پارس ناز پورتال

خانه جدید لیونل مسی در آمریکا و امکانات عالی آن! + عکس

خانه جدید لیونل مسی در آمریکا و امکانات عالی آن! + عکس

خانه جدید لیونل مسی در آمریکا 

خانه جدید لیونل مسی در کشور آمریکا یک عمارت بسیار لوکس و با امکانات بروز و عالی اسـت. لیونل مسی بازیکن معروف آرژانتینی چندی پیش بـه باشگاه فوتبال اینترمیامی پیوست. حالا او بـه همراه همسر و فرزندان خود بـه ایالات متحده ایالات امریکا نقل مکان کرده اند. او یک خانه بسیار زیبا، بزرگ و مجلل را دراین کشور و نزدیک بـه باشگاه اینترمیامی خریداری کرده اسـت.

 

لیونل مسی و خانواده‌اش، خانه‌اي بـه ارزش ۱۰.۷۵ میلیون دلار را در شهر فورت لادردیل ایالت فلوریدا خریداری کرده‌اند کـه ۱۰ اتاق خواب، یک باشگاه ورزشی، دو اسکله و یک استخر دارد. فوق ستاره آرژانتینی کـه قراردادی دو و نیم ساله بـه ارزش ۵۰ تا ۶۰ میلیون دلار در هر فصل امضا کرده؛ از زمان پیوستن بـه باشگاه اینتر میامی در تابستان، دارایی‌هاي خودرا گسترش داده اسـت.

 

بیشتر بخوانید: بادیگارد لیونل مسی در اینتر میامی

 

خانه لیونل مسی در ایالات متحده آمریکا

او قبلاً یک آپارتمان لوکس ۹ میلیون دلاری در میامی داشته و بر اساس گزارش‌ها، همین حالا دو آپارتمان دیگر در ساحل سانی آیلز دارد. این ستاره فوتبال، اخیراً ملک جدیدی بـه مساحت ۹۷۵ متر مربع خریداری کرده اسـت. خانه جدید او درکنار ساحل قرار داشته و حدود ۱۵ دقیقه تا استادیوم DRV PNK میامی با ماشین فاصله دارد. داخل آن، ۹ حمام، آشپزخانه ایتالیایی، باشگاه ورزشی و سوئیت VIP وجوددارد.

خانه جدید لیونل مسی در آمریکا 

مسی، این ملک رابا کمک تیم سیمپکین خریداری کرده، تیمی کـه از زمان تأسیس باشگاه MLS درسال ۲۰۱۸، بـه بازیکنان آن در خرید ملک کمک کرده اسـت. طبق گزارش روزنامه اسپانیایی Cadena Ser، برنده جام جهانی سال ۲۰۱۹، یک آپارتمان در برج «Porsche Design» شهر میامی هم خریداری کرده اسـت.

 

این برج ۶۰ طبقه، حدود ۲۵ دقیقه با ورزشگاه اینتر میامی فاصله دارد. باید بگوییم کـه این ساختمان، دارای چندین آسانسور بوده کـه بطور انحصاری برای ماشین‌هاي ساکنین طراحی شده‌اند تا مالکان بتوانند وسایل نقلیه خودرا در مکان اختصاصی خود پارک کنند. هم چنین، علاوه بر آسانسور ماشین، رستوران و سالن استراحت در فضای باز رو بـه دریا دارد.

 

بیشتر بخوانید: بیوگرافی آنتونلا روکوزو همسر لیونل مسی

 

زندگی لیونل مسی و همسرش در آمریکا

اگر چـه ورود مسی بعنوان یک فوق ستاره فوتبال بـه ایالات متحده مورد توجه بسیاری قرار گرفت، اما همه ی نگاهها بـه همسرش، آنتونلا روکوزو بود کـه مدت هاست بـه چهره‌ي معروف و شناخته شده اي تبدیل شده اسـت. این زوج زمانی کـه حدوداً ۵ ساله بودند در آرژانتین باهم آشنا شدند. مسی دوست دوران کودکی پسر عموی آنتونلا روکوزو، لوکاس اسکالیا بود.

خانه لیونل مسی در ایالات متحده آمریکا

گفته می شود زمانی کـه مسی برای نخستین بار در اوایل دهه ۹۰، روکوزو را دید از لوکاس پرسید: «او کیست؟» و اسکالیا، آنتونلا رابه مسی معرفی کرد. بـه گفته پدر اسکالیا، مسی نمی‌توانست از آنتونلا چشم بردارد. مسی بلافاصله فهمید کـه می‌خواهد برای همیشه با او باشد. هر زمان کـه آنتونلا در خانه اسکالیا می‌ماند، مسی بهانه اي برای دیدار پیدا می‌کرد بـه این امید کـه بتواند یک نظر وی را ببیند.

 

نحوه آشنایی لیونل مسی و آنتونلا روکوزو

مسی برای آنتونلا نامه‌هاي عاشقانه می نوشت و بـه او میگفت وقتی هر دو بزرگ شوند باهم نامزد خواهند شد. خانم آنتونلا در دوران جوانی، همیشه بازی مسی و پسر عمویش در باشگاه نیولز اولد بویز را تماشا می‌کرد. با شکوفا شدن دوران حرفه‌اي خود، مسی در ۱۳ سالگی بـه بارسلونا نقل مکان کرد، اما این زوج همان‌ گونه در تماس بودند.

ویلای لیونل مسی

پنج سال بعد یک تراژدی انها را دوباره بـه هم برگرداند؛ زمانی کـه آنتونلا بهترین دوستش را در تصادف رانندگی از دست داد، مسی آن قدر نگران عشق دوران کودکی‌اش بود کـه برای دلداری او بـه آرژانتین بازگشت. این عمل عاشقانه مسی بود کـه این زوج را دوباره بـه هم نزدیک کرد و خیلی زود باهم وارد رابطه شدند.

 

پس از بازگشت مسی بـه بارسلونا، آنتونلا کـه در آن زمان ۱۸ سال داشت در آرژانتین ماند تا تحصیلات خودرا در رشته علوم انسانی و اجتماعی ادامه دهد. او سپس تحصیلات تکمیلی خودرا در رشته دندانپزشکی در دانشگاه ملی روزاریو ادامه داد، اما در نهایت پس از ۶ ماه، عشق پیروز شد و تصمیم گرفت بـه بارسلون نقل مکان کند.

 

بیشتر بخوانید: مراسم عروسی مسی و همسرش با حضور ستاره ها

 

ازدواج لیونل مسی و آنتونلا روکوزو

البته رابطه این زوج تا سال ۲۰۰۹ علنی نشد. در برنامه اي فوتبالی در کانال کاتالونیایی TV3 در ژانویه ۲۰۰۹، از مسی پرسیده شد کـه آیا با کسی رابطه دارد و او پاسخ داد: «بله، او در آرژانتین اسـت. بهمین خاطر اسـت کـه حالم خوب اسـت و آرامش دارم.» تنها چند ماه بعد، این زوج پس از دربی محلی بارسلونا و اسپانیول دریک کارناوال باهم دیده شدند.

کودکی لیونل مسی و آنتونلا روکوزو

روکوزو در نهایت بـه بارسلونا نقل مکان کرد تا درکنار عشق فوتبالیستش باشد و از آرزوی خود کـه دندان پزشک شدن بود دست کشید تا درکنار مسی باشد. سال بعد مسی از عشق دیرینه خود خواستگاری کرد و دو سال بعد، پسرشان تیاگو بدنیا آمد. درسال ۲۰۱۵، متئو بدنیا آمد و این زوج دو سال بعد در ۳۰ ژوئن ۲۰۱۷، ۲۵ سال پس از نخستین ملاقاتشان، در زادگاهشان روزاریو با یک دیگر ازدواج کردند.

 

این عروسی بعنوان «عروسی قرن» آرژانتین توصیف شد و فهرستی متشکل از ۲۶۰ نفر مهمان کـه شامل بازیکنان فوتبالی مانند جرارد پیکه بـه همراه همسر سابق خود، شکیرا، لوئیس سوارز و نیمار بود، برگزار شد. آنتونلا یک لباس مجلل از طراح اسپانیایی روزا کلارا، کـه بخاطر لباس‌هاي عروسی کـه برای چهره هاي شناخته شده طراحی کرده اسـت، معروف اسـت، بـه تن داشت.

 

فرزندان لیونل مسی و آنتونلا روکوزو

یکسال بعد، این زوج صاحب پسر دیگری بنام چیرو شدند. خانواده آن ها دو عضو دیگر دارد، یک سگ ماستیف فرانسوی بنام سنیور هالک و یک سگ کوکاپو بنام اَبو. مسی درسال ۲۰۱۹ درباره همسرش گفت: «همسرم، آنتونلا، ویژگی هاي خوب زیادی دارد. روحیه‌اش همیشه خوب اسـت و با مشکلات بـه‌شکل قابل تحسینی روبرو می شود. بسیار باهوش اسـت ودر تمام جنبه هاي زندگی عالی اسـت.»

لیونل مسی و آنتونلا روکوزو

این زن ۳۵ ساله بـه یک تاجر باهوش تبدیل شده اسـت و بیش از ۳۶.۱ میلیون دنبال کننده اینستاگرام خود رابه سمت درستی هدایت می‌کند. او با تلاش‌هاي انسان دوستانه‌اش بـه یکی از معروف ترین زنان آمریکای جنوبی تبدیل شده اسـت کـه حالا صاحب یک برند مد کودکان اسـت. کسانی کـه روکوزو را می شناسند می‌گویند کـه او از هیچ چیز بیشتر از بودن در خانه با پسرانش لذت نمی‌برد.

 

بیشتر بخوانید: نگاهی به رازهای زندگی لیونل مسی 

 

زندگی لیونل مسی و همسرش در آمریکا

۳۰ سال بعد از نخستین دیدار، این زوج چندین خانه مشترک دارند. یک عمارت ۱۳ میلیون دلاری خارج از بارسلون با چشم انداز تپه هاي زیبای کاتالان و سواحل مدیترانه و خانه‌هاي دیگری در ایبیزا، میامی و شهر زادگاهشان، روزاریو آرژانتین کـه ۲۵ اتاق دارد. آن ها بعد از تمام این فراز و نشیب ها، حالا زندگی بسیار عاشقانه اي را در ایالات امریکا درکنار هم دارند.

فرزندان لیونل مسی و آنتونلا روکوزو

اگر چـه مسی با قراردادی کـه ۶۰ میلیون دلار درسال برای او دارد بـه اینتر میامی رفته اسـت، اما حالا روکوزو بعنوان یک اینفلوئنسر موقعیتی دارد کـه میتواند میلیونها دلار بـه دست آورد. برندهای مختلفی در تلاش برای بستن قرارداد با او هستند کـه از میان عده اي از مشهور ترین انها می‌توان بـه آلو یوگا، دولچه گابانا، گرلن، دیور و لویی ویتون، اشاره کرد.