث دومینویی از اتفاقات تلخ شد.

 

توهین زانیار خسروی به هوادارانش

شنبه گروه ایهام در ارومیه زمانی‌کـه مشغول اجرا بودند متوجه شدند کنسرتشان لغو شده اسـت. عده اي از رسانه‌ ها مدعی شدند ماموران اماکن مانع برگزاری شدند. اما مسئولان آذربایجان غربی می گویند هیچ مامور اداره‌ٔ اماکن و ارگان‌هاي صادرکنندهٔ مجوز برای لغو کنسرت دخالتی نداشته‌اند و این موضوع بـه اختلاف مدیرعامل موسسه‌ٔ فرهنگی و هنری و تهیه‌کننده و هنرمندان گروه ایهام مرتبط اسـت.

فحاشی زانیار خسروی به هواداران 

برخی منابع هم گفته‎‌اند صاحب شرکتی کـه با فروش سربرگ خود، مجوز برگزاری کنسرت را گرفته از خواننده خواسته کـه اسمش گفته و از او تشکر شود اما خواننده با اینکار مخالفت میکند. همین موضوع باعث شده مجوزگیرنده از حراست بخواهد کنسرت لغو شود. اما این تنها حاشیه ي کنسرت گروه ایهام در ارومیه نبود.

 

ویدئویی منتشر شده کـه نشان میدهد در بخشی از این اجرا، زانیار خسروی خطاب بـه برخی شرکت کنندگان کنسرت کـه مشغول صحبت بودند با ادبیات نامناسبی گفته بود: این قسمت همه ی‌ اش صدای خنده می آید. عروسی نیامدید کـه خیار پوست بکنید و یکی هم بخواند! این توهین و فحاشی زانیار خسروی باعث خشم کاربران در فضای مجازی و شبکه هاي اجتماعی شد.

 

بیشتر بخوانید: تصاویر زانیار خسروی در کنسرت سالن برج میلاد

 

دلیل لغو کنسرت زانیار خسروی چه بود؟

ویدیوهای کنسرت خبرساز گروه «ایهام» در ارومیه از صبح امروز دست بـه دست می‌شود و حضور عواملی با لباس شخصی روی صحنه برای لغو و تعطیلی کنسرت، روایت هاي مختلفی رابه خود دیده اسـت. اما اصل ماجرا چـه بوده؟ پیگیریها حاکی ازآن اسـت کـه شرکتی کـه با فروش سربرگ خود، مجوز برگزاری کنسرت را گرفته ودر اختیار تهیه کننده قرار داده اسـت.

توهین زانیار خسروی به هواداران 

این شرکت بارها از زانیار و تهیه کننده برنامه روی صحنه خواسته کـه بایستی حتماً اسم شرکت و آن فرد آورده شود و از آن ها تشکر بـه عمل آید. مخالفت زانیار و اعضای گروه باعث شده این فرد «کـه دومین کنسرت دوران کاری اش را مجوز گرفته بود!»، از عوامل حراست سالن بخواهد کـه کنسرت را تعطیل نمایند. حضور این افراد روی صحنه با واکنش تند زانیار رو بـه رو شد.

 

بنظر می رسد پدیده «فروش سربرگ» در کنسرت هاي شهرستان و حضور افرادی فاقد هر نوع رزومه فرهنگی و کاری، بحران جدیدی ست کـه بـه این قبیل اتفاقات تلخ و اذيت دهنده ختم می شود. مـا در ادامه بیوگرافی این خواننده مشهور رابه اشتراک گذاشته ایم تا بیشتر با فعالیت هاي او آشنایی داشته باشید.

 

بیشتر بخوانید: حاشیه های جنجالی در کنسرت امیر تتلو در گرجستان | از فحاشی تا گل کشیدن

 

زانیار خسروی کیست؟

زانیار خسروی متولد ۲ اردیبهشت ۱۳۶۴ در تهران، خواننده، ترانه سرا و تنظیم کننده اسـت. او اصالتا کرد اسـت. از دیگر فعالیت‌هاي او میتوان بـه بازیگری و مدل تبلیغاتی اشاره داشت. زانیار خسروی یکی از دو خواننده‌ي گروه ایه ایهام بند ام اسـت. پدر زانیار خسروی زاده کرمانشاه و وکیل و مادرش متولد سنندج اسـت. او فقط یک برادر دارد.

بی احترامی زانیار خسروی به هواداران 

سیروان خسروی برادر بزرگ تر زانیار اسـت و او نیز در زمینه آهنگسازی و خوانندگی فعالیت دارد. مادر زانیار و سیروان خسروی در بیشتر کنسرت هاي پسرانش شرکت می کند. وی بسیار هنردوست اسـت و مشوق اصلی فرزندانش برای گرایش بـه موسیقی در سنین پایین بوده اسـت. خسروی در سبکهای مختلف و پر طرفداری مانند «الکترونیک ؛ ترنس و …» فعالیت می کند.

 

تاثیر حمایت چنین مادری در پیشرفت هنری ۲ برادر کـه اکنون از سرشناس ترین چهره هاي موسیقی کشور محسوب میشوند، غیر قابل انکار اسـت. باید بگوییم کـه زانیار خسروی برای تحصیلات دانشگاهی دنبال رو رشته و شغل پدرش در رشته حقوق تحصیل کرد. او فارغ‌التحصیل لیسانس رشته حقوق از دانشگاه فرهنگ تهران اسـت.

 

بیشتر بخوانید: حمله و فحاشی کاربران به اینستاگرام نجمه جودکی

 

زانیار خسروی چگونه معروف شد؟

زانیار خسروی بـه همراه برادرش سیروان، از کودکی در آموزشگاه موسیقی شروع بـه یادگیری این حرفه کردند. شروع فعالیت زانیار در زمینه‌ي موسیقی بعد از اتمام دانشگاه بود. او نخستین ترانه اش را برای آلبوم برادرش نوشت و سپس از سال ۸۷ با آهنگ همینه کـه هست بـه‌ صورت مستقل خوانندگی کرد و با آهنگ ویدیو آن بنام “مگس” مشهور شد.

بیوگرافی زانیار خسروی

او سپس در همان سال با آهنگ “ریسک” بـه محبوبیت رسید. بـه علاوه، زانیار خسروی با فیلم سینمایی برف روی کاج ها درسال ۱۳۹۰ برای نخستین بار بازیگری را تجربه کرد ودر سال ۱۳۹۳ در سریال خانگی “عشق تعطیل نیست” بـه ایفای نقش پرداخت. او دراین فیلم با بازیگرانی هم چون مهناز افشار و محمدرضا گلزار همبازی بود.

 

باید بگوییم، زانیار خسروی علاوه بر موسیقی و بازیگری، مدتی اسـت بعنوان مدل تبلیغاتی با شرکت هاي بـه‌نامی همکاری می کند. خسروی سالها در انتظار کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود اما جولابی نمیگرفت. سرانجام اواخر سال ۱۳۹۲ بعد از ۴ سال انتظار با نخستین آلبوم خود بنام ۲۸ موفق بـه اخذ مجوز شد.

 

ازدواج و همسر زانیار خسروی

زانیار خسروی متاهل اسـت و همسر وی آرنیکا صادقی دختر یکی از کشتی گیران کشور اسـت. آشنایی زانیار خسروی با همسرش بـه دوران دانشجویی آن ها برمی‌گردد. آرنیکا صادقی همکلاسی دانشگاهی زانیار بوده و سرانجام این آشنایی بـه ازدواج ختم شد. البته باید بگوییم کـه این زوج هنوز صاحب فرزند نشده اند.

حواشی زانیار خسروی

ارنیکا صادقی متولد سال ۱۳۶۵ در تهران، فارغ‌التحصیل رشته گرافیک اسـت، وی دو خواهر یکی بزرگ‌تر و یکی کوچک تر از خود بنام شکوفه و شکیبا دارد. پدر وی یکی از کشتی گیران بودو بعد از بازنشستی مربی کشتی شدند ودر سال ۱۳۹۲ فوت کردند.