پارس ناز پورتال

فداکاری مادر لیونل مسی و جواب پسرش به او + عکس

فداکاری مادر لیونل مسی و جواب پسرش به او + عکس

داستان فداکاری مادر لیونل مسی 

در این مطلب، داستان فداکاری مادر لیونل مسی و جواب این ابرستاره به مادرش را مرور می کنیم. لیونل مسی فاش کرده که مادرش وقتی او کودک بوده، به عنوان نظافتچی کار می‌کرده تا هزینه فوتبالیست شدن او را تامین کند و حالا او تصمیم گرفته است جواب فداکاری های مادرش را بدهد. علیرغم یک دوره جدایی در دوران جوانی لیونل مسی، او و مادرش رابطه قوی و نزدیکی دارند.

 

سلیا ماریا کوچیتینی مادر لیونل مسی فوتبالیست افسانه ای آرژانتینی، در کنار او ایستاده است تا موفقیت های متعددی را در طول دوران حرفه ای پسرش جشن بگیرد. خانم سلیا ماریا کوچیتینی، که اصالتاً آرژانتینی است، قبل از شهرت و ثروتی که همراه با موفقیت پسرش بدست آورد، به صورت پاره وقت به عنوان نظافتچی خانه کار می کرد تا خانواده اش را تامین کند.

 

آنها به همراه همسرش که یک کارگر کارخانه بود، تمام تلاش خود را برای حمایت از لیونل مسی انجام دادند، کسی که با یک بیماری مواجه شد که مانع از رشد او می شد. خوشبختانه فداکاری آنها به ثمر نشست زیرا پسرشان با امضای قرارداد با باشگاه فوتبال اسپانیایی اف سی بارسلونا به تاریخ سازی اش ادامه داد.

 

بیشتر بخوانید: خانه جدید لیونل مسی در آمریکا و امکانات عالی آن! + عکس

 

با مادر لیونل مسی آشنا شوید

سلیا ماریا کوچیتینی و همسرش زمانی که پسرشان لیونل جوان بود از نظر مالی با مشکل مواجه شدند. و مسی در حال بزرگ شدن با شرایطی چالش برانگیز مواجه شد که با یک مشکل پزشکی رو به رو بود. لیونل از کمبود هورمون رشد رنج می برد و درمان آن بسیار گران بود و تقریباً تمام درآمد آنها را مصرف می کرد.

فداکاری مادر لیونل مسی و جواب پسرش به او

خوشبختانه، باشگاه بارسلونا وارد عمل شد و پیشنهاد داد هزینه درمان لیونل را پوشش دهد. این پیشنهاد سخاوتمندانه باعث شد سلیا و خانواده اش برای مراقبت از پسرشان به اسپانیا نقل مکان کنند. با این حال، اقامت سلیا، لیونل و خواهر و برادرش در این کشور اروپایی کوتاه مدت بود. خانم سلیا بعداً به آرژانتین بازگشت و پسر و شوهرش را در اسپانیا گذاشت.

سلیا ماریا کوچیتینی

لیونل می گوید: برای من خیلی سخت بود. لحظاتی بود که واقعاً غمگین و دلتنگ بودم. در طول سه سال ابتدایی زندگی حرفه ای لیونل، او فقط می توانست سلیا و خواهر و برادرش را هر چهار ماه یکبار ببیند. هر زمان که مجبور شد آنها را ترک کند و به اسپانیا بازگردد، این بازیکن از نظر عاطفی دچار مشکل شد. خورخه مسی، پدر لیونل، گفت: لئو به مادرش نیاز داشت.

 

بیشتر بخوانید: بادیگارد لیونل مسی در اینتر میامی کیست؟

 

رابطه لیونل مسی و مادرش سلیا

این دو از آن زمان تاکنون پیوند بسیار نزدیکی با هم دارند. سلیا ماریا کوچیتینی و پسرش پیوندی نزدیک و پایدار دارند. علیرغم فاصله فیزیکی که اغلب آنها را در طول دوران حرفه ای لیونل از هم جدا می کرد، او راه های معناداری برای جشن گرفتن لحظات خاص با مادرش پیدا کرد.

عکس لیونل مسی و مادرش

در سال 2011، پس از گلزنی مقابل راسینگ سانتاندر، لیونل پیراهن فوتبال خود را درآورد و پیراهنی را که روی آن به انگلیسی نوشته شده بود، “تولدت مبارک، مامان” را نشان داد. در همان سال، او همچنین در تعطیلات، خالکوبی مادرش را روی شانه خود نشان داد. همچنین، در سال 2022، سلیا و پسرش، بسیاری از هواداران را تحت تأثیر قرار دادند.

 

بیشتر بخوانید: خانه فقیرانه دوران کودکی لیونل مسی را ببینید

 

خوشحالی مسی و مادرش بعد از قهرمانی در جام جهانی

هنگامی که پس از پیروزی او در جام جهانی فوتبال در آن چه به عنوان «دراماتیک‌ترین» فینال‌ تاریخ توصیف شد، مادرش با عجله وارد زمین شد تا با او پیروزی را جشن بگیرند. مادر لیونل مسی همیشه در زمانی که پسرشبه او نیاز داشت کنارش بوده است. و لیونل مسی هیجان انگیزترین فینال جام جهانی را به هواداران این ورزش تقدیم کرد.

مادر و همسر لیونل مسی

سرانجام، پس از تمام موفقیت‌های لیونل، او تنها جامی را که در طول دوران حرفه‌ای‌اش از او دور مانده بود، به دست آورد. مادرش، سلیا ماریا کوچیتینی، با پیراهن آرژانتین که توسط دوربین شکار شد، با چشمانش پر از اشک به سمت او شتافت. مسی در ابتدا به جهت دیگری نگاه می کرد و از حضور مادر مهربانش، بی خبر بود.

 

لحظه احساسی که او برای دیدن مادرش برگشت و متوجه شد که حالا قهرمان جام جهانی شده است، به زیبایی در دوربین ثبت شد. باید بگوییم که لیونل مسی واقعا یک چهره نمادین است. او میلیون ها هوادار از سرتاسر جهان دارد. چه به لحاظ حرفه ای، چه اخلاقی و چه خانواده داری، لیونل یک مثال بارز برای تمام افراد می باشد.